http://www.taloussanomat.fi/tietoliikenne/2009/07/23/elisa-poisti-hitaat-laajakaistat/200916860/12
Nyt pitäis sitten katsoa muita palvelun tarjoajia.
Tarvis olla vaatimaton 512 nopeus.
Ehdotuksia kellään?
Joojoo tiedän nuo mainossivut siksi kysynkin teiltä.
Mokkulasta älkää puhuko mitään.
raakaa peliä elisa
60
925
Vastaukset
- Eijastiina
kenelläkään olla enää niin hidasta yhteyttä kiinteänä tarjolla. Hiukan epäilen.
Saunalahden ja DNA:n tarkistin ja kummallakin on hitain 1 Mt:n yhteys.- ap.
Vaihdan liittymäni periaatteesta. En pidä siitä että minua kusetetaan.
- vaihda vaan
ap. kirjoitti:
ite vaihdoin sonerasta elisaan , pelkästään sen takia kun sonera alkoi ottamaan euron paperilaskusta ja asikaspalvelu meni maksulliseksi.
no taitaa se asikaspalvelu olla elisallakin nyt maksullinen.
vaihdoin just eisan 2 Megaa -> 24 Megaan kerta on vaan 6 euroa kalliimpi ja sain lisäksi digiboksin eka kuukausi ilmaiseksi modeemi viihde palvelu .
tätä pitää nyt maksaa sit 2 vuotta - ap.
ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tarkoittaa varmaan että 18kk 33,21e ja sitten muuttuu 36,90e.
Tämä siis minun alueella. Kallista on... - hölöttäjä222
ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tämä siis minun alueella. Kallista on...2m DNA (ent. PHNet) ollut jo 4 vuotta 23,90...
- käyttää soneran verkkoa
ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tämä siis minun alueella. Kallista on...ADSL-avaustarjoukset:
* Avaus 0 € (norm. 78 €)
* 4 kk käyttö puoleen hintaan! (18 kk sopimus)
* Kaupan päälle Kotiboksi-laajakaistamodeemi 0 € (arvo 74,90 €)
* Säästösi yhteensä jopa 250 €!
Hämeenkyrö
Nopeus* Hinta €/kk
1/1 Mbit/s 23.90
http://saunalahti.fi/internet/adsl/adslhinnat.php?areaid=41&search=Hae - ei onnistu muuten
käyttää soneran verkkoa kirjoitti:
ADSL-avaustarjoukset:
* Avaus 0 € (norm. 78 €)
Hämeenkyrö
Nopeus* Hinta €/kk
1/1 Mbit/s 23.90
http://saunalahti.fi/internet/adsl/adslhinnat.php?areaid=41&search=HaeItse en saanut saunalahtea koska luottotiedot on mennyt.
no rahalla senkin olisi saanut kun olisi maksanut pantti maksun, mutta köyhät kyykyyn ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tämä siis minun alueella. Kallista on...on vaan se hyvä puoli, että se ei pätki eikä ole poikki kuin ihan satunnaisesti.
kahden ja puolen vuoden aikana ollut kaksi kertaa poikki, eka kerralla vartin ja toisella kerralla jotain kolme tuntia. kun soitin niin automaatti vastas heti, että linjoissamme vikaa, korjaamme parhaillaan. elisan kanssa oli aina katkosta sun muuta ja vika oli aina käyttäjässä, ei elisassa. parhalillaan kesti yli viikon ennenkuin saivat toimimaan. ja parista muusta paikallisesta pikkuyhtiöstä ollut aikoinaan, niitä en suosittele kenellekkään.
ja ottaahan melkeis kaikki firmat nykyään paperilaskusta lisän.
ja meneehän sitä turhempaankin rahaa, tälläkin viikolla menny kaljaan ainakin pari sataa :)- ap.
käyttää soneran verkkoa kirjoitti:
ADSL-avaustarjoukset:
* Avaus 0 € (norm. 78 €)
Hämeenkyrö
Nopeus* Hinta €/kk
1/1 Mbit/s 23.90
http://saunalahti.fi/internet/adsl/adslhinnat.php?areaid=41&search=HaeMinun alueella 37egee kuukausi.
- Eijastiina
ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tämä siis minun alueella. Kallista on...Soneraa. Siellä ei pelaa mikään muu kun laskutus mut se toimiikin sitten superhyvin:-D
Aikani tappelin Soneran kanssa enkä meinannut päästä eroon sitten millään vaikkei ollut mikään kytkyliittymä eikä sidoksissa mihinkään aikajaksoon.
Vaihdoin Saunalahteen ja olen hiton tyytyväinen 2 Mt:n yhteyteeni 33,90€/kk ja samaan rahaan saa puhua nettipuhelimella Sauniksen kännyköihin ilmaiseksi tuntikausia joka kuu lähettää 80 tekstaria koneelta ilmaiseksi. - toi on paljon
ap. kirjoitti:
Minun alueella 37egee kuukausi.
tolla hinnalla saa hesassa elisan 24 megaa... tai siis 39 eurolla.
Et ole valinnut tuotteitaValitse haluamasi 3G-palvelupaketti, laite ja mahdolliset lisäpalvelut.
Saunalahti TurboLaajakaista
Mobiili ja kiinteä laajakaista samassa paketissa!
* Avaus 0 € (norm. 78 € päätelaite)
* Kuukausimaksu vain 39 €/kk
(norm. yht. 59,70 - 69,70 €, tarjous voim. 17.8.2009 asti)
* Säästät siis joka kuukausi vähintään 20 € ja koko sopimusajalta avausmaksuineen ja laitteineen yhteensä yli 700 €!
toimiikohan toi????? mut se on sit kallis tietty.... - ottaahan melkeis kaikki
harrastelijakirurgi kirjoitti:
on vaan se hyvä puoli, että se ei pätki eikä ole poikki kuin ihan satunnaisesti.
kahden ja puolen vuoden aikana ollut kaksi kertaa poikki, eka kerralla vartin ja toisella kerralla jotain kolme tuntia. kun soitin niin automaatti vastas heti, että linjoissamme vikaa, korjaamme parhaillaan. elisan kanssa oli aina katkosta sun muuta ja vika oli aina käyttäjässä, ei elisassa. parhalillaan kesti yli viikon ennenkuin saivat toimimaan. ja parista muusta paikallisesta pikkuyhtiöstä ollut aikoinaan, niitä en suosittele kenellekkään.
ja meneehän sitä turhempaankin rahaa, tälläkin viikolla menny kaljaan ainakin pari sataa :)ottaahan melkeis kaikki firmat nykyään paperilaskusta lisän.
eikä ota, ainakan elisa.... - Eijastiina
on vaan se hyvä puoli, että se ei pätki eikä ole poikki kuin ihan satunnaisesti.
ja meneehän sitä turhempaankin rahaa, tälläkin viikolla menny kaljaan ainakin pari sataa :)Sonen nettiyhteys se renkkasi jatkuvasti ja posti kulki JOS kulki ja useimmiten EI.
Samoin renkkaa perikunnalla, joka tosin asuu maaseudulla eikä saa mitään muuta kuin Sonen yhteyden. Olisi vaihtanut jo moneen kertaan muuten. - Eijastiina
ottaahan melkeis kaikki kirjoitti:
ottaahan melkeis kaikki firmat nykyään paperilaskusta lisän.
eikä ota, ainakan elisa....Elisakin kun muutkin ottavat.
Saahan sähköisen laskun tulostettua itselleen jos tahtoo.
Virtuaalikoodilla hiton helppo maksaakin se lasku! - ap.
toi on paljon kirjoitti:
tolla hinnalla saa hesassa elisan 24 megaa... tai siis 39 eurolla.
Et ole valinnut tuotteitaValitse haluamasi 3G-palvelupaketti, laite ja mahdolliset lisäpalvelut.
Saunalahti TurboLaajakaista
Mobiili ja kiinteä laajakaista samassa paketissa!
* Avaus 0 € (norm. 78 € päätelaite)
* Kuukausimaksu vain 39 €/kk
(norm. yht. 59,70 - 69,70 €, tarjous voim. 17.8.2009 asti)
* Säästät siis joka kuukausi vähintään 20 € ja koko sopimusajalta avausmaksuineen ja laitteineen yhteensä yli 700 €!
toimiikohan toi????? mut se on sit kallis tietty....Eikös jossakin ole mainittu että laajakaistat pitäisi tulla samanhintaisiksi paikasta riippumatta.
