Tarvitseeko mielestäsi joku palstalaisista mielenterveydellistä hoitoa?
Tarvitseeko hoitoa ?
30
778
Vastaukset
- ...
...
- ...
...
- tarvitsee
ja varmasti..:)
- topi.
ihan kahjo.
- ........
mutta vain vähän
- vänksy
sydänspesialistia tarkoitit kai..
- topi.
vänksy kirjoitti:
sydänspesialistia tarkoitit kai..
voi kutsua miehenpuutetta vaikka sydänspesialistiksi jos haluat.
- vänksy
topi. kirjoitti:
voi kutsua miehenpuutetta vaikka sydänspesialistiksi jos haluat.
nimenomaan mies ois just hyvä, mulle siis.:-)
- topi.
vänksy kirjoitti:
nimenomaan mies ois just hyvä, mulle siis.:-)
muuten olisin voinut ruveta sydänspesialistiksi.
- vänksy
topi. kirjoitti:
muuten olisin voinut ruveta sydänspesialistiksi.
sulla oikeen on? Et ees netissä pysty hiukan tohtoroimaan..sydänsairasta...:(
- topi.
vänksy kirjoitti:
sulla oikeen on? Et ees netissä pysty hiukan tohtoroimaan..sydänsairasta...:(
on joillekin pelkkä sana. Mielestäni jokainen on tilivelvollinen ainoastaan itselleen. Sen vuoksi en tohtoroi muita edes netissä. Yksinkertaista jos kaikki sen ymmärtäisivät.
- vänksy
topi. kirjoitti:
on joillekin pelkkä sana. Mielestäni jokainen on tilivelvollinen ainoastaan itselleen. Sen vuoksi en tohtoroi muita edes netissä. Yksinkertaista jos kaikki sen ymmärtäisivät.
Tosin en suhteessa itse ole. Miksi muuten kysyit aiheeseen liittyen? Mä itse uskon et jokaisella ihmisellä on jossain elämänsä vaiheessa tarvetta saada apua johonkin tuollaiseen ongelmaan. Kaikki ei apua silti hae.. toiset käsittelee kriisit ja muut ihan omin avuin..
- vänksy
vänksy kirjoitti:
Tosin en suhteessa itse ole. Miksi muuten kysyit aiheeseen liittyen? Mä itse uskon et jokaisella ihmisellä on jossain elämänsä vaiheessa tarvetta saada apua johonkin tuollaiseen ongelmaan. Kaikki ei apua silti hae.. toiset käsittelee kriisit ja muut ihan omin avuin..
miehenpuuteeseeni, niin ei mulla nyt sellaista ole. Mä tarkoitin sydänspesialistilla kyllä miehen poistajaa. Kun luulin, että se on sulle ongelma. Mulle se ei ole :)
- topi.
vänksy kirjoitti:
Tuo naisten kyky analysoida kaikkia miehen tekemiä kysymyksiä on ilmiömäistä.
- topi.
vänksy kirjoitti:
miehenpuuteeseeni, niin ei mulla nyt sellaista ole. Mä tarkoitin sydänspesialistilla kyllä miehen poistajaa. Kun luulin, että se on sulle ongelma. Mulle se ei ole :)
missään tapauksessa epäile sinun miehenpuutteessa olevan.
- vänksy
topi. kirjoitti:
Tuo naisten kyky analysoida kaikkia miehen tekemiä kysymyksiä on ilmiömäistä.
analysoimaan tota sun vastaustasi..:)
- topi.
vänksy kirjoitti:
analysoimaan tota sun vastaustasi..:)
olisin muuten levottomana odottanut vastaustasi.
- vänksy
topi. kirjoitti:
missään tapauksessa epäile sinun miehenpuutteessa olevan.
sitten.
- vänksy
topi. kirjoitti:
olisin muuten levottomana odottanut vastaustasi.
kyselin motiiviasi aloituksen tekoon aiheesta. En yleensä paljon kysele.. Jokainen tekee mitä tahtoo.
- topi.
vänksy kirjoitti:
kyselin motiiviasi aloituksen tekoon aiheesta. En yleensä paljon kysele.. Jokainen tekee mitä tahtoo.
Tunnut niin mukavalta ihmiseltä, että voin sen sinulle kertoakin. Tänne on ilmaantunut jotain ihme kyselijöitä järjettömine avauksineen, joten ajattelin hurjalla kysymyksellä saavani heidät huomaamaan oman typeryytensä. Taisi olla turha luulo? Tämä oli hieno palsta vielä pari vuotta sitten, paljon hyviä keskusteluja.
- tarviin
vaikken tänne kirjotakkaan...
- topi.
ettet muka kirjoittanut tänne?
- vänksy
topi. kirjoitti:
ettet muka kirjoittanut tänne?
sen sivupersoonista..:)
- topi.
vänksy kirjoitti:
sen sivupersoonista..:)
että vainoharhaiset täällä kirjoittelee?
- vänksy
topi. kirjoitti:
että vainoharhaiset täällä kirjoittelee?
pahaa ainakaan.:) Jokainen saa olla millainen on.. ei mua haittaa.
- kaikista paras
vänksy kirjoitti:
pahaa ainakaan.:) Jokainen saa olla millainen on.. ei mua haittaa.
olen ylivertainen.
- topi.
kaikista paras kirjoitti:
olen ylivertainen.
vainoharhaiselle.
- aiga
joiden nimimerkki on............voisi olla järkevää tutkituttaa itsensä :)
- topi.
yleensä täytyy esittää kysymyksiä, jos ei voi laittaa jotain nikkiä. Ei oo mukava vastailla pisteille, kun ei edes tiedä onko siellä täti vai setä kyselemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5171580- 641176
- 61862
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691