eläkeläistä? Eli sairaseläkkeellä olevaa alle 45vuotiasta. Mitä ajattelet heistä?
Kuuluuko ystävä/tuttavapiiriisi
11
226
Vastaukset
ai sellanen nimitys. Äkkiseltään tulee mieleen kolme. Yksi selän takia, yksi reumasairauden takia ja yksi mielenterveydellisten ongelmien takia. Kellään ei taida olla farkkutakkia. Tai ehkä yhdellä? Heissä ei ole mitään yhteistä keskenään joten en osaa ajatella heitä ryhmänä.Yhden sairaseläke on isompi kuin monen ihmisen palkka. Ajattelen, että on heidän kannaltaan kurja että heillä on sairaus, mutten ajattele heitä mitenkään sairauden kautta.
- olen tosi jobaut!
Tunnen itseni.Olen rauhallinen,kuten Risto Ranta CD:llään kehoitti minua.
Osaan löytää itsestäni avaimen.Työnnän sen sisälleni.
Lennän kohti varpuslaumaa, se pöreilee penkkien päällä.
Maassa on turvani, mullassa on vararavinneni.
Kuvittelen itselleni kahta pulssia.
Olen eteisyyksieni mahjavsskooleksissa.
Voin avata silmäni, ja lekottaa raajojani.
Kiitos, Risto Ranta, että saan taas kävellä.
(LÄHDE/-viittaus :// Risto Ranta, mielenterveysseura,CDt rauhoittavalla musiikilla sekä Rannan puheella.). - vänksy
tunne. En ole ajatellut mitään.
Yksi nainen. - Pitkäaikaisin lapsuudenystäväni. - Silloin kun ajattelen häntä erityisesti, mietin kuinka elämä sentään on kohdellut minua silkkihansikkain, ainakin toistaiseksi.
- rusalkaa
kaikkien ihmisten kaikenlaisia asioita. Luulen, että jokunen on sairaseläkeläinen. Olen nykyään aika monen ihmisen kanssa tekemisissä...enkä ole ensisijaisesti kiinnostunut siitä, mistä kukakin elantonsa saa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613