Ketä ikävöit palstalle?

R.I.P.

Ketä palstalle ennen ollutta kaipaat tai toivoisit että tulisi takaisin? Kenen taas toivot pysyvänkin poissa?

14

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossia

Ja vielä kerran: Hossia (sitä alkuperäistä jörrikkää kaipaan :)

• Hossi37

Enhän minä mihinkään mennyt ole !

:)

• ...

Hossia minäkin kaipaan.

• !!!!!!!!!!!

poissa: Vanilla!!!!!!!! Vitun lesbofemu melkein pilasi palstan!!!!!!!!!

• noilla jutuillas.

• eg34.
        monte24 kirjoitti:

noilla jutuillas.

Paraskin puhuja :)

• kaipaaja

Vanillaa
      Väliaikaa
      Catmintia
      timanttia
      Hunajaa
      Pullopersesikaa
      Emmanuellea
      viilisniilistä
      yrmiötä
      jne.jne.

• !!!!!!!!!!!!!!!!

jotain helvetin femakkolesboa palstalle??!!!!! Se frigidi lehmä saa mun puolesta pysyä poissa!!!!!!!!!!!!

• almasty
        !!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

jotain helvetin femakkolesboa palstalle??!!!!! Se frigidi lehmä saa mun puolesta pysyä poissa!!!!!!!!!!!!

Helvetissä joku voi stressata jostain henkilöstä noin paljon.Ja vielä jonkun keskustelupalstan piirissä eikö sinulla ole palstan ulkopuolista elämää.

• !!!!!!!!!
        almasty kirjoitti:

Helvetissä joku voi stressata jostain henkilöstä noin paljon.Ja vielä jonkun keskustelupalstan piirissä eikö sinulla ole palstan ulkopuolista elämää.

saatanan femakkoämmiä jotka tulee pilaamaan palstan!!!!! Toivon ett Vanilla vihdoin tajusi miten hirveä ämmä on ja miten paljon sitä palstalla vihattiin eikä koskaan tuu takasin!!! Ei ihme ettei tommosesta nartusta kukaan mies kiinnostu vastenmielinen ämmä!!!!!!!!

• herraa nimeltä

Serpico, mutta sillä taitaa olla joku bööna kierroksessa.

• vänksy

saada kaikkia mieleen, mut väliaikaa, dayumia, asiasta.huvittunutta, kettua laatikossa, emmaa ainakin...

• yks mies

palstan hyvää henkeä.

Niillä tyypeillä ketkä sen luo ei sitte taas oo mitään väliä. Olis helvetin hienoa jos nykyisistä siihen olis.

• en,

Erityisesti en kaipaa ketään. Aina tarpeellisia (ja lisääkin saa toki tulla!:) fiksun palstakulttuurin kannalta ovat kuitenkin rekisteröidyt, jotka pystyvät suurinpiirtein esittämään kaiken sanottavansa sillä samalla yhdellä nimimerkillään...Mistään nettiaddikteista en ole kiinnostunut ( vaikka itsekin palstalle paljon kirjoitan), jotka epä-älyllisesti vääristelevät palstakulttuuria epätarkoituksenmukaisilla nettileikeillä.

Eniten pidän kypsistä aikuisista, jotka ( siis) ovat kiinnostuneita ensisijaisesti ajatustenvaihdosta itsestään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe