Tuli mieleeni tässä telkkaria katsottuani, että missä iässä mies on parhaimmillaan? Mä en voi tuohon vastata mitenkään.
Paras ikä?
6
430
Vastaukset
- palstan naiset
ainakaan alta kolmekymppinen voi olla "parhaassa iässä", koska sellaiset miehet ovat vielä niin lapsenkengissä ajatustensa ja tekojensa osalta.
- .........
35 -> Nuoremmat miehet ovat aika poikasia. Itse olen nuorempi, mutta mulle sopiva mies on iältään 35-45.
- uk-ko
Paras ikä on 45. Kokemusta ja viisautta on karttunut niin paljon kuin voi, ennen kuin ikä alkaa tehdä miehelle tepposia. Itse olen jo 5 yli optimin, eli käänteisesti olen enää nelikymppisen väärti.
- vänksy
aina, minkä ikäisenä tahansa, jos sitä kohtaan jotain lämpimiä tunteita on. Oon todennut sen olevan -1v. - 1v. omaan ikääni verrattuna. Mutta jos nyt jotain on pakko sanoa, niin 29-35v vois olla monien seikkojen perusteella jonkinlainen arvio siitä milloin mies vois olla parhaimmillaan. Tuon ikäisistä miehistä ei mulla kokemusta ole, mutta uskoisin sen olevan noin.
on mielestäni paras ikä
- oli...
jäljillä...45 korvilla paras ikä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535