olen menossa. Voisin lainata romaanin.
Sanokaas joku hyvä kirja
12
327
Vastaukset
..mustatorni-saaga! Hyvää luettavaa eikä lopu heti kesken! ;)
- ölksaf
kyse Stephen Kingistä, loppua ei ehkä kannata odottaakaan, sillä ne ovat yleensä varsin laimeita.
ölksaf kirjoitti:
kyse Stephen Kingistä, loppua ei ehkä kannata odottaakaan, sillä ne ovat yleensä varsin laimeita.
..itse koko Kingin tuotannon lukeneena (myös aliaksena kirjoitetut), ni voin todeta loppujen olevan usein hyvinkin oivaltavia ja poikkeaa positiivisesti mainstreamista, jossa "sankari" aina selviää voittajana...
LaRito kirjoitti:
eikös se kuulu vähä samaan sarjaan, samanlaisia sepustuksia tekee ja yhtä hyviä.
..kyllä Koontzinkin teoksista, mut mielestäni King vetää silti pidemmän korren...
- koko :
tuotanto
- random_N
Lumen taju tai Patricia Cornwellin Murhamiehen muotokuva. Ei romaani mutta muuten hauska: Hugleikur Dagssonin Saako tälle edes nauraa ja muut herran kirjat.
- hfgdjklfgd
Dan simmons - kalin laulu Oli aika hyvä.
- Papeete1
Ihan mikä vaan teos tarttuu mun näppeihini joka kerta kun kirjoja haeskelen. Joen jumala, petolinnut yms. ovat hyviä jos vaan tykkää tuon tyylisestä.
- Yankovic
Ken Folletin Taivaanpilari ja siihen jatko Maailma vailla loppua
olemaan vähän sellainen city-ihminen, tää saattais kolahtaa: http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=282&component=/ACBoard/uutiset_juttu.asp&recID=1062 Mut voi tietysti mennä ihan metsään.
- MMies
Cervantes - Don Quijote?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053