Mikä logiikka 30+ miehillä

Kysyn vaan

Miks miehet lopettaa suhteen tekstari ilmoitukseen??? Ei ole vastaamaan edes puheluihin jos yrittää soittaa. Miks olette noin vitun paskoja luusereita kusipäitä ja ei ole pokkaa puhua edes puhelimessa ja kertoa se siinä?????!!!!!. Kaks viime suhdetta loppunut juuri noin. Ei mitään ennakkoa mistään ja PAM tulee tekstari et en mä varmaan ole sulle oikee mies ja ollaan vaan ystäviä plaa plaa plaa. Ja vitut mistään ystävyydestä enää tossa vaiheessa.

9

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olis mitään vikaa???

• En todellakaan

Mitä vitun merkitystä sillä vialla on kun ei nykymiehissä munaa eikä muutakaan enää lopettaa suhdetta korrektisti, mut nyt kyse miks 30 miehillä ei ole enää pokkaa sanoa face to face et nyt loppu. Mä mitään vikaa ole tässä hakemassa vaan teidän paskojen käyttäytymistä kyselen.

• pipnip

60-luvulla lähteneellä seksuaalivallankumouksella, naisten tasa-arvovaatimuksilla, avioeron muuttumisella arkiseksi kun se ennen vanhaan oli häpeä ja sitten kaikki taas vaikuttaa kaikkeen, eli ihmismieleen. Kaikki eivät välttämättä enää tämän päivän suhdekierumuroiden seassa edes ymmärrä mikä ero on oikealla seurustelusuhteella ja hoitosuhteella. Liian paljon eri variaatioita tarjolla -> miesten päät sekoaa ja kuten yleistäen voidaan todeta, ne on ne naiset jotka kuluttavat enemmän aikaa suhteiden pohtimiseen ja analysoimiseen kuin miehet.

Eli vika on kyllä osittain naisissakin kun sallivat itseään kohdeltavat kuin halpaa makkaraa. En nyt tarkoita tällä sinua vaan ne naiset ennen sinua jotka tuo mainitsemasi mies on tavannut ovat saattaneet suhtautua kevyemmmin suhteisiin ja miehelle jäänyt päähän että kaikki naiset ovat samanlaisia.

• ihan oikei tehty, ku on kyllästynyt kälätykseesi

• tapa :

säästää aikaa ja rahaa

• ..............................

Sinut voidaan jättää tekstiviestillä koska mies ei koe sinussa olevan juurikaan sen enempää arvoa tai että olisit senlaatuinen että sinua tarvitsisi huomioida toisin tai että kaipaisit mitään muuta.

Olet joko

- Ruma ja ärsyttävä

tai

- Et osaa suhteissasi vastavuoroisuutta ja osoittaa omaa kiinnostusta

Jolloin se on aivan sama koska homma ei tule toimimaan. Tekstiviestibänät ovat niin ärsyttävä tapa jättää että se on mitä loistavin merkki sanoa samalla : "Tämä ei jatku". Joka on miehen tarkoituskin.

"en mä varmaan ole sulle oikee mies ja ollaan vaan ystäviä"

Tuo voi tarkoittaa myös sitä että mies kokee ettei ole tullut huomioiduksi tarpeeksi, eli et ole tehnyt omalta osaltasi suhteen eteen tarpeeksi. Samaa paskaa naiset jauhaa tuossa tilanteessa pettyneenä jos niitä kuitenkin periaatteessa kiinnostaisi kovastikin.

Silloin oikea vaihtoehto jos sua kiinnostaa on sanoa että "Kyllä mä susta ajattelin haluta enemmänkin kuin vaan ystävyyttä" JOS on pokkaa myöntää se ja se on totta. Jos ei ole niin sitten ei pidä kitistäkään koska asiat menee just niinkuin pitäisikin.

Kiteytettynä:
      - Kaikki ei leiki kaikkien kanssa.
      - Suhteissa on kaksi osapuolta - ei vain miestä.

• hopi hopi

Ala nyt jo vetää sinne luolaas takasin, p*keleen idiootti.

• täti monica

että 30 miehissä vähemmän sitä logiikkaa.

Harrastetaan pinnallisia suhteita ja etsitään aina vain ns. parempaa.
      Nainen ehkä kiintyy enemään ja haluaa kuulla päättymisestä face to face.

Pakko vissin vain hyväksyä, että jos mies ei kykene kuin tekstarieroon niin ei hän ollut sulle se oikea.
      Turhaa haikailla logiikan tai korrektin käytöksen perään. Harva edes tajuaa sellaista enää.

• LK.

Mitä sitä turhaan mennä kasvokkain sanomaan ja kuunnella sun itkua ja parkua? Tekstiviesti on siisti ja turvallinen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe