Onko hän hienostunut ihminen?
Millainen ihminen kuuntelee klassista musiikkia.
16
724
Vastaukset
en minä ainaskaan ole hienostunut
- Että....
Luultavasti sellainen joka kaipaa harmoniaa ja melodiaa.
että millainen ei? Oma veikkaukseni tähän: rajoittunut:)
Voiko päättää pitävänsä klassisesta musiikista? Onko se tahdonalainen asia? Jos ei, niin miksi klassisesta pitämätön on rajoittunut? Onko myös ihminen, joka ei pidä jostain väristä, mausta tai hajusta, rajoittunut?
Ratikkakuski kirjoitti:
Voiko päättää pitävänsä klassisesta musiikista? Onko se tahdonalainen asia? Jos ei, niin miksi klassisesta pitämätön on rajoittunut? Onko myös ihminen, joka ei pidä jostain väristä, mausta tai hajusta, rajoittunut?
oli vaan jotenkin sellainen olo ja käsitys, että kaikki ihmiset pitäisivät klassisesta musiikista jos vaan kuuntelisi sitä oikeassa mielentilassa. Klassista musiikkiahan on ihan hirvittävän laaja skaala. Ajattelin, että joku joka sanoo ettei pidä, ei olisi koskaan edes viitsinyt kunnolla kuunnella tai tutustua. Mut voi olla että olen väärässä..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
oli vaan jotenkin sellainen olo ja käsitys, että kaikki ihmiset pitäisivät klassisesta musiikista jos vaan kuuntelisi sitä oikeassa mielentilassa. Klassista musiikkiahan on ihan hirvittävän laaja skaala. Ajattelin, että joku joka sanoo ettei pidä, ei olisi koskaan edes viitsinyt kunnolla kuunnella tai tutustua. Mut voi olla että olen väärässä..
Rouva Ratikka pitää klassisestakin musiikista, joten siedätyshoitoa on nautittu kohta vuosikymmen. Mutta minä en vain pidä siitä. Niin huonoa pop-kappaletta ei olekaan, mikä ei enempää korvaani miellyttäisi kuin klassinen. Sinänsä omituista, koska olen soittanut pianoakin penskana seitsemän vuotta, mutta ei se innostus vaan tarttunut. Sinänsä sääli, koska elämä olisi varmasti rikkaampaa, jos olisi musiikin suhteen kaikkiruokainen. Aivan kuin ruuankin suhteen, mutta minkäs sille voi, jos joku maku ei suussa tunnu miellyttävältä. :-(
- Skimmer
Sellainen ihminen jota miellyttää monipolvinen rytmi.
- persona-non-grata
monte24 kirjoitti:
biisin nimestä
Kannattaisiko sinun hankkia peltikalsarit, jos pelkäät, että joku raivokas feministi tulee ja murskaa kiveksesi? ;-)
- persona-non-grata
monte24 kirjoitti:
biisin nimestä
mielessä näin lauantaipäivänä :). Balettiin tekisi mieli lähteä jonain päivänä ...
Ratikkakuski kirjoitti:
Kannattaisiko sinun hankkia peltikalsarit, jos pelkäät, että joku raivokas feministi tulee ja murskaa kiveksesi? ;-)
pitsiset peltikalsrit. perskeles pelti johtaa sähköä
- Papeete1
Snobi se on! Mä en ole snobi, enkä hienostunut mutta tykkään kyllä klassisestakin silloin tällöin.
haluaa rauhoittua ja unelmoida.. Kunnes taas mennään trancen, housen, kaikenlaisen hardcoren pariin..
- Serpico
Olisi hyvä tietää minkä sortin klassista. Klassista on montaa tyyliä. Mikä on muuten hienostunut ihminen?
- ...
...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082615
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471815Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461397Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3541337Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3461274Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251186Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571123Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141036- 55986
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21893