otatko

palstaa

tosissasi? Oletko koskaan ottanut? Entä oletko koskaan vedättänyt netissä seuranhakijoita ihan ajankuluksesi? Ehkä jopa palstalaista? Mitä se kertoo ihmisestä, jos vastaukset ovat Ei ja Kyllä. Nimenomaan tässä järjestyksessä.

10

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • molempiin ei. En ota palstaa vakavasti, enkä vedätä ketään. Miksi. Siksi kun mun ei tarvii tehdä kumpaakaan.

• feministi-x

palstaa tosissani, mutta kirjoittajat otan. Esimerkiksi eilen kysyttiin mitä mieltä palstalaiset ovat eräistä kirjoittajista ja kun vastasin, niin sain kuulla olevani kateellinen. Ei pidä paikkaansa ja sanon vielä kerran, että minun mielipiteisiini on turha yrittää vaikuttaa.

• ihmisraunio :(

en ole vedättänyt

• ap.

raunioina, niin kannattaako täällä pyöriä? Tuskin tällä kovin eheyttävää vaikutusta on.

• Vakavasti. Sikäli kyllä, että otan ihmiset vakavasti. Ymmärrän, että ovat tuntevia ihmisiä, eivät mitään mielikuvitushahmoja. Kun olen oikein vakavalla tuulelle, vältän kuitenkin palstaa. Yritän olla palstalla vain silloin kun olen suht positiivisella mielellä. En ole vedättänyt ketään. Se ei ole mun käsitykseni hauskasta.

• ap.

oletkin hyvä ihminen. Miksei kukaan vastaa siihen, että mitä se kertoo minusta, kun olen piruuksissani antanut tosissaan ymmärtää, vaikka tosissaan en koskaan ole ollut?

• ap. kirjoitti:

oletkin hyvä ihminen. Miksei kukaan vastaa siihen, että mitä se kertoo minusta, kun olen piruuksissani antanut tosissaan ymmärtää, vaikka tosissaan en koskaan ole ollut?

hyvä ihminen.

• siten,

Joku musta tuolla sanoi hyvin suurin piirtein niillä sanoin, että ei ota palstaa tosissaan, mutta kirjoittajat ottaa. Melko pitkälle yhdyn hänen sanoihinsa. Kyllä oletukseni aika usein on, että kirjoittaja tarkoittaa, mitä sanoo ja jos suhtaudun niin, haluan uskoa ihmisten tarkoittavan puheillaan sitä, mitä sanovat. Ketään en itse ole vedättänyt ( en ole koskaan ollut edes rekisteröitynyt), mutta mun kustannuksellani sitä kyllä on tällä palstalla yritetty, ts. yritetty esimerkiksi nostattaa jotakin omaa palstapersoonaa valheilla, jotka ovat tapahtuneet mun kustannukselani. Eipä vaan niitä ******ä varmaan paljoa tällaisiin ketjuihin tule palstatoiminnastaan kertomaan, jotka esimerkiksi ovat vääristelleet röyhkeästi minun palstahistoriaani syyttelemällä tietoisesti minua esimerkiksi itseni komppariksi ( eli että mukamas kirjoittaisin itselleni kommentteja puskana toisen mielipiteen ilmaisijan ominaisuudessa, eli mitä käytöstä en koskaan ole harrastanut) tai jotka ovat mielikuvituslandiapäästään repineet valheita, että mukamas minä tuntematon puskakirjoittaja olisin mustasukkainen tämän palstan mieskirjoittajista ( EI MITÄÄN TODISTETTA TUONLAISELLEKAAN OLE OLEMASSA). Se em. käytös on ollut niin röyhkeää, että nykyisin olen aika varuillani. Jos joku vedättelee ihmisiä huvinsa vuoksi internetissä, niin en osaa sanoa, mikä motiivinsa siihen olisi. Tyhjä pää varmaan aika usein, voisi olettaa? Suhdemielessä mua ei koskaan netissä kukaan ole vedättänyt ( ei kokemusta internet- parinhausta), mutta tällä keskustelupalstalla olen saanut yllin kyllin ja liiaksikin osakseni k*rpää epäoikeudenmukaisuutta.

• ap.

pää, pääntyhjennys ja pirullinen luonne. Siinähän ne syyt varmaan. Lisäksi vois olla liikaa joutoaikaa. Se ajaa piruilemaan.

• siten,
        ap. kirjoitti:

pää, pääntyhjennys ja pirullinen luonne. Siinähän ne syyt varmaan. Lisäksi vois olla liikaa joutoaikaa. Se ajaa piruilemaan.

No naiviutta ainakin täytyy taustalla olla (kys. kaltaisessa käytöksessä). Musta ns. tavikselle keskustelupalstakirjoittajalle riittää ihan se, että kertoo oman mielipiteensä. Jos pitää lähteä ihan ronkkimaan ja vääristelemään jonkun toisen keskusteluhistoriaa keskusteluketjuihin esim. valheellisilla puheilla jonkun toisen itsensä komppailemisista tms. etc., kertoo se mulle sellaisella kyseisenlaisella tavalla käyttäytyvästä ihmisestä niin tympeitä asioita, etten välttämättä koskaan sellaisen ajatusmaailmaa välittäisi laajemmin tuntea. Enkä usko, että liika joutoaikakaan kaikkia ajaa toimimaan em. kys.tavalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      413
      9122
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3720
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2193
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1377
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1135
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    7. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      112
      1115
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1105
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55