Tästä tulee hyvä päivä?
Huomenta murmelit..
7
149
Vastaukset
ainakin ilta vois olla kiva.. Sitä en aio viettää palstalla:P
- maniamania
pyydystämään jellonaa?
maniamania kirjoitti:
pyydystämään jellonaa?
ei mitään pyydystystä mielessä, mutta jotain livebändiä vois mennä katsomaan ja chillailemaan:) Kukaan ei ole nähnyt vielä mun uutta nahkatakkiakaan. Se sopis hyvin irkkubändin tahdissa hengailuun..
- maniamania
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
ei mitään pyydystystä mielessä, mutta jotain livebändiä vois mennä katsomaan ja chillailemaan:) Kukaan ei ole nähnyt vielä mun uutta nahkatakkiakaan. Se sopis hyvin irkkubändin tahdissa hengailuun..
joku irkkubändi tännekin jänkälle.. Mut varo silti niitä jellonia! Ne nappaa just silloin, kun valppaus herpaantuu.. Pidä kiva ilta. Mä alan illanvieton varmuuden vuoksi jo nyt:) *häippäsee*
maniamania kirjoitti:
joku irkkubändi tännekin jänkälle.. Mut varo silti niitä jellonia! Ne nappaa just silloin, kun valppaus herpaantuu.. Pidä kiva ilta. Mä alan illanvieton varmuuden vuoksi jo nyt:) *häippäsee*
iltaa:D
- Tämä päivä.
Hyvää ja aurinkoista huomenta. Tästä tulee tosi hyvä päivä, ainakin toiveissa niin. Luvattua sadetta ei näy, aurinko vaan paistelee. Tänään ensimmäinen kesän merkki, ruohonleikkaus. Illalla lavakauden avaus.
Hyvää, aurinkoista päivää sinullekin, lämmintä kesää.- maniamania
on syvältä:( Jos mulla joskus on oma talo ja piha.. tapan henkilökohtaisesti jokaisen esiin yrittävän ruohon... Ei voi olla typerämpää tekemistä, kuin kävelyttää ruohonleikkuria kilpaa naapurien kanssa. Tosi hienon pihan vois rakentaa vaikka kivistä ja sammaleesta..
Tuo lavakauden avaus on hieno juttu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2802151Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131868Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1231609- 1361299
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1371220- 85856
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä184807- 174806
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala432729- 52602