normaalipaino?
http://www.city.fi/artikkeli/Nollakokoiset naiset/2200/
Onko miehen mielestä 45-50 kiloa
18
970
Vastaukset
huomattava ylipaino.
et viitsis laittaa pituuksia joille tuo on alipainoa.- keskivertonaiselle
Naisten keskipituus on kai jotain 164-165? Jotain päälle 160 ja alle 170. Ihmisethän on tietysti erilaisia, toiset pieniluisia ja toiset isompia, mutta noin keskimäärin, keskivertonaiselle.
- Niin***'
Kyllä se voi olla normaalipaino vaikka ei olisi anorektikko.
Olen itse 33v. Ja synnyttänyt 3 lasta pituus 165cm ja paino 50-51kg koko ikäni olen harrastanut balettia ja nykyään opetan sitä lapsille, huomaan heti anoreksian merkit ja yritän puuttua ajoissa.
Painosta ei voi päätellä pelkästään mitään vaan kokonaisuus.- sulla on varmaan
normaalia sirompi luusto. Eiks balettitanssijoille ole myös ruumiinrakenteen suhteen vaatimuksia? Ihan minkälaisesta tahansa vartalosta ei ole balettitanssiin, siis jos haluaisi elättää itsensä sillä. Jokainenhan voi tietysti harrastaa ... aikuisetkin aloittaa eläkeiän kynnyksellä baletin.
sulla on varmaan kirjoitti:
normaalia sirompi luusto. Eiks balettitanssijoille ole myös ruumiinrakenteen suhteen vaatimuksia? Ihan minkälaisesta tahansa vartalosta ei ole balettitanssiin, siis jos haluaisi elättää itsensä sillä. Jokainenhan voi tietysti harrastaa ... aikuisetkin aloittaa eläkeiän kynnyksellä baletin.
maksimipaino????
- shadows666
monte24 kirjoitti:
maksimipaino????
Jorma Uotista.
http://www.hs.fi/juttusarja/sielujaruumis/artikkeli/Jorma Uotinen/1135235275242
- tähän vaikka
nainen olenkin et se riippuu ihan siitä kuinka pitkä nainen on. Lyhyelle naiselle se on ihan sopiva paino.
Höpöhöpö. Jos nainen on 150-160cm pitkä, niin silloin varmaan onkin.
Suomalaisten naisten keskipaino on 65 kiloa ja pituus 165 senttiä. Painoihdeksi on siis 23,9, kun lievän lihavuuden raja on 25, eli 165 senttisellä on 68 kiloa.
Jos nainen on 140 senttiä tai alle, niin 50 kiloa menee vielä kohtuupainon rajoihin. ;-)- KoppavaHoro
hoikasta, toinen haluaa, että jotain, mistä ottaa kiinni.
Tuo voi hyvinkin olla normaalipaino suhteellisen lyhyelle naiselle, eikä olisi minullekaan liian vähän. Sen sijaan serkulleni 50 kiloa tarkoittaisi jo ylimääräistä.
Normaalipaino, alipaino ja ylipaino ovat laskennallisia käsitteitä eivätkä mielipidekysymyksiä. - Jurppis68
Kyl ole. Tietääkseni heinäseipäät sijaitsevat pelloilla ?
Mikään ei ole niin hirvittävä näky kuin nainen jolla näkyy kylkiluut.- laiheliini
Tähän jotkut pyrkii.
www.alithia.gr/.../images/neuriki_anoreksia.jpg - Jurppis68
laiheliini kirjoitti:
Tähän jotkut pyrkii.
www.alithia.gr/.../images/neuriki_anoreksia.jpgNo linkkisi ei vörkkinyt mut käsitin mitä oikein ajoit takaa. Pissiä päässä pitää olla jos luulee moisen olevan joku ihanne ?
- normaalipaino
eipä tuo musta kauas heitä... Oon 164 cm ja painan 51-52 kg. Paljon riippuu ruumiinrakenteesta, minkä näkönen on minkäki painosena. Ite oon aika siro, enkä siis näytä yhtään anorektiselta tän painosena. Luulen et oisin 60 kilosena jo pullukan näkönen, ku joku toinen taas voi olla hyvinki sutjakan näkönen nuilla samoilla mitoilla.
- MichikoXX
Painoani en tiedä, mutta muutamasta kilosta olisi varaa luopua. Rakenteeni on sellainen, että alle 50-kiloisena kylkiluut alkavat näkyä, vaikka painoindeksi olisi vielä normaalin puolella.
- naiselle :
todennäköiseti on.
...normaalin aikuinen nainen on n 165cm pitkä. Tuon pituiselle naiselle 45-50 kiloa on hieman liian vähän ulkonäköä ajatellen. Terveysnäkökulmasta tuo taitaa olla vielä ihan ok.
on samanpituisinakin niin eripainoisia, vaikka näyttäisivät samanpainoisilta. Itse olen 167 ja paino 61. Joskus 14-15vuotiaana olin n. 50kg ja todella laiha. Mulla epäiltiin anoreksiaa ja anemia-arvoja mittailtiin. Olin sellainen hontelo ja kylkiluut paistoivat. En lihonut, vaikka yritin. Käytin sellaisia vaatteita, missä näyttäisin lihavammalta, koska laihuudestani huomauteltiin jatkuvasti. Toinen kaverini oli saman pituinen ja -painoinen ja
ihan "hyvässä lihassa" Hänessä oli pyöreyttä naamassa ja vähän muuallakin. Mä olen vain jotenkin "painavaa" tyyppiä, olkoon sitten luut tai lihakset, mitkä painaa. Turha verrata muihin.
Kannattaa katsoa mielummin peiliin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237