kerro niin yksityiskohtaisesti kuin muistat.
Mitä unta näit viime yönä?
9
118
Vastaukset
- Jazuli
..suudelleeni jotaki tummaa miestä..nih..=o)
...muttako omani ei oisi tumma ensinkää.. nii iha huikeeta ko unohtusiki tykkänää...niiko semmoset unet..=o))))
...oisin vain nii hurmantunu siit sakisis erelleeki..hehe
=o)
jotta unii astikka tulisi..- Jazuli
... kirjoitti:
NAMS..=o)
http://www.youtube.com/watch?v=pvxPKQ7P-7s
...ihana koiruuenpenikka..tuos
=o7
..dalmis..!!!
..*ois yöks unii*..
en kyllä muista nähneeni unta.
Enkä kerro.
- Sitten..
en mäkään viitti kertoa.
Sitten.. kirjoitti:
en mäkään viitti kertoa.
Nähtiin sitten varmaan samaa unta...
"Sweet as the rain, cold as the highway
we gonna ride that wave back home..."
mutta siinä unessa mulla oli sellainen niittimekko päällä mikä mulla oli viimekesänäkin. Olin kadulla korkkaseissa, satoi vettä ja yhtäkkiä mun perheeni ilmestyy sinne aseiden kanssa. Olen vieraan miehen seurassa kadulla joka vilisee ihmisiä, juuri kun sanoimme että toivottavasti he eivät avaa tulta niin eiköhän äitini ole siinä kadun toisella puolella pistooli handussa ampumassa laukauksia ilmaan, syntyy kauhea kaaos.
Sitten sieltä ylämäen takaa (edestä) juoksee mun sisaret mielettömät konekiväärit kainaloissa ja huutaa kuin länneleffoissa samalla kun juoksee mäkeä alas meitä ja pakenevaa ihmisjoukkoa kohti. Mä vaan kelailen että mitä vittua tää oikeen tarkottaa, eikö aikuiset ihmiset osaa käsitellä aseita ilman että niiden kanssa pitää riehua..
Uni nyt oli ihan semmonen perusjuttu, ei ahdistusta eikä mitään elämää suurempaa. Kunnon seikkailu :)Olin Lahdessa, Mukkulan kartanossa. En ole ollut siellä kuin pari kertaa elämässäni ja siitä on aikaa. Siellä oli myös vanhempani ja eräs tuttu lapsiperhe. Unessa ei tapahtunut mitään. Haahuiltiin vain niissä huoneissa. Ajattelin että miten pääsisin livahtamaan pois, vaikka siiderille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962159
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231360Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786