vastapuolta esineillä?
Heitteletkö
17
189
Vastaukset
- niin.
olisin koskaan heittänyt. Joskus lapsena heitin kiviä ja yksi kivi osui serkkuani päähän ja hänen äitinsä haukkui minut.
koskaan heitellyt, paitsi lumipallolla:)
- orpana-67
kerran olen jonkun viskaissut, mutta siitä on jo niin kauan etten muista mitä ja miksi...Ei siis ole tapanani.
En heittele mitään mihinkään.
- random_N
Enkä hyväksy minkäänlaista heittelyä sen paremmin palloilla kuin puukoilla, jos ei ole kaikki osallistujat sopineet että heitellään.
Heh, tää on nuorempia opettaessani ollut kuulkaa kestoaiheiden kärjessä. Ei, Petteri, ei saa heitellä muita kumilla. Ei, Liisa, ei saa muita lumipalloilla. Ei, Sami, älä heittele muita paperitolloilla. Arvoisa huoltaja, lapseltanne N N takavarikoitiin tänään x.x.xxxx darts-tikat, joita hän heitteli välitunnilla väkijoukkoon. Tikat voi lunastaa koulun kansliasta...
Äääääääh tullu tehtyä jos vaan käsiin joku sopiva sattuu mutta ennemmin sitä on tullu rikottua muuten.
Väkivalta ja tavaroiden rikkominen eivät kuulu repertuaariin.
muuten ei.
ärisen ja murisen mut en heittele.
lapsena olin kyl lentävien tavaroiden kohde, kattilaa,suolaripotinta,posliinijoutsen ja keittiöjakkaraa olen saanut väistellä,tai oikeastaan kattilaa ja suolasirotinta en onnistunut väistämään.sit joutuis varmaan ostamaan uusia esineitä. perse ei kestä sellaista.
heitellään apinoiden kanssa, kun on hauskaa.
...suuttuessani korotan ääntäni ja vaadin(!), että mua kuunnellaan. Saatan paiskoa ovia, räjähdyksen jälkeen lepyn ja rauhoitun.
Välillä on tarpeellista päästellä ylimääräiset höyryt pihalle. ;))LaRito kirjoitti:
eikä olla aina ihan viilipyttynä ja kerätä kaikki sisälle. plääh.
...aiheeseen sopivaa musaa...
http://www.youtube.com/watch?v=Mk_nzNuxX7M
- Kohtuuton muija
Ei kuulu yleensä tapoihin, mutta juomaa on tullut kyllä viskottua pari kertaa, kun toinen on erityisen pahasti sanonut. Myös pahvinen kynsiviila on kerran lähtenyt lentoon, kun sattui olemaan kädessä suuttumuksen tullen. Tosin se lento päättyi melko lyhyeen johtuen objektin kevyestä olemuksesta. Yksin tulee myös silloin tälläin paiskottua tavaroita, kun vähän rankemmin kiukuttaa...
- Jazuli
..nykyjää eeenn..jollei todellakii saa oikee kovasti raivostuu..
..siihi nii perin harvat kykenisi..jotta huh..
mut niitäki oisi jokka saa miut suuttumaa nii jotta oksat olis poikki..=oI
...*sillo savuaa pää*..
mie en iha iisii sitte pakitakkaa ko sille päälle satun..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231760Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191406- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853