Tehtäväpalkki pomppas kakskerroksiseks. Olen yrittänyt raahata sitä hiirellä ennalleen muttei onnistu.
Kuis se voidaan palauttaa kapeammaksi. Käytössä WinXP.
Tehtäväpalkin palautus matalammaksi
12
394
Vastaukset
klikkaat tehtäväpalkin päällä ja ota ruksi pois kohdasta lukitse tehtäväpalkki. sen jälkeen vedät hiirellä.
- ja älä
vetele sitä palkkia mihinkään vaan siitä yläreunasta kiinni ja sitten vedät. Ei siis keskeltä palkkia.
- Ei tottele
Hei kirurgi!
Näin juuri mä oon yrittänyt, mutten oo onnistunut.
Saan kyllä koko tehtäväpalkin vedettyä hiirellä alas, niin notta vain palkin yläreuna näkyy, mutten saa palkkia entisen näkööseksi, siis yksikerroksiseksi. Kun otan hiirellä palkkia yläreunasta kii ja vedän ylöspäin, ponnahtaa palkki taas kaksoispalkiksi, jossa kuvakkeita on päällekkäin. Oon vähentänyt noita kuvakkeitakin, muttei sekään oo auttanu. - vasemmalla..
Ei tottele kirjoitti:
Hei kirurgi!
Näin juuri mä oon yrittänyt, mutten oo onnistunut.
Saan kyllä koko tehtäväpalkin vedettyä hiirellä alas, niin notta vain palkin yläreuna näkyy, mutten saa palkkia entisen näkööseksi, siis yksikerroksiseksi. Kun otan hiirellä palkkia yläreunasta kii ja vedän ylöspäin, ponnahtaa palkki taas kaksoispalkiksi, jossa kuvakkeita on päällekkäin. Oon vähentänyt noita kuvakkeitakin, muttei sekään oo auttanu.puolella olevaa kaksoispystyviivaa liikutella niin, että se tulee tehtäväpalkin aivan oikeaan reunaan ja siitä liikuttele ylös tai alaspäin. Minä vekslasin äsken siten omalla koneella ja sain sekä sinun ongelman esille, että myös pois. Tietenkin ensin ruksi pois "lukitse tehtäväpalkki".
- Ei tottele
vasemmalla.. kirjoitti:
puolella olevaa kaksoispystyviivaa liikutella niin, että se tulee tehtäväpalkin aivan oikeaan reunaan ja siitä liikuttele ylös tai alaspäin. Minä vekslasin äsken siten omalla koneella ja sain sekä sinun ongelman esille, että myös pois. Tietenkin ensin ruksi pois "lukitse tehtäväpalkki".
Kiitos neuvostasi.
Olipahan aikamoista palapeliä. En sitä pystyviivaa saanut meneen oik.reunaan saakka. Eikä sieltä päästä apua löytyny. Hinasin sen sitten vasempaan ja palkki oli jo välillä kolmekerroksinen. Aikani palikoita siirreltyäni homma loksahti yhtäkkiä kohdalleen.
FI-merkki ynnä kysymysmerkki löytyivät tämän jälkeen aivan näyttöikkunan yläreunasta. Onnistuin palauttamaan ne takaisin oikeaan paikkaan
Nyt näyttäis kaikki olevan ennallaan. Lukitsin tehtäväpalkin heti. Kiitos ja MOI!
- Puula-kissa
Tarkoitatko sitä, että tehtäväpalkin takaa näkyy hieman toista tehtäväpalkkia?
Mulla on ollut sama win xp:ssä jo monta mopotuisen vuotta, mutta ei se okle mitään haitannut, paitsi jos ottaa silmään.- Ei tottele
Ei näy mitään kaksoispalkkia toisen takaa. Molemmat ovat reilusti päällekkäin.
- juk
Ei tottele kirjoitti:
Ei näy mitään kaksoispalkkia toisen takaa. Molemmat ovat reilusti päällekkäin.
on kun palautat koneen sitä edelliseen päivään kun palkki oli normaali,mikäli ei ole ollut kuukaus tolkulla palkki miten sattuu.jatkossa lukitse palkki niin pysyy oikeana.
- Ei tottele
juk kirjoitti:
on kun palautat koneen sitä edelliseen päivään kun palkki oli normaali,mikäli ei ole ollut kuukaus tolkulla palkki miten sattuu.jatkossa lukitse palkki niin pysyy oikeana.
, mutta ei tuo palauttaminen sovi joka paikkaan. Saattavat puurot ja vellit mennä joissakin tapauksissa pahasti sekaisin. Riippuu siitä, mitä muutoksia koneella on juuri onnistuttu tekemään. Voipi mennä monen tunnin työt uusiksi!
- juk
Ei tottele kirjoitti:
, mutta ei tuo palauttaminen sovi joka paikkaan. Saattavat puurot ja vellit mennä joissakin tapauksissa pahasti sekaisin. Riippuu siitä, mitä muutoksia koneella on juuri onnistuttu tekemään. Voipi mennä monen tunnin työt uusiksi!
no sen voi niistä pisteviivoista myös vetää normaaliksi vaatii vain pientä kikkailua.
- Ei tottele
juk kirjoitti:
no sen voi niistä pisteviivoista myös vetää normaaliksi vaatii vain pientä kikkailua.
Vaikka juttu kohdallani on jo OK, oppisin mielelläni vastaisen varalle ton mainitsemasi pisteviivajutun. Mitä pisteviivoja tarkoitat? En havaitse palkissa minkään sortin pisteviivoja. Tämä ei oo vittuilua vaan ihan aitoa tiedon halua. Oppia ikä kaikki sanos akka kun kissalla pöytää pyyhki.
- lukitus,
Ei tottele kirjoitti:
Vaikka juttu kohdallani on jo OK, oppisin mielelläni vastaisen varalle ton mainitsemasi pisteviivajutun. Mitä pisteviivoja tarkoitat? En havaitse palkissa minkään sortin pisteviivoja. Tämä ei oo vittuilua vaan ihan aitoa tiedon halua. Oppia ikä kaikki sanos akka kun kissalla pöytää pyyhki.
niin pisteviivat ilmestyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522840Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1092279- 351973
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2181667Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791446