Mitä mieltä olette

zisel

Lidlistä?

Mitä ostatte sieltä yleensä? Mitä suosittelisitte? Käyttekö usein siellä?

Mä tykkään. Ostan yleensä pakasteita sieltä. En tiedä mitä suosittelisin.... Käyn noin kerran/2 viikossa. Maito siellä on muuten ainakin halvempaa kuin muissa kaupoissa.

11

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininen_sitruuna

Aloin boikotoida ko. paikkaa sen jälkeen, kun itse työskentelin siellä hetken aikaa...ja se pieni hetki tosiaan riitti! Jos käyn niin ehkä 2 kertaa vuodessa jos sitäkään..

Maito voi olla halvempaa.. mutta on aika monessa tuotteessa korkeammat hinnat.. :)

• zisel

sitten kun oot noin vastaan?

• sininen_sitruuna
        zisel kirjoitti:

sitten kun oot noin vastaan?

... on ensisijaisesti niin perseestä, että puistattaa. Jatkuva kaappien, kassien, auton tutkiminen. Luottamuspula työntekijöitä kohtaan.

Jos olet kassalla hidas, saat kenkää. Sen takia, että asiakkaan juntit ei tajua lappaa niitä rojuja sinne ostoskärryynsä,kun nyt satutaan olemaan suomessa ja saksalainen toimintatapa ei ihan heti uppoa kaikille. Kaikki työtehtävät on kellotettu, tietty helvetin pieni aika pitäisi riittää kaikkeen. Ja jos ei, niin tulee sanomista ja rangaistuksia. Ja se joka kuukausi (pahimmillaan kerran viikossa) tehtävä inventaario öisin.. Argh. Taukoja ei pystynyt pitämään läheskään aina yms.

Onhan Lidl:kin suomettunut aika paljonkin tässä lähiaikoina, ja suurin osa Lidlin omista tuotteista on kuitenkin tunnettujen valmistajien tuotteita, vaikkei se tieto tietenkään kuluttajalle asti tule. Maito on Valiolta, näkkäriä Vaasalta, mehua Marlilta... jne. Ihan samaa rataa mennään muidenkin kauppojen ns. omien tuotteiden kannalta. Esim. Rainbow, Eldorado.. yms. Että sinällään varmaan ihan hyvä.

Joo, jos mä taas lähtisin katselemaan kauniita unia. :)

• zisel
        sininen_sitruuna kirjoitti:

... on ensisijaisesti niin perseestä, että puistattaa. Jatkuva kaappien, kassien, auton tutkiminen. Luottamuspula työntekijöitä kohtaan.

Jos olet kassalla hidas, saat kenkää. Sen takia, että asiakkaan juntit ei tajua lappaa niitä rojuja sinne ostoskärryynsä,kun nyt satutaan olemaan suomessa ja saksalainen toimintatapa ei ihan heti uppoa kaikille. Kaikki työtehtävät on kellotettu, tietty helvetin pieni aika pitäisi riittää kaikkeen. Ja jos ei, niin tulee sanomista ja rangaistuksia. Ja se joka kuukausi (pahimmillaan kerran viikossa) tehtävä inventaario öisin.. Argh. Taukoja ei pystynyt pitämään läheskään aina yms.

Onhan Lidl:kin suomettunut aika paljonkin tässä lähiaikoina, ja suurin osa Lidlin omista tuotteista on kuitenkin tunnettujen valmistajien tuotteita, vaikkei se tieto tietenkään kuluttajalle asti tule. Maito on Valiolta, näkkäriä Vaasalta, mehua Marlilta... jne. Ihan samaa rataa mennään muidenkin kauppojen ns. omien tuotteiden kannalta. Esim. Rainbow, Eldorado.. yms. Että sinällään varmaan ihan hyvä.

Joo, jos mä taas lähtisin katselemaan kauniita unia. :)

Ihan pimeetä tollanen kyttääminen! Ei ihme että boikotoit!

Kauniita unia ja nähdään taas

• sininen_sitruuna
        zisel kirjoitti:

Ihan pimeetä tollanen kyttääminen! Ei ihme että boikotoit!

Kauniita unia ja nähdään taas

ja jos sattuu olemaan joku sellainen asia mikä sieltä on ihan pakko saada, niin sitten saatan hakea sen toisesta myymälästä.. mutta en ainakaan sieltä missä itse työskentelin. :)

Ja tietysti mun jostain -ihmeen syystä- kannattaa ostaa sapuskani sieltä missä saan aikaani muutenkin viettää, kun kuukauden sapuskat tulee huomattavasti halvemmaksi.

Joo, hyvää yötä pikkusisko. :D

• tulee ostettua sieltä natsi colaa

• zisel

niitä natsi-pizzoja? Pakasteesta. Natsi-kasviksia ostan yleensä pakastimen täyteen. Nyt ei ole pakkasessa kun baby-porkkanoita ja maissia joten pitäis käydä taas lidlissä.

• zisel kirjoitti:

niitä natsi-pizzoja? Pakasteesta. Natsi-kasviksia ostan yleensä pakastimen täyteen. Nyt ei ole pakkasessa kun baby-porkkanoita ja maissia joten pitäis käydä taas lidlissä.

oon syönyt useastikin ja keksejäkin

• kun köyhä oon.

Pakasteita juu, mantelit ja pähkinät on (kait) edullisia. Juustoa ja tummaa suklaata, säilykkeitä.

• mutta en kauhean usein. On turhan kaukana. Peruselintarvikkeita. Ne tuntuu vähän eksoottisimmilta saksalaisina:D Ja kyllähän saksalainen olut suomalaisen voittaa, jos oluesta ylipäätään tykkää.

• Va-Nil-La

vanukasta. Aivan ihanaa suklaavanukasta ilman liivatetta. Myös heidän jäätelöistään tykkään, varsinkin pähkinäjäätelöstä. Ja ostin sieltä joskus aivan äärettömän hienon vedenkeittimen, vieläkin jaksan sitä ihastella. :)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      203
      7016
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4632
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4278
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3249
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1706
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1459
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe