Privasta ja sähköpostittelusta

kysymyksiä.

1. Kenen kanssa olet privaviestitellyt palstalla viimeksi?
2. Kenen palstalaisen kanssa olet sähköpostitellut viimeksi?
3. Jos sinulla ei ole kuvaa galleriassa tai et ole rekisteröitynyt, voisitko lähettää kuvasi jollekin palstalaiselle esim. privana?

18

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo vastata

1. ja 2. Mitä vittua se sulle kuuluu.
      3. Ei sen enempää tämäkään.

• höm?

1. Kenen kanssa olet privaviestitellyt palstalla viimeksi?

Galleriassa, joko zizelin tai tosi typyn kanssa, en muista.

2. Kenen palstalaisen kanssa olet sähköpostitellut viimeksi?

Varmaan timantin, tai ei olla meilailtu, mut naamakirjassa vaihdettu kuulumisia.

3. Jos sinulla ei ole kuvaa galleriassa tai et ole rekisteröitynyt, voisitko lähettää kuvasi jollekin palstalaiselle esim. privana?

En enää.

• kysyn vain,

Ihan sen verran korjaisin aloituksesi sisältöä, että mikään _palstalla_ tapahtuva viestittely ei ole "privaviestittelyä". Sattuikohan sulle nyt tossa kirjoitusvirhe, vai miten on?

Sen verran voin itsestäni kertoa, etten koskaan ole käynyt privaviesttelyä yhdenkään ( esimerkiksi) tän palstan kirjoittajan kanssa. Enkä ( siten) ole lähettänyt kuvaanikaan kenellekään ( ja tuskinpa mihinkään ns. metsään tosta vaan lähettelisin tulevaisuudessakaan mitään kuviani...) Enkä ole rekisteröitynyt.

• Cranky_geek

miksi kyselet, kun koko homman ideahan on juuri siinä, että se on yksityistä. :P

• kaveripoika.

Se ei ole ollut kovinkaan yksityistä.

• Marie-Cecile

Eka kehualoitus ja nyt jo ihan oma palstavittuilijakin... Hyvä saldo viikon sisään. :)

• Cranky_geek
        Marie-Cecile kirjoitti:

Eka kehualoitus ja nyt jo ihan oma palstavittuilijakin... Hyvä saldo viikon sisään. :)

tästä on hyvä jatkaa. :)

• voi voi
        Cranky_geek kirjoitti:

tästä on hyvä jatkaa. :)

esittää Kennedyä.

• joillekin...
        voi voi kirjoitti:

esittää Kennedyä.

Eihän näille joillekin näemmä saisi esittää minkäänlaista kritiikkiä, mutta itse katsovat kuitenkin voivansa sanoa mitä tahansa...

Musta on vähän paksua, jos yhden palstan naisiin liittyvän kaveripoikakommentin vuoksi nimitellään jo palstakiusaajaksikin, jos rehellinen olen. Ei vissiin ainakaan liikaa arviontikykyä...

Sehän nyt on itsestään selvää, että tää Cranky_geek on kaveria ainakin joillekin tän palstan naisille. Itsehän ne ovat keskinäisiä kaverisuhteitaan tällä palstalla mainostaneet, jotkut... Ja mitä sitäpaitsi niin pahaa olisi sanassa "kaveripoika"? Varmaan jossakin slangikielisten teinien maailmassa sanalla voi olla ikäväkin kaiku, mutta muuten sinänsähän sana on ihan hyväntahtoinen.

Ja nyt ne sitten tietysti seuraavaksi luulee, että mä kirjoitin ton kaveripoika- kommentin...*hoh hoijaa: että ottaa kaaliin!*

• voi voi
        joillekin... kirjoitti:

Eihän näille joillekin näemmä saisi esittää minkäänlaista kritiikkiä, mutta itse katsovat kuitenkin voivansa sanoa mitä tahansa...

Musta on vähän paksua, jos yhden palstan naisiin liittyvän kaveripoikakommentin vuoksi nimitellään jo palstakiusaajaksikin, jos rehellinen olen. Ei vissiin ainakaan liikaa arviontikykyä...

Sehän nyt on itsestään selvää, että tää Cranky_geek on kaveria ainakin joillekin tän palstan naisille. Itsehän ne ovat keskinäisiä kaverisuhteitaan tällä palstalla mainostaneet, jotkut... Ja mitä sitäpaitsi niin pahaa olisi sanassa "kaveripoika"? Varmaan jossakin slangikielisten teinien maailmassa sanalla voi olla ikäväkin kaiku, mutta muuten sinänsähän sana on ihan hyväntahtoinen.

Ja nyt ne sitten tietysti seuraavaksi luulee, että mä kirjoitin ton kaveripoika- kommentin...*hoh hoijaa: että ottaa kaaliin!*

Uskomaton määrä sontaa, mitä Crankykin on kirjoittanut puskaväen suuntaan.

• Cranky_geek
        joillekin... kirjoitti:

missä sä kritiikkiä näät? Eihän tossa ollut kuin pari tyhjänpäiväistä henkilöön käyvää sivuhuomautusta. Sitä paitsi eiköhän MC ollut aika sarkastisin mielin liikenteessä. Mitä tuollaisille kommenteille voi muuta tehdä kuin ottaa huumorilla ja nauraa. Kyllä mulle saa antaa kritiikkiä, jos siltä tuntuu, mutta tosta on kritiikki aika kaukana. Se kun ei ole mitään kritiikkiä, jos sä sanot jollekin, että "oot ihan mulkvisti, enkä tykkää susta ja sun tyylistä."

• Marie-Cecile
        joillekin... kirjoitti:

Palstavittuilu ei ole vielä palstakiusaamista. Ja toisekseen, kyllähän minäkin saan ihan hyvää palautetta aika ajoin, oletettavasti jopa teiltä arvon neiti tai sinun tyyliäsi kopioivalta kirjoittajalta:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6692775/35097997

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6674769/34999319

Kyllähän me saadaan ihan itse päättää miten reagoimme 'palautteeseen' palstallakin, eikö totta? :)

• kysyisin...
        Marie-Cecile kirjoitti:

Palstavittuilu ei ole vielä palstakiusaamista. Ja toisekseen, kyllähän minäkin saan ihan hyvää palautetta aika ajoin, oletettavasti jopa teiltä arvon neiti tai sinun tyyliäsi kopioivalta kirjoittajalta:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6692775/35097997

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6674769/34999319

Kyllähän me saadaan ihan itse päättää miten reagoimme 'palautteeseen' palstallakin, eikö totta? :)

No mitäs toi käytös sitten tossa allaolevassa linkissä on, mielestäsi?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6674769/34998823

Kuvitteletko jotenkin, ettei siitä usein syntyisi epämiellyttävää tunnelmaa tai aiheetontakin pahaa mieltä useillekin lukijoistasi, kun rekisteröitymättömiä kirjoittajia jatkuvasti kollektiivisesti nimitellään tuolla tapaa näennäisesti muka "huumorin" muotoon puetun pilkkaavasti, joidenkin teidän rekisteröityneiden taholta? Linkissä olleesta jutustasi tuli ainakin itselleni suurin piirtein vain sellaista tuntumaa ja mielikuvaa, että ikäänkuin puskakirjoittajat olisivat olemassa ainoastaan joinakin "lavasteina" teidän, sinun kaltaistenne, rekisteröityneiden henkilökohtaisessa showssanne. Ylensit itseäsi tossa linkin "lorussasi" sivityksellisessä mielessä mielestäni aivan yliviedyn törkeästi.

En jostakin syystä koskaan ole oppinut ymmärtämään edes sitä, että miksi nimittelette rekisteröitymättömiä kirjoittajia tällä palstalla koko ajan pelkästään "puskiksi" tai että miksi, ylipäätään, teette noita kummallisia vastakkainasetteluitanne rekisteröityneiden ja rekisteröitymättömien kirjoittajien välille, kuten lorustasi ilmenee... Toki varmaan itsekin olen tällä palstalla omaksunut termin "puska" käyttöä teikäläisten yleisen verbaalisen ilmaisutapanne myötä joukkoon sulautuakseni, muttei se tarkoita sitä, että koskaan olisin lakannut kummastelemasta tuonlaista itsensä nostattamisen tarvettanne juuri rekisteröitymättömien kirjoittajien kustannuksella... Musta se on lähinnä naurettavaa ja ennen kaikkea vahvasti sivistykselle vierasta.

Te ette tiedä, että minkälaiset "puskat" teidänkin juttuja lukevat...Meitä on hyvin monenlaisia ihmisiä. Ja ehkeipä sinunkaan kovin vahvasti kannata ainakaan arvostella, mikäli et kykene kohdentamaan vahvan arvolatautunutta kritiikkiä minnekään muualle, kuin näin ilmaistakseni - aina vain puskikkoihin... On musta sekin eittämättä jotenkin hieman kummallista, ettet säkään koskaan ole sattunut ottamaan kantaa ( ei ainakaan omiin silmiini ole kerrassaan koskaan sattunut kyseisenlaisia kannanottoja sulta!) niiden tällä palstalla käyvien rekisteröityneiden kirjoituksiin, jotka vastineissaan suoraan ovat USEINKIN liittoutuneet selkeän havaittavan vihamielisesti "kimpassa" pilkkailemaan yksittäisiä palstakirjoittajia ( useimmiten muuten puskakirjoittajia!), kirjoittaneet jotenkin muuten lähestulkooon sairaalloisen oloisen vahvasti esimerkiksi väkivaltaa ihannoivia juttuja tai sitten nimitelleet (tosta vaan!) vaikka verbaalisesti asiallisesti heille kirjoittaneitakin ihmisiä "mielisairaiksi" tai "stalkkereiksi".... Mikäli sinulta ei löydy ymmärrystä kritisoida sellaisia kirjoittajia mitenkään, olisi luultavasti erittäin suositeltavaa, ettet sitten kritisoi arvopohjalta ollenkaan tai ketään.:) Koskaan en ole nähnyt sulta(kaan) vahvan arvolatautuneita tai aidosti arvostelevia kommentteja ketään tai mitään muita tahoja kohtaan, kuin aina vain rekisteröitymättömiin kirjoittajiin päin, mutta rekisteröitymättömiä olet kyllä sitten sitten näkynyt arvostelleen sitäkin enemmän.

Enkä sinänsä halua olla mikään erityinen ohjeiden jakaja, mutta ihan aikuisten oikeasti kehoittaisin sinuakin huomioimaan, että tuolla puskalällättelyllänne ja rekisteröitymättömien kirjoittajien jatkuvalla ivaamisellanne te saatatte myös itse joskus provosoida turhautumista joissakin rekisteröitymättömissä kirjoittajissa... Väliin on tullut vähän sitäkin tunnetta, että ikäänkuin osa teistä rekisteröityneistä oikein hakisikin(!?) sitä; ettei kyseisillä olisi mitään muuta kummoisempaa taitoihin perustuvaa kykyä "erottua" tai muuta todellista(?) kiinnostusta keskustelupalstaan, kuin haukkua rekisteröitymättömiä kirjoittajia, ylentää itseään näiden ( meidän) kustannuksella tai keksiä liitoiteltuja ( ja joskus jopa suoran valheellisia) draamanumeroita kaikesta, mitä rekisteröitymättömät (me) sanomme...

Luulenkin aikamoisesti ja lähinnä sadan prosentin varmuudella, ettei yhdellekään sellaiselle "puskakirjoittajalle" jää hyvä tunnelma keskusteluista kanssanne tai juttujenne lukemisesta, jos ja kun suhtaudutte alentavasti vain siksi, etteivät kaikki kirjoita tälle julkiselle keskustelupalstalle rekisteröidyllä nimimerkillä, kuten te. Itseäni sellaiset säätämisenne pääosin yleensä vain huvittavat, mutta valitettavasti saattaa ( ihan oikeasti) olla sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua perusteetta ylimieliseen käytökseen keskustelupalstalla (edes) niin ja sikäli hyvin, kuin itse osaan (minähän olen äärimmäisen harvoin edes osaksi menettänyt malttaini, vaikka mulle on _usein_ aivan sairaalloistakin paskaa ja valheellisia väitteitä muka sanomisistani tai tekemisistäni suollettu törkeästi päin lukuelimiäni tällä palstalla...).

Kannattanee siis miettiä teidän rekisteröityneidenkin, että halutteko palstalle _oikeasti_ minkälaista "kulttuuria", ennen kuin seuraavan kerran luotte kirjallisia taideteoksianne, eli runoilette 'kauniisti' "puskien paskantamisista", jne.

• joillekin...
        Cranky_geek kirjoitti:

missä sä kritiikkiä näät? Eihän tossa ollut kuin pari tyhjänpäiväistä henkilöön käyvää sivuhuomautusta. Sitä paitsi eiköhän MC ollut aika sarkastisin mielin liikenteessä. Mitä tuollaisille kommenteille voi muuta tehdä kuin ottaa huumorilla ja nauraa. Kyllä mulle saa antaa kritiikkiä, jos siltä tuntuu, mutta tosta on kritiikki aika kaukana. Se kun ei ole mitään kritiikkiä, jos sä sanot jollekin, että "oot ihan mulkvisti, enkä tykkää susta ja sun tyylistä."

Ethän sä edes kysynyt, että mitä toi kirjoittaja tarkoitti "kaveripoika"- kommentillaan. Ja toi kaveriskin höntäs heti leimaamaan kommentin kirjoittajan sinun OMAKSI "palstavittuilijaksesi"...Melko omahyväistä, etten sanoisi. *anteeksi*

Mä en toki siitä mitään tiedä, että mitä tuo kirjoittaja "kaveripoika"-kommentillaan tarkoitti ( sitä sun pitää kysyä häneltä), mutta tiedätkö, että ihmisten käsitys esimerkiksi julkiselle palstalle tavanmaisesta kommentoinnin tavoista vaihtelee aika suuresti? Uskotko, että on olemassa esimerkiksi sellaisiakin ihmisiä, joille ei ikinä tulisi kuuloonkaan tuoda esiin henkilökohtaisia palstakaverisuhteitaan julkisessa keskustelukontekstissa? Itseasiassa on olemassa myös sellaisiakin (julkisia) keskusteluyhteisöjä, joiden käytänteiden mukaan pidettäisiin lähinnä todella erikoisenakin käytöksenä sitä, jos joku yksittäinen toisi julki, että "mä olen kaveri tän ja ton toisen palstakirjoittajan kanssa"... Äläkä nyt sano, että mun pitäisi painua jollekin sellaiselle. Mulla on oikeus käydä tällä palstalla ihan siinä, missä sullakin ja lisäksi oikeus krisoida palstalta havaitsemiani asioita ihan niissä raameissa, kuin mitä silmäni ovat rekisteröineet. Julkinen keskusteluhan (ainakin toimiessaan) ei ole vain sitä, että otetaan rusinat pullasta...Mä en henkilökohtaisesti usko, että toi "kaveripoika"- kommentin kirjoittaja mitenkään välttämättä edes halusi sulle juuri vittuilla. Sua ei kiinnostanut kysyä, että mitä hän tarkoitti, joten jääpi arvoitukseksi se asia.

• Marie-Cecile
        kysyisin... kirjoitti:

No mitäs toi käytös sitten tossa allaolevassa linkissä on, mielestäsi?

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/6674769/34998823

Kuvitteletko jotenkin, ettei siitä usein syntyisi epämiellyttävää tunnelmaa tai aiheetontakin pahaa mieltä useillekin lukijoistasi, kun rekisteröitymättömiä kirjoittajia jatkuvasti kollektiivisesti nimitellään tuolla tapaa näennäisesti muka "huumorin" muotoon puetun pilkkaavasti, joidenkin teidän rekisteröityneiden taholta? Linkissä olleesta jutustasi tuli ainakin itselleni suurin piirtein vain sellaista tuntumaa ja mielikuvaa, että ikäänkuin puskakirjoittajat olisivat olemassa ainoastaan joinakin "lavasteina" teidän, sinun kaltaistenne, rekisteröityneiden henkilökohtaisessa showssanne. Ylensit itseäsi tossa linkin "lorussasi" sivityksellisessä mielessä mielestäni aivan yliviedyn törkeästi.

En jostakin syystä koskaan ole oppinut ymmärtämään edes sitä, että miksi nimittelette rekisteröitymättömiä kirjoittajia tällä palstalla koko ajan pelkästään "puskiksi" tai että miksi, ylipäätään, teette noita kummallisia vastakkainasetteluitanne rekisteröityneiden ja rekisteröitymättömien kirjoittajien välille, kuten lorustasi ilmenee... Toki varmaan itsekin olen tällä palstalla omaksunut termin "puska" käyttöä teikäläisten yleisen verbaalisen ilmaisutapanne myötä joukkoon sulautuakseni, muttei se tarkoita sitä, että koskaan olisin lakannut kummastelemasta tuonlaista itsensä nostattamisen tarvettanne juuri rekisteröitymättömien kirjoittajien kustannuksella... Musta se on lähinnä naurettavaa ja ennen kaikkea vahvasti sivistykselle vierasta.

Te ette tiedä, että minkälaiset "puskat" teidänkin juttuja lukevat...Meitä on hyvin monenlaisia ihmisiä. Ja ehkeipä sinunkaan kovin vahvasti kannata ainakaan arvostella, mikäli et kykene kohdentamaan vahvan arvolatautunutta kritiikkiä minnekään muualle, kuin näin ilmaistakseni - aina vain puskikkoihin... On musta sekin eittämättä jotenkin hieman kummallista, ettet säkään koskaan ole sattunut ottamaan kantaa ( ei ainakaan omiin silmiini ole kerrassaan koskaan sattunut kyseisenlaisia kannanottoja sulta!) niiden tällä palstalla käyvien rekisteröityneiden kirjoituksiin, jotka vastineissaan suoraan ovat USEINKIN liittoutuneet selkeän havaittavan vihamielisesti "kimpassa" pilkkailemaan yksittäisiä palstakirjoittajia ( useimmiten muuten puskakirjoittajia!), kirjoittaneet jotenkin muuten lähestulkooon sairaalloisen oloisen vahvasti esimerkiksi väkivaltaa ihannoivia juttuja tai sitten nimitelleet (tosta vaan!) vaikka verbaalisesti asiallisesti heille kirjoittaneitakin ihmisiä "mielisairaiksi" tai "stalkkereiksi".... Mikäli sinulta ei löydy ymmärrystä kritisoida sellaisia kirjoittajia mitenkään, olisi luultavasti erittäin suositeltavaa, ettet sitten kritisoi arvopohjalta ollenkaan tai ketään.:) Koskaan en ole nähnyt sulta(kaan) vahvan arvolatautuneita tai aidosti arvostelevia kommentteja ketään tai mitään muita tahoja kohtaan, kuin aina vain rekisteröitymättömiin kirjoittajiin päin, mutta rekisteröitymättömiä olet kyllä sitten sitten näkynyt arvostelleen sitäkin enemmän.

Enkä sinänsä halua olla mikään erityinen ohjeiden jakaja, mutta ihan aikuisten oikeasti kehoittaisin sinuakin huomioimaan, että tuolla puskalällättelyllänne ja rekisteröitymättömien kirjoittajien jatkuvalla ivaamisellanne te saatatte myös itse joskus provosoida turhautumista joissakin rekisteröitymättömissä kirjoittajissa... Väliin on tullut vähän sitäkin tunnetta, että ikäänkuin osa teistä rekisteröityneistä oikein hakisikin(!?) sitä; ettei kyseisillä olisi mitään muuta kummoisempaa taitoihin perustuvaa kykyä "erottua" tai muuta todellista(?) kiinnostusta keskustelupalstaan, kuin haukkua rekisteröitymättömiä kirjoittajia, ylentää itseään näiden ( meidän) kustannuksella tai keksiä liitoiteltuja ( ja joskus jopa suoran valheellisia) draamanumeroita kaikesta, mitä rekisteröitymättömät (me) sanomme...

Luulenkin aikamoisesti ja lähinnä sadan prosentin varmuudella, ettei yhdellekään sellaiselle "puskakirjoittajalle" jää hyvä tunnelma keskusteluista kanssanne tai juttujenne lukemisesta, jos ja kun suhtaudutte alentavasti vain siksi, etteivät kaikki kirjoita tälle julkiselle keskustelupalstalle rekisteröidyllä nimimerkillä, kuten te. Itseäni sellaiset säätämisenne pääosin yleensä vain huvittavat, mutta valitettavasti saattaa ( ihan oikeasti) olla sellaisiakin ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua perusteetta ylimieliseen käytökseen keskustelupalstalla (edes) niin ja sikäli hyvin, kuin itse osaan (minähän olen äärimmäisen harvoin edes osaksi menettänyt malttaini, vaikka mulle on _usein_ aivan sairaalloistakin paskaa ja valheellisia väitteitä muka sanomisistani tai tekemisistäni suollettu törkeästi päin lukuelimiäni tällä palstalla...).

Kannattanee siis miettiä teidän rekisteröityneidenkin, että halutteko palstalle _oikeasti_ minkälaista "kulttuuria", ennen kuin seuraavan kerran luotte kirjallisia taideteoksianne, eli runoilette 'kauniisti' "puskien paskantamisista", jne.

se, että en erotellut hyviä puskia pahoista puskista.

Tiedät itsekin, että kun kirjoittaa nimimerkillä, sitä profiloituu. Ja useimmiten on nimettömänä rekisteröimättömänä todella helppoa päästää höyryjä juuri heihin, jotka on helppo tunnistaa. Kuten sinuun, koska sinulla on usein tunnistettava tapa kirjoittaa tai rekisteröityihin kirjoittajiin. Siksi se vastakkain asettelu tulee ja ei suinkaan aina tule rekkojen puolelta.

Kun rekisteröidyin ja aloitin kirjoittamaan, hyvin lyhyen ajan sisällä ensimmäisestä kirjoituksesta palstalle tuli aloitus: "Mitä mieltä olette ranskalaisista". Meinasin siihen ensin vastata ja sitten tajusin, että perskules, minullahan on ranskalainen nimimerkki. Ja jätin vastaamatta. Koska eihän ihmiset tiedä millainen minä olen ja miksi olen nimimerkkini valinnut. Minun kohdalla nimimerkillä ei ole mitään muuta tekemistä minun kanssani kuin se, että sen niminen nainen sattuu seikkailemaan kirjahyllyssäni olevassa kirjassa ja sokkona satuin siihen tökkäämään sormeni kun nimimerkkiä yritin miettiä. Olin päättänyt ottaa kaikki sanat, johon sormeni koskee. Sormeni ei koskenut kuin tähän yhteen nimeen.

Joten olet aivan oikeassa, kukaan meistä ei voi tietää millaisia ihmisiä nimettömillä ja kasvottomilla ihmisillä on. Mutta se sama pätee rekisteröityihinkin kirjoittajiin. Emme voi kuin arvailla millaisia ihmisiä todella on kirjoitusten takana. Niillä eväillä on mentävä. Ja en suinkaan jätä keskustelematta, jos kirjoittaja on rekkaamaton. Ja keskustelen melko asiallisestikin jopa. Olen sinun kanssasi ja ammosina aikoina myös silloin kun Genio oli vielä rekkaamaton, keskustellut molempien kanssa pitkiä pätkiäkin asioista. Ja ihan asiallisesti. Ja en ole tietääkseni poikkeus. Kun teksti on asiallista, sitä keskustellaan asiallisesti. Ja olen muistaakseni jopa kerran pyytänyt sinulta anteeksi asiatonta vastausta, kun olin sen ensin ymmärtänyt vittuiluksi ja toisella lukemisella tajusin että siinä oli vain väärinymmärrys. Se oli aikaa, jolloin puskista auottiin taukoamatta päätä ja lietsottiin sotaa rekattujen ja rekkaamattomien välille.

Se on oikeasti vain siitä kiinni, miten suhtautua lukemaansa. Joskus tehdään virhearviointeja ja niidenkin kanssa on elettävä. :)

• Miksi se sua kiinnostaa?

• privaviestittelyssä. Viimeksi naispuolisen galleriakamun kanssa vaihdoin kuulumisia.

En ole muistaakseni koskaan sähköpostitellut kenenkään palstalaisen kanssa.

Voisin lähettää varmaan kuvan jos kokisin jonkun tarpeeksi tutuksi. Helpommin naiselle kuin miehelle. Luontevampaa olisi varmaan nähdä face to face jossain isommassa porukassa (joku palstamiitti tms.)

• palstamiittia jookos

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2668
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2137
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1721
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 128
      931
    Aihe