Ja vastaukseksi ei kelpaa teetä tai zeroa, perkele. Itsellä Koffia, kolmas menossa.
MITÄ LASISSA
34
698
Vastaukset
- on...
nuuskamälli sekä sylkyä. Pudotin ne suustani juuri äsken siihen. Aiemmin siinä oli tuoremehua. Kelpasiko vastaus?
..FASTin minttusuklaan makuista heraprotskua.. =)
timanttia kirjoitti:
aika sissi. Mä veikkaan ett mulle ei putois tuo drinksu.
..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)
TheOne kirjoitti:
..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)
tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)
timanttia kirjoitti:
tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)
..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P
TheOne kirjoitti:
..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P
biisonin :)
- edes
TheOne kirjoitti:
yhtään?
edes kirjoitti:
yhtään?
Toi on myytti mikä liittyy suurten proteiinimäärien nauttimiseen. Mut jos aineenvaihdunta ja ruokavalio on kunnossa, ni ei pitäis aiheutta mitään ilmavaivoja..
- aivot narikassa
katson japanilaista kauhuelokuvaa, perkele.
- sirpamaikkarilta
Kelpaako? Saatana!
- KoppavaHoro
ihan hyvänmakuista on. Olispa jotain lautasellakin... Oon kokkaillut huomiseksi vaan.
Saunominen loppui jo, mutta saunakaljojen juonti on vasta alussa.
..sitruunaviipale, jäitä ja vettä. ;))
- sininen_sitruuna
... ei ole edes lasia tai tölkkiä, missä olis jotain. Aamulla töihin... vaikka piti olla vielä lomaa pari päivää.
- on...
Appelsiinilimua... Ainoa vahvempi on korkeintaan kahvi. Vatsa ei kestä muuta.
ihquu siiderii, Light Summer Fruits :) :P :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)
jatkoksi olisi kyllä paremmin sopinut bacardibreezer eikä velko :)
tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)
Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?
timanttia kirjoitti:
Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?
koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P
koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P
on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.
timanttia kirjoitti:
on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.
ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D
ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D
vaan sattunu viime päiville. Mut ens viikol pidän kyl viimaiset talvilomat kun niit jostain syystä edelleen löytyi, vaik luulin ett olin kaikki jo lusinu :)
bacardicolaa.
- vänksy
siideriä. Ostin pari pulloo huomiseks, mut aattelin et voihan huomenna hakee vaikka uudet pari sit tyhjien tilalle.:))
- kolmosta :
palauttakaa karjalani takaisin!
- kerrallaan.
Kova homma siinä kyllä on.
PERKELE!
- Papeete1
Huijasin, eikä oo mitään sotkua vaan tietysti ZEROA. Se on parasta mitä kaupsata saa :D
mun kulmakarvat lensi jo takaraivolle ( :O Ei tuollain saa huijata humalaista:(
- Zeroa
ja se on totta. On mulla viinaa kaappi väärällään, mutta kun ei huvita juoda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252523
- 951566
- 1211344
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361101Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24922- 52912
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil213874- 34815