EROTTAMISPROSESSI

RaM

36

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekoitus!

Hyvä RaM, erittäin tervettä että joku ajaa oikeuksiaan, nämä erottamis käytännöt (vaikka en sellaisen uhri ole)ja sen seuraukset ovat monta kertaa niin epäinhimilliset, että on tosiaan aivan tervettä että joku tosiaan käy Vartiotorniseuran "korttipakkaa" sekoittamassa, ja kunnolla!

Toivottavasti muutkin saavat voimia taistella omasta puolestaan kun joku aukaisee tien, kysehän on ihmisarvosta.

Ovat liika kauan saaneet omilla toimillaan tuomita ihmisiä, monta kertaa myös tuhoon...

Lain ja ihmisoikeuksien mukaanhan pitäisi toimia.

• kehtaa esitellä.

Ensiksi esitetään, että sivuila ei pilkata Jt:jia sen enempää kuin Raamattukaan. Niin, voihan sen tulkita miten haluaa. Mutta mutta, ip numerollasi on kirjoiteltu tänne ja muihinkin julkisiin paikkoihin paljonkin tekstiä mistä ei sitä pilkkaa puutu. Pieni haku osoittaa tosiasian.

Nyt syntyi maan suru kun mitään ei vaimon ja lapsien suhteen aiotakaan tehdä. Nyyhh, nyyh, näinkö ihana taistoni kuihtuu heidän osaltaan?

Epätoivoissan Ram yrittää kavaltaa lapsensa ja kertoo, että heidän käytöksensä ei ole Jt:lle soveliasta. No, siitä on vain yhden lausunto joten siihen ei heidän tarvitse korviaan lotkauttaa.

Seuravaksi ram syyttää tukirahojen ottamattomuudesta ja linkittää perheensä erottamattomuuden siihen. Varmaankin perhe on ollut rekisterissä 17 vuotta tukirahoja varten, jotka tosin viime vuonna tulivat hakuun. Mutta sitä vartehan tietysti, vaikka rahat eivät kelvanneetkaan ramin harmiksi.

Ankaraa tuskaa koetaan rekisteröintipäivämäärästä. Väärä päivämäärä varmasti on valtakunan ykköshuoli ja ansaitsee oikeusjärjestelmän kuormittamista siltä osin. Jos nyt syyttäjä noin vakavan rikoksen haluaa syytettäväkseen.

20 vuoden hiljaiselon jälkeen on päivän selvää, mihin kukakin nykyään kuuluu ja rikoshan on järkyttävä jos asuinpaikan seurakunta ottaa yhteyttä tuttujen henkilöitten sijaan.

LOL LOL LOL LOL

• ---------------

...

• Arskavain

Jehovan todistajat vetoavat opetuksessaan muinaiseen Israelin kansaan, joka hävisi sodassa ja kärsi suunnattomasti menettäessään tuhansia ihmishenkiä yhden miehen salaisten syntien vuoksi kuin myös esikristillisessä seurakunnassa toimviin yksittäistapauksiin, jossa pyhä henki evättiin seurakunnassa olevan yhden syntisen vuoksi...

Ram nimimerkillä kirjoittaja todistaa olemassaolollaan sen tosiasian, että Jehovan todistajien järjestöllä ei ole ollut koskaan kollektiivisesti lainkaan pyhää henkeä. Miten niin?

Vaikka Ram ei ole tehnyt mitään väärää, vaan ollut rehellinen itselleen ja muita kohtaan, katsotaan hänen mielipiteensä raamatun henkeytyksestä raskaaksi synniksi Jehovan todistajien taholta...

Jehovan todistajat erottavat syntisinään ja katumattomina pidetyt järjestöstään, koska katumattoman "väärintekijän" katsotaan eväävän Jehovan ohjauksen ja pyhän hengen.

Kuinka sitten on mahdollista, että henkilö, joka ei usko raamattuun, kuuluu useita vuosia Jehovan todistajien järjestöön ja hänen sivustoaan pidetään pahimman laatuisena "luopiomateriaalina"?

Ram on vain jäävuoren huipun huippu, koska suuri osa Jehovan todistajista vanhimpia myöten (tiedän/tunnen seurakunnan vanhimman, joka salasi rattijuopumuksen seurakunnaltaan) ja siis toimi vanhimpana ja Jehovan todistajana useita vuosia ja on yhä mukana ja juopottelee. Puhumattakaan kierrosvalvojasta, joka tuomittiin lapsiin kohdistuneesta seksuaalirikoksesta - oliko hänellä sellainen ominaisuus kehittynyt hetkessä?

Jehovan todistajat puuhastelevat milloin mitäkin syntiä KAIKKI ja jopa harjoittaa sitä jatkuvasti salaa, jäämättä kiinnni - minäkin sorruin samanlaiseen "syntieni" peittelyyn ja myös yhä mukana olevat entiset jt ystäväni,kuin myös monet monet muut, koska pelkäsin erottamista turhaan - se on todellisuudessa vapautus väärästä uskonnosta!

• niinkään.
        Arskavain kirjoitti:

Jehovan todistajat vetoavat opetuksessaan muinaiseen Israelin kansaan, joka hävisi sodassa ja kärsi suunnattomasti menettäessään tuhansia ihmishenkiä yhden miehen salaisten syntien vuoksi kuin myös esikristillisessä seurakunnassa toimviin yksittäistapauksiin, jossa pyhä henki evättiin seurakunnassa olevan yhden syntisen vuoksi...

Ram nimimerkillä kirjoittaja todistaa olemassaolollaan sen tosiasian, että Jehovan todistajien järjestöllä ei ole ollut koskaan kollektiivisesti lainkaan pyhää henkeä. Miten niin?

Vaikka Ram ei ole tehnyt mitään väärää, vaan ollut rehellinen itselleen ja muita kohtaan, katsotaan hänen mielipiteensä raamatun henkeytyksestä raskaaksi synniksi Jehovan todistajien taholta...

Jehovan todistajat erottavat syntisinään ja katumattomina pidetyt järjestöstään, koska katumattoman "väärintekijän" katsotaan eväävän Jehovan ohjauksen ja pyhän hengen.

Kuinka sitten on mahdollista, että henkilö, joka ei usko raamattuun, kuuluu useita vuosia Jehovan todistajien järjestöön ja hänen sivustoaan pidetään pahimman laatuisena "luopiomateriaalina"?

Ram on vain jäävuoren huipun huippu, koska suuri osa Jehovan todistajista vanhimpia myöten (tiedän/tunnen seurakunnan vanhimman, joka salasi rattijuopumuksen seurakunnaltaan) ja siis toimi vanhimpana ja Jehovan todistajana useita vuosia ja on yhä mukana ja juopottelee. Puhumattakaan kierrosvalvojasta, joka tuomittiin lapsiin kohdistuneesta seksuaalirikoksesta - oliko hänellä sellainen ominaisuus kehittynyt hetkessä?

Jehovan todistajat puuhastelevat milloin mitäkin syntiä KAIKKI ja jopa harjoittaa sitä jatkuvasti salaa, jäämättä kiinnni - minäkin sorruin samanlaiseen "syntieni" peittelyyn ja myös yhä mukana olevat entiset jt ystäväni,kuin myös monet monet muut, koska pelkäsin erottamista turhaan - se on todellisuudessa vapautus väärästä uskonnosta!

Niin harrasti Juudaskin seurakunnan kassasta varastamista ja suunnitteli kavalluksen. Ei se Jeesuksen toimintaan vaikuttanut.

• RaM

...on kuin tuulen ujellus autiomaassa.
        Ja sairas lahko laitetaan nyt ruotuun itkuvirsistä huolimatta.

• veikka.
        RaM kirjoitti:

...on kuin tuulen ujellus autiomaassa.
        Ja sairas lahko laitetaan nyt ruotuun itkuvirsistä huolimatta.

Suurin huolesi on se, että kaikki sujuu mutkattomasti. Siitä johtui parkusi vaimon ja lasten osalta. Ha ha, epätoivoissasi mustamaalasit jopa OMAT lapsesi. Voiko taukimpaa heeboa löytää, joka omien ähkyjensä eteenpäin viemiseksi käyttää lapsiaan käsikassarana.

Ruotuun. ha haa. Mitä saavutuksia ajattelit ottaa. Tarkemman littymispäivän?

• RaM
        veikka. kirjoitti:

Suurin huolesi on se, että kaikki sujuu mutkattomasti. Siitä johtui parkusi vaimon ja lasten osalta. Ha ha, epätoivoissasi mustamaalasit jopa OMAT lapsesi. Voiko taukimpaa heeboa löytää, joka omien ähkyjensä eteenpäin viemiseksi käyttää lapsiaan käsikassarana.

Ruotuun. ha haa. Mitä saavutuksia ajattelit ottaa. Tarkemman littymispäivän?

...jokin hieman älykkäämpi kommentti. Noin vähä-älyiseen ajatteluun ei kannata sortua (noin tyhmä ei oikeasti ole kukaan).

• jerry cotton.
        RaM kirjoitti:

...jokin hieman älykkäämpi kommentti. Noin vähä-älyiseen ajatteluun ei kannata sortua (noin tyhmä ei oikeasti ole kukaan).

Minua ihan oikeasti nauratti tuo vaimo, lapset asetelma. Niin selkeästi paistoi läpi odotus, että saa alkaa vääntämään heti siitä asiasta.

Kun kaikki siltä osin olikin ok. alkoi hirvee pyristely, että jotain sotkua siihenkin saisi aikaan.

Tämähän on ihan pellen touhua.

• Havainnoija
        niinkään. kirjoitti:

Niin harrasti Juudaskin seurakunnan kassasta varastamista ja suunnitteli kavalluksen. Ei se Jeesuksen toimintaan vaikuttanut.

Jeesus ja Jehovan todistajat ovat kaksi täysin eri asiaa.

• haihui
        Havainnoija kirjoitti:

Jeesus ja Jehovan todistajat ovat kaksi täysin eri asiaa.

Odotatko Jehovantodistajilta siis ENEMMÄN, kuin Jeesukselta?

• Havainnoija
        haihui kirjoitti:

Odotatko Jehovantodistajilta siis ENEMMÄN, kuin Jeesukselta?

>>Odotatko Jehovantodistajilta siis ENEMMÄN, kuin Jeesukselta?

• Kehtaat

Kritisoida erottamistasi!, tuo kotisivusi puhuu sinua itseäsi vastaan! Suurin todistuskappale sinun erottamiseksi JT seurakunnasta!

• RaM

En minä kritisoi erottamistani. Minähän olen tietoisesti provosoinut tuon prosessin aloittamista, että pääsen itse toteuttamaan koko asian tarkotuksen - paljastamaan lakia rikkovan lahkon väärät toimintatavat ja laittamaan sen lailliseen vastuuseen siitä, mitä se on monien muiden kohdalla aikaansaanut.

• vaan.
        RaM kirjoitti:

En minä kritisoi erottamistani. Minähän olen tietoisesti provosoinut tuon prosessin aloittamista, että pääsen itse toteuttamaan koko asian tarkotuksen - paljastamaan lakia rikkovan lahkon väärät toimintatavat ja laittamaan sen lailliseen vastuuseen siitä, mitä se on monien muiden kohdalla aikaansaanut.

Kaiken mitä luuletkin saavuttavasi, ei ole mitään merkitystä.

Erotettu on yhtä erotettu tapahtui se millaisella littymispäivämäärällä tahansa. Kun on omat paperinsa lukenut, so what? Olet edelleen erotettu. Oli mukana lakimies tai ei, jos fakta on että tupakoinnista erotetaan, niin olet erotettu.

14 §
        Yhdistyksestä erottaminen
        Yhdistys voi erottaa jäsenen säännöissä mainitulla erottamisperusteella. Yhdistyksellä on kuitenkin aina oikeus erottamiseen, jos jäsen:

1) on jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on yhdistykseen liittymällä sitoutunut;

2) on menettelyllään yhdistyksessä tai sen ulkopuolella huomattavasti vahingoittanut yhdistystä; tai

3) ei enää täytä laissa tai yhdistyksen säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja.

Minä antaisin sinulle monoa kohdan kaksi perusteella. Olet julkisesti panetellut vaaralliseksi lahkoksi, vaikka Suomessa ei sellaista määritelmää Jt:lle ole virallisesti annettu. Eli olet aktiivisesti vahingoittanut mainetta.

Samoin kohta kolme sopii monottamiseen mainiosti. Jos on ajatusmailmaltaan oleellisesti vastakkainen kuin yhdistyksen virallinen linja ja aktiivisesti toimii yhdistystä vastaan on erottaminen mahdollista.

Sinun erotamiseksesi ei pitäisi olla mitään estettä. Ehkä pikemminkin runsauden pulaa.

• vai niin...
        vaan. kirjoitti:

Erotettu on yhtä erotettu tapahtui se millaisella littymispäivämäärällä tahansa. Kun on omat paperinsa lukenut, so what? Olet edelleen erotettu. Oli mukana lakimies tai ei, jos fakta on että tupakoinnista erotetaan, niin olet erotettu.

14 §
        Yhdistys voi erottaa jäsenen säännöissä mainitulla erottamisperusteella. Yhdistyksellä on kuitenkin aina oikeus erottamiseen, jos jäsen:

1) on jättänyt täyttämättä ne velvoitukset, joihin hän on yhdistykseen liittymällä sitoutunut;

2) on menettelyllään yhdistyksessä tai sen ulkopuolella huomattavasti vahingoittanut yhdistystä; tai

3) ei enää täytä laissa tai yhdistyksen säännöissä mainittuja jäsenyyden ehtoja.

Minä antaisin sinulle monoa kohdan kaksi perusteella. Olet julkisesti panetellut vaaralliseksi lahkoksi, vaikka Suomessa ei sellaista määritelmää Jt:lle ole virallisesti annettu. Eli olet aktiivisesti vahingoittanut mainetta.

Samoin kohta kolme sopii monottamiseen mainiosti. Jos on ajatusmailmaltaan oleellisesti vastakkainen kuin yhdistyksen virallinen linja ja aktiivisesti toimii yhdistystä vastaan on erottaminen mahdollista.

Sinun erotamiseksesi ei pitäisi olla mitään estettä. Ehkä pikemminkin runsauden pulaa.

sellaista määritelmää Jt:lle ole virallisesti annettu ...VIELÄ...

• ................
        vai niin... kirjoitti:

sellaista määritelmää Jt:lle ole virallisesti annettu ...VIELÄ...

Nii.. eihän Jt:t ole ollut suomessa kuin vähän vajaat 100 vuotta. Siinähän odottelet. Älä pitkästy.

• RaM
        vaan. kirjoitti:

14 §

...mutta minun on aivan pakko jo todeta että olet luonnottoman T Y H M Ä.

Jankutat saman sisältöistä lässytystäsi tajuamatta, ettei siihen liity asian ydin.
        Olennaista ei suinkaan ole se, että minut erotettaisiin vastoin tahtoani (niinhän asia ei ole).
        Olennaista ei myöskään ole, etteikö olisi olemassa erottamisperustetta.
        Olennaista ei myöskään ole, etteikö olisi olemassa perustetta todeta minun eronneen.

Sinun vähäjärkisestä kirjoittelustasi huokuu aivan sama tyhmyys kuin millä Beetel asiaani on tähän mennessä hoitanut. Näytät olevan liian tyhmä sitä tajuamaan, joten oletko kenties itse sylttytehtaan väkeä?
        Voihan toki tavallinen uskonkiimassa elävä lahkojäsenkin olla noin ymmärryskyvytön, mutta se lienee jo harvinaista.

• hellät tunteet.
        RaM kirjoitti:

...mutta minun on aivan pakko jo todeta että olet luonnottoman T Y H M Ä.

Jankutat saman sisältöistä lässytystäsi tajuamatta, ettei siihen liity asian ydin.
        Olennaista ei suinkaan ole se, että minut erotettaisiin vastoin tahtoani (niinhän asia ei ole).
        Olennaista ei myöskään ole, etteikö olisi olemassa erottamisperustetta.
        Olennaista ei myöskään ole, etteikö olisi olemassa perustetta todeta minun eronneen.

Sinun vähäjärkisestä kirjoittelustasi huokuu aivan sama tyhmyys kuin millä Beetel asiaani on tähän mennessä hoitanut. Näytät olevan liian tyhmä sitä tajuamaan, joten oletko kenties itse sylttytehtaan väkeä?
        Voihan toki tavallinen uskonkiimassa elävä lahkojäsenkin olla noin ymmärryskyvytön, mutta se lienee jo harvinaista.

Selitin juuri naiivin farssisi pähkinänkuoressa.
        Ad hominem hyökkäys vielä kuorrutti ko. hölmöilyn. Lähden ansaitsemalleni kahville. Saatan palkita itseni myös donitsilla.

• Katosi
        RaM kirjoitti:

Johanneksen Poika, oli yhtä innoissaan kuin sinäkin taistelemaan JT järjestöä vastaan, on tainnut poju masentua ja luovuttanut! tee samoin!

• Johanneksen_poika
        Katosi kirjoitti:

Johanneksen Poika, oli yhtä innoissaan kuin sinäkin taistelemaan JT järjestöä vastaan, on tainnut poju masentua ja luovuttanut! tee samoin!

>>Johanneksen Poika, oli yhtä innoissaan kuin sinäkin taistelemaan JT järjestöä vastaan

Väärin, ei mitään järjestöä vastaan vaan oikeudenmukaisuuden puolesta ja sen takia, että Betel vähät välittää Suomen laista.

Pienenä yksityiskohtana mainittakoon, että myös Espoon seurakunnat ovat vähät välittäneet Suomen laista. Puolarniityntien valtakunnansalin alakerrassa on varasto, joka on ilman rakennuslupaa muutettu pieneksi valtakunnansaliksi. Sen käytön viranomaiset kuitenkin kielsivät uhkasakon voimalla. Siihen muutostyöhön oli kulutettu ..... aika paljon lahjoitusvaroja. Nyt se sali seisoo tyhjänpanttina vain sen takia, ettei viitsitty noudattaa lakia. Joten lain rikkomisesta on myös JT-seurakunnalle vahinkoa, ainakin taloudellista. Suomessa on toki kokoontumisvapaus, mutta ei se sitä tarkoita, että esim. moottoritiellä, lentokentän kiitoradalla tai varastotilassa saisi noin vain ilman lupaa kokoontua.

>>on tainnut poju masentua ja luovuttanut! tee samoin

Taas väärin. En ole luovuttanut. Minulla on edelleen meneillään kaikenlaista, mikä auttaa laillisuuden valvonnassa. Mutta ei siitä sen enempää tässä yhteydessä. Ehkä saatte lukea siitä myöhemmin.

>>Mihin Katosi Johanneksen Poika

En ole kadonnut mihinkään. Minun "harrastustoimintaan" tosin kuuluu nykyisin enemmän muuta kuin Vartiotorniseuraan liittyvää. Mutta seuraan toki jollain tasolla edelleen, mitä salaseuran piirissä tapahtuu, ja aika ajoin jopa kirjoitan jotain - jos erityistä aihetta ilmaantuu. Ja minusta tuntuu, että kevään aikana jotain taas tapahtuu, sellaista tietoa minulle on toimitettu. :)

• on.
        Johanneksen_poika kirjoitti:

>>Johanneksen Poika, oli yhtä innoissaan kuin sinäkin taistelemaan JT järjestöä vastaan

Väärin, ei mitään järjestöä vastaan vaan oikeudenmukaisuuden puolesta ja sen takia, että Betel vähät välittää Suomen laista.

Pienenä yksityiskohtana mainittakoon, että myös Espoon seurakunnat ovat vähät välittäneet Suomen laista. Puolarniityntien valtakunnansalin alakerrassa on varasto, joka on ilman rakennuslupaa muutettu pieneksi valtakunnansaliksi. Sen käytön viranomaiset kuitenkin kielsivät uhkasakon voimalla. Siihen muutostyöhön oli kulutettu ..... aika paljon lahjoitusvaroja. Nyt se sali seisoo tyhjänpanttina vain sen takia, ettei viitsitty noudattaa lakia. Joten lain rikkomisesta on myös JT-seurakunnalle vahinkoa, ainakin taloudellista. Suomessa on toki kokoontumisvapaus, mutta ei se sitä tarkoita, että esim. moottoritiellä, lentokentän kiitoradalla tai varastotilassa saisi noin vain ilman lupaa kokoontua.

Taas väärin. En ole luovuttanut. Minulla on edelleen meneillään kaikenlaista, mikä auttaa laillisuuden valvonnassa. Mutta ei siitä sen enempää tässä yhteydessä. Ehkä saatte lukea siitä myöhemmin.

En ole kadonnut mihinkään. Minun "harrastustoimintaan" tosin kuuluu nykyisin enemmän muuta kuin Vartiotorniseuraan liittyvää. Mutta seuraan toki jollain tasolla edelleen, mitä salaseuran piirissä tapahtuu, ja aika ajoin jopa kirjoitan jotain - jos erityistä aihetta ilmaantuu. Ja minusta tuntuu, että kevään aikana jotain taas tapahtuu, sellaista tietoa minulle on toimitettu. :)

Menikö se nyt niin, että sanoivat: -vaikka tämä on lainvastaista muutamme joka tapauksessa tästä salin. Vai oliko se kuitenkin niin, että eivät tajunneet, että käyttötarkoituksen muutoskin tuossa tapauksessa vaati rakennusluvan.

• Rami & kumppanit
        on. kirjoitti:

Menikö se nyt niin, että sanoivat: -vaikka tämä on lainvastaista muutamme joka tapauksessa tästä salin. Vai oliko se kuitenkin niin, että eivät tajunneet, että käyttötarkoituksen muutoskin tuossa tapauksessa vaati rakennusluvan.

Kyllä arkkitehti Heikki tietää ja osaa neuvoa myllynkivi koplaa!

• Lahkossa laki
        Johanneksen_poika kirjoitti:

Toisaaltahan lahkossa on lähinnä vain lyhyen kurssin käyneitä ammattimiehiä, toisaalta jo lahkotyö vaatii niin paljon aikaa, että laillisuuden perään ajatteleminen ja sen selvittäminen ei ole mahdollista, ja edelleen aikaa ei pomojen mielestä saisi tyäön ohella oikeastaan käyttääkään kuin lahkotyöhön.

Lain sivuuttaminen on lahkon tapa. Esim. Kauhavalla lahko on hakenut kiinteistöverosta vapauttamista perustellen hakemusta esim. sillä että se harjoittaisi diakoniatyötä.

Rivitodistaja ehkä kysyttäessä epäilisi diakoniatyön olevan jotakin pakanallista.

