Minulla on ollut jo monia kappaleita kuulokkeita ja mp3 soittimia, kaikkiin on tullut sama vika kun ovat käytössä kuluneet; kuulokkeista kuuluu musiikki oudosti. Jos piuhaa hiemankin liikuttaa, ääni joko katkeaa kokonaan tai kuuluu normaalisti taas. Mutta yleensä kuuluu jokaisesta kappaleesta kaikuva, outo versio, joissain kappaleissa esim. päälaulajan ääntä ei kuulu lainkaan, vain taustamusiikki...
Onko tuttua kenellekään? Mistä tämmöinen johtuu?
Kuulokkeissa vika? Musa kuulostaa oudolta
5
675
Vastaukset
- sama vika
Mulle on käyny noin. Siitä sitten muutaman päivän päästä kuulokkeet hajos niin, ettei kuulunu enää musaa. ostin uudet.
Johtuu ihan kuulokkeiden johdon kulumisesta. Ajanmyötä se piuha kuluu siellä muovin sisällä, siis ne metallisäikeet kun on kuitenkin melko ohkaista piuhaa. Ja äänet "häviää" koska metallisäikeet ovat osittain/kokonaan poikki.
- löytyy:
Johtuu siitä, että kuulokkeiden maajohdin on katkennut ja kuulokkeet toistavat vain kanavien erotuksen. Siis laulaja saattaa jäädä kokonaan kuulumattomiin!
- avuton2
mut mikäs vika siinä sitten on ku mulla kuuluu puhelimessa ja kaikissa muissa laitteissa se sillee kaikuvasti mut sit ku kuuntelen tietokoneelta musaa nii ne kuuluu iha normaalisti?
- Anonyymi
mulla on just toisten päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174