Huora vai strippari?
Astronautti vai hävittäjälentäjä?
Kalastaja vai metsästäjä?
Homo vai Bi?
Keksi loput itse ja ennenkaikkea perustele MIKSI NIIN?!?
jos olis pakka valita,
11
385
Vastaukset
Huora vai strippari?
Huora, koska olen liian ujo strippaamaan.
Hävittäjälentäjä on yksi unelma-ammateista.
Kalastan, joten se. Metsästämisessäkin varmaan oma hohtonsa.
Homo vai Bi?
Varmaan olenkin jonkinlainen kaappi-bi.- nainen-
no.a. kumpi vaan:D,olis ihanaa olla. b.ehkä hävittäjälentäjä,olis niin mahtavaa osaa lentää. c.metsästäjä,mut haluisin myös kalastaa. d.bi,koska olen jo. e.lottovoittaja vai rock stara??
- gkjdsds
"hävittäjälentäjä,olis niin mahtavaa osaa lentää."
Pitää useimpien astronauttienkin osata lentää. Se sukkula laskeutuisi muuten mukkelis makkelis, joten sitä ohjaa kyllä ihan oikea lentäjä.
"c.metsästäjä,mut haluisin myös kalastaa."
Okei kalastamiseen tarvitaan pätkä siimaa ja koukku, ei juuri muuta. Voit tilata ne esim. minun kauttani, jolloin saat tkestotilaajan lahjana myös risun kepiksi 127,90€:n hintaan / setti ( postitus- ja käsittelykulut 46,74€) alv 22%. Lähetyksiä tulee kerran kuussa tai useammin ilman eri ilmoitusta.
"d.bi,koska olen jo."
Olisit hetero, jos olisit ollut minun kanssani.
"e.lottovoittaja vai rock stara??"
Olisit lottovoittaja, ne käyttää rahansa fiksummin eikä vedä niitä suoraan pöntöstä alas.
- pakko,
Huora vai strippari? /Strippari- voi olla vaikka naapurin tyttö
Astronautti vai hävittäjälentäjä? /Astronautti-ei tarttis nähä joka päivä
Kalastaja vai metsästäjä? /Kalastaja- muuten vaa
Homo vai Bi? /vetäisin itteni jojoon! tuli jo vähän mielenkiintoisempia. Mun pitäisi tehdä oikeesti jotain muuta, mutta lusmuilen täällä hengailemassa:
Eli vastauksia:
Huora vai strippari? Huora, yksityisyrittäjänä. Tekisin sen omaan tyyliin, valitsisin asiakkaat ja maksaisin paljon:) Asiakkaana olisi sellaisia, jotka haluaisivat myös keskusteluja erinäisistä osa-alueista, jotka hanskaan:P
Strippareista joku määrää mitä tehdä, millainen pitää olla ja kenelle.
Astronautti vai hävittäjälentäjä? Astronautti, olisi mielenkiintoisempaa. Mulla ei ole minkäänlaista hävitysvimmaa.
Kalastaja vai metsästäjä? Kalastaja. Katso edellinen. Räiskiminen ei ole mun juttu.
Homo vai bi. Homo. Olisin selkeästi sitten kunnon homo, enkä mikään haahuilija. (huumoria, anteeksi) Selkeästi femme tai butch. Epäilen, että ensimmäinen:)
En ole harkitsemassa mitään näistä vaihtoehdoista, ihan tiedoksi.
Mitkä loput pitää keksiä, ei ummarra.Huora vai strippari? ensin mainittu
Astronautti vai hävittäjälentäjä? jälkimmäinen
Kalastaja vai metsästäjä? kalastaja
Homo vai Bi? homo
Keksi loput itse ja ennenkaikkea perustele MIKSI NIIN?!? niin miksi ei?- varmaan..
Bi-seksuaalinen huoraava astronauttikalastaja ;)
- disadora
stripparin astronautin vaatteissa joka metsästäisi minut.
- MichikoXX
Huora vai strippari?
-Strippari. Helpompi näistä kahdesta työstä.
-Astronautti. Olen pasifisti.
-Kaamea ajatus. Toisaalta eläimet kärsivät lyhyemmän aikaa, kun niitä ammutaan, toisaalta kalat luultavasti tuntevat kipua vähemmän kuin nisäkkäät. Olisin kalastaja, jos vaihtoehtona olisi nälkäkuolema.
Homo vai Bi?
-Olen bi. Mukavaa, että on valinnanvaraa. Jos pitäisi valita homouden ja heterouden välillä, valitsisin heterouden, koska pidän miehestäni. Olisi kyllä kurjaa, jos joutuisin arvostelemaan ihmisiä heidän sukupuolensa perusteella enkä näkisi heitä yksilöinä (joo, tiedän etteivät homot ja heterot oikeasti ajattele ihan noin).- MichikoXX
monte24 kirjoitti:
kipua, siitäkö kun kalat eivät kilju tuskastako???
Tuossa artikkeli siitä, tuntevatko eläimet kipua.
http://www.surffi.net/~heltel1/kipu.htm
Emme tiedä, minkä verran kalat tuntevat kipua: varmuuden vuoksi olen kuitenkin kasvissyöjä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237