Aaac:n uutisissa on julkaistu USA-laiset lahko-ohjeet jehoville huoltajuuskiistoissa valehtelemiseen oikeuskäsittelyssä. Esim. lahkon
        lapselle asettamia vaatimuksia tulee salata ja vähätellä.

• sitten......
        Lahkossa laki kirjoitti:

Toisaaltahan lahkossa on lähinnä vain lyhyen kurssin käyneitä ammattimiehiä, toisaalta jo lahkotyö vaatii niin paljon aikaa, että laillisuuden perään ajatteleminen ja sen selvittäminen ei ole mahdollista, ja edelleen aikaa ei pomojen mielestä saisi tyäön ohella oikeastaan käyttääkään kuin lahkotyöhön.

Lain sivuuttaminen on lahkon tapa. Esim. Kauhavalla lahko on hakenut kiinteistöverosta vapauttamista perustellen hakemusta esim. sillä että se harjoittaisi diakoniatyötä.

Rivitodistaja ehkä kysyttäessä epäilisi diakoniatyön olevan jotakin pakanallista.

Aaac:n uutisissa on julkaistu USA-laiset lahko-ohjeet jehoville huoltajuuskiistoissa valehtelemiseen oikeuskäsittelyssä. Esim. lahkon
        lapselle asettamia vaatimuksia tulee salata ja vähätellä.

On vielä se seikka, ettei ole kymmenyksiä rasitteena kuten monessa karismaattisessa puljussa. Lahko mieskin varmaan antaa kymmenykset, paitsi lamassa 7,5% ?

Se on iso summa monelle. Tämäkin ukkeli tyytyväisenä tämän verran.

>>>Kymmenysten maksajan näkemys
        Tithe | 22.3.2009 8:30
        Kuulun helluntaiseurakuntaan, jossa jotkut (kukaan ei tiedä kuinka moni) maksavat tuloistaan kymmenykset seurakuntansa tai osan mahdollisesti jonkun kristillisen palvelujärjestön tilille. Maksan itsekin kymmenykset palkastani. Se on vuodessa päälle kolme tonnia euroissa...

• OIKEUS VOITAKOON
        Katosi kirjoitti:

JOHANNEKSEN POIKA ÄLÄ LUOVUTA SAMOIN TOISET JOTKA TAISTELETTE OIKEUKSIENNE PUOLESTA JT-VASTAAN.
        JOS OPPEJA EI SAA KYSEINALAISTAA JA ESITTÄÄ OMIA MIELIPITEITÄ OLLAAN TODELLA HAKOTEILLÄ. EI IHMISET OLE KENENKÄÄN KYNNYSMATOJA(LUE KOLMENKOPLAN).
        OSOITTA TERVEEN IHMISEN MERKKIÄ,KUN EI HYVÄKSY JA NIELE KAIKKEA MITÄ VANHEMMAT JÄRJESTÖN JÄSENET SANOO. VOIMIA VIEMÄÄN ASIAANNE ETEEN PÄIN !

• valehtelu.

Nyt on taas hyvä palauttaa mieleen "lahko miehen" kirjoitukset.

>>>Lahko vastasi tuolloin, että lahkosta ei voi erota, mutta että sen sijaan lahko samalla ilmoittaa, että Åberg on nyt tullut erotetuksi.

• vio-letti

>>>Erottamisprosessin viimeisimmät tilanteet luettavaissa>>14 §

• aah ja voih!

Älkää nyt kiusatko tuota Ramia tämän enempää.

Kaikkihan nyt näkevät hänen vaikuttimensa ja onnettoman tilansa.

Säälikää mieluummin.

Kuten huomaatte, palstan tähdet (Meilo, JP jne.)eivät osallistu keskusteluun. Miksikä eivät?

RaMi kun paljastaa heikäläisten todellisen luonteen liian selvästi.

Häpeävät häntä.

RaMi parka ei osaa kieroilla vaan lataa kaiken tylsyytensä avoimesti estraadille!

• Ram.
        aah ja voih! kirjoitti:

Säälikää mieluummin.

Kuten huomaatte, palstan tähdet (Meilo, JP jne.)eivät osallistu keskusteluun. Miksikä eivät?

Häpeävät häntä.

RaMi parka ei osaa kieroilla vaan lataa kaiken tylsyytensä avoimesti estraadille!

Ja mikä pahinta, näyttää surutta käyttävän lapsiaan omien kaunojensa välikappaleina. Olin todella yllättynyt moisesta häikäilemättömyydestä.

JP:llä sama metodi. Omat ähkyt läpi hinnalla millä hyvänsä.

• aah ja voih! kirjoitti:

Säälikää mieluummin.

Häpeävät häntä.

>>Kuten huomaatte, palstan tähdet (Meilo, JP jne.)eivät osallistu keskusteluun. Miksikä eivät?

Itse en ainakaan näe tarpeelliseksi osallistua keskusteluun, johon parhaat vastaukset antaa asianomainen itse, eli RaM.

>>Häpeävät häntä.

Maltahan mielesi. Katsellaan nyt myöhemmin kuka häpeää ja minkä instanssin sekoiluja.

• t-i-u-k-u kirjoitti:

>>Kuten huomaatte, palstan tähdet (Meilo, JP jne.)eivät osallistu keskusteluun. Miksikä eivät?

Itse en ainakaan näe tarpeelliseksi osallistua keskusteluun, johon parhaat vastaukset antaa asianomainen itse, eli RaM.

>>Häpeävät häntä.

Maltahan mielesi. Katsellaan nyt myöhemmin kuka häpeää ja minkä instanssin sekoiluja.

nähdä, joutuvatko Beetelin ylpeät herrat nöyryytetyksi?

• Markku_Meilo
        aah ja voih! kirjoitti:

Säälikää mieluummin.

Häpeävät häntä.

>>Häpeävät häntä.

Päin vastoin, RaM teke jotain sellaista joka ennemminkin on jo saattanut Tikkurilan paljastamaan moitittavat toimintatapansa. Kaikki mitä mulla tän asian tiimoilta on ollut sanottavaa olen kertonut RaM:ille puhelimessa.

• joukon tavoista.

Se on sellainen tradio jota vaaditaan siksi, että ihmisten patoutuneet vihantunteet voidaan kanavoida johonkin. Ja, että oman pesän paskaa voidaan lapioda edes hetkeksi toisten niskaan, että itellä olisi helpompaa.

Muutenhan seurueessa esiintyvät kaikkinaiset ongelmat jouduttaisiin käsittelemään itse eikä niille olisi osoitettavissa selkeitä syypäitä.

Ainoa harmittava asia tässä on, että sillä hetkellä kun ihminen vapautuu, niin voi olla niin, että hän jää vielä entisen ja oppimansa termistön tai kokemansa prosessin vangiksi?

Vaikka asian pitäisi olla ihmisen parasta aikaa.
      Ja ihmisten katsoa itse ylpeästi niitä jäniksiä kohtaan, jotka pomppivat pois edestä. Olivatpa ne sitten miten läheisiä tahansa.

Minulta ei valitettavasti tipu mitään kehuja tai positiivista ajatusta sellaista toimintaa kohtaan. Joka pitää sisällään sellaisen määrän kaikkea mitä ei tarvita.

• RaM

Virheellisiä tietoja ja puuttuvia vastauksia sisältäneen vastauksen johdosta pyytämääni tarkentavaan selvityspyyntöön ei tullut vastausta määräaikaan 27.3. mennessä.

Asia siirtyy ensiviikolla viimein viranomaisten käsiteltäväksi.

• MeiloTheos

hooohhhooohhhooho hoh hah hah hahh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2409
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      472
      2367
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1492
    4. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1461
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1440
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1333
    7. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      21
      1133
    8. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      270
      1119
    9. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      109
      1112
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1103
    Aihe