Hämmennystä ym.

Aion aiheuttaa palstalla yleistä hämmennystä ja muuta ärsyttävää stimulointia.

Miltä aihealueelta saisi olla?

64

1067

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmhh,,

      Niin, eli haluat "stimuloida" itseäsi.

      Helposti pitkästyvää sorttia?

      • Palstaa tietysti. Täällä on ihan liian tylsä tunnelma.


      • hmhh,
        buddy-love kirjoitti:

        Palstaa tietysti. Täällä on ihan liian tylsä tunnelma.

        Niin eli sinulla siis on tylsä tunnelma ja olet pitkästynyt. Syystä, että sinä koet pitkästymisen tuntemusta ( enkä esimerkiksi minä), pitänee sinun miettiä "stimulointiasi" ihan itse.


      • hmhh, kirjoitti:

        Niin eli sinulla siis on tylsä tunnelma ja olet pitkästynyt. Syystä, että sinä koet pitkästymisen tuntemusta ( enkä esimerkiksi minä), pitänee sinun miettiä "stimulointiasi" ihan itse.

        Että pelkkä olemassaoloni riittää sinulle pitkästymisen poistajaksi. Toisaalta Galaktisilla Sankareilla on aina sangen huomattava karisma, joten reaktiotasi onkin siksi pidettävä luonnollisena reaktiona.


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Että pelkkä olemassaoloni riittää sinulle pitkästymisen poistajaksi. Toisaalta Galaktisilla Sankareilla on aina sangen huomattava karisma, joten reaktiotasi onkin siksi pidettävä luonnollisena reaktiona.

        Niin eli arvelet sun tunteesi olevan mun tunne? Wrong. Asia on sillä tavalla, että sinun olemassaolosi palstalla riittää sinun pitkästyneisyytesi poistajaksi.


      • hmhh,, kirjoitti:

        Niin eli arvelet sun tunteesi olevan mun tunne? Wrong. Asia on sillä tavalla, että sinun olemassaolosi palstalla riittää sinun pitkästyneisyytesi poistajaksi.

        Kaikkihan luonnollisesti pyörii minun ympärilläni, joten tunnetilasi johtuu luonnollisesti vain minusta. Haluaisitko kertoa lisää tunteistasi minua kohtaan.


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Kaikkihan luonnollisesti pyörii minun ympärilläni, joten tunnetilasi johtuu luonnollisesti vain minusta. Haluaisitko kertoa lisää tunteistasi minua kohtaan.

        *iltateetauko*


      • hmhh,, kirjoitti:

        *iltateetauko*

        Pakenet tunteitasi.


      • hmhh,,
        hmhh,, kirjoitti:

        *iltateetauko*

        Ei mulla ole tunteita sinua kohtaan, mutta sinulla on.


      • hmhh,, kirjoitti:

        Ei mulla ole tunteita sinua kohtaan, mutta sinulla on.

        Luonnollisesti näin vastaansanomattoman täydellisellä on runsaasti positiivisia tunteita itseään kohtaan. Eikö sinulla muka ole.


      • hmhh,
        buddy-love kirjoitti:

        Luonnollisesti näin vastaansanomattoman täydellisellä on runsaasti positiivisia tunteita itseään kohtaan. Eikö sinulla muka ole.

        Tuo on nyt varmasti sitä palstan stimuloimista. Puhutaan sinusta.


      • hmhh, kirjoitti:

        Tuo on nyt varmasti sitä palstan stimuloimista. Puhutaan sinusta.

        Minähän olen palstan ja myös maailmankaikkeuden mielenkiintoisin ilmiö. Mistä loistavasta ominaisuudestani keskustelemme tällä kertaa (niitä on todella monipuolisesti)?


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Minähän olen palstan ja myös maailmankaikkeuden mielenkiintoisin ilmiö. Mistä loistavasta ominaisuudestani keskustelemme tällä kertaa (niitä on todella monipuolisesti)?

        Valitettavasti mielikuvitukseni ei riitä vastaamiseen.:)


      • hmhh,, kirjoitti:

        Valitettavasti mielikuvitukseni ei riitä vastaamiseen.:)

        Loistavuuteni ylittää kaiken inhimillisen käsityskyvyn.


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Loistavuuteni ylittää kaiken inhimillisen käsityskyvyn.

        Niin eli sinulta puuttuu valot?

        Mutta nyt on poistuttava.


      • hmhh,, kirjoitti:

        Niin eli sinulta puuttuu valot?

        Mutta nyt on poistuttava.

        Minulla on supernovista tehdyt diskovalot. Hiukan vaati tahdistamista kun valonnopeus muuttuu massan mukaan.


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Minulla on supernovista tehdyt diskovalot. Hiukan vaati tahdistamista kun valonnopeus muuttuu massan mukaan.

        Loistoa kerrakseen. Cyper-ajan John Travolta...

        Mutta nyt hei.


      • hmhh,, kirjoitti:

        Loistoa kerrakseen. Cyper-ajan John Travolta...

        Mutta nyt hei.

        Et kuitenkaan malta vielä lähteä (loistavuuteni on sokaissut ajantajusi).


      • hmhh,,
        buddy-love kirjoitti:

        Et kuitenkaan malta vielä lähteä (loistavuuteni on sokaissut ajantajusi).

        Tein kirjoitusvirheen edeltävässä. Piti sanoa cyber (tai kyper), ei "Cyper". Korjaus. Sori.


      • buddy-love kirjoitti:

        Et kuitenkaan malta vielä lähteä (loistavuuteni on sokaissut ajantajusi).

        Monet jopa pyörtyvät persoonani vaikuttavuuden edessä.


      • Priuss
        buddy-love kirjoitti:

        Loistavuuteni ylittää kaiken inhimillisen käsityskyvyn.

        Sinullahan on Vauva-palstalla nimimerkki "galaktinen sankari". Taidat olla aika megalomaaninen ja tunnettu valehtelija.


      • Vastaan tässä itselleni, että tietysti olen kaikkialla ja kaikki nikit jotka voi yhdistää minuun ovat aivan varmasti minun.


    • mitään

      vaikka "miehen logiikka"?

      • Tosin logiikkaa häiritsee se että puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä.

        Jokin raflaavampi aihe lienee kuitenkin keskimääräistä lukijaa enemmän hämmentävä. Mikähän se voisi olla?


      • ehkäpä tuossa
        buddy-love kirjoitti:

        Tosin logiikkaa häiritsee se että puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä.

        Jokin raflaavampi aihe lienee kuitenkin keskimääräistä lukijaa enemmän hämmentävä. Mikähän se voisi olla?

        yläpuolella syntyy jo jotain hämmentävää...

        Tai miten olisi sellaiset laskelmat, joista selviää, kuinka monen sulkupolven takaa me kaikki olemme sukulaisia keskenämme?


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Tosin logiikkaa häiritsee se että puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä.

        Jokin raflaavampi aihe lienee kuitenkin keskimääräistä lukijaa enemmän hämmentävä. Mikähän se voisi olla?

        Liitä tuo "puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä" palstan vakkareihin niin saat vipinää aikaan.


      • ehkäpä tuossa kirjoitti:

        yläpuolella syntyy jo jotain hämmentävää...

        Tai miten olisi sellaiset laskelmat, joista selviää, kuinka monen sulkupolven takaa me kaikki olemme sukulaisia keskenämme?

        Muistaakseni sen on arvioitu olevan jossain 1600-luvulla. Maahanmuutto sotkee asiaa hiukan.


      • tai ehkä
        ... kirjoitti:

        Liitä tuo "puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä" palstan vakkareihin niin saat vipinää aikaan.

        "puolet kansasta" tarkoittaakin naisia?


      • ... kirjoitti:

        Liitä tuo "puolet kansasta on keskimääräistä tyhmempiä" palstan vakkareihin niin saat vipinää aikaan.