En muista mikä lehti. - ei netti pankkia
Eijastiina kirjoitti:
Elisakin kun muutkin ottavat.
Saahan sähköisen laskun tulostettua itselleen jos tahtoo.
Virtuaalikoodilla hiton helppo maksaakin se lasku!no mulla on se elisa viihde ja sopimuksessa lukee että 24 kk on 39,90 €
että eivät voi sitten ottaa multa.
maksan laskut kerran kuussa automaatilla. Eijastiina kirjoitti:
Soneraa. Siellä ei pelaa mikään muu kun laskutus mut se toimiikin sitten superhyvin:-D
Aikani tappelin Soneran kanssa enkä meinannut päästä eroon sitten millään vaikkei ollut mikään kytkyliittymä eikä sidoksissa mihinkään aikajaksoon.
Vaihdoin Saunalahteen ja olen hiton tyytyväinen 2 Mt:n yhteyteeni 33,90€/kk ja samaan rahaan saa puhua nettipuhelimella Sauniksen kännyköihin ilmaiseksi tuntikausia joka kuu lähettää 80 tekstaria koneelta ilmaiseksi.sun kanssa.
minulla se vaan on toiminu moitteettomasti.
ehkä siinä on paikkakuntakohtasia eroja?
puhun kaupunkilaisen näkökulmasta :)- mutta koska
ap. kirjoitti:
Eikös jossakin ole mainittu että laajakaistat pitäisi tulla samanhintaisiksi paikasta riippumatta.
En muista mikä lehti.ei kuulemma TV näy edes koko suomessa, laajakaistasta puhumataakaan.
köyhillä ei ole varaa asua maalla, muuta säkin vaan tänne vantaan betono lähiöön niin saat laajakaistas 2 euroa halvemmalla / kk. - ap.
ei onnistu muuten kirjoitti:
Itse en saanut saunalahtea koska luottotiedot on mennyt.
no rahalla senkin olisi saanut kun olisi maksanut pantti maksun, mutta köyhät kyykyynSinä olisit vain liittymän haltija ja maksaja.
Tosin jos jätät maksun maksamatta saattaa sukulainen tulla kylään kirveen kanssa. :) - ja sonera pätki
sun kanssa.
puhun kaupunkilaisen näkökulmasta :)no jos helsinki on kaupunki niin pätki se sonera täälläkin.
kallis se on kanssa ja asiakaspalveluun kerran sai jonottaa 90 minuuttia ja sekin maksaa ja sitten se neuvo oli siellä yhtä tyhjän kanssa.
taitaapi olla vähän joka operaattorilla vastaavia ongelmia. - yksin joutuu maksaan
ap. kirjoitti:
Sinä olisit vain liittymän haltija ja maksaja.
Tosin jos jätät maksun maksamatta saattaa sukulainen tulla kylään kirveen kanssa. :)No sain soneran ja vaihdoin sen elisaan. tää elisa saanyt kelvata toistaiseksi, kattelen sit 2v päästä mitäs sitten.
- ap.
mutta koska kirjoitti:
ei kuulemma TV näy edes koko suomessa, laajakaistasta puhumataakaan.
köyhillä ei ole varaa asua maalla, muuta säkin vaan tänne vantaan betono lähiöön niin saat laajakaistas 2 euroa halvemmalla / kk.kerrostaloon.
HELL NO!!!
Arvostan kotirauhaani enemmän kuin laajakaistaa.
Taidan luopua koko laajakaistasta ja onhan tuo kirjastokin lähellä. - betoni kuutio
ap. kirjoitti:
kerrostaloon.
HELL NO!!!
Arvostan kotirauhaani enemmän kuin laajakaistaa.
Taidan luopua koko laajakaistasta ja onhan tuo kirjastokin lähellä.Jos et käytä nettiä joka päivä niin sitten kannattaa miettiä että kannattaako käyttää.
Mutta jos maksat laskut netissä niin sitten se on melkee pakko olla.
voithan ottaa siihen koneeseen jonkun mokkulan, sitä en tiiä mitä maksaa ja toimiiko se =) - Eijastiina
sun kanssa.
puhun kaupunkilaisen näkökulmasta :)minäkin ja muistini mukaan kanssasi samassa kaupungissakin vielä; tosin lähempänä keskustaa enkä puhu nyt maantieteellisestä keskustasta.
ja sonera pätki kirjoitti:
no jos helsinki on kaupunki niin pätki se sonera täälläkin.
kallis se on kanssa ja asiakaspalveluun kerran sai jonottaa 90 minuuttia ja sekin maksaa ja sitten se neuvo oli siellä yhtä tyhjän kanssa.
taitaapi olla vähän joka operaattorilla vastaavia ongelmia.minulla on käyny hyvä tuuri tai sitten se on ollut poikki silloin kun olen ollut lomareissussa tai jotain.
ja onhan helsinki kaupunki ja taitaa tää tamperekki olla vaikka välillä tää vaikuttaa ihan junttilalta :D
joka operaattorilla noi neuvot on yhtä tyhjän kanssa, täältäkin saa parempia neuvoja.Eijastiina kirjoitti:
minäkin ja muistini mukaan kanssasi samassa kaupungissakin vielä; tosin lähempänä keskustaa enkä puhu nyt maantieteellisestä keskustasta.
muistavinani jotain tuollaista :)
ollaan joskus varmaa juteltu chatissa sillon kun pyörin niissä :)- Eijastiina
ei netti pankkia kirjoitti:
no mulla on se elisa viihde ja sopimuksessa lukee että 24 kk on 39,90 €
että eivät voi sitten ottaa multa.
maksan laskut kerran kuussa automaatilla.sitten näköjään:-D
Nettipankkisysteemi maksaa muutaman hassun euron kuussa ja ihan kelvollisen Lasertulostimenkin saa jo alle satkulla eikä e- tai sähköpostilaskuja ole pakko tulostaa. Pysyvät ne ko. firman sivustolla tallessa vastaista varten.
Sun on varmaan kiva levitellä kuukauden laskut tiskille kaikkien pällisteltävänä mut kukin tavallaan.
Sulla on sitten vähän kun oravalla,jolla oli 100 käpyä eikä yhtään hammasta ja kaikki kävyt jäässä. Sitä varmaan veetutti isoo lujaa. - Eijastiina
minulla on käyny hyvä tuuri tai sitten se on ollut poikki silloin kun olen ollut lomareissussa tai jotain.
ja onhan helsinki kaupunki ja taitaa tää tamperekki olla vaikka välillä tää vaikuttaa ihan junttilalta :D
joka operaattorilla noi neuvot on yhtä tyhjän kanssa, täältäkin saa parempia neuvoja.on se Stadikin Junttilaa siinä kun Mansekin ja Turkkku se vasta onki syvältä:-D
- Eijastiina
muistavinani jotain tuollaista :)
ollaan joskus varmaa juteltu chatissa sillon kun pyörin niissä :)oon kyllä korvaasikin kiljunut telehvoonilla kerran:-D
- ???????????????
Eijastiina kirjoitti:
sitten näköjään:-D
Nettipankkisysteemi maksaa muutaman hassun euron kuussa ja ihan kelvollisen Lasertulostimenkin saa jo alle satkulla eikä e- tai sähköpostilaskuja ole pakko tulostaa. Pysyvät ne ko. firman sivustolla tallessa vastaista varten.
Sun on varmaan kiva levitellä kuukauden laskut tiskille kaikkien pällisteltävänä mut kukin tavallaan.
Sulla on sitten vähän kun oravalla,jolla oli 100 käpyä eikä yhtään hammasta ja kaikki kävyt jäässä. Sitä varmaan veetutti isoo lujaa.ei automaatilla ole mitään tiskiä jossa kukaan voisi käydä päälistelemässä?
"Sulla on sitten vähän kun oravalla,jolla oli 100 käpyä eikä yhtään hammasta ja kaikki kävyt jäässä. Sitä varmaan veetutti isoo lujaa."
sulla on vähän aivot jäässä. en tarvii tulostinta, enkä nettipankkia mihinkään =)
laskut menee viivakoodilla kivasti automaatissa =) kerran kuukaudessa =) - mut pieni se on
Eijastiina kirjoitti:
on se Stadikin Junttilaa siinä kun Mansekin ja Turkkku se vasta onki syvältä:-D
Tampereella joskus asunut ihan kiva paikka , mutta pieni.
Stadissa taas on näitä maalaisia niin paljon ja ulkomaalaisia.
kun suomi putos puusta ja mamu ongelma....1991.... - Eijastiina
??????????????? kirjoitti:
ei automaatilla ole mitään tiskiä jossa kukaan voisi käydä päälistelemässä?
"Sulla on sitten vähän kun oravalla,jolla oli 100 käpyä eikä yhtään hammasta ja kaikki kävyt jäässä. Sitä varmaan veetutti isoo lujaa."
sulla on vähän aivot jäässä. en tarvii tulostinta, enkä nettipankkia mihinkään =)
laskut menee viivakoodilla kivasti automaatissa =) kerran kuukaudessa =)En ole ensimmäistäkään maksuautomaattia nähnyt niin pienessä tilassa ettei sinne toista ihmistä sopisi ja aina siinä on jonkinlainen laskutila lähellä.
Joo aivoni voivat olla jäässä mut älä mulle kiukkua jos sulla ei ole varaa tulostimeen ja nettipankkiyhteyteen.
Minä vetelen viivakoodikynällä laskut maksuun tässä näin tarvimatta lähteä mihinkään:-P - itse kärsit
ap. kirjoitti:
Itsepähän kärsit juntista jääräpäisyydestäsi.
Eijastiina kirjoitti:
oon kyllä korvaasikin kiljunut telehvoonilla kerran:-D
olitko se sinä mikä huusi et vittu mä en känniläisten kans juttele :d
- kyttääjjä
Eijastiina kirjoitti:
En ole ensimmäistäkään maksuautomaattia nähnyt niin pienessä tilassa ettei sinne toista ihmistä sopisi ja aina siinä on jonkinlainen laskutila lähellä.
Joo aivoni voivat olla jäässä mut älä mulle kiukkua jos sulla ei ole varaa tulostimeen ja nettipankkiyhteyteen.
Minä vetelen viivakoodikynällä laskut maksuun tässä näin tarvimatta lähteä mihinkään:-Psiellä tapereella varman jang kyttäilee toisen maksuja automaatilla, ei täällä hesassa ole kyllä sellaista.
ihan saa rahaanostaa pikapankkiautomaatstakin rauhassa .
itehän sä orava tässä vikiset kun oot niin perähikilässä. - ooooooooops
ap. kirjoitti:
Tarjous 18 kk
33,21 €
(Norm. 36,90 €)
Tämä siis minun alueella. Kallista on...24 Meganen Sonera ja 19.90 maksaa.
Eikä ole ollut ongelmia.
- QuuA
Turun Kaapelitelevisio tarjoaa 256 kt liittymän ilmaiseksi. Siitä seuraavat maksavat. Koti 600 kt maksaa 18.90 € /kk.
Joten jos olet kaapelin päässä, tarkista oman paikkakuntasi kaapelitarjonta, jos vaikka löytyisi.
Turun liittymä on katkennut vain kaksi kertaa ja silloinkin vain aivan hetkeksi. On siten ainakin hyvin luotettava.- Eijastiina
kun sitä ei taatusti kukaan tilaisi rahalla.
Siinä kun joku vielä imuroi jotain niin 256:n haltija rummuttelee sormiaan pöytään ja odottaa tapahtuuko mitään vai ei:-D
Kaapelisysteemi on syvältä kun siihen vaikuttaa kuormitus ja muitten käyttö:(
Kokemusta on siitäkin vuosien takaa. Olen siis hiton kokenut nainen:-DDDDD - QuuA
Eijastiina kirjoitti:
kun sitä ei taatusti kukaan tilaisi rahalla.
Siinä kun joku vielä imuroi jotain niin 256:n haltija rummuttelee sormiaan pöytään ja odottaa tapahtuuko mitään vai ei:-D
Kaapelisysteemi on syvältä kun siihen vaikuttaa kuormitus ja muitten käyttö:(
Kokemusta on siitäkin vuosien takaa. Olen siis hiton kokenut nainen:-DDDDDAlkuperäinen kysyjä ei alun perinkään halunnut kuin 512 kt liittymän. Siksi mainitsin asiasta.
- autocadi
Kehitys kehittyy, ja nopeusluokat sen mukana.
Samaan pakettiin on vain rullattu sitten vielä hinnankorotus. Kyllä ne muutkin firmat hintoja korottavat. Ja ennemmin tai myöhemmin niitä alempia nopeusluokkia karsitaan.
Aika halpaa se netin käyttö kuitenkin on, vertaa vaikka bensan hintaan.- ap.
ja tietysti sopimusrikkomukset.
Taidan kysyä kuluttaja-asiamiehen näkökulmaa.
Eihän se auta mutta olen utelias kuulemaan heidän tulkintansa. - siinähän kyselet
ap. kirjoitti:
Eihän se auta mutta olen utelias kuulemaan heidän tulkintansa.maailma muuttuu eikä mikään ole ilmainen.
itse en aijo maksaa mediamaksua, koska en omista tv tä ja mielestäni ylen saa laittaa maksu kortille.
laajakaistaa ei ole pakko omistaa , mutta yleen on kohta pakko kuulua.
ps . kirkkoonkin kuuluminen on vapaaehtoista. - ap.
ap. kirjoitti:
Eihän se auta mutta olen utelias kuulemaan heidän tulkintansa.http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/6f180b5f-ad4e-4fb7-a02b-e867928f04b0.aspx?groupId=722175f4-100f-48c8-aa76-68393d65954f&announcementId=d3eafd2a-2ce9-417f-aef1-39a9ae812183
Tosin ryhmäkanteeseen ei taitaisi löytyä porukkaa. Suomalainen pyytää aina toisen potkun ensimmäisen jälkeen. - ap.
siinähän kyselet kirjoitti:
maailma muuttuu eikä mikään ole ilmainen.
itse en aijo maksaa mediamaksua, koska en omista tv tä ja mielestäni ylen saa laittaa maksu kortille.
laajakaistaa ei ole pakko omistaa , mutta yleen on kohta pakko kuulua.
ps . kirkkoonkin kuuluminen on vapaaehtoista.http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajanoikeudet/
Lainaus
"Kauppa on sopimus
Oikeudellisesti tavaran tai palvelun ostaminen merkitsee sopimuksen tekemistä. Sopimusta ei voi kumpikaan osapuoli YKSINÄÄN muuttaa. Kauppaa ei siis voi noin vain peruuttaa, vaikka tulisikin katumapäälle." - ap.
ap. kirjoitti:
http://www.kuluttajavirasto.fi/Page/6f180b5f-ad4e-4fb7-a02b-e867928f04b0.aspx?groupId=722175f4-100f-48c8-aa76-68393d65954f&announcementId=d3eafd2a-2ce9-417f-aef1-39a9ae812183
Tosin ryhmäkanteeseen ei taitaisi löytyä porukkaa. Suomalainen pyytää aina toisen potkun ensimmäisen jälkeen.http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/ilmoitus/
Voin tiedottaa miten käy jos jotain kiinnostaa. - et ymmärrä
ap. kirjoitti:
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajanoikeudet/
Lainaus
"Kauppa on sopimus
Oikeudellisesti tavaran tai palvelun ostaminen merkitsee sopimuksen tekemistä. Sopimusta ei voi kumpikaan osapuoli YKSINÄÄN muuttaa. Kauppaa ei siis voi noin vain peruuttaa, vaikka tulisikin katumapäälle."Ei Elisa yksipuolisesti sopimusta edes aio muuttaa!
Elisa kysyy muutetaanko sopimusta, ellet halua hyväksyä uutta sopimusta sinulle tarjotaan mahdollisuus purkaa vanha voimassa oleva sopimus. - just noin
et ymmärrä kirjoitti:
Ei Elisa yksipuolisesti sopimusta edes aio muuttaa!
Elisa kysyy muutetaanko sopimusta, ellet halua hyväksyä uutta sopimusta sinulle tarjotaan mahdollisuus purkaa vanha voimassa oleva sopimus.Kirjoitit täyttä faktaa sopimuksesta.
Hymyilyttää näiden usavuttominen pikku-peelojen uhoaminen, vaikka eivät ymmärrä mitään edes omista sopimuksistaan jotka ovat itse hyväksyneet. - ap.
et ymmärrä kirjoitti:
Ei Elisa yksipuolisesti sopimusta edes aio muuttaa!
Elisa kysyy muutetaanko sopimusta, ellet halua hyväksyä uutta sopimusta sinulle tarjotaan mahdollisuus purkaa vanha voimassa oleva sopimus.ja se on muutettu jo.
Kuluttaja-asiamieheltä taas kysyn vain heidän näkökulmaansa asiaan. - etkö vieläkään
ap. kirjoitti:
ja se on muutettu jo.
Kuluttaja-asiamieheltä taas kysyn vain heidän näkökulmaansa asiaan.Etkö ymmärrä vieläkään ei Elisa muuttanut yksipuolisesti sopimustanne vaan pyytää nyt sinulta hyväksyntää sopimuksen muuttamiseen, ellet halua tekemäänne sopimusta muuttaa, Elisa antaa sinulle mahdollisuuden purkaa voimassa oleva sopimuksenne.
Turhaan kuormitat lapsellisella kysymykselläsi kuluttajaviranomaisia ovat varmasti olleet tietoisia asiasta jo ennen kuin Elisa julkisti asian. - ap.
etkö vieläkään kirjoitti:
Etkö ymmärrä vieläkään ei Elisa muuttanut yksipuolisesti sopimustanne vaan pyytää nyt sinulta hyväksyntää sopimuksen muuttamiseen, ellet halua tekemäänne sopimusta muuttaa, Elisa antaa sinulle mahdollisuuden purkaa voimassa oleva sopimuksenne.
Turhaan kuormitat lapsellisella kysymykselläsi kuluttajaviranomaisia ovat varmasti olleet tietoisia asiasta jo ennen kuin Elisa julkisti asian.Eli en saa kysellä?
Jos se nyt noin kovasti harmittaa niin voin jättää kysymättäkin.
en jätä :) - hmmmmmm.
ap. kirjoitti:
Eli en saa kysellä?
Jos se nyt noin kovasti harmittaa niin voin jättää kysymättäkin.
en jätä :)Pitääkö elisan jatkaa sulle 512 mb n laajakaistan toimittamista, onko niillä joku velollisuus jatkaa sen toimittamista ????
- ap.
hmmmmmm. kirjoitti:
Pitääkö elisan jatkaa sulle 512 mb n laajakaistan toimittamista, onko niillä joku velollisuus jatkaa sen toimittamista ????
Et näyttänyt huomaavan pientä vinoiluani.
Elisa saa minun puolestani tehdä mitä haluaa.
Huomenna käyn katkaisemassa kaistan ja sillä siisti.
Minulla on kuluttajan oikeus kysyä mistä haluan, miten haluan ja milloin haluan.
ps. omistatko elisan osakkeita vai miksi hikoilet? Pelkäätkö että joku seuraa esimerkkiäni. - en omista elisaa
ap. kirjoitti:
Et näyttänyt huomaavan pientä vinoiluani.
Elisa saa minun puolestani tehdä mitä haluaa.
Huomenna käyn katkaisemassa kaistan ja sillä siisti.
Minulla on kuluttajan oikeus kysyä mistä haluan, miten haluan ja milloin haluan.
ps. omistatko elisan osakkeita vai miksi hikoilet? Pelkäätkö että joku seuraa esimerkkiäni.kuten sulle jo sanottiin niin purnaat turhasta, elisa on vamaan tyytyväinen kun pääsee susta eroon.
se sun 500 mb kaista on historiaa, siksi se suljetaan eikä sitä ylläpidetä vaikka valittaisit siiä EU tuomioistuimee, totta kait voit valittaa mutta tyhmenkin tajuaa että tulet häviämään sen jutun.
Halonen otti vakuutusyhtiöltä lahjuksia, siitä tehtiin syyte, mutta pressalla on syytesuoja lain edessä. - ap.
en omista elisaa kirjoitti:
kuten sulle jo sanottiin niin purnaat turhasta, elisa on vamaan tyytyväinen kun pääsee susta eroon.
se sun 500 mb kaista on historiaa, siksi se suljetaan eikä sitä ylläpidetä vaikka valittaisit siiä EU tuomioistuimee, totta kait voit valittaa mutta tyhmenkin tajuaa että tulet häviämään sen jutun.
Halonen otti vakuutusyhtiöltä lahjuksia, siitä tehtiin syyte, mutta pressalla on syytesuoja lain edessä.Etkö lukenut aiempaa viestiäni
"Taidan kysyä kuluttaja-asiamiehen näkökulmaa.
Eihän se auta mutta olen utelias kuulemaan heidän tulkintansa." - jooooooo
ap. kirjoitti:
Etkö lukenut aiempaa viestiäni
"Taidan kysyä kuluttaja-asiamiehen näkökulmaa.
Eihän se auta mutta olen utelias kuulemaan heidän tulkintansa."tyyppillinen suomalainen, siinähän kyselet.
vastauksen sait jo tällä saitilla.
=/
- -------ZX
Sitten mobiililaajakaista! Noin hidasta kiinteetä et taida mistään löytää.
Sano hyvästit Ellulle ja tosta tikkuveitikka:
http://saunalahti.fi/gsm/gsmdatapaketti.php
Löytyy jopa hitaampi yhteys ku sulla ny, jos hitaudesta tykkäät.- vai hyvästit
Saunalahti on Elisan tytäryhtiö ! Eli ovat samaa firmaa.
- ap.
vai hyvästit kirjoitti:
Saunalahti on Elisan tytäryhtiö ! Eli ovat samaa firmaa.
:-)
- **POISSA**
Näin_* hallituksen*_ edustajana uskallan nyt konjakkipieruissani puhua suuni puhtaaksi.
Kun siitä internet-yhteydestä pitää ITSE maksaa, niin hidas ja HALPA on ihan saatanan hyvä homma.
Toista oli postilaitoksen aikaan, joutavat kuvalehdet olisi pitänyt toimittaa lettosoiden taakse aamupäivällä ennen kahdeksaa.
Yks vanhapoika vakiovalittaja oli raton ja kallen kestotilaaja ja kallen tupla-kesänumeroa saanut perille ennen ensipakkasia pirullakaan, ei löytynyt jakajaa, joka sinne korpeen olisi lähtenyt kompassisuunnalla mäkäräisten syötäväksi. Pekallekin vanhapoika valitti moneen kertaan, stana.
Nyt sitten riittää nettiyhteys, joka on niin hidas, että jos kuun viimeisenä viikonloppuna sivua yrittää avata, saattaa joutua välissä kääntämään kalenterissa lehteä.- autocadi
Eivät ne nettiliittymät sittenkään mitään kalliita ole.
Tuo Elisan operaatio ei taida erota tavallisesta hinnankorotuksesta juuri muuten kuin että samalla saa "ilmaiseksi" lisää kaistaa.
Olisisitteko tyytyväisiä jos olisivat ensin nostaneet hintaa, ja viikkoa myöhemmin lahjoittaneet lisää kaistaa "vanhaan hintaan"?
Hinnat nousevat joka tapauksessa jonkin verran, ja vähän veikkaan että laajakaistojen hinnankorotukset eivät vastaa edes inflaatiota, eli toisin kuin moni muu asia maailmassa, netti on halventunut, etenkin kun kaistat ovat leventyneet reippaasti. Minäkin aloitin netin käytön 144-modeemilla, ja silloin oli vielä minuuttitaksat. Koneetkin maksoivat jotain 10'000 markkaa, silloin se oli kallista. Nyt koneita saa puoli-ilmaiseksi ja nopeita nettiyhteyksiä halvalla, ja jos halpa ei riitä, niin sitten ovat langattomat, ne eivät maksa käytännössä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904473
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613345Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1262442Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1042429- 422075
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628