Kysymys kaikille palstan

miehille!!!

kuuluu: mikä ihme teille miehille on tullut kun ette enää tee aloitteita? enkä mä siis ole ainoa joka tätä ihmettelee ;) Myös naiset saavat kommentoida :D

50

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvosta :

nyt kun naisilla on se tasa-arvo niin sekään ei ole hyvä asia!

• ..en paljoa alotteita tee ja vielä vähemmän otan niitä vastaan. ;) Mut sinkkuna se tais olla jotain 50/50 toi alotteiden teko...

• jaksamista

tällä hetkellä naiselle tai suhteelle. Naiset käyvät voimille. Sitä paitsi kun vähään on tottunut, niin siitä vähästäkin on helppo luopua. Helppo elämä houkuttelee. Tämä vastaus koski tietysti vain minua.

• vänksy

samaan tahtiin baarissa seksiseuraa vailla olevat miehet tulevat iskemään, kuin aina ennenkin. Ainoo vaan, et ne on just se miesryhmä, joka mua kaikkein vähiten kiinnostaa. Muunlaisia iskuyrityksiä en oo huomannut.. musta kaikilla loistaa vaan pimpsan kuva silmissä. Harmi.

• viitsi.

Odotan, että joku nainen tekee aloitteen.

• Kitekattia-

nimittäin aina kun kysymys on osotettu miehille,(tai toisinpäin) tulee pakottava tarve vastata:b.. Vastaus: Miehet on epävarmempi kun ennen.

• ..miksi miehet ovat (mielestäsi) epävarmempia kuin ennen?

• nykyisin ainoat ketkä
        TheOne kirjoitti:

..miksi miehet ovat (mielestäsi) epävarmempia kuin ennen?

suunnilleen uskaltaa on jotain ns.pelureita.

• nykyisin ainoat ketkä kirjoitti:

suunnilleen uskaltaa on jotain ns.pelureita.

..mieltä.. Ei se et "uskaltaa" (en näe mitä uskallusta se ylipäätään vaatii) yrittää iskeä naista/naisia tee kenestäkään mitään pelimiestä. Vaan se jos samaan aikaan pyörittelee USEITA naisia, niin se tekee miehestä sen pelimiehen.. Mut se jos EI uskalla yrittää lähestyä ketään, ni se tekee miehestä melko munattoman...ja yksinäisen...ja puutteessa olevan...

• Eikös nainen tee aloitteen, jos on kiinnostunut. Joten miksikäs minä vaivautuisin? Ai jessus kun hauska puheenaihe. Eläköön tasa-arvo ja silleen. Seuraava vaihe on, että naiset alkavat tarjoiliemaan paukkuja kuppiloissa ja kaiken kruunaa seksiä vonkaavat naiset. ;-)

• ..löytyy jo nyt! ;) Ei tartte enää odottaa "seuraavaa vaihetta".. X)

• The Onen

mielipiteeseen. Vonkaavat jo nyt. Tarjoilupuolelle voisivat kyllä panostaa.

• yhdyn
        The Onen kirjoitti:

mielipiteeseen. Vonkaavat jo nyt. Tarjoilupuolelle voisivat kyllä panostaa.

siinä piti lukea.

• TheOne kirjoitti:

..löytyy jo nyt! ;) Ei tartte enää odottaa "seuraavaa vaihetta".. X)

Ja joku jopa onnistuukin. Rouva Ratikkakin teki aloitteen ja päätyi naimisiin. ;-)

• ei ole

enään pelkästään miesten velvollisuus. Nykyaikana se, joka on kiinnostunut tekee aloitteen.

• vänksy

Miks kiinnostunut tekis aloitteen sellaselle joka ei oo kiinnostunut?

• koettaa
        vänksy kirjoitti:

kaikkea, mikä sitä kiinnostaa. Mistä se voi tietää, ennen kuin kokeilee, mitä mieltä toinen on?

• vänksy
        koettaa kirjoitti:

kaikkea, mikä sitä kiinnostaa. Mistä se voi tietää, ennen kuin kokeilee, mitä mieltä toinen on?

kaikista parinmuodostuskuvioista, kun mulle tuo on ihan hepreaa. Mun logiikalla: nainen on kiinnostunut miehestä mies on kiinnostunut kyseisestä naisesta = tehdään aloite jomman kumman toimesta. Ei niin, että toinen räpiköi umpimähkään sokkona..

• edeltäkäsin
        vänksy kirjoitti:

tietää, että onko toinen kiinnostunut, ellei siitä ota selvää?

• mitä sillä
        vänksy kirjoitti:

kaikista parinmuodostuskuvioista, kun mulle tuo on ihan hepreaa. Mun logiikalla: nainen on kiinnostunut miehestä mies on kiinnostunut kyseisestä naisesta = tehdään aloite jomman kumman toimesta. Ei niin, että toinen räpiköi umpimähkään sokkona..

aloitteella tarkoittaa. Jos pyytää kahville juttuseuraksi naista, johon törmää rautatieaseman lippupisteellä, niin onko se aloite? Mistä muuten tietää ennen sitä kahvittelua, että onko toinen kiinnostunut? Telepatia vai kristallipallo?

• vänksy
        mitä sillä kirjoitti:

aloitteella tarkoittaa. Jos pyytää kahville juttuseuraksi naista, johon törmää rautatieaseman lippupisteellä, niin onko se aloite? Mistä muuten tietää ennen sitä kahvittelua, että onko toinen kiinnostunut? Telepatia vai kristallipallo?

musta aloitteita nimenomaan tehdään vaan tutuille ihmisille, vasta siten kun kummankin kiinnostuksesta on jo jonkinlainen selvyys.. Aloite nyt voi olla vaikka vihjaus seksiin tms.. En minä tiedä. Ei mulla ikinä onnistu miesten kanssa mikään.. Kaikki on vaan kavereina kiinnostuneita. On ne kiinnostuneita joo, mutta ei voi tietää milloin joku olisi muutakin kuin kaverina kiinnostunut..ellei se ehdota seksiä....tai jotain muuta yhtä selkeetä.

• sulle aloite
        vänksy kirjoitti:

musta aloitteita nimenomaan tehdään vaan tutuille ihmisille, vasta siten kun kummankin kiinnostuksesta on jo jonkinlainen selvyys.. Aloite nyt voi olla vaikka vihjaus seksiin tms.. En minä tiedä. Ei mulla ikinä onnistu miesten kanssa mikään.. Kaikki on vaan kavereina kiinnostuneita. On ne kiinnostuneita joo, mutta ei voi tietää milloin joku olisi muutakin kuin kaverina kiinnostunut..ellei se ehdota seksiä....tai jotain muuta yhtä selkeetä.

on siis kysymys: Lähdetäänkö teille, mulla on kortsut mukana? Mulle se on kysymys: Lähdetkö joskus kahville?

• vänksy
        sulle aloite kirjoitti:

on siis kysymys: Lähdetäänkö teille, mulla on kortsut mukana? Mulle se on kysymys: Lähdetkö joskus kahville?

kanssa kahvilla.. Jos mies pyytää mua kahville, niin oletusarvo on se et se tekee niin kaverina. Ei mulle heti tuu mieleen, nyt se on kiinnostunut musta tai muuta. Enkä nyt tarkoita, et sinne sänkyyn haluisin heti, vieraan kanssa en varmaan aikoihin...mutta edes jotain...jotain sellaista, josta tietäisi et se on kiinnostunut musta naisena, eikä kaverina.

• vänksy kirjoitti:

Minä en edes muista, olenko joskus tehnyt aloitteen tutulle ihmiselle. Se joko kiinnostaa seksuaalisesti tai sitten kaverimielessä. Ja jos se kiinnostaa kaverimielessä ja on jo tuttu, niin en minä sille mitään läheisempää kanssakäymistä ehdota. Minusta tuntuu, että sinulla on perin originelli tapa suhtautua näihin parisuhdeasioihin. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta ei kannata ihmetellä, että muut toimivat juuri päinvastoin.

• Kiinnostunut...

henkilö voi herättää uinuvan Romeon/Julian, kun vain jaksaa piirittää tarpeeksi kauan ihastuksensa kohdetta. Jotkut jopa rakastaa sitä, kun joku häärää ihastuneena ympärillä ja koettaa suostutella kaikilla kivoilla jutuilla.

• kommunikaatio-
        vänksy kirjoitti:

kanssa kahvilla.. Jos mies pyytää mua kahville, niin oletusarvo on se et se tekee niin kaverina. Ei mulle heti tuu mieleen, nyt se on kiinnostunut musta tai muuta. Enkä nyt tarkoita, et sinne sänkyyn haluisin heti, vieraan kanssa en varmaan aikoihin...mutta edes jotain...jotain sellaista, josta tietäisi et se on kiinnostunut musta naisena, eikä kaverina.

katkos. Tarkoitan aloitteella siis sitä, että teen jonkin liikkeen tutustuakseni edes hieman johonkin kiinnostavaan, mutta aiemmin tuntemattomaan naiseen. Kyllä siinä on molemmille selvää, että tutustumisyritys ei tähtää ensisijaisesti kaveruuteen. Sinä puhut jostain vanhoista tutuista. Niiden kanssa voi olla säätämistä. Täytyy sanoa suoraan.

• Niin minäkin päädyin naimisiin naisen kanssa, jonka en ikinä olisi kuvitellut olevani itsestäni kiinnostunut. Niinpä en koskaan uhrannut koko asialle montaakaan ajatusta. Puhumattakaan, että olisin ehdotellut jotain.

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä en edes muista, olenko joskus tehnyt aloitteen tutulle ihmiselle. Se joko kiinnostaa seksuaalisesti tai sitten kaverimielessä. Ja jos se kiinnostaa kaverimielessä ja on jo tuttu, niin en minä sille mitään läheisempää kanssakäymistä ehdota. Minusta tuntuu, että sinulla on perin originelli tapa suhtautua näihin parisuhdeasioihin. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta ei kannata ihmetellä, että muut toimivat juuri päinvastoin.

että jos baarissa miehet lähestyy, ne haluu multa seksiä. Jos selvinpäin tuttu mies pyytää kahville, se tekee niin kaverina. Sen on pakko ollan niin, koska niin se on aina tähänkin asti ollut. Olenhan sanonutkin moneen otteeseen, et en ole treffeillä käynyt koskaan. siis treffeillä, joissa kumpikin olisi alusta asti ollut kiinnostunut toisistaan suhdemielessä. En koe, et kukaan ois kiinnostunut musta naisena, suhdemielessä. Paitsi nyt mun fanit palstalla, tietty :)

• vänksy
        Kiinnostunut... kirjoitti:

henkilö voi herättää uinuvan Romeon/Julian, kun vain jaksaa piirittää tarpeeksi kauan ihastuksensa kohdetta. Jotkut jopa rakastaa sitä, kun joku häärää ihastuneena ympärillä ja koettaa suostutella kaikilla kivoilla jutuilla.

No, kiva et meitä on erilaisia. Kyl mä sen aina oon tiennytkin, et mulla on aika vinksahtanut ajatusmaailma, mitä miehiin ja parisuhteisiin tulee :D

• joskus...
        vänksy kirjoitti:

että jos baarissa miehet lähestyy, ne haluu multa seksiä. Jos selvinpäin tuttu mies pyytää kahville, se tekee niin kaverina. Sen on pakko ollan niin, koska niin se on aina tähänkin asti ollut. Olenhan sanonutkin moneen otteeseen, et en ole treffeillä käynyt koskaan. siis treffeillä, joissa kumpikin olisi alusta asti ollut kiinnostunut toisistaan suhdemielessä. En koe, et kukaan ois kiinnostunut musta naisena, suhdemielessä. Paitsi nyt mun fanit palstalla, tietty :)

vaikka koettaa käydä niillä treffeillä? Vai ajattelitko odottaa, että äitisi ja naapurin mikon isä naittaa sinut ja sen mikon?

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Niin minäkin päädyin naimisiin naisen kanssa, jonka en ikinä olisi kuvitellut olevani itsestäni kiinnostunut. Niinpä en koskaan uhrannut koko asialle montaakaan ajatusta. Puhumattakaan, että olisin ehdotellut jotain.

Mun tarvis aina muistaa tuo teidän tarinanne aina silloin kun vaivun epätoivoon ja itsesääliin.. Se nyt vaan pääsi taas unohtumaan.:)

• vänksy
        joskus... kirjoitti:

vaikka koettaa käydä niillä treffeillä? Vai ajattelitko odottaa, että äitisi ja naapurin mikon isä naittaa sinut ja sen mikon?

ei.. meinaan mun äidillä ei nyt ehkä mikään maailman paras vainu ole noiden miesten suhteen ollut. En sen kyl antais ittelleni kumppania valita :D

• Mä suhtaudun itse monesti aika epäillen naisten tekemiin aloitteisiin ja otan ne herkästi kiusaamisena...

• vänksy
        kommunikaatio- kirjoitti:

katkos. Tarkoitan aloitteella siis sitä, että teen jonkin liikkeen tutustuakseni edes hieman johonkin kiinnostavaan, mutta aiemmin tuntemattomaan naiseen. Kyllä siinä on molemmille selvää, että tutustumisyritys ei tähtää ensisijaisesti kaveruuteen. Sinä puhut jostain vanhoista tutuista. Niiden kanssa voi olla säätämistä. Täytyy sanoa suoraan.

aloitteen nyt voikin tehdä kumpi tahansa... ottaa sen askeleen toista kohti, mutta sitten toisen on heti otettava se omakin askeleensa. Meillä on siksi komminikaatiokatkoksia, kun mä voisin kuvitella aloittavani suhteen vaan jonkun entuudestaan tutun miehen kanssa. Yhdestä kokemuksesta "vieraan" suhteen opin, ettei se ole järkevää. Menee liian kauan aikaa ja energiaa siihen tutustumiseen. Tutun kanssa olisi helpompaa, vois vaan olla.. ja tietysti ajan mittaan sit tutustua paremmin ja paremmin toisiinsa.. mutta ei olisi sitä alkusähläystä ollenkaan, jota vieraan kanssa on. En semmosesta tykkää...jännityksestä ja muusta..

• vänksy kirjoitti:

Mun tarvis aina muistaa tuo teidän tarinanne aina silloin kun vaivun epätoivoon ja itsesääliin.. Se nyt vaan pääsi taas unohtumaan.:)

Tulipas taas hyvä mieli. ;-)

• vänksy kirjoitti:

aloitteen nyt voikin tehdä kumpi tahansa... ottaa sen askeleen toista kohti, mutta sitten toisen on heti otettava se omakin askeleensa. Meillä on siksi komminikaatiokatkoksia, kun mä voisin kuvitella aloittavani suhteen vaan jonkun entuudestaan tutun miehen kanssa. Yhdestä kokemuksesta "vieraan" suhteen opin, ettei se ole järkevää. Menee liian kauan aikaa ja energiaa siihen tutustumiseen. Tutun kanssa olisi helpompaa, vois vaan olla.. ja tietysti ajan mittaan sit tutustua paremmin ja paremmin toisiinsa.. mutta ei olisi sitä alkusähläystä ollenkaan, jota vieraan kanssa on. En semmosesta tykkää...jännityksestä ja muusta..

Luulen, että meillä on vähän eri mielikuva siitä, milloin ollaan tuttuja.

• vänksy
        Ratikkakuski kirjoitti:

Luulen, että meillä on vähän eri mielikuva siitä, milloin ollaan tuttuja.

:-D

• Asiasta.huvittunut

Jossain vaiheessa elinkaarta naiset alkavat juosta miesten perässä. Omasta puolestani voin sanoa, että lopetin aloitteiden teon, kun aloin seurustella.

• Alle kolmikymppisenä sai itse liehitellä naisia läkähdyksiin. Sen jälkeen onkin vain saanut paistatella päivää. ;-)

• maaginen...
        Ratikkakuski kirjoitti:

Alle kolmikymppisenä sai itse liehitellä naisia läkähdyksiin. Sen jälkeen onkin vain saanut paistatella päivää. ;-)

rajapyykki ja osat alkavat kääntyä :) Kannattaa olla joko nuori nainen tai jo hieman kokeneempi herrasmies.

• tykkää

jos alan tehdä alotteita vieraiden kanssa.

• Siis iskualoitteita, vai seksialoitteita, vai mitä? Minä en pysty kovin helposti tekemään aloitetta livenä, enkä oikeastaan edes netissä... helpompi on vaikkapa käydä jotain asiakeskustelua ja hiljalleen ottaa kontaktia toiseen, kuin tehdä mitään kovin suoraan... mutta en pitäisi itseäni kovin yleistettävänä tapauksena, koska olen sairaalloisen ujo.

• mut ei nekään ihan sokeita ole, jos on välinpitämättömän oloinen ja ei viitsi edes katsettaan luoda toiseen niin ei kukaan viitsi lähestyä..

• ettei naisia lähesty,ei voi tietää tuleeko puukosta vai monosta,turhaa väkivaltaa liian paljon.

• myös loukkaantua, jos nainen tekee aloitteen! Siis ihan siksi, että kuvittelee edes omaavansa jotain mahdollisuuksia.

• ..lähestymistavassa on jotain pientä hiomisen varaa jos se saa naisissa väkivaltaisia reaktioita aikaiseksi.. XD

• luolamiestaktiikkaa

tempase nuijalla päähän ja roudaa akka kotio.

• Kerron..

vastauksen, kun ensin kerrot mitä kivaa sulla on tarjolla ja millä hinnalla?

• ku mies pelkää torjutuksi tulemista...

• vili

siinä ei voi saavuttaa yhtään mitään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      517
      1580
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1176
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      861
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      837
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      766
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      76
      751
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      695
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    Aihe