varoitus tai suositus oikeestaan..älä ikinä kasvata villiruikkuja sisällä..niitä aikoinaan suositeltiin kesämökillä kärpästen pyydytsämisen lihanhimon vuoksi. kävipä kuitenkin niin ettei kyseinen maahantuoja tiennyt..villiruikkujen syävän kärpäsiä kyllä mutta että villiruikuillakin on persreikä ja joka ikisen kärpäsen se ruikkii ulos.. ja mikä haju.. se on kuin tuhat kuolemaa.. älkää siis kasvata villiruikkuja sisätiloissa jos hajuaistisi on sulle kallis..
villiruikkujen kasvatuksesta HUOM!
9
125
Vastaukset
ihme kapistus on villiruikku? Tuli mieleen villiripuli tai äkkikakka:)
- villiruusu23
mitään tietoa, mutta ruusut kasvavat villinä luonnossa.;)
- padme_amidala
..kielibasan kihokilta. Kiitoksia varoituksesta, olen haaveillut tuollaisesta kasvista, jotta saisin verannan lasit pysymään puhtaina kärpästen jätöksistä : )
http://oppiminen.yle.fi/artikkeli?id=6415 Sää siis kihokkeja kasvatat on juuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221