Millaisia ajatuksia herättää nainen, joka ei voi saada lapsosia?
Nainen, joka ei voi saada lasta
5
261
Vastaukset
eihän lapettomuudelle mitään voi. Toisille se on myös tioetoinen valinta mutta se on eri asia.
kaikki ei voi saada lapsia. onhan se varmaan hyvin ikävää sellaiselle joka niitä haluaisi. luultavasti itse olen tuhkamuna,liikaa tuli leikittyä myrkkymaalien kanssa.
- lkdsja
Mutta terveen kyynisenä ihmisenä en liikaa luota naisen sanomisiin. Käyttäisin silti ehkäisyä.
- random_N
Vaikuttaa tosi paljon syy miksei saa ja se miten nainen itse suhtautuu asiaan. Tavallisesti ei aiheuta sen ihmeempiä tuntemuksia, mutta joidenkin kohdalla tunnen harmia, surua, sääliäkin. Joidenkin kohdalla ihmettelen hiljakseen sitä pakonomaisuutta jolla lasta yritetään. Jos jollakulla ei lasta ole, niin en pohdi että miksei ole, siis että onko lasta haluttu/yritetty vai ei. Moni ottaa asian esille itse.
- ...
Tuleva yh-ämmä joka yrittää petkuttaa jonkun miehen antamaan siemenensä esittämällä hedelmätöntä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641056
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3401013- 61832
- 55723
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k97644Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49641- 26633
- 68620
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,14608- 57600