Krapularuokaa?

Känniruokaa?

Mitä syöt mieluiten krapulassa?
Entä kännissä?

17

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grillattua nautaa namm

• jabada

kännissä en syö mitään, sillä masu on täynnä juomaa. Krapulassa syön mieluiten joko hyvää pizzaa tai muuta roskaruokaa, tai sitten vaikka kiinalaista. Jotain hyvää kumminkin.

• vänksy

kummassakin.

• dokasin niin mä tykkäsin porukan kanssa käydä kännissä kebabia syömässä, johonkin snagarille kesken illan ja kotiin päästyä sitä kunnosta riippuen joko kaatui sohvalle tai syöksyi keittiöön popsimaan jotain nakkeja tai muuta semmosta, pari siivuu juustoa esim..

Krapulassa sitten syötiin kunnolla, rasvaista ja suolaista ruokaa mielellään lihaisaa. Pizza ajoi yleensä tuon asian ja juomaksi valittiin kaiken parantavaa jaffaa :)

Mä olen niin harovin niin pahassa kunnossa, että en olisi voinut syödä mitään.

• absolutisti??

Vai mitä tuo "silloin kun vielä dokasin" tarkoitti??

• absolutisti?? kirjoitti:

kyllä mä eilenkin vetelin punkkua pari lasillista ja tykkään mä iltaa istua hyvän porukan kanssa viiniä maistellen, mutta mua ei kiinnosta dokaaminen ja baareissa reissaaminen.. Viinat ei maistu mulle enää, oon niin paljon nähnyt sitä maailmaa ettei se oikeen tarjoa mulle mitään, ei enää. Kai mä oon vaan viisastunut.

• kuulostaa
        alruna kirjoitti:

kyllä mä eilenkin vetelin punkkua pari lasillista ja tykkään mä iltaa istua hyvän porukan kanssa viiniä maistellen, mutta mua ei kiinnosta dokaaminen ja baareissa reissaaminen.. Viinat ei maistu mulle enää, oon niin paljon nähnyt sitä maailmaa ettei se oikeen tarjoa mulle mitään, ei enää. Kai mä oon vaan viisastunut.

ihan hyvältä:)

• kuulostaa kirjoitti:

ihan hyvältä:)

Mä en kyllä ole ainoa poikkeus tässä ikäluokassa joka ei dokaa silmittömästi, mutta harvassa meitä taitaa olla. Kyllähän mulle ajoittain tulee fiiliksiä, että tekis mieli mennä baariin ja vetäistä kiinalaiset kyykkyhumalat, mut se ei ole turvallista kun mä oon altis kaikille onnettomuuksille ja muulle ikävälle, varsinkin kännissä x'D

• hkjhjk
        absolutisti?? kirjoitti:

"Silloin pikkutyttönä..."

• grilliltä ostetun aurajuustohampurilaisen. Tänään söin just krapulaan aurajuustolla päällystetyn pizzan. Eli olisko se sinihomejuusto se taikasana.

• Kankkusessa jotain rasvaista ja suolaista roskaruokaa, joka tuntuu jostain syystä joitakuita palstapaavoja vituttavan. Ylensä syön kevyesti ennen dokaamista, mutten dokaamisen aikana ja harvoin nukkumaan mennessäkään. Nautin vain sokeroitua nestettä, mehua ylensä.

• tomaatti4545

Mä en oo koskaan käsittäny niitä, jotka syö roskaruokaa krapulassa:D Tai siis mua ällöttää aina krapulassa pelkkä ajatuskin roskaruoasta.. Just äsken hörpin "lääkkeeks" hillittömästi vettä ja söin tomaattia.. En tiä johtuuko se että tekee mieli tomaattia siitä, että tomaateissa on kuitenkin aika paljon nestettä. :D

• Monkeyman

Kilo banaania!

• rasvaa ja lisättyä sokeria mieluiten kaikilla lisäaineilla. vissiin ekaa kertaa maistoin tuossa juhannuksena yhen sällin lautaselta kebappia ja oli taivaallista.. mutta noin yleisesti ottaen ei sitä vielä kännissä oikein viitsi syödä ku vasta laskuhumalassa, itessään juomaki jo niin täyttävää niin turhan pallo olo tulee.

• iuyfitf

Kännissä tekee mieli kebabia, pizzaa, tai jotain muuta rasvaista. Krapulassa taasen maistuu makaronilaatikko ja makeiset.

• Nasdaq

Hieno kyssä. Tää kyssä on kysytty silloin kun en vielä dokannut. Nyt dokaan.

Mä niin kuin muistelisin, että fyllassa mä en pahemmin skruudaa. Mitä vittua sä skruudaat, kun sun pitää joko puhua tai kuunnella? Tietty fyllan määrittely känniksi vaatii jo vähän otetta.

Krabiksessa on kiva vetää nassuun aurinkosalaattia, jotain juissia ja votkaa, paistettua sipulia ja kananmunia, ehkä jotain snadeja nakkeja ja perunasalaattia ja pekonia.

Sitten vaan baariin.

(naurua maailman baareista)

• Nasdaq

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2426
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1760
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1406
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      960
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe