Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? Mikä laji oli kyseessä ja kesto? Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì?
Liikunta
17
532
Vastaukset
lajina futis
- '***********
tunnin verran joka toistuu 3x viikossa.
Tänään kävelin pari tuntia raikkaassa ulkoilmassa. Eilen oli punttispäivä. Kohta pitäisi alkaa jälleen rullaluistelemaan.
- melkoisen
uskottavasti kirjoitit.
melkoisen kirjoitti:
uskottavasti kirjoitit.
En minä ole täällä uskottavuutta sinun silmissäsi kerjäämässä. Että senkus olet uskomatta. ;-)
Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? -Tänään tuossa vajaa tunti sitten Mikä laji oli kyseessä ja kesto? -Pyöräily tunti ja 15 minuuttia, kävin ihan kunnon lenkillä :P Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì? -Poikkeustila ehdottomasti, en mä tajuu mikä muhun on mennyt :DD No ei, ihan sitä perussettiä koska mä olisin muuten käynyt parin tunnin kävelylenkillä jos mulla ei olis tuota pyörää.. Siellä on ihanan keväinen sää, nyt jos koska sitä vaan innostuu enemmän ulkoilemaan
Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? - eilen ja kohta pitäis kans. Mikä laji oli kyseessä ja kesto? - lenkillä kävin koiruuden kans ja olisko ollu semmonen tunnin reissu. kävelyä ja juoksua. Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì? - no jaa ei kumpaakaan, talven jäljiltä sitä innostuu liikkuun enempi että toivotaan että alkaa olemaan taas yhtä aktiivista.
- zisel
Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? v: jos ei tämän päiväistä talsimista lasketa niin sitten eilen Mikä laji oli kyseessä ja kesto? v: paljon liikuntaa, kävely ja kevyt juoksu. Kevyt juoksu kesti 45min. Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì? v: kuuluu jokapäiväiseen elämään mutta nyt itseasiassa ON poikkeustila päällä: vappu lähestyy ja me kaverin kans otetaan HIEMAN rennommin :D
punttisalilla 2 tuntia. Poljin stepperiä puoli tuntia. Käytin muita punttisalilaitteita tunnin ja saunoin puoli tuntia.
Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? - Tänään Mikä laji oli kyseessä ja kesto? - Tanssi - 1t 45min Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì? - Kuuluu elämään, on kuulunut jo pitkään ;D
- SE UKKOSI ONKIN
vapaa aina torstaisin. Sählyä mukamas. Onko ollut hauskaa toisen ihmisen kustannuksella?! 8-O
- scale
päivä lenkillä. Tunti on minimi ja kaksi tuntia maksimi. Puntteja aloitin nostelemaan tauon jälkeen jokin aika sitten ja tietysti revin paikat rikki.
Laji oli salibandy ja kesto kolmella kentällisellä oli kaikkiaan tunti ja 45 minuuttia suunnillen vauhdilla vajaa minuutti peliä ja kaks huilia... Liikunta kuuluu arkeen. Se ei ole IHAN jokapäiväistä vaan viikossa pitäs olla 2-3 täysin vapaata päivää...
1,5 tuntia sitten tulin salilta...voimareeni takana..kesto oli 80min. Hyvä intensiteetti. Ennen sitä tuli iltapäivällä vedettyä tunnin aerobinen reeni.. Ihan normia..liikun joka päivä..yleensä parikin kertaa päivässä..
- jarona
päivittäin. Lajit vaihtelee.
Kun en vielä ole saanut nukuttua, niin sitä voisi tänne vähän kirjoitella... Milloin olet viimeksi harrastanut liikuntaa? - No riippuu, mikä liikunnaksi lasketaan, mutta vähän löysää ollut tässä viime aikoina. Kevyttä liikuntaa viimeksi eilen ja kunnollista liikuntaa viimeksi syyskuussa. Mikä laji oli kyseessä ja kesto? - Eilisessä liikunnassa oli kyse 38 minuutin kävelylenkistä keskisykkeellä 110 ja syyskuisessa kyse puolimaratonista keskisykkeellä 138 muistaakseni ja aika oli rapian alle 2 tuntia. Oliko poikkeustila kyseessä vai kuuluuko liikunta joka päiväiseen elämääsì? - Liikunta kuuluu minulla joka hetkeen, koska puolimaratonin jälkeen palautuminen epäonnistui ja näin ollen treeni jäi päälle kroonisesti. Ennen tuota juttua vetäsin kyllä joka päivä kympin lenkin.
- vili
perus junttipunttia kävin harrastelemassa...kaksi tuntia meni. kyllä mä pyrin tekemään joka päivä jotain.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla295869- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529