Meikkaava mies

onko kokemusta

Mitä ajattelet meikkaavasta miehestä?

12

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elkotekki

Sanotaan näin, että panin meikkivoidetta naamaan saadakseni paremman näköisen pinnan. Parrankasvun vuoksi vähän hankalaa puuhaa. Ei se mua tehnyt huonommaksi mieheksi. Ei heikentänyt flaksia naisten suhteen.

• ontoi

sanonko keiden hommaa?Muistan kun yksi entinen poikaystävä alkoi meikata itseään -siihen loppui mun rakkaus!*yök* :D

• Elkotekki

toi sun rakkautes ihmeellisissä kantimissa siinä tapauksessa. Onnea matkaan tuolla asenteella!

• jompikumpi

miehet ei meikkaa, on homoja tai hinttejä.

• Elkotekki

mussuttamaan. Kyllä mä tiedän olevani hetero ja mun kautta kulkeneilla muijilla ei ole asiasta minkäänlaista epävarmuutta. Aahahaa.

• tosiasiaa ei
        Elkotekki kirjoitti:

mussuttamaan. Kyllä mä tiedän olevani hetero ja mun kautta kulkeneilla muijilla ei ole asiasta minkäänlaista epävarmuutta. Aahahaa.

kannata alkaa peittelemään, takaapäin olet pannut perseeseen ja ne on silti ollut miehiä, kulli lörpöttänyt mutta ethän sinä sitä erota pillusta.

• Elkotekki
        tosiasiaa ei kirjoitti:

kannata alkaa peittelemään, takaapäin olet pannut perseeseen ja ne on silti ollut miehiä, kulli lörpöttänyt mutta ethän sinä sitä erota pillusta.

Mä vielä nappaan sut. Sitä ennen kierittelen sut munavoissa. Nynny.

• meikkasi. Sillä oli kajalit silmissä ja ehkä muutakin välillä. Hiusten väri vaihteli viikoittain. Semmonen punkkari-rokkari. Semmosen sain hankittua kaupungista. Kyllä meni pikkukylässä juorukerholaisten pepsit väärään kurkkuun, kun sen kanssa kylän raitilla astelin xD Oi, tuli nostalginen olo...:)

• Elkotekki

että täytynee olla sun mielestä ok. Itse pidän sitä ok vähän nuoremmalle kundille, jos sattuu sellainen idea tulemaan. Sit kun on vähän ikää lisää niin muuttuu ehkä snadisti pervon oloiseksi...

• Elkotekki kirjoitti:

että täytynee olla sun mielestä ok. Itse pidän sitä ok vähän nuoremmalle kundille, jos sattuu sellainen idea tulemaan. Sit kun on vähän ikää lisää niin muuttuu ehkä snadisti pervon oloiseksi...

kajalit silmissä 30-40 -vuotiaalla on harvoin kovin tyylikästä. Tulee mieleen lähinnä nuoruuteen jämähtäminen. Ihovirheitä nyt voi peitepuikoilla tai voiteillakin peitellä, tietysti. Iho-ongelmat toisaalta kans kuuluu enempi nuoruuteen. Miehille pitäis opettaa ihovoiteiden käyttöä, jos käyttävät. Väärä väri, esim. liian tumma on aikas ilkeän näköinen. Miehellä ehkä varsinkin...

• daa,,,

En ajattele mitään "meikkaavasta miehestä". Jos meikki on kondiksessa ja sopii henkilön muuhun yleisolemukseen, mitäs siinä sitten. Ainakin rock- tms. gootti-henkiset miehet meikkaavat aika usein. Kaksi kertaa saattaisin kyllä vilkaista konservatiivisen kampauksen omaavaa, reisitaskuhousuihin huppariin pukeutunutta miestä, joka käyttäisi säännöllisesti ripsentaivuttimia ja Maybellinen tuuheuttavaa maskaraa.

• vänksy

niin mikä siinä, mutta suhdemielessä mulle olis ainakin mahdottomuus. En oo koskaan ollut siinä mielessä kiinnostunut meikkaavista miehistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      501
      1439
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1156
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      835
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      797
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      746
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      687
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    Aihe