        50% prosenttia palstalaisista on keskimääräistä palstalaista tyhmempiä.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        50% prosenttia palstalaisista on keskimääräistä palstalaista tyhmempiä.

        Ei sulle kelpaa mikään ehdotus.


      • ... kirjoitti:

        Ei sulle kelpaa mikään ehdotus.

        Ja ruksaa keskimääräistä tyhmemmät.

        Pohditaan sitten julkisesti mistä arviot johtuvat.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Ja ruksaa keskimääräistä tyhmemmät.

        Pohditaan sitten julkisesti mistä arviot johtuvat.

        Sinähän tässä kaipailit aihetta hämmennykseen.


      • ... kirjoitti:

        Sinähän tässä kaipailit aihetta hämmennykseen.

        Tämähän on minun ketjuni ja minä siis päätän.

        No, ok laitetaan nyt yksi listan aloitukseksi.

        Fifi on selvästi keskimääräistä tyhmempi.


      • ...
        buddy-love kirjoitti:

        Tämähän on minun ketjuni ja minä siis päätän.

        No, ok laitetaan nyt yksi listan aloitukseksi.

        Fifi on selvästi keskimääräistä tyhmempi.

        Kuka on Fifi?


      • ... kirjoitti:

        Kuka on Fifi?

        Pöljistä pöljin.

        Siis Fifi-neiti.


      • Mutta sitä
        buddy-love kirjoitti:

        Muistaakseni sen on arvioitu olevan jossain 1600-luvulla. Maahanmuutto sotkee asiaa hiukan.

        ihmettelen, miksi sukututkimuksissa yleensä seurataan vain sitä isähaaraa. Miksei vaikka äitien puolta (jolloin se sukulaisuuskin olisi varmemmalla pohjalla...) Tai vaikka kaikkia isovanhempia, sillä yhtä läheisiähän nekin on. Miksi lähdetään jostain kanta-isästä, jonka suku selvitetään ja siinä sitten olisi ne mun rakkaat sukulaisihmiseni, joita voin tavata kerran kesässä sukutapaamisessa? Täsmälleen yhtä läheisiä sukulaisiahan mulle olisi moninkertainen määrä olemassa.


    • etusivun omilla jutuilla :)

      • Mikä olisi itseäsi lähinnä oleva aihe: otan siihen täysin vastakkaisen kannan.


      • buddy-love kirjoitti:

        Mikä olisi itseäsi lähinnä oleva aihe: otan siihen täysin vastakkaisen kannan.

        vai pitäisko niitten pysyä puissa???


      • monte24 kirjoitti:

        vai pitäisko niitten pysyä puissa???

        Ehdottomasti lentoliskoja. Tuo bongareille huomattavasti lisää tunnistettavia lajeja.



      • monte24 kirjoitti:

        http://myanimalblog.files.wordpress.com/2008/02/flyingfish.jpg

        löysin pentuna tuollaisen siiven vintiltä,luulin hyönteisen siiveksi,mut isä paljasti totuuden.

        Olen nähnyt. Kaveri valitti että niitä tulee veneen kannelle purjehtiessa.
        Muistaakseni ne ovat syömäkelpoisia, eli aiheetonta valitusta.


    • Mähönen

      osaa hämmentää.Kuoppaa toi zisel-hahmo jo!

      • Tunnetusti ihan kaikki.


      • Mähönen
        buddy-love kirjoitti:

        Tunnetusti ihan kaikki.

        kunhan kuoppaat ziselin.


      • Mähönen kirjoitti:

        kunhan kuoppaat ziselin.

        Ei onnistu.


    • Mitäs nyt hämmentelet, mä hämmentelen kupissa vihreää teeta, kuumaa...suu palaa. :-P
      Haluaisin juoda, mutta poltan kieleni, en jaksaisi odottaa...miten tästä eteenpäin?

      • On vihreää teetä. Se on kyllä pelkkää hämäysmainontaa se vihreys, sillä tämä on lähinnä oranssia.

        Jäähdytysohje: Tietokoneiden prosessoreita jäähdytetään nykyään näillä

        http://en.wikipedia.org/wiki/Heat_pipe

        Kysyt lähimmältä nörtiltä purkuosaa ja käytät sitä teen pikajäähdytykseen (muista pestä piirasva ensin siitä pois).


      • buddy-love kirjoitti:

        On vihreää teetä. Se on kyllä pelkkää hämäysmainontaa se vihreys, sillä tämä on lähinnä oranssia.

        Jäähdytysohje: Tietokoneiden prosessoreita jäähdytetään nykyään näillä

        http://en.wikipedia.org/wiki/Heat_pipe

        Kysyt lähimmältä nörtiltä purkuosaa ja käytät sitä teen pikajäähdytykseen (muista pestä piirasva ensin siitä pois).

        noin teen, mutta olen kuullut, että piirasva antaa kivasti pikanttia makua...aromit senkun paranee. Kaikkeahan kannattaa kokeilla... :D
        (edelleen tee on tulikuumaa, laittaisinko jääpalan?)


      • tosi..typy kirjoitti:

        noin teen, mutta olen kuullut, että piirasva antaa kivasti pikanttia makua...aromit senkun paranee. Kaikkeahan kannattaa kokeilla... :D
        (edelleen tee on tulikuumaa, laittaisinko jääpalan?)

        On pistää siihen riittävästi sokeria (sokerin sulaminen sitoo lämpöä). Myös alumiininen lusikka nopeuttaa jäähtymistä.

        Sherlok-päättelyä: sinulla on suurenpuoleinen kuppi.


      • buddy-love kirjoitti:

        On pistää siihen riittävästi sokeria (sokerin sulaminen sitoo lämpöä). Myös alumiininen lusikka nopeuttaa jäähtymistä.

        Sherlok-päättelyä: sinulla on suurenpuoleinen kuppi.

        ..kuppi, joo ja paksu. Mahtuu reilusti. En käytä sokeria ollenkaan, joten lusikan käyttö on tarpeetonta.
        Nyt mä juon. Kippis!(hörpin ja ryystän naisellisesti) ;))
        Mites sulla, joko olet kupillisesi juonut?


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..kuppi, joo ja paksu. Mahtuu reilusti. En käytä sokeria ollenkaan, joten lusikan käyttö on tarpeetonta.
        Nyt mä juon. Kippis!(hörpin ja ryystän naisellisesti) ;))
        Mites sulla, joko olet kupillisesi juonut?

        Selvästi tehokkaampi systeemi ja tee hävisi muutamassa hetkessä. Harkitsen toista kupillista.


      • buddy-love kirjoitti:

        Selvästi tehokkaampi systeemi ja tee hävisi muutamassa hetkessä. Harkitsen toista kupillista.

        ..haaskaat aikaasi harkitsemiseen, kaada jo, toinen kupillinen tekee terää. Mulle kyllä piisaa tämä yksikin.

        terv. Litrahuuli


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..haaskaat aikaasi harkitsemiseen, kaada jo, toinen kupillinen tekee terää. Mulle kyllä piisaa tämä yksikin.

        terv. Litrahuuli

        Se ongelma että täällä pitää kävellä pitkästi keittimelle. Se on eri kerroksessakin. Oli ihan pakko varustaa paluumatkaa pullalakin, ettei vain pääsisi väsähtämään rappusissa.


      • Sikäli huono palvelu, että ihan piti itse se itselleen syöttää. Sorsilla on paljon paremmat edut (hanhista puhumattakaan).


      • buddy-love kirjoitti:

        Sikäli huono palvelu, että ihan piti itse se itselleen syöttää. Sorsilla on paljon paremmat edut (hanhista puhumattakaan).

        Tämä kappale soi päässä:
        http://www.youtube.com/watch?v=3yIcoPrAgvs

        (ilmenee vihellyksenä)

        On jatkunut useamman päivän ja siitä pitäisi jo siirtyä johonkin muuhun. Yritän vaihtaa sitä, muttei vielä onnistu.


      • buddy-love kirjoitti:

        Tämä kappale soi päässä:
        http://www.youtube.com/watch?v=3yIcoPrAgvs

        (ilmenee vihellyksenä)

        On jatkunut useamman päivän ja siitä pitäisi jo siirtyä johonkin muuhun. Yritän vaihtaa sitä, muttei vielä onnistu.

        ..miten ihmeessä olet onnistunutkin saamaan tuollaisen kappaleen sinne sun päähäsi soimaan??
        Kyllä sä olet taitava, vähän kaikessa.
        Mulle ei (jostain syystä) koskaan käy noin klassisen musiikin kanssa.
        Onko sulla ns.klassinen kausi menossa?
        Kuule, laitas jotain räminää välillä, niin loppuu tämä korvia viiltävä hiljaisuus.
        Missä kaikki muut on, onkos täällä liikkeellä jokin uniepidemia, vai?
        Aika Aavemaista....haahuillaanko me vaan kaksistaan tääl?


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..miten ihmeessä olet onnistunutkin saamaan tuollaisen kappaleen sinne sun päähäsi soimaan??
        Kyllä sä olet taitava, vähän kaikessa.
        Mulle ei (jostain syystä) koskaan käy noin klassisen musiikin kanssa.
        Onko sulla ns.klassinen kausi menossa?
        Kuule, laitas jotain räminää välillä, niin loppuu tämä korvia viiltävä hiljaisuus.
        Missä kaikki muut on, onkos täällä liikkeellä jokin uniepidemia, vai?
        Aika Aavemaista....haahuillaanko me vaan kaksistaan tääl?

        Räminää:
        http://www.youtube.com/watch?v=Zd_oIFy1mxM
        Ei ole vielä toiminut.

        Oikeasti minulla on punk-kasi edelleen menossa, mutta pää tekee omia päätöksiä ja huomaan vasta jälkikäteen mitä kappaleita automaatti pyörittää.

        Joo hiljaista on: niillä on kevätväsymys.


      • buddy-love kirjoitti:

        Räminää:
        http://www.youtube.com/watch?v=Zd_oIFy1mxM
        Ei ole vielä toiminut.

        Oikeasti minulla on punk-kasi edelleen menossa, mutta pää tekee omia päätöksiä ja huomaan vasta jälkikäteen mitä kappaleita automaatti pyörittää.

        Joo hiljaista on: niillä on kevätväsymys.

        ..tuo on varmasti jokaisessa vampyyrileffassa, ainakin mä liitän sen aina vamppyyreihin ja kauhuleffoihin. Se oli aika pitkä kipale.
        Mutta, tuo ei nyt ollut sellaista Räminää!! jota olisin toivonut. Yritäs uudestaan...

        Joo, kevätväsymys on iskenyt tai, sitten kaikki ovat vielä talviunilla.


      • tosi..typy kirjoitti:

        ..tuo on varmasti jokaisessa vampyyrileffassa, ainakin mä liitän sen aina vamppyyreihin ja kauhuleffoihin. Se oli aika pitkä kipale.
        Mutta, tuo ei nyt ollut sellaista Räminää!! jota olisin toivonut. Yritäs uudestaan...

        Joo, kevätväsymys on iskenyt tai, sitten kaikki ovat vielä talviunilla.

        Asta Kask?
        http://www.youtube.com/watch?v=oTTKfkHy4UU


    • flygariAnzzy

      buddylle ja inkkari monttelle tiedoxi:

      "Flygareita" l."muihkuloit" ilmaatuu etenkin täydessä lastissa oleville laivojen kannelle

      ole syänytkin niitä kokeexi--eivät kovinkaa maukkait, mut japsit himoitsevat niiden mätiä

      ku japseilla on liian pieni pippeli, syövät vaikka noitien paskaa, jos pippeli kasvaisi

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Liitokalat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3690
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2704
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      2203
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1918
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe