kehuu ihmissuhteitaan ja työmenestystään palstalla?
Millainen tyyppi
30
690
Vastaukset
- ketsuppi (n)
henkilö, jolla ei ole kumpaakaan edellytyksiä...
- joka
haluaa leuhkia ja selittää asioitaan pitkin poikin.
- vänksy
minun kaltaiseni, joka ryssii kummatkin järjestään..
joka on tyytyväinen menestykseensä ihmissuhteissa ja työelämässä ja arvostaa näitä asioita.
- tyytyväinen..
ihminen on hiljaa tyytyväinen. Ei se leuhki.
- MMies
sellainen ihminen, joka haluaa muiden huomion osakseen vilpillisin keinoin? Tarviiko sitä onnea julistaa niin helvetisti?
- KoppavaHoro
tyytyväinen.. kirjoitti:
jos elää viime vuosisadan alun luterilaisessa Suomessa, jossa Jumalan pelko on kaiken onnen alku ja kun kärsii ja kärsii niin kirkkaamman kruunun saa.
- kärsiä,
KoppavaHoro kirjoitti:
jos elää viime vuosisadan alun luterilaisessa Suomessa, jossa Jumalan pelko on kaiken onnen alku ja kun kärsii ja kärsii niin kirkkaamman kruunun saa.
on tarvinnut vain sisäistää suomalainen kateuskulttuuri. Omakehu ei ole koskaan nättiä.
- KoppavaHoro
kärsiä, kirjoitti:
on tarvinnut vain sisäistää suomalainen kateuskulttuuri. Omakehu ei ole koskaan nättiä.
on MONIA kulttuureita, jossa onni lisääntyy jakamalla. Henkilökohtaiset mielipiteet ovat toki eri asia.
- niin on ja
KoppavaHoro kirjoitti:
on MONIA kulttuureita, jossa onni lisääntyy jakamalla. Henkilökohtaiset mielipiteet ovat toki eri asia.
me elämme suomalaisessa kulttuurissa.
- KoppavaHoro
niin on ja kirjoitti:
me elämme suomalaisessa kulttuurissa.
te elättekin. Se tuli jo selväksi.
tyytyväinen.. kirjoitti:
Se saattaa haluta kertoa näistä asioista muillekin. Mitä pahaa siinä on? Leuhkiminen on enemmän sellaista "lällällää"-meininkiä. Joku roti tietysti kehumisessakin, mutta ois se ihan kamalaa jos ei sais kertoa että on tyytyväinen elämäänsä.
- sinä :
KoppavaHoro kirjoitti:
te elättekin. Se tuli jo selväksi.
kuvittelet eläväsi?
- KoppavaHoro
sinä : kirjoitti:
kuvittelet eläväsi?
ihan jossain muussa kuin sinä.
- on :
KoppavaHoro kirjoitti:
ihan jossain muussa kuin sinä.
selvää, mutta kysymys kuului että missä?
- KoppavaHoro
muka yhtä oikeaa vastausta? Toivottavasti suurin osa on sellaisia, joilla on siihen syytä. Mua kiinnostaa enemmän se, että miksi sua kiinnostaa moinen. Löytyyköhän vastausta..? Oletko kenties sellainen seonnut MMies-fani vai miksi sinun on niin vaikea keksiä omaa nimimerkkiä?
- MMies
tämä nimimerkki ei ole rekisteröity ja olen sitäpaitsi käyttänyt sitä hyvin kauan.
- KoppavaHoro
MMies kirjoitti:
tämä nimimerkki ei ole rekisteröity ja olen sitäpaitsi käyttänyt sitä hyvin kauan.
Miten olisi, jos vastaisit toiseen kysymykseeni?
KoppavaHoro kirjoitti:
Miten olisi, jos vastaisit toiseen kysymykseeni?
Nikkivaras on keksinyt yhden tavan huomiohuorata: Syyttää siitä muita. Eikä sillä, etteikö se niinkin kävisi. ;-)
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Nikkivaras on keksinyt yhden tavan huomiohuorata: Syyttää siitä muita. Eikä sillä, etteikö se niinkin kävisi. ;-)
mutta olet varmasti oikeassa. Voisin lyödä vaikka vetoa. Mutta joskus mullekin kasvaa piskuiset sarvet, jotka sitten vievät... Varsinkin kun on helppo uhri. Pitäisi varmaan hävetä ja olla kaiken tällaisen yläpuolella.
KoppavaHoro kirjoitti:
mutta olet varmasti oikeassa. Voisin lyödä vaikka vetoa. Mutta joskus mullekin kasvaa piskuiset sarvet, jotka sitten vievät... Varsinkin kun on helppo uhri. Pitäisi varmaan hävetä ja olla kaiken tällaisen yläpuolella.
Mitä turhia. Tuolla se nokkava nulikka jo ilman nikkiä väkertää uutta aloitusta. Puhuttiin muuten tuosta asiasta vasta alkuviikosta töissä. Mikään ei ole niin viheiläistä kuin että joku on väärässä tai tappiolla väittelyssä ja kun ei muuta enää keksi, niin toteaa: "Viisaampi osaa lopettaa ensin." ;-)
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Mitä turhia. Tuolla se nokkava nulikka jo ilman nikkiä väkertää uutta aloitusta. Puhuttiin muuten tuosta asiasta vasta alkuviikosta töissä. Mikään ei ole niin viheiläistä kuin että joku on väärässä tai tappiolla väittelyssä ja kun ei muuta enää keksi, niin toteaa: "Viisaampi osaa lopettaa ensin." ;-)
Siis kun sukulaislapsia ojennan :) "Tyhmä on se, joka aloittaa, mutta tyhmin se, joka ei osaa lopettaa". Itse kuljen toki ihan eri teitä... Joskus pitää riehua ihan riehumisen ilosta, niin hyvässä kuin pahassakin. Mäyräkoiralla muuten nousee sellainen harja pystyyn keskelle selkää, kun hermostuu tai innostuu liiaksi. Mä huomaan itselläni saman verbaalisen harjan eikä se aina tiedä hyvää. Onneksi pääsen pian nukkumaan, kunhan toi kuudes koneellinen lopettaa jylläämisen. Sen jälkeen nilkit saavat väkertää minkä kerkiävät.
KoppavaHoro kirjoitti:
Siis kun sukulaislapsia ojennan :) "Tyhmä on se, joka aloittaa, mutta tyhmin se, joka ei osaa lopettaa". Itse kuljen toki ihan eri teitä... Joskus pitää riehua ihan riehumisen ilosta, niin hyvässä kuin pahassakin. Mäyräkoiralla muuten nousee sellainen harja pystyyn keskelle selkää, kun hermostuu tai innostuu liiaksi. Mä huomaan itselläni saman verbaalisen harjan eikä se aina tiedä hyvää. Onneksi pääsen pian nukkumaan, kunhan toi kuudes koneellinen lopettaa jylläämisen. Sen jälkeen nilkit saavat väkertää minkä kerkiävät.
Rouva Ratikka haluaa 40-vuotislahjaksi koiran ja meille tulee sitten ranskis. Minusta se on eritysen sympaattinen otus. ;-)
- KoppavaHoro
Ratikkakuski kirjoitti:
Rouva Ratikka haluaa 40-vuotislahjaksi koiran ja meille tulee sitten ranskis. Minusta se on eritysen sympaattinen otus. ;-)
Tosi ihanaa! :D Muistat sitten kertoa homman etenemisestä! Se on iso elämänmuutos ja sataprosenttisesti parempaan, väitän minä. Elämäni paras päätös tuossa sylissäni osallistuu palstailuunkin minkä kerkiää. Poikaystäväni pelkäsi, että koiran tulo vaikuttaisi suhteeseemme negatiivisesti, mutta päinvastoin kävi!
KoppavaHoro kirjoitti:
Tosi ihanaa! :D Muistat sitten kertoa homman etenemisestä! Se on iso elämänmuutos ja sataprosenttisesti parempaan, väitän minä. Elämäni paras päätös tuossa sylissäni osallistuu palstailuunkin minkä kerkiää. Poikaystäväni pelkäsi, että koiran tulo vaikuttaisi suhteeseemme negatiivisesti, mutta päinvastoin kävi!
Vielähän tässä on puolitoista vuotta armon aikaa. Minusta on ihan ok, että meille tulee koira, kunhan se on Rouva Ratikan koira. Minä en sitä lähde sunnuntaiaamuna kusettamaan tunin nukuttuani paitsi kun RR on anoppilassa. Noh, onneksi meillä molemmilla on ennenstään kokemusta moisesta, minulla vähän vähemmän ja RR:llä on ollut koira kotona koko lapsuutensa ja nuoruutensa. Oppiikohan koira kaksikieliseksi?
kadehdittava tyyppi. Ei ole pistänyt silmään täällä, mutta hienoa jos sellaisia löytyy. Miksi esität MMiestä muuten?
- MMies
joka ei menesty kummassakaan
- mahdollisuus...
tietysti olemassa, että kehuskelijalla ei ole kumpaistakaan, eli ei töitä, työmenestyksestä puhumattakaan, eikä oikein niitä ihmissuhteitakaan tämän palstan ulkopuolella...
- jos,
Jos nyt ei työpaikkansa nimeä tai nimeään mainitse, eikä yhdistettävän yksityiskohtaisesti työtekemisistään/ työtehtävistään/ ihmissuhteistaan keskustelupalstalla juttele, en välttämättä ajattele yhtään mitään. Olen huomannut, että tällä palstalla käy verraten paljon mielestäni melko alhaisen itsetunnon omaavan oloisia ihmisiä. Sellaiset varmaan takertuvat ja ottavat itseensä ihan tavanomaisista terveen itsetunnon ilmauksistakin; sellaisista, jotka taas toisentyyppisissä kuvioissa, ts. käytetään nyt vaikka sanaa toisentyyppisissä "piireissä", sitten taas olisivat aivan luonnollisia itsetunnon ja terveen itsetyytyväisyyden ilmauksia. Sitten taas se, että jos joku "itsemainostaa": kyllä sellaisenkin usein ikäänkuin haistaa ja sentyyppinen omien avujensa toitottaminen keskustelupalstoilla on tietysti aina noloa...Noloa yhtälailla, kuin on omasta mielestäni esimerkiksi sekin, että jotkut tuovat omien ammattialojensa erityisspesifiä keskustelua korostetusti tällaisille aihetta koskemattomille viihdepalstoille, omaa pätevyyttään ja älyllisyyttään osoittaakseen. Se ainakin kannattaa jokaisen muistaa, että ihmiselle, joka rankasti persoonaasi aliarvioi, saa esittää vastaväitteen. Saa kertoa, että missä on hyvä ja että on oikeus olla itseensä tyytyväinen. Mites muuten ketjun aloittaja, esittäisin sulle vastakysymyksen: Millainen tyyppi mielestäsi olisi sellainen, jota jää ihan pidempiaikaisestikin vaivaamaan keskustelupalstakirjoittajien itsekehumiset?
- jos,
Tarkennan tätä edellä kirjoittamaani: Jos nyt ei työpaikkansa nimeä tai nimeään mainitse, eikä yhdistettävän yksityiskohtaisesti työtekemisistään/ työtehtävistään/ ihmissuhteistaan keskustelupalstalla juttele, en välttämättä ajattele yhtään mitään. Tarkennan tuota edeltävää sen verran, että ajattelin tuossa nyt nimenomaan tätä palstaa ja tarkoitin edeltävällä lähinnä sitä, että nämä palstat eivät mielestäni ole esimerkiksi ammatillisen kompetenssin erityismainostuspaikkoja. Kuvallaan ja nimellään taas, jos joku ihan tällaisella palstalla esiintyisi, sitä pidän ehdottoman rohkeana valintana, mutta kyllä sellaisen kirjoittajan kohdalla saattaisin jäädä suu auki katsomaan, jos sellainen kovin yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti "sosiaalielämästään" tms. ylipäätään elämänsä ihmisistä palstalla juttelisi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088945Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803421- 191900
- 791191
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791025- 551003
- 65930