Mitä yllättäviä nais/miesmakumieltymyksiä teillä on joita mut eivät voi ymmärtää? Tykkätkö esim. karvaisista naisista, viiksistä naisilla, ylipainoisesta miehestä, tms.
Mies/naismaku-mieltymykset
13
215
Vastaukset
- zisel
tykkään rajuista otteista. Tykkään kun mies puhuu... sillain seksin aikana. Jos mä sanon tästä miehelle niin ei se tunnu enää samalta. Se pitäis vaan tajuta...
ei mitään viiksiä ylähuulissa tarvii olla mut alakerrassa sais olla villikolmio
niinhän ne vetää :) mut mä puhuinkin vaan ulkonäöstä. Oli pakko vetää se pois koska se on mun yks ex-mies :)
perversiot sitten vain kehiin:D
Joo, on paljon semmoisia mieltymyksiä, mitä kaverit ei ymmärrä eikä ole koskaan ymmärtäneet, ainakaan osa.
a) kuva kertonee paljon:D eli lyhyet, pienet miehet
http://idanelama.idanblogi.com/wp-content/uploads/2009/03/prince-naked.jpg
No mulla ei olis mitään tsäänssejä princeen, koska hän tykkää vain lyhyemmistä naisista ja on vissiin alle 160cm...:(
b) laihat miehet tyyliin Iggy Pop. Minusta hän on tosin lihaksikas..
c) vähintään kymmenen vuotta vanhemmat miehet, ne on yleensä pitäneet mua ihan lapsena, joten onnetonta ja saavuttamatonta usein ollut sekin...Ei tosin aina
d) kaljuuntuvat miehet. Mutta nimenomaan sillai että otsa kasvaa, pälvikalju ei niinkään. Tässä ehkä jotain tuttuutta mukana, koska isäni on kaljuuntunut juuri sillä tavoin.
e) isot kädet. Turvallisuuden kaipuuta, ehkä. Omat kädet on aika pienet.
Muitakin on, muttei ne ole niitä erikoisia vaan tavallisia mieltymyksiä.
Toisaalta. Pitkäaikaisissa suhteissa ei nämä monetkaan ole toteutuneet, joten ehkä niihin on jäänyt saavuttamattomuuden gloria:)- ---
Eikö tuo ole aika läpinäkyvää?
- Sama tuli mieleen.
--- kirjoitti:
Kaljuuntuva, selkeesti vanhempi, lyhyt, käsistä en tiedä. Enkä laihuudesta. Mut y.Bhän on kehunut monten ulkonäköä täällä joka välissä:D
- kädet, sen
Sama tuli mieleen. kirjoitti:
Kaljuuntuva, selkeesti vanhempi, lyhyt, käsistä en tiedä. Enkä laihuudesta. Mut y.Bhän on kehunut monten ulkonäköä täällä joka välissä:D
teletappivideosta näkyi. Y.B oli ihan kuumana videoon, pitäisköhän nostaa se tänne ylös:D
--- kirjoitti:
Princestä? Mä olen tykännyt jo 14-vuotiaasta:)
- Marie-Cecile
Lihaksikkaat pohkeet, mutta ei kuntosalilta tulleen näköiset vaan sellaiset kuin esim. tenniksen pelaajilla on.
onko nää yllättäviä mutta kuitenkin:
Silmä-kulmakarva yhdistelmän pitää olla kunnossa. Kauniit silmät ja kulmakarvat ovat naisellisuuden merkki.
Äänen pitää olla myös naisellinen. Liian matala ääni nostaa karvat pystyyn.
Lantion kaaren pitää olla "kunnossa" tämä näkyy, kun nainen makaa alasti kyljellään.- Serpico
mutta silti monen mielestä tuntuu olevan vähän friikkimäisiä mieltymyksiä. Naismakuni tuntuu olevan monille liian wagneriaaninen. Tunnen vetoa pitkiin naisiin, pitkiin mutta naisellisiin. En tykkää ajokoirakroppaisista. Makuni ei ole tyypillinen, naisessa saa mielellään olla jotain robustia, kuten esimerkiksi leveä lantio. Matalahko viettelevä ääni. JOtkin erottuvat persoonalliset ominaisuudet viehättävät, vaikkapa vasenkätisyys. On hasuska seurata vasurin kirjoittavan :) Pukeutuminen saa olla seksikästä mauttomuuden rajalla, ei haittaa. Cuir et latex.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262668
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562137Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241721- 1291528
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711210- 891055
- 90979
- 128931