Nyt jotkut teistä joutuu yhden kiusaamisaiheen siirtään roskikseen minun kohdalla. Meikä ei ole mikään makoileva stallari (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) Meikä sai töitä!!! Käytiin oikein kotona haastattelemassa. Jes :) Tästä se nousu lähtee.. tai sitten tuho. Haluan uskoa että nousu. Hehe.. nyt alkoi jännittään, huomen illalla se sitten alkaa taas. Voi vitsit.. täytyy varmaan harjoitella meikkaamista tämä ehtoo :) Turha sitten vittuilla.. mun hyvää tuulta ei kaada mikään!
Infoisku!!
38
774
Vastaukset
Siistiä! On siis selvä kaupunkilegenda ettei ketään himasta tultais hakemaan :)
- Papeete1
Mä olin kyllä varautunut lähteen ite paikanpäälle mutta nämä toimikin hieman eri tavalla. Nyt sitten odottelen tuleeko sieltä vielä mieskin!! Tosin epäilen että töistä niitä saisi enemmän kuin haluaa edes harkita :D
Papeete1 kirjoitti:
Mä olin kyllä varautunut lähteen ite paikanpäälle mutta nämä toimikin hieman eri tavalla. Nyt sitten odottelen tuleeko sieltä vielä mieskin!! Tosin epäilen että töistä niitä saisi enemmän kuin haluaa edes harkita :D
ottaa se mies jostain muualta kuin töistä...kokemusta on :)
- Papeete1
timanttia kirjoitti:
ottaa se mies jostain muualta kuin töistä...kokemusta on :)
Mullakin on kokemusta.. täytyykin asettaa ehto että jos se edes käy työpaikallani silloin tällöin, niin se ei kelpaa py:ksi :)
Papeete1 kirjoitti:
Mullakin on kokemusta.. täytyykin asettaa ehto että jos se edes käy työpaikallani silloin tällöin, niin se ei kelpaa py:ksi :)
on hyvä pysytellä :) Mut siis hieno juttu sillä tää tulee helpottaan sun taloutta huomattavasti ja muutenkin kiva juttu :)
- Papeete1
timanttia kirjoitti:
on hyvä pysytellä :) Mut siis hieno juttu sillä tää tulee helpottaan sun taloutta huomattavasti ja muutenkin kiva juttu :)
Puhumattakaan kun joutuu leikkiin sosiaalista ihmisten ilmoilla. Meikän erakkokausi alkaa oleen ohi :)
- Senga Sengana
Mullankin on työhakuja sinne ja tänne. Toivottavasti joku tärppää. Pari oli sinne Dampereellekin. Onnea sulle!
- Papeete1
Mä asun nykyään Keski-Suomessa ja täällä näköjään hommat sujuu paljon paremmin :)
Hieno homma:)
- Papeete1
Nyt mua jännittää hirveesti että miten mä _uskallan_ yms. tyhmää. Hienosti se menee. Mä olen sähläämisen kuningatar, joten olen niin tottunut ettei mokat mua haittaa yhtään. Luulis olevan rento alku eikä tarvi jännittää :)
Mahtavaa, tsemppiä uuteen työhön! :)
- Papeete1
Mä niin toivon että tästä nyt nousu alkaa :)
- MMies
Otan osaa.
- Papeete1
Pakko se on jotain tehdä, että saa meikkirahaa :)
- lkjfyhs
tulee kotoa hakemaan? Mä arvasin, että mulle on valehdeltu, että ite muka pitäis olla aktiivinen. Mä vaan pyrin makaamaan seksikkäänä sohvalla. Sit kun ne tulee mun luo, ne sanoo, että ootpa seksikäs, ota rahaa tuosta ja nyt oot iso pomo.
- Papeete1
Aktiivinen mutta tää homma meni kaverin kautta. Eli esityöt oli tehty jo, joten mä pääsen suoraan nauttiin lopputuloksesta :)
- lkjfyhs
Papeete1 kirjoitti:
Aktiivinen mutta tää homma meni kaverin kautta. Eli esityöt oli tehty jo, joten mä pääsen suoraan nauttiin lopputuloksesta :)
että joku kaveri tekee saman mulle. Sitä vartenhan ne on olemassa.
- Papeete1
lkjfyhs kirjoitti:
että joku kaveri tekee saman mulle. Sitä vartenhan ne on olemassa.
Se on sitä puskaviestimistä. Sen ansiosta tämä tapahtui. Ei muuta kuin pistätä juttua itestäs liikkeelle, niin voi tärpätä :)
- lkjfyhs
Papeete1 kirjoitti:
Se on sitä puskaviestimistä. Sen ansiosta tämä tapahtui. Ei muuta kuin pistätä juttua itestäs liikkeelle, niin voi tärpätä :)
kavereita, mutta mä voin käyttää sitä sun kaveria. Kaveri kuin kaveri, eikö niin? Sun kaverit on mun kavereita. Tai katotaan onko, jos homma ei enää onnistu, niin sit ei oo.
- vänksy
vaan uusiin haasteisiin:)
- Papeete1
Tää paikka on semmoinen jossa oikein kannustetaan jopa lisäopintojen suorittamista etenemisen helpottamiseksi. Sopii mulle :)
Onnea uuteen työpaikkaan.
- Papeete1
Kyllä on hyvä olo :)
Makoilevien stallareiden potkiminen tapahtuu yleisellä, ei henkilökohtaisella tasolla. Joka tapauksessa paljon onnea!
- Papeete1
Nyt ei sitten haittaa yleiset tasotkaan :) Kyllä mua jännittää miten mä pärjään, kun olen jo kaikki unohtanutkin!! No, kyllä ne jostain muistuu tai opetellaan sitten uudestaan. Sillähän siitä selviää :)
- Joutilaisuus
on perkeleestä ja vie ihmisen huonoille teille. Kyllä tätä päivää on odotettukin :) Muista pitää kiinni siitä.
- Papeete1
Burnouttikin pahasta mutta jospa mä olisin vahingosta viisastunut sitten viime kerran. Ei, EI! Ei.. eieieieieiei.. en voi, koska olen jo tehnyt 17 pv putkeen joista osa on ollut 16h päiviä.. haluan pitää vapaani koska tämän jälkeen alkaa uusi 8pv: putki.. Eieieieieieiei.. Mä harjoittelin tuossa hieman tuota ei-sanaa. Kyllä se nyt alkaa jo sujuun :D
- ku painat
Papeete1 kirjoitti:
Burnouttikin pahasta mutta jospa mä olisin vahingosta viisastunut sitten viime kerran. Ei, EI! Ei.. eieieieieiei.. en voi, koska olen jo tehnyt 17 pv putkeen joista osa on ollut 16h päiviä.. haluan pitää vapaani koska tämän jälkeen alkaa uusi 8pv: putki.. Eieieieieieiei.. Mä harjoittelin tuossa hieman tuota ei-sanaa. Kyllä se nyt alkaa jo sujuun :D
nyt vaan niin perkeleesti hommia. Sillä se pää tyhjentyy ja pysyy mokomat mielialahäiriöt loitolla.
Itte täs killun löyhässä hirressä töiden suhteen....taas.
- Papeete1
Mä toivon että tuo menee niin kuin sinä haluaisit :)
- scale
Mä onnittelen sua ihan vilpittömästi. Onhan se saavutus tällaisena aikana, jolloin uutiset ovat pääosin jotakin muuta. Mä oikein laulan nyt sulle :D Paljon onneeaa vaan, paljon onneeaa vaan, paljon onneeaa paapuu, paljon onneeaavaannnnnnnn.
- Papeete1
Tämäkään ihan täysillä ala sujuun. Tarvii hieman koeajaa eka, mutta mun tapauksessa tuollainen lempeä alku on varmasti ihan optimaalisen paras aloitussysteemi. Kiitos laulusta, oli oikein kaunis :D
- MMies
Työkokeilu tampereen seudun työttömien pisteessä? Varmaan jotain keittiöhommia 3-4 tunnin työpäiviä.
- taas tätä
Myöhästyit.
- Papeete1
Sinne, jos ne vaikka keksisi sulle oman nikin ettei tarvi muiden identiteetillä ratsastaa. Tosin mä ymmärrän kyllä täysin miksi sinä joudut lainaileen muiden identiteettiä...
- zisel
Minkä alan töitä sait (jos haluut kertoa?). En tiedä ootko tossa jo kertonut, on niin pitkä ketju etten jaksa kaikkia lukea :)
- Papeete1
Sen kertomista intimiteettisuojan nimissä :)
- niin:???
vaikka onkin töissä niin ei mikään kiellä olemasta Makoileva stallari, ihan vaan rattiksen kiusaksi :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053