haluaisitko tavata? Miksi? Ketkä? Ketä et? Miksi?
Oletko tavannut
12
130
Vastaukset
- penttiperuspatu
ajoittain luulen tapaavani itseni,
ohitse menevä harhan jälkeen jatkan etsimistä. vääntää kättä sen kanssa, ensin vasemmalla ja sitten oikealla, sen jälkeen voin hakea työkyvyttömyyseläkettä.
TheOne kirjoitti:
..mut joudun tuottamaan pettymyksen...mä en väännä kättä! ;)
tällä kertaa,et saa toisen haavetta murskata.
monte24 kirjoitti:
tällä kertaa,et saa toisen haavetta murskata.
..onneks lukemattomia muitakin keinoja päästä sairaseläkkeelle! X)
Minä olen utelias luonne ja olisi toki mielenkiintoista nähdä livenä ihmisiä, joiden kanssa täällä kirjoittelee.
- muka
timanttia esimerkiksi tavannut??
- en,,
En ( ainakaan tietääkseni) koskaan ole tavannut ketään tän palstan kirjoittajista henkilökohtaisesti, eikä nyt myöskään tule ketään mieleen, jota välttämättä haluaisinkaan tavata. Miks keskustelupalstakirjoittajia pitäisi tavata livessä, sitä en ole ymmärtänyt. Useimmilla meistä on omat sosiaaliset piirimme ja mulla ainakin on ihan tarpeeksi kavereita tällä hetkellä - en tarvitse lisää sellaisia keskustelupalstojen kautta. Ja tämä ei tarkoita sitä, etteikö keskustelupalstoilla väliin voisi käydä/ kävisi sympaattisia ja kiinnostaviakin ihmisiä, tai että jotenkin halveksuisin niitä, jotka keskustelupalstakirjoittajiin haluavat henkilökohtaisestikin tutustua. Itselleni vain on riittänyt aivan hyvin keskusteleminen keskustelupalstalla.
Palstoilla joskus esiintyneistä rekisteröitymättömien kirjoittajien kollektiivi-alentajista, yhteen sumppuun niputtajista tai ylipäätään sekoilevista ja rekisteröitymättömiä kirjoittajia toisiinsa sotkevista kirjoittajista en kyllä koskaan haluaisi tavata ketään... ..tavannut useitakin ihmisiä netin kautta.
Mutta en (tietääkseni) ketään tältä palstalta...- Mr.Kalluppi
En kerro kuitenkaan kenet/keitä.
Jk. Miksi se sinua noin kovasti kiinnostaa? En ole koskaan tavannut, ainakaan tietääkseni.
Olisi kiva tavata vaikka Koppis, timanttia ja Ratikka ja kauempaa Serpico ja Maniamania.
Ja moni muukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062426Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231760Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191406- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22960Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853