sänkyyn?
Millä iskurepliikillä
8
810
Vastaukset
- Kitekattia-
Lähetääks panee??,tai Voinks mä tulla sun luo??
- et ne vaan täräytettiin kät...
ja mä viell suostuin,puollustuksena olin aivan huuruissa.
"Me Tarzan. You Jane. Hauska tappa vanha tuttu" Joo, tiedän...X-D Ei ne repliikit ratkaisseet asiaa.
- kysymystä!
Sängyssä on kyllä tullut oltua, mutta ei voi sanoa, että mut sinne millään iskurepliikillä olis saatu. En oikein ymmärrä koko iskurepliikin ideaa - että muka parilla sanalla vois toisen jotenkin viedä mennessään? Sitten kun on muuten tutustuttu, mut saa sänkyyn esim. kysymällä, että mennäänkö sänkyyn. Saatanpa tuota itsekin tiedustella, jos siltä tuntuu.
- vänksy
ihan ilman sanoja silloin kun on oikee mies ollut matkassa. Millään iskureploilla mua ei sänkyyn oo vielä kukaan saanut ja tuskin tulee saamaankaan.:)
..aina ei mies ole ehtinyt sanoa yhtään mitään kun olen jo ottanut kraivelista ja lähtenyt raahaamaan kotiluolaani. UGH!
- eikä se niiden tarkoitus ol...
Iskureplojen tarkoitus on avata puheyhteys :D
- ei niin nuori nainen
"Kulta, voisitko laittaa sen tietokoneen jo kiinni ja tulla nukkumaan?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053