osaatte? korttitemppuja? syväkurkku-tekniikan? jonglöörausta? taikatemppuja? uimahyppyjä volteilla ja kierteillä? miekkailua? akrobatiaa?
Kertokaa. Tuodaan uusia kykyjä esiin!:)
Mitä hienoja temppuja
49
1159
Vastaukset
- isomiesmanse
kämmiä tosi hyvin ;)
- zisel
tunkea pussillisen filttereitä suuhuni, tehdä tupakka-askin kannesta kauluspaidan ja kääntää pikkuvarpaan erilleen muista varpaista.
- Elkotekki
Tuossa oikealla pyörii match.comin mainos. Yhdet niistä kasvoista on sinun kasvosi. Onko totta? Kovin samalta ne näyttävät?
- zisel
Elkotekki kirjoitti:
Tuossa oikealla pyörii match.comin mainos. Yhdet niistä kasvoista on sinun kasvosi. Onko totta? Kovin samalta ne näyttävät?
juttu nyt taas on lähtenyt? Tuolla alempana oli jo jotain ikä-selkkaustakin mutten viittinyt puuttua kun aattelin että höpiskää mitä höpisette :D
Mut joo, ei ole mun kasvot. En ole mihinkään treffipalveluun pistänyt ilmotuksia. Deittailen mieluummin niin että tapaan (jos tapaan) jonkun kasvotusten ja siitä edetään :)
Mutta kiitos vaan paljon jos näät tossa naisessa samaa näköä kuin mussa. Taitaa nimittäin olla joku malli :) - Elkotekki
zisel kirjoitti:
juttu nyt taas on lähtenyt? Tuolla alempana oli jo jotain ikä-selkkaustakin mutten viittinyt puuttua kun aattelin että höpiskää mitä höpisette :D
Mut joo, ei ole mun kasvot. En ole mihinkään treffipalveluun pistänyt ilmotuksia. Deittailen mieluummin niin että tapaan (jos tapaan) jonkun kasvotusten ja siitä edetään :)
Mutta kiitos vaan paljon jos näät tossa naisessa samaa näköä kuin mussa. Taitaa nimittäin olla joku malli :)Sitten erehdyin. Sinun kuvasi olen nähnyt ja tuo mainoskuva näytti vaan yllättävän paljon sinulta. Joo en mä ajatellut että sulla olisi ilmoitusta, mallejahan nuo ilmiselvästi ovat.
Se ikäjuttu tuli siitä, kun vähän sun tänne tulemisen jälkeen joku epäili sinua teiniksi. Muistan kun hyvin painokkaasti ilmoitit olevasi 28-vuotias :) On se jossakin tallessa, ellet ole itse poistanut. Siinäkin tapauksessa se on jonkun koneella, koskapa sitä minkä on kerran nettiin pannut ei saa koskaan takaisin, kuten kaikki tietävät. - zisel
Elkotekki kirjoitti:
Sitten erehdyin. Sinun kuvasi olen nähnyt ja tuo mainoskuva näytti vaan yllättävän paljon sinulta. Joo en mä ajatellut että sulla olisi ilmoitusta, mallejahan nuo ilmiselvästi ovat.
Se ikäjuttu tuli siitä, kun vähän sun tänne tulemisen jälkeen joku epäili sinua teiniksi. Muistan kun hyvin painokkaasti ilmoitit olevasi 28-vuotias :) On se jossakin tallessa, ellet ole itse poistanut. Siinäkin tapauksessa se on jonkun koneella, koskapa sitä minkä on kerran nettiin pannut ei saa koskaan takaisin, kuten kaikki tietävät.muistkakkaan enää. Onkohan alkoholilla osuutta asiaan XD
- ......
Elkotekki kirjoitti:
Sitten erehdyin. Sinun kuvasi olen nähnyt ja tuo mainoskuva näytti vaan yllättävän paljon sinulta. Joo en mä ajatellut että sulla olisi ilmoitusta, mallejahan nuo ilmiselvästi ovat.
Se ikäjuttu tuli siitä, kun vähän sun tänne tulemisen jälkeen joku epäili sinua teiniksi. Muistan kun hyvin painokkaasti ilmoitit olevasi 28-vuotias :) On se jossakin tallessa, ellet ole itse poistanut. Siinäkin tapauksessa se on jonkun koneella, koskapa sitä minkä on kerran nettiin pannut ei saa koskaan takaisin, kuten kaikki tietävät.täyttää 18v 31.8.
- KoppavaHoro
että mä osaan tehdä setelistä kauluspaidan :)
- zisel
KoppavaHoro kirjoitti:
että mä osaan tehdä setelistä kauluspaidan :)
sitten tehdä niin että siinä revitään jotain reunoja auki ;) Pitää vissiin koittaa joskus hamassa tulevaisuudessa kun saan setelin käsiini :-/
- ,,,
sanoa, etten mene baariin vaikka olen juuri menossa
- vänksy
nukkua pommiin, vaikka olisi kuinka tärkeä tapaaminen/muu syy herätä ja lähteä.
Jotkut ihmiset väittävät, että ois muka joku sisäinen kello, joka alitajunnan kautta huolehtii heräämisestä silloin, kun on joku tärkeä meno, mutta p*skanmarjat... Mun sisäinen kello on yhtä sikeässä unessa kuin minäkin silloin kun oikein kunnolla nukun.- zisel
ihan sama juttu! Jos aamulla olis herätys joskus ysiltä niin jos on herätyskello unohtunut laittaa päälle tms niin voin helposti nukkua jonnekkin klo 14 saakka :D
- vänksy
zisel kirjoitti:
ihan sama juttu! Jos aamulla olis herätys joskus ysiltä niin jos on herätyskello unohtunut laittaa päälle tms niin voin helposti nukkua jonnekkin klo 14 saakka :D
Saatan joskus jopa nähdä unta olevani siellä kyseisessä tapaamisessa/paikassa, mutta edes se uni ei saa mua heräämään. Tai siis siihen varmaan lopulta herään, mutta todellakin on jo tunteja liian myöhäistä.
Mä sammuttelen kellot aina unissani jos kello on unohtunut sängyn viereen, tai yritän siirtää herätystä hiukan eteenpäin, muttei se puolinukuksissa onnistu. - zisel
vänksy kirjoitti:
Saatan joskus jopa nähdä unta olevani siellä kyseisessä tapaamisessa/paikassa, mutta edes se uni ei saa mua heräämään. Tai siis siihen varmaan lopulta herään, mutta todellakin on jo tunteja liian myöhäistä.
Mä sammuttelen kellot aina unissani jos kello on unohtunut sängyn viereen, tai yritän siirtää herätystä hiukan eteenpäin, muttei se puolinukuksissa onnistu.joskus että kun herätyskello alkaa soimaan niin se herätysääni niinkun "tulee uneen", eli alat näkee unta että se ääni onkin joku pommi tms? Mulle on muutaman kerran käynyt ja kun se kello on huutanut aikansa niin se menee automaattisesti "torkulle" sitten.
- vänksy
zisel kirjoitti:
joskus että kun herätyskello alkaa soimaan niin se herätysääni niinkun "tulee uneen", eli alat näkee unta että se ääni onkin joku pommi tms? Mulle on muutaman kerran käynyt ja kun se kello on huutanut aikansa niin se menee automaattisesti "torkulle" sitten.
Sitten esim. ovikellon soitto, puhelimen soitto ja herätyskellon soitto menee mulla seksisin. Oon monesti mennyt unenpöpperössä avaamaan ovea, kun samanaikaisesti herätyskello on jatkanut soimistaan makkarissa tai muuta vastaavaa...
Hauskimmat huvit annan niille ihmisille, jotka soittaa mulle aamulla ja herättää mut ja mä koitan pokkana vaan väittää, et en nukkunut enää. Tuskin menee kellekään läpi :D - vänksy
vänksy kirjoitti:
Sitten esim. ovikellon soitto, puhelimen soitto ja herätyskellon soitto menee mulla seksisin. Oon monesti mennyt unenpöpperössä avaamaan ovea, kun samanaikaisesti herätyskello on jatkanut soimistaan makkarissa tai muuta vastaavaa...
Hauskimmat huvit annan niille ihmisille, jotka soittaa mulle aamulla ja herättää mut ja mä koitan pokkana vaan väittää, et en nukkunut enää. Tuskin menee kellekään läpi :Dsummerin soitto. Se on pahin sekoittaja kerrostaloasunnossa. Koskaan ei voi tietää, mikä soi.
- zisel
vänksy kirjoitti:
summerin soitto. Se on pahin sekoittaja kerrostaloasunnossa. Koskaan ei voi tietää, mikä soi.
on sanottu että ollaan kateellisia sun unenlahjoista? Mä oon kuullut monta kertaa kun oon ihan kuin jossain koomassa kuin nukun!
- vänksy
zisel kirjoitti:
on sanottu että ollaan kateellisia sun unenlahjoista? Mä oon kuullut monta kertaa kun oon ihan kuin jossain koomassa kuin nukun!
sen myös useinkin.:)
Tosin on meinannut olla pahojakin tilanteita, kun olen nukkunut lasten ollessa ihan pieniä ja hereillä, mutta onneksi ei nyt ole ehtinyt mitään hirveää tapahtua kuitenkaan.
Mutta pelottavaakin se siis voi olla, kun nukkuu syvää unta. - zisel
vänksy kirjoitti:
sen myös useinkin.:)
Tosin on meinannut olla pahojakin tilanteita, kun olen nukkunut lasten ollessa ihan pieniä ja hereillä, mutta onneksi ei nyt ole ehtinyt mitään hirveää tapahtua kuitenkaan.
Mutta pelottavaakin se siis voi olla, kun nukkuu syvää unta.todellakaan aina hyvä puoli että on niin syvässä unessa että on melkein tajuton.
- MichikoXX
ovat kyllä hyvä taito. Itselleni nukahtaminen on pirun hankalaa (päiväunista ei tietoakaan), mies puolestaan nukkuu missä ja milloin vain, kunhan pääsee makuuasentoon.
MichikoXX kirjoitti:
ovat kyllä hyvä taito. Itselleni nukahtaminen on pirun hankalaa (päiväunista ei tietoakaan), mies puolestaan nukkuu missä ja milloin vain, kunhan pääsee makuuasentoon.
Sama juttu, että on vaikeaa nukahtaa. Joskus menee ihan helposti ja päivällä kyllä nukahdan nopeasti. Illalla vaan voi olla vaikeaa nukahtaa, ellei valvo todella aamuun asti.
Aina puhutaan, että melatoniini auttaa. En ajatellut kokeilla.- MichikoXX
dazu kirjoitti:
Sama juttu, että on vaikeaa nukahtaa. Joskus menee ihan helposti ja päivällä kyllä nukahdan nopeasti. Illalla vaan voi olla vaikeaa nukahtaa, ellei valvo todella aamuun asti.
Aina puhutaan, että melatoniini auttaa. En ajatellut kokeilla.josta olen maininnut, on käyttänyt melatoniinia. Alaikäinen ei voi kovin vahvoja aineita käyttääkään. Vuosikymmeniä unihäiriöistä kärsinyt tyyppi, joka käyttää nykyään Concertaa, nukkuu paremmin kuin koskaan.
- Elkotekki
Osaan sanoo kymmenellä kielellä hei hei. Osaan ottaa valokuvan. Osaan hiipiä ilman ääntä.
seisaaltani ja olen vielä tarkka,en lorotä pöntön ohi
- Elkotekki
Toinen käsi stabilisoi, toinen tekee nopeaa lyhyttä liikettä.
- MichikoXX
Pianonsoitto varmaan lasketaan erityistaidoksi. Osaan myös käsitöitä: ompelin mm. miehen nahkatakkiin uuden vuorikankaan. Taiji-miekkailussa olen vasta aloittelija, joten sitä ei lasketa. Osaan useita eri kieliä ja aina matkalle lähtiessä opettelen muutaman fraasin paikallista kieltä.
- KoppavaHoro
No, mä osaan katsoa toisella silmällä kieroon samalla kun katson toisella suoraan. Ja pyörittää toista kun toinen pysyy paikallaan.
Sit mä osaan kävellä varpaat taivutettuina sisäänpäin maata vasten.
Osaan myös huulisynkata ääneti melkein kaikkia. Tällä keinolla saa hämmennettyä ja ärsytettyä ihmisiä.
Niin, ja mä pystyn nuolaisemaan kyynärpäätäni (vain vasempaa).- paha:)
" Ja pyörittää toista(silmää) kun toinen pysyy paikallaan. "
Eiks joku liskokin pysty ja se on karmeen näköistä touhua. - Elkotekki
Tuo huulisynkkahan on hauska temppu. Täytyy yrittää opetella. Kuulostaa erittäin ärsyttävältä :D
- KoppavaHoro
Elkotekki kirjoitti:
Tuo huulisynkkahan on hauska temppu. Täytyy yrittää opetella. Kuulostaa erittäin ärsyttävältä :D
kotisohvalla voi hyvin harjoitella! :)
lukea ajatuksia.
Ja sit kaikki notkeusjutut on mun heiniä. No, nää nyt ei ole mitään ihmeellsiä, mutta, saan esim. kyynerpäät maahan, jos kumarrun seisten eteenpäin polvet suorina. Kun vien jalat pään yli (ikään kuin kuperkeikka väärinpäin) saan pidettyä polvet maassa jne.- Elkotekki
mitään normaali-ihmisen juttujakaan ole. * Pyörittelee silmiään (kumpaakin yhtäaikaa)* Kuvia!
- ja pilkät kädet jos saat
kyynerpäät maahan suorilta:D,(tarkotit varmaan kämmeniä:) Ja kerros vähän ajatuksenluvusta:))?
ja pilkät kädet jos saat kirjoitti:
kyynerpäät maahan suorilta:D,(tarkotit varmaan kämmeniä:) Ja kerros vähän ajatuksenluvusta:))?
ei ne ihan mene, enää. Eli hiukan liioittelin. Nopeasti nykäisemällä kyllä. Kämmenet nyt menee todella helposti. Aika normi jalat ja kädet musta. Muutkin notkeus-jutut aina mennyt helposti.
En kerro. Se liittyy vaan hyvään intuitioon, ehkä hyvään muistiin ja kuuulohavantoihin ja muihin hyviin aistihavantoihin. Näen ihmisten salaisuuksia, mutta se on kiusallista, enkä oikeastaan tarvitse sitä tietoa, joten enimmäkseen suljen silmäni siltä.
Kaikenlaisia kikkoja ja harhautuksia... ilmaveivejä... salibandyssa. Autolla jotain parkkeerauskikkoja. :D Joo, eipä ole mitään erikoista.
- vaimoani
ja ajatella jonkun aivan muun tilalle
- ---
toisin päin?
- nainen-
niin paljasta mys minkälaisia naisia yleensä kuvitelmissas panet?
nostaa hieman vasenta korvaa =D
Sitten osaan moonwalkingia ja shufflea! Ihan hyvin tällaiselta kolmekymmpiä lähestyvältä naikkoselta.. =)- nainen-
Vähänkö munkin pitäis harjotella,vetelis kesällä kapungilla ihan lungisti takaperin:B..
- kun tulis myöhässä
nainen- kirjoitti:
Vähänkö munkin pitäis harjotella,vetelis kesällä kapungilla ihan lungisti takaperin:B..
johonkin tapaamiseen/menoon,niin menis paikanpäälle takaperin moonwalkilla:D..
nainen- kirjoitti:
vielä videokuvaa.. =D
Alussa moonwalkingia, sitten sitä shufflea, vähän omintakeista eikä niin hienoa kuin 20 kesäisillä poikasilla mutta jeje.. =D
http://www.city.fi/antitv/klippi/25657/
(Bonuksena näkymä kämpästä)kun tulis myöhässä kirjoitti:
johonkin tapaamiseen/menoon,niin menis paikanpäälle takaperin moonwalkilla:D..
Tässä sen näkee miten hyödyllinen taito se on =).
3. ja 6.
- nainen-
Olen luonnostaa todella notkea spakatit ja spiralit menee,muutenkin olen todella hyvä hallitsemaan vartaloani,josta on hyötyä työssäni;)..
- no...
En osaa mitään erityisiä hienoja temppuja.
- oikein kiireessä kykenen pesemään hampaitani ja, hmh, samaan aikaan istumaan vessanpytyllä *köh*
- oikein nälkäisenä kykenen tuhoamaan sadan gramman Fazerin Geisha-suklaalevyn kymmenessä minuutissa
- oikein hyvällä tuulella ollessani kykenen löytämään hauskoja puolia hyvin ärsyttävistäkin asioista
- osaan viheltää Pata-Kakkosen tunnaria yhden kolmasosan verran
- syön harvemmin HubbaBubba-purkkaa, mutta olen taitava puhaltamaan sillä purkkapalloja sotkematta naamaani- vänksy
mäkin voin muistaa pata-kakkosen tunnarin, vaikka se tuli joskus sata vuotta sitten:)
Arvaa vaan, alkoko se nyt soimaan mun päässä, hitto :D - vänksy
vänksy kirjoitti:
mäkin voin muistaa pata-kakkosen tunnarin, vaikka se tuli joskus sata vuotta sitten:)
Arvaa vaan, alkoko se nyt soimaan mun päässä, hitto :Dsen jollekin muullekin :D
http://www.youtube.com/watch?v=572VhrmihwA
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237