Ja vastaukseksi ei kelpaa teetä tai zeroa, perkele. Itsellä Koffia, kolmas menossa.
MITÄ LASISSA
34
709
Vastaukset
- on...
nuuskamälli sekä sylkyä. Pudotin ne suustani juuri äsken siihen. Aiemmin siinä oli tuoremehua. Kelpasiko vastaus?
..FASTin minttusuklaan makuista heraprotskua.. =)
timanttia kirjoitti:
aika sissi. Mä veikkaan ett mulle ei putois tuo drinksu.
..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)
TheOne kirjoitti:
..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)
tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)
timanttia kirjoitti:
tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)
..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P
TheOne kirjoitti:
..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P
biisonin :)
- edes
TheOne kirjoitti:
yhtään?
edes kirjoitti:
yhtään?
Toi on myytti mikä liittyy suurten proteiinimäärien nauttimiseen. Mut jos aineenvaihdunta ja ruokavalio on kunnossa, ni ei pitäis aiheutta mitään ilmavaivoja..
- aivot narikassa
katson japanilaista kauhuelokuvaa, perkele.
- sirpamaikkarilta
Kelpaako? Saatana!
- KoppavaHoro
ihan hyvänmakuista on. Olispa jotain lautasellakin... Oon kokkaillut huomiseksi vaan.
Saunominen loppui jo, mutta saunakaljojen juonti on vasta alussa.
..sitruunaviipale, jäitä ja vettä. ;))
- sininen_sitruuna
... ei ole edes lasia tai tölkkiä, missä olis jotain. Aamulla töihin... vaikka piti olla vielä lomaa pari päivää.
- on...
Appelsiinilimua... Ainoa vahvempi on korkeintaan kahvi. Vatsa ei kestä muuta.
ihquu siiderii, Light Summer Fruits :) :P :D
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)
jatkoksi olisi kyllä paremmin sopinut bacardibreezer eikä velko :)
tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)
Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?
timanttia kirjoitti:
Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?
koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P
koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P
on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.
timanttia kirjoitti:
on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.
ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D
ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D
vaan sattunu viime päiville. Mut ens viikol pidän kyl viimaiset talvilomat kun niit jostain syystä edelleen löytyi, vaik luulin ett olin kaikki jo lusinu :)
bacardicolaa.
- vänksy
siideriä. Ostin pari pulloo huomiseks, mut aattelin et voihan huomenna hakee vaikka uudet pari sit tyhjien tilalle.:))
- kolmosta :
palauttakaa karjalani takaisin!
- kerrallaan.
Kova homma siinä kyllä on.
PERKELE!
- Papeete1
Huijasin, eikä oo mitään sotkua vaan tietysti ZEROA. Se on parasta mitä kaupsata saa :D
mun kulmakarvat lensi jo takaraivolle ( :O Ei tuollain saa huijata humalaista:(
- Zeroa
ja se on totta. On mulla viinaa kaappi väärällään, mutta kun ei huvita juoda.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691