varoitus tai suositus oikeestaan..älä ikinä kasvata villiruikkuja sisällä..niitä aikoinaan suositeltiin kesämökillä kärpästen pyydytsämisen lihanhimon vuoksi. kävipä kuitenkin niin ettei kyseinen maahantuoja tiennyt..villiruikkujen syävän kärpäsiä kyllä mutta että villiruikuillakin on persreikä ja joka ikisen kärpäsen se ruikkii ulos.. ja mikä haju.. se on kuin tuhat kuolemaa.. älkää siis kasvata villiruikkuja sisätiloissa jos hajuaistisi on sulle kallis..
Vastaukset 9
ihme kapistus on villiruikku? Tuli mieleen villiripuli tai äkkikakka:)
- villiruusu23
mitään tietoa, mutta ruusut kasvavat villinä luonnossa.;)
- padme_amidala
..kielibasan kihokilta. Kiitoksia varoituksesta, olen haaveillut tuollaisesta kasvista, jotta saisin verannan lasit pysymään puhtaina kärpästen jätöksistä : )
http://oppiminen.yle.fi/artikkeli?id=6415 Sää siis kihokkeja kasvatat on juuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513