MITÄ LASISSA

TAI TÖLKISSÄ??

Ja vastaukseksi ei kelpaa teetä tai zeroa, perkele. Itsellä Koffia, kolmas menossa.

34

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on...

nuuskamälli sekä sylkyä. Pudotin ne suustani juuri äsken siihen. Aiemmin siinä oli tuoremehua. Kelpasiko vastaus?

• ..FASTin minttusuklaan makuista heraprotskua.. =)

• aika sissi. Mä veikkaan ett mulle ei putois tuo drinksu.

• timanttia kirjoitti:

aika sissi. Mä veikkaan ett mulle ei putois tuo drinksu.

..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)

• TheOne kirjoitti:

..minttukaakaolta maistuu.. =) Ja pääsee näin helpommalla...ei tartte ihan niin paljon syödä kiinteää protskua. ;)

tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)

• timanttia kirjoitti:

tykkää kaakaostakaan kun en juo maitoa, mutta pääasia että itelles maistuu :)

..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P

• timanttia
        TheOne kirjoitti:

..tehty veteen! X) Mut ymmärsin mitä tarkoitit. ;) Eipä tää mullekkaan niin hyvin maistu...mut jos vaihtoehtona on vetää sama määrä protskua kiinteänä, ni ei kiitos! =P

biisonin :)

• edes
        TheOne kirjoitti:

yhtään?

• timanttia kirjoitti:

biisonin :)

.....

• edes kirjoitti:

yhtään?

Toi on myytti mikä liittyy suurten proteiinimäärien nauttimiseen. Mut jos aineenvaihdunta ja ruokavalio on kunnossa, ni ei pitäis aiheutta mitään ilmavaivoja..

• aivot narikassa

katson japanilaista kauhuelokuvaa, perkele.

• sirpamaikkarilta

Kelpaako? Saatana!

• KoppavaHoro

ihan hyvänmakuista on. Olispa jotain lautasellakin... Oon kokkaillut huomiseksi vaan.

• Saunominen loppui jo, mutta saunakaljojen juonti on vasta alussa.

• ..sitruunaviipale, jäitä ja vettä. ;))

• sininen_sitruuna

... ei ole edes lasia tai tölkkiä, missä olis jotain. Aamulla töihin... vaikka piti olla vielä lomaa pari päivää.

• on...

Appelsiinilimua... Ainoa vahvempi on korkeintaan kahvi. Vatsa ei kestä muuta.

• ihquu siiderii, Light Summer Fruits :) :P :D

• tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)

jatkoksi olisi kyllä paremmin sopinut bacardibreezer eikä velko :)

tilanteeseen:Velkopopovicky Kozel :)

Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?

• timanttia kirjoitti:

Mult loppu kokis. Ainoastan simaa löytyy. Joisinko mä nyt sit simaa bacardilla tai bacardia simalla?

koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P

koskaan tykännyt noista cocis-sekoituksista. Eks bacardia voi juoda sellasenaan? Mun käsittääkseni toi bacardi cocis yhdistelmä on suomalainen keksintö?? Emmä kyllä bacardiakaan koskaan juo. Oikeestaan viiniä tai olutta lähinnä. Ja sit näitä kamalia imeliä siidereitä:P

on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.

• timanttia kirjoitti:

on vähän kuin hiuslakkaa jos raakkana jois :) Mut emmä kyl sitä bacardi-sima yhdistelmää koittanu. Yks riittää kun on tässä viikon aikana juhlittu enemmän kuin kahteen kuukauteen ja vappu vielä edessä.

ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D

ollut jotain loma-meininkiä, vai mites niin on juhlituttanut? :D

vaan sattunu viime päiville. Mut ens viikol pidän kyl viimaiset talvilomat kun niit jostain syystä edelleen löytyi, vaik luulin ett olin kaikki jo lusinu :)

• bacardicolaa.

• vänksy

siideriä. Ostin pari pulloo huomiseks, mut aattelin et voihan huomenna hakee vaikka uudet pari sit tyhjien tilalle.:))

• asenne:)

• kolmosta :

palauttakaa karjalani takaisin!

• kerrallaan.

Kova homma siinä kyllä on.

• PERKELE!

• Papeete1

Huijasin, eikä oo mitään sotkua vaan tietysti ZEROA. Se on parasta mitä kaupsata saa :D

• mun kulmakarvat lensi jo takaraivolle ( :O Ei tuollain saa huijata humalaista:(

• Zeroa

ja se on totta. On mulla viinaa kaappi väärällään, mutta kun ei huvita juoda.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      25
      2523
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1566
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      121
      1344
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1140
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1101
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      24
      922
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      912
    8. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      261
      893
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      213
      874
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      815
    Aihe