Hyvä elää, vai turha?
Onko toivossa
8
251
Vastaukset
- vänksy
Ei mulle ainakaan muuta jäänyt jäljelle, kuin toivo. Ja nimenomaan toivo pienellä alkukirjaimella. Sen varassa jaksan niinäkin hetkinä kun usko ja lempi horjuvat. Hekin pienillä alkukirjaimilla.:)
- ¤¤¤¤¤
viittaavat siihen, että turha toivo, niin eikö se silloin muutu huonoksi asiaksi elää toivossa? Tyhmää elätellä ikuisesti turhia toiveita mistään paremmasta?
- vänksy
¤¤¤¤¤ kirjoitti:
viittaavat siihen, että turha toivo, niin eikö se silloin muutu huonoksi asiaksi elää toivossa? Tyhmää elätellä ikuisesti turhia toiveita mistään paremmasta?
viittaa siihen et turha toivo. Sydämenasioissa vaan ei koskaan voi puhua turhuudesta. Rakkaus ja rakastaminen eivät ole turhia asioita. Siis mulle. Ehkä jotkut tunteettomat psykopaatit voivat olla toista mieltä.
- vänksy
vänksy kirjoitti:
viittaa siihen et turha toivo. Sydämenasioissa vaan ei koskaan voi puhua turhuudesta. Rakkaus ja rakastaminen eivät ole turhia asioita. Siis mulle. Ehkä jotkut tunteettomat psykopaatit voivat olla toista mieltä.
ei olisi mitään. Ei olisi syytä herätä aamuisin. ei olisi syytä elää. Toivo on se ainoa syy, miksi jaksaa. Toivo paremmasta.
- on hyvä elää
sanoi lapamat XD
"Toivossa on hyvä elää", totesi kirppu ja kaivautui syvemmälle karvoitukseen.
mukava lillua ja kellua. Ehkä turhaa, mutta turvallista.
- kuollut.
Niin se vain on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3631079- 641076
- 61832
- 57749
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99678Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49651Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14638- 26633
- 68630
- 57600