saa enemmän tilaa kuin seksi? ...kai nyt jotain sentään.. vaikka kevät nyt onkin ja noin.. Miten monta kertaa päivässä seksi/vastakkainen sukupuoli ja siihen kohdistuva halu tulee miehen mieleen muodossa tai toisessa? Voin näin naisena kertoa, et on päiviä, jolloin ei tule seksi mieleen kertaakaan, mutta useimmiten kerran pari päivässä, usein pikaisesti vaan. Esim. nyt kun joku laittoi mulle sen panokuvan, joka nyt katosi johonkin(?), niin tuli heti sellanen olo, et ei hitto. Mä oon ihan tavallinen ja suht koht normaali nainen ja prkl mullakin ois lupa tehdä noin, jollen nyt vaan ois näin jumissa ajatusteni kanssa:D Kerran pari viikossa taas se valtaa ajatukset hiukan suuremmassakin määrin.
Mitkä asiat miehen ajatuksissa
35
1010
Vastaukset
ainankaan niin et kuvittelisin itseni naimassa ketään.
- vänksy
ainakaan kovin usein. Lähinnä se on sitä halun tiedostamista ja esim. mies voi tulla mieleen silloin. Tai muistelee, koska viimeks on tehnyt sitä tai muuta sellaista.
vänksy kirjoitti:
ainakaan kovin usein. Lähinnä se on sitä halun tiedostamista ja esim. mies voi tulla mieleen silloin. Tai muistelee, koska viimeks on tehnyt sitä tai muuta sellaista.
milloinka on tullut viimeeksi touhuttua. baareissakaan kun naisia katselen en mieti millaista tuon kanssa olis sängyssä, ehkä se onkin syynä et poistun baareista yksin :)nääs kyl naiset vaistoo pienellä libidolla olevan miehen, ymmärtävät jättää väliin.
- jarona
monte24 kirjoitti:
milloinka on tullut viimeeksi touhuttua. baareissakaan kun naisia katselen en mieti millaista tuon kanssa olis sängyssä, ehkä se onkin syynä et poistun baareista yksin :)nääs kyl naiset vaistoo pienellä libidolla olevan miehen, ymmärtävät jättää väliin.
Tollaset miehet on niitä parhaita. Ei mikään kuolaava pervo kiinnosta ketään järkevää.
jarona kirjoitti:
Tollaset miehet on niitä parhaita. Ei mikään kuolaava pervo kiinnosta ketään järkevää.
minä taas en aloitteita tee tykkään vain katsella :)
- jarona
monte24 kirjoitti:
minä taas en aloitteita tee tykkään vain katsella :)
Siihen olen tottunut että mies tekee aloitteen. Vaikka näin varattuna en enää baareissa pahemmin käy, mut voisin kuvitella, et jos olisin sinkku niin odottaisin et mies tekee aloitteen. Jotenkin jos mies ei viitsi sitä tehdä niin tuntuisi et en ehkä ole ihan sitä mitä hän haluaa. Huolii vaan paremman puutteessa kun nainen kerran näkee vaivaa tulla puhumaan.
- jarona
jarona kirjoitti:
Siihen olen tottunut että mies tekee aloitteen. Vaikka näin varattuna en enää baareissa pahemmin käy, mut voisin kuvitella, et jos olisin sinkku niin odottaisin et mies tekee aloitteen. Jotenkin jos mies ei viitsi sitä tehdä niin tuntuisi et en ehkä ole ihan sitä mitä hän haluaa. Huolii vaan paremman puutteessa kun nainen kerran näkee vaivaa tulla puhumaan.
et ehkä siksi olen usein saanut vääriä miehiä. Olen halunnut ujon ja kiltin ja saanut ylisosiaalisia ja esillä olijoita. Mutta nykyinen onneksi on kiltimpi ja rauhallisempi. Hänen kanssaan satuttiinkin vierekkäin vahingossa ja juttelu alkoi luonnostaan ilman iskemisiä tai kummankaan aloitetta.
Olen varma, että olen joko masentunut, stressaantunut tai psykoosissa, jos ajattelen jotain asiaa useammin kuin seksiä.
- vänksy
Ainakin rehellisen suoran miehen puhetta.
vänksy kirjoitti:
Ainakin rehellisen suoran miehen puhetta.
Eikä sillä, ettäkö jokaista vastaantulijaa haluaisi panna tai muutenkaan jatkuvasti. Johan fyysisetkin rajat tulevat vastaan, vaikkei moraali tulisi ja mahdollisuuksien puute. Mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö se mielessä vilahtelisi. Tosin aina vain ohikiitävän hetken. Ei seksin miettiminen ole mitään intensiivistä pohdintaa vaan sellainen pikainen häivähdys mielensopukoissa.
- jääkaappi..
täyteen sidukkaa ja sitten repäiset. :) 'hän' siellä jo odottaa. Vastaus kysymykseen: monta asiaa ennen seksiä,jos tarkoitit itse toimintaa?
- vänksy
odottaa? Musta tuntuu, et se olen minä, joka odotan..:) Millaisia juttuja sitten mielessä? Arkisia asioita, työt, harrastukset, kotiasiat jne? Mikä ois sulle sitten sellainen rentouttava ajatus?
- olisi..
vänksy kirjoitti:
odottaa? Musta tuntuu, et se olen minä, joka odotan..:) Millaisia juttuja sitten mielessä? Arkisia asioita, työt, harrastukset, kotiasiat jne? Mikä ois sulle sitten sellainen rentouttava ajatus?
niin että 'hän' tarvitsisi vain sellasen tönäyksen,huomaisi että odotti? :) Juuri noita,arkisia asioita. Rentouttava ajatus olisi..pää tyhjäksi ja musiikki soimaan. http://www.youtube.com/watch?v=yOaoUx0Mc0Q
- vänksy
olisi.. kirjoitti:
niin että 'hän' tarvitsisi vain sellasen tönäyksen,huomaisi että odotti? :) Juuri noita,arkisia asioita. Rentouttava ajatus olisi..pää tyhjäksi ja musiikki soimaan. http://www.youtube.com/watch?v=yOaoUx0Mc0Q
tönäisisinkin, jos sellainen tilanne eteen tulisi. Mulle riittää silti ajatuskin siitä et se vois ajatella mua vieläkin siinä mielessä. Mä oon varmaan jotenkin outo, tai vähään tyytyvä, mutta mulle tuokin on jo paljon.
- saisit..
vänksy kirjoitti:
tönäisisinkin, jos sellainen tilanne eteen tulisi. Mulle riittää silti ajatuskin siitä et se vois ajatella mua vieläkin siinä mielessä. Mä oon varmaan jotenkin outo, tai vähään tyytyvä, mutta mulle tuokin on jo paljon.
tuon 'yhden' jutun elämässäsi järjestyksen,luulisin että sun ajatukset sen jälkeen olisi aika järjestyksessä :)
- vänksy
saisit.. kirjoitti:
tuon 'yhden' jutun elämässäsi järjestyksen,luulisin että sun ajatukset sen jälkeen olisi aika järjestyksessä :)
samoin.. :)
- taas..
vänksy kirjoitti:
samoin.. :)
odotamme kohtalolta vähän apua ;)
- vänksy
taas.. kirjoitti:
odotamme kohtalolta vähän apua ;)
mulla on oma vanha onnenrivinikin kyllä hiukan jeesaamassa... Se rivi on ollut mulla silti jo n. 9 vuotta ja siinä ei ole ollut kuin parhaimmillaan 4 oikein näiden vuosien aikana ja sekin vain muutaman kerran - että sellainen "onnenrivi" :D
- siinä..
vänksy kirjoitti:
mulla on oma vanha onnenrivinikin kyllä hiukan jeesaamassa... Se rivi on ollut mulla silti jo n. 9 vuotta ja siinä ei ole ollut kuin parhaimmillaan 4 oikein näiden vuosien aikana ja sekin vain muutaman kerran - että sellainen "onnenrivi" :D
ei ole ollut kohtalon sormea mukana,NYTTEN on :)
- vänksy
siinä.. kirjoitti:
ei ole ollut kohtalon sormea mukana,NYTTEN on :)
sen johtuvan juuri tuosta. Se rivi koostuu vain kolmesta syntymäpäivästä ja kahdesta nimipäivästä. Se on huolella laadittu rivi, mutta vain niin kovin epäonninen. Ei sitä kuitenkaan vaihtaakaan voi, ollut jo niin kauan.:)
- kuulostaa..
vänksy kirjoitti:
sen johtuvan juuri tuosta. Se rivi koostuu vain kolmesta syntymäpäivästä ja kahdesta nimipäivästä. Se on huolella laadittu rivi, mutta vain niin kovin epäonninen. Ei sitä kuitenkaan vaihtaakaan voi, ollut jo niin kauan.:)
enemmän 'järki'-riviltä,ilman kohtaloa. Voisit tietysti tässä ennen lauantaita auttaa vähän kohtaloa ja tehdä joitain taikoja..juosta pellolla ja kurkistaa lähteeseen..ja mitä näitä nyt olikaan ;)
- vänksy
kuulostaa.. kirjoitti:
enemmän 'järki'-riviltä,ilman kohtaloa. Voisit tietysti tässä ennen lauantaita auttaa vähän kohtaloa ja tehdä joitain taikoja..juosta pellolla ja kurkistaa lähteeseen..ja mitä näitä nyt olikaan ;)
taioista. Mitäpä sitä ihminen ei rakkautensa eteen tekisi..:)
- hyvä..
vänksy kirjoitti:
taioista. Mitäpä sitä ihminen ei rakkautensa eteen tekisi..:)
sitten vaan kutomaan lämpimiä villapaitoja reissuun ;)
- vänksy
hyvä.. kirjoitti:
sitten vaan kutomaan lämpimiä villapaitoja reissuun ;)
kesäkin niin kylmä vai? ;) Niin tai, kai sen matkan todellinen ajankohta menisi sinne syksyyn, talveen kuitenkin... :D
- viileä..
vänksy kirjoitti:
kesäkin niin kylmä vai? ;) Niin tai, kai sen matkan todellinen ajankohta menisi sinne syksyyn, talveen kuitenkin... :D
kuitenkin voi olla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Islanti#Ilmasto Lämmintä ylle,vaikka uskoisin että teillä lämmintä kyllä muutenkin riittäisi ;)
- vänksy
viileä.. kirjoitti:
kuitenkin voi olla. http://fi.wikipedia.org/wiki/Islanti#Ilmasto Lämmintä ylle,vaikka uskoisin että teillä lämmintä kyllä muutenkin riittäisi ;)
aina ollut hyvinkin lämpimät oltavat toistemme läheisyydessä, joten enpä usko, että tuo reissukaan poikkeusta siihen asiaan toisi.;D
- kumpa..
vänksy kirjoitti:
aina ollut hyvinkin lämpimät oltavat toistemme läheisyydessä, joten enpä usko, että tuo reissukaan poikkeusta siihen asiaan toisi.;D
kohtalo nytten lukisi näitä tekstejä,ei raaskisi olla puuttumatta peliin ;)
- mahdu:
kuin yksi asia kerrallaan, joten seksi ja muut asiat vuorottelevat ajatuksissa.
- vänksy
se vika, et kaikki asiat seilaa sikin sokin sekaisin päässä samaan aikaan. Jos onnistun ajattelemaan vain yhtä asiaa kerrallaan hiukan pidemmän aikaa, niin se on niin rauhoittava ja ihana tunne, et jokainen joka niin pystyy tekemään saa olla onnellinen kyvystään!
vänksy kirjoitti:
se vika, et kaikki asiat seilaa sikin sokin sekaisin päässä samaan aikaan. Jos onnistun ajattelemaan vain yhtä asiaa kerrallaan hiukan pidemmän aikaa, niin se on niin rauhoittava ja ihana tunne, et jokainen joka niin pystyy tekemään saa olla onnellinen kyvystään!
Ainahan väitetään, ettei miehisillä putkiaivoilla pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan. Naisellisissa tippaleipäaivoissa sen sijaan voi risteillä ties miten monta asiaa yhtä aikaa. ;-)
- gfesgere
Ratikkakuski kirjoitti:
Ainahan väitetään, ettei miehisillä putkiaivoilla pysty keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan. Naisellisissa tippaleipäaivoissa sen sijaan voi risteillä ties miten monta asiaa yhtä aikaa. ;-)
Tippaleipäaivoisten kävelynopeus hidastui, kun he puhuivat kännykkään. Sitävastoin "putkiaivoisille" kännykkäkeskustelulla ei ollut vaikutusta kävelynopeuteen. Tippaleipä- ja putkiaivojorinat voi vetää pöntöstä alas. Useimmilla ihmisillä varmaan päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia, mutta kun jokin suoritus vaatii täydellistä huomiota, siihen myös keskitytään enemmän. Jos kärsii keskittymiskyvyn puutteesta, voi lääkäriltä saada adhd-lääkityksen.
- vänksy
gfesgere kirjoitti:
Tippaleipäaivoisten kävelynopeus hidastui, kun he puhuivat kännykkään. Sitävastoin "putkiaivoisille" kännykkäkeskustelulla ei ollut vaikutusta kävelynopeuteen. Tippaleipä- ja putkiaivojorinat voi vetää pöntöstä alas. Useimmilla ihmisillä varmaan päässä pyörii kaikenlaisia ajatuksia, mutta kun jokin suoritus vaatii täydellistä huomiota, siihen myös keskitytään enemmän. Jos kärsii keskittymiskyvyn puutteesta, voi lääkäriltä saada adhd-lääkityksen.
keskittymiskyvyn puutteesta. Olen sen itse todennut, ei lääkäri. Sanon siksi sitä lieväksi, koska jos oikeesti on mielenkiintoinen asia, niin tahdonvoimalla pystyn keskittymään siihen kuitenkin, mutta sellaisissa asioissa, joihin en tunne mielenkiintoa ja joihin en ole sataprosenttisesti motivoitunut, keskittymiskyky herpaantuu ja vaivun omiin ajatuksiin.
niin se pahin aika oli siinä 12-18-vuotiaana ja ei sitä päälle parikymppisenä enää niin paljoa ajattele seksiä. Ehkä enemmän mietin ihan läheisyyttä ja välittämistä yleensäkin. Ehkä kuulostaa oudolta, ehkä ei. Joo... se on se pari kertaa viikossa, kun seksi valtaa ajtukset vähän suuremmin.
- vänksy
muuten oot? En muista oonko koskaan ees kysynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535