Avuttomat luopiot

tuomarihurmio

Kenkää saaneilla luopioilla näyttää olevan yksi yhteinen piirre. Ne on tyhmiä. Niillä ei ole mitään kunnollista asiasyytä miksi ovat luopioita. Eikä ne osaa sellaisia esittää jos kahta poikkeusta ei huomioida. Siis Meiloa ja Ramia. Jehovan todistajista erotetut luopiot ovat pelkästään käytöksen takia erotettuja ja minusta saavat pysyykkin siellä ojassaan, minne ovat pudonneet rypemään kuin siat rapakossaan. Niillä ei ole mitään hyvää annettavaa kenellekkään ja on hyvä, että ne on keräytyneet yhteen v-seuran sikolättiin.

23

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -RaM-

...ehkäpä haluat keskustella asikysymyksistä sitten Meilon tai minun kanssani? Olemme valmiita ja iloissamme, jos lahkon puolelta löytyisi edes yksi fiksulta vaikuttava keskustelija. Saat valita itse aiheen ja aivan vapaasti.

• tuomarihurmio

Luopiot oli aikasemmin seurakuntien pohjasakkaa eikä ne olleet perillä Raamatusta. Nyt ainoa muutos on että ne on pohjasakkaa, ja ei edelleenkään tunne Raamattua. Jos niiltä kysyy mihin ne uskoo, niin ne ei sitäkään näytä tietävän. Sinäkää paljoo paremmin.

• -RaM-
        tuomarihurmio kirjoitti:

Luopiot oli aikasemmin seurakuntien pohjasakkaa eikä ne olleet perillä Raamatusta. Nyt ainoa muutos on että ne on pohjasakkaa, ja ei edelleenkään tunne Raamattua. Jos niiltä kysyy mihin ne uskoo, niin ne ei sitäkään näytä tietävän. Sinäkää paljoo paremmin.

Mihin meidän raamatun mukaan sitten pitäisi uskoa?

• Vastaisitko ystävällisesti

Kerrot, että sinut on ilmoitettu eronneeksi, vaikka et ole itse eronnut. Mitä merkitystä on toimintatavalla jos lopputulos on haluamasi kaltainen? Näpertelet pikkuasioilla. Tällä hetkellä istut siis kahdella tuolilla,toisaalta vakuutat haluavasi erota järjestöstä,toisaalta kapinoit,että muut kuin sinä itse ovat sinut kirjanneet eronneeksi.
        Mitä pikkumaista saivartelua! Eikö tuo jo ahdista itseäsikin? Haluat keskustelua asiakysymyksistä.Kantasi asioihin tiedetään jo. Pelkän inttämisen vuoksi tuskin kenenkään kannattaa vaivautua, ja uusien näkökulmiesi odottaminen lienee pelkkää toiveajattelua.

• toinenkin veli
        tuomarihurmio kirjoitti:

Oho. Onpas ällistyttävää että monet ovat tuopioituneet ja eronneet suoraan vanhimman asemasta. Jopa ihan hallintoelimestä on tullut yhtäkkiä luopioituminen.

tuomarihurmion esittämän periaatteen mukan Jehova jumala on siis nimittänyt näihin johtotehtäviin tarkoituksella pohjasakkaa. Kai niitä siellä on sitten edelleenkin.

Miten ihmeessä selität itsellesi sen että kuitenkin nöyrästi tottelet valvojia joista vääjäämättä osa on pohjasakkaa?

• -RaM-
        Vastaisitko ystävällisesti kirjoitti:

Kerrot, että sinut on ilmoitettu eronneeksi, vaikka et ole itse eronnut. Mitä merkitystä on toimintatavalla jos lopputulos on haluamasi kaltainen? Näpertelet pikkuasioilla. Tällä hetkellä istut siis kahdella tuolilla,toisaalta vakuutat haluavasi erota järjestöstä,toisaalta kapinoit,että muut kuin sinä itse ovat sinut kirjanneet eronneeksi.
        Mitä pikkumaista saivartelua! Eikö tuo jo ahdista itseäsikin? Haluat keskustelua asiakysymyksistä.Kantasi asioihin tiedetään jo. Pelkän inttämisen vuoksi tuskin kenenkään kannattaa vaivautua, ja uusien näkökulmiesi odottaminen lienee pelkkää toiveajattelua.

Aikoinaan pois jäädessäni oli sairas karttamismenettely syynä, etten eronnut. Sen menetettyä vuosien kuluessa merkityksensä halusin nähdä, miten lahko menettelee asioissa kohdallani eli kuinka pitkälle voin mennä ilman, että reagoivat. Olinhan edelleen virallisesti Jehovan todistaja koska minua ei oltu erotettukaan.
        Kyseessä oli lisäksi keino, jonka avulla minun olisi pitänyt päästä keskustelemaan vanhinten kanssa syvällisesti opillisista asioista eli erottamisen yhteydessä. Tätä iloa minulle ei kuitenkaan suotu vaan lahko päätti pelkurimaisesti paeta tuota tilannetta (tuntiessaan kirjoitteluni hyvin) ja lainvastaisin toimin ilmoittaa minut itse eronneeksi.

Miltä sinusta tuntuu se, ettei seurakuntien vanhimmat halua kohdata minua opillisten keskustelujen kanssa?
        Miltä kuulostaa, kun aikaisemmin vanhin vaati erottamistani mutta J.Ropponen haaratoimiston edustajana ilmoitti ettei siihen ole mitään syytä (kirjoitteluni tietäen) ja totesi, ettei kenenkään (vanhimman) pidä ryhtyä kanssani aiheesta keskustelemaan?

Kanssani ei haluta käydä opillista keskustelua - MIKSI EI?

• Pullakahvit Ropposen seurassa.
        -RaM- kirjoitti:

Aikoinaan pois jäädessäni oli sairas karttamismenettely syynä, etten eronnut. Sen menetettyä vuosien kuluessa merkityksensä halusin nähdä, miten lahko menettelee asioissa kohdallani eli kuinka pitkälle voin mennä ilman, että reagoivat. Olinhan edelleen virallisesti Jehovan todistaja koska minua ei oltu erotettukaan.
        Kyseessä oli lisäksi keino, jonka avulla minun olisi pitänyt päästä keskustelemaan vanhinten kanssa syvällisesti opillisista asioista eli erottamisen yhteydessä. Tätä iloa minulle ei kuitenkaan suotu vaan lahko päätti pelkurimaisesti paeta tuota tilannetta (tuntiessaan kirjoitteluni hyvin) ja lainvastaisin toimin ilmoittaa minut itse eronneeksi.

Miltä sinusta tuntuu se, ettei seurakuntien vanhimmat halua kohdata minua opillisten keskustelujen kanssa?
        Miltä kuulostaa, kun aikaisemmin vanhin vaati erottamistani mutta J.Ropponen haaratoimiston edustajana ilmoitti ettei siihen ole mitään syytä (kirjoitteluni tietäen) ja totesi, ettei kenenkään (vanhimman) pidä ryhtyä kanssani aiheesta keskustelemaan?

Näinhän heille avautuu mahdollisuus oikaista sinua,jos olet opillisesti harhateillä! Pyydä Jukkaa henk.kohtaisesti tapaamaan sinua! 2.Paavalin kirje Timot.2 :23-24 kehoittaa ,ettei Herran orjan tarvitse taistella, vaan hänen tulee olla hellävarainen kaikkia kohtaan, pätevä opettamaan, itsensä hillitsevä pahaa kärsiessään."
        kyllä Jukka Ropposelle tämä on tuttu kohta. Veljellisessä rakkaudessa hänen tulisi sinut vastaan ottaa.

Miltäkö minusta tuntuisi jos ei seurakunnan vanhimmat ottaisi minua vastaan? No, pahaltapa tietysti.Mistä diktaattorit saavat valtansa, ottavat sen itse. jos olen väärinkohdeltu, pommitan valtaa käyttäneitä. Ei ole ihminen ihmistä kummempi. Johtajallakin on johtajansa.

Sinun kohdallasi olen vain ihmetellyt, mitä oikein haluat?

• Silminnäkijä
        -RaM- kirjoitti:

-Ram- kirjoittaa:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Oletko lukenut itse "kirjoituksiasi"?
        Äkkiseltään "asiallisiltakin" vaikuttavat kirjoituksesi, lörähtävät kuitenkin pois raiteiltaan.

Asioillasi joita haluat tälläkin foorumilla esittää, tuppaavat olemaan ilman mitään järkevää sisältöä. "Jäljet" ovat aina myös "lyhyet".

Mitään "lyönti" tarkoitusta kommentillani ei ole.
        En myöskään edusta mitään "liikettä" jonka torvena "huitoisin" tyhjää.

Olen vain seurannut näitä kirjoituksia ja perusteluni pohjautuu yksinkertaisesti vain tähän.

• >>Niillä ei ole mitään kunnollista asiasyytä miksi ovat luopioita.

Itselleni se että vt-seura kusettaa jäseniään opillisesti, omasta historiastaan, pimittää itsensä kannalta kiusallista informaatiota jäseniltään, valehtelee entisistä jehovantodistajista ja demonisoi heidät, kiristää jäseniään näiden sosiaalisilla ja jopa sukulaissuhteilla, ylläpitää hengenvaarallisia huuhaaoppeja joille ei ole minkäänlaisia perusteita, riittävät jo sellaisenaan tuntemaan perusteltua halveksuntaa ko. lahkoa kohtaan.

Se että maailmasta löytyy ihmisiä, joita edellä mainitut oksettavuudet eivät kuvota, on toki valitettavaa, mutta ei mitenkään uusi ilmiö. Historia tuntee tukuittain lahkoja ja hallitsijoita, jotka ovat toteuttaneet erilaisia kuvottavia epäinhimillisyyksiä milloin minkäkin syyn varjolla.

• äölkjhgfd

Siinä kaks samanlaista dementoitunutta änkkää joilla soi sama levy uudestaan, uudestaan, uudestaan..
      Ja ne edustaa luopioiden viisampia. Surkeeta porukkaa nää luopiot.

• -RaM-

Olisiko sieltä suunnalta esittää joitain viisauksia, joilla voisin valistaa itseäni? Odotan kovasti.

• narraatko

Minun tulee sinua sääli. Voiko ihminen tosiaan olla noin tyhmä ja
        haukkua vain toisia ? Kirjoittaisit todistuksia "USKOSTASI".

• onneksi "heräsin"

Se on vaan hyvä kun joillakin aukeaa silmät kun kuulluu lahkoon ja eroaa, on helppo erota tai tulla eroitetuksi. Kyllä ne säännöt riittää mitkä on valtio säätänyt, ei siinä kaivata enään mitään lahkon omia sääntöjä. Luopio sana on omasta mielestä jo ilmanaikoinen sana (tosi lapsellinen), eikö se teidän jumala päätä asioista? Vai voiko toinen ihminen tuomita toisen?

• vesillä.....

Sinä olet kaveri vaarallisilla vesillä, sinä myönsit sen että kahdella luopiolla on jo olemassa asiasyitä miksi ovat jättäneet WT-seuran. Kunnon Jt:n ei tule tällaista tunnustaa vaan kaikki luopiot ovat tyhmiä, surkimuksia, homoja, rypevät ojassa ja mitä ne muut