JEE JEE!!!

zisel

Mulle tulee 5 kaveria tänään yökylään!!! JIPIIIIII!!!!!! :D:D

35

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomiesmanse

taitaa olla reilut bileet?

• zisel

pysytään sovussa :D

• isomiesmanse
        zisel kirjoitti:

pysytään sovussa :D

siinä on ettet sovussa ole?

• zisel
        isomiesmanse kirjoitti:

siinä on ettet sovussa ole?

Jep.

• almasty

Kovat bileet.

• zisel

tulee. Tai ainakin toivottavasti :)

• almasty
        zisel kirjoitti:

tulee. Tai ainakin toivottavasti :)

tän vitsin mut menköön. Juhani oli töissä suuressa It-alan firmassa vastuullisisSa johto ja asiantuntija tehtävissä. Tiukka työtahti vei miehen burnouttiin ja hänen oli lopulta luovuttava työstään.Juhani päätyi sitten lopulta luomuviljelijäksi erääseen syrjä kylään. Tämä edistikin hyvin hänen henkistä toipumistaan. Elämä rullasi leppoisaa tahtiaan eteen päin miehen viljellessä tilaansa ja käyden kahdesti vuodessa myymässä tuotteitaan kaupungissa. Noin vuoden kylässä asumisen jälkeen hänen ovelleen ilmestyi iso karvainen mies,joka ilmoitti. Mää oon sun lähin naapuris ja tulin kuttuun sut juhliin. Juhani ajatteli että tämäpä mukavaa olisikin jo aika tutustua naapureihin,mies neuvoi tien mökilleen joka sijaitsi noin kolmen kilometrin päässä.Ja Juhani lupasi mielellään saapua paikalle. Mies jatkoi mää sitten varootan sua että siellä juodaan viinaa. Johon Juhani vastasi ettei se ollut mikään ongelma hän oli kuulemma tottunut juomaan työssään suuren firman suhdetoiminta tehtävissä. Taas mies jatkoi,mää sitten varootan sua että siellä voi tulla tappelu. Johon Juhani tuumasi että hän oli taas työssäänkin jo oppinut tulemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen,joten kyllä tässä pärjättäisiin. Vielä mies jatkoi mää sitten varootan sua että siellä varmaan harrastetaan seksiä. Juhanin mielestä tämä oli positiivinen uutinen ja lupasi jo oikein mielellään osallistua pirskeisiin. Mies oli jo kävelemässä pois päin kun Juhani vielä huikkasi hänen peräänsä että pitäisikö pukeutumiseen kiinnittää jotain huomiota. jolloin mies huusi takaisin ÄÄÄH PAA PÄÄLLES MITÄ LYSTÄÄT KAHESTAAHAN MYÖ SIELLÄ OLLAAN.

• zisel
        almasty kirjoitti:

tän vitsin mut menköön. Juhani oli töissä suuressa It-alan firmassa vastuullisisSa johto ja asiantuntija tehtävissä. Tiukka työtahti vei miehen burnouttiin ja hänen oli lopulta luovuttava työstään.Juhani päätyi sitten lopulta luomuviljelijäksi erääseen syrjä kylään. Tämä edistikin hyvin hänen henkistä toipumistaan. Elämä rullasi leppoisaa tahtiaan eteen päin miehen viljellessä tilaansa ja käyden kahdesti vuodessa myymässä tuotteitaan kaupungissa. Noin vuoden kylässä asumisen jälkeen hänen ovelleen ilmestyi iso karvainen mies,joka ilmoitti. Mää oon sun lähin naapuris ja tulin kuttuun sut juhliin. Juhani ajatteli että tämäpä mukavaa olisikin jo aika tutustua naapureihin,mies neuvoi tien mökilleen joka sijaitsi noin kolmen kilometrin päässä.Ja Juhani lupasi mielellään saapua paikalle. Mies jatkoi mää sitten varootan sua että siellä juodaan viinaa. Johon Juhani vastasi ettei se ollut mikään ongelma hän oli kuulemma tottunut juomaan työssään suuren firman suhdetoiminta tehtävissä. Taas mies jatkoi,mää sitten varootan sua että siellä voi tulla tappelu. Johon Juhani tuumasi että hän oli taas työssäänkin jo oppinut tulemaan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen,joten kyllä tässä pärjättäisiin. Vielä mies jatkoi mää sitten varootan sua että siellä varmaan harrastetaan seksiä. Juhanin mielestä tämä oli positiivinen uutinen ja lupasi jo oikein mielellään osallistua pirskeisiin. Mies oli jo kävelemässä pois päin kun Juhani vielä huikkasi hänen peräänsä että pitäisikö pukeutumiseen kiinnittää jotain huomiota. jolloin mies huusi takaisin ÄÄÄH PAA PÄÄLLES MITÄ LYSTÄÄT KAHESTAAHAN MYÖ SIELLÄ OLLAAN.

Huippu :D

• kaikki gimmoi?

onx teil pyjamabileet?

• zisel

kaikki gimmoi ja joo...kai niitä vois pyjamabileiks sanoa XD

• zisel kirjoitti:

kaikki gimmoi ja joo...kai niitä vois pyjamabileiks sanoa XD

en kutsu kuin äijiä sinne

• zisel
        monte24 kirjoitti:

en kutsu kuin äijiä sinne

sitä että kaikki istuu saunassa lauteilla ja yks on ulkopuolella ja suihkuttaa saunaletkulla jääkylmää vettä päälle! Siistiiiii!!! :D

• zisel kirjoitti:

sitä että kaikki istuu saunassa lauteilla ja yks on ulkopuolella ja suihkuttaa saunaletkulla jääkylmää vettä päälle! Siistiiiii!!! :D

koska en tykkää saunomisesta

• FiliaFerusFabulosus

kaikki miehii? ;)

• zisel

miestä :P Ei niitä tänne päästetä (meille tulee muuten tappelu) :D

• FiliaFerusFabulosus
        zisel kirjoitti:

miestä :P Ei niitä tänne päästetä (meille tulee muuten tappelu) :D

Ajattele jos sinne tulis yksikin mies - mitä sille kävis? Sen vaatteet revittäis varmaan päältä riekaleiksi... :D

• zisel
        FiliaFerusFabulosus kirjoitti:

Ajattele jos sinne tulis yksikin mies - mitä sille kävis? Sen vaatteet revittäis varmaan päältä riekaleiksi... :D

tilata pizzat jossain vaiheessa iltaa XD

• FiliaFerusFabulosus
        zisel kirjoitti:

tilata pizzat jossain vaiheessa iltaa XD

se pizzalähetti ei ole mies - tai sitten jokainen vois tilata oman pizzan miespizzalähettineen... ;)

• -tiedoksi-

sun naapureita.

• zisel

säälii itteensä jossain vaiheessa :D

• kaikki illalla tänne riehuun? xD

• zisel

No TIETENKIN!!! XD Vähän köyhät bileet hei ilman palstaa! :D

• zisel kirjoitti:

No TIETENKIN!!! XD Vähän köyhät bileet hei ilman palstaa! :D

odotan innolla... Pistäkää kunnolla ranttaliksi. Voi olla että mäkin liityn seuraan:)

• täytyy tulla

halutaan nähdä pullon pyöritystä lapin kullalla. Eiks nii Zisel ;>

• zisel
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

odotan innolla... Pistäkää kunnolla ranttaliksi. Voi olla että mäkin liityn seuraan:)

vaan! :)

• zisel
        täytyy tulla kirjoitti:

halutaan nähdä pullon pyöritystä lapin kullalla. Eiks nii Zisel ;>

UNOHDA JO!!!! XD

• isomiesmanse
        zisel kirjoitti:

UNOHDA JO!!!! XD

unohda..pullon pyöritystä lapin k*ll*lla

• niin kauan kuin
        zisel kirjoitti:

UNOHDA JO!!!! XD

herra herrasmies ja umpirehellinen jatkaa valehteluaan!!!!

• niin kauan kuin kirjoitti:

herra herrasmies ja umpirehellinen jatkaa valehteluaan!!!!

Turha syyttää toisia omista valehteluistaan!!

• kuulua sulle
        dazu kirjoitti:

Turha syyttää toisia omista valehteluistaan!!

kuka ja mitä. Ei pidä paikkaansa.

• kuulua sulle kirjoitti:

kuka riitelee ja kenelle???

• kuulua sulle kirjoitti:

kuuluuko hienon neidin käytökseen haukkua rakastaan kotirunkkariksi ja valehtelijaksi ym. soopaa...

• lisää
        dazu kirjoitti:

kuuluuko hienon neidin käytökseen haukkua rakastaan kotirunkkariksi ja valehtelijaksi ym. soopaa...

vaan... Kukas niitä kuvia laittoi yms.?

• lisää kirjoitti:

vaan... Kukas niitä kuvia laittoi yms.?

Miksi uhkailet levittää mun yksityisasioita nettiin? Mulla on jo yksi exä, joka stalkkaa mua netissä ja levittelee yksityisasioita tänne, vaikken ole ollut sen kanssa vuosiin yhteyksissä. Mulla on itseasiassa tavoitteena saada viisi exää kokoon, jotka stalkkaa mua täällä, koska silloin saisin ässän arvonimen(oli akselin ilmavoimien määrite ässälle melko yleisesti).

• on sanottu?
        dazu kirjoitti:

Miksi uhkailet levittää mun yksityisasioita nettiin? Mulla on jo yksi exä, joka stalkkaa mua netissä ja levittelee yksityisasioita tänne, vaikken ole ollut sen kanssa vuosiin yhteyksissä. Mulla on itseasiassa tavoitteena saada viisi exää kokoon, jotka stalkkaa mua täällä, koska silloin saisin ässän arvonimen(oli akselin ilmavoimien määrite ässälle melko yleisesti).

Ehhehee ja sitä rata. Aika hyvin vedät.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      24
      2423
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      119
      1289
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      993
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      251
      873
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      872
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      850
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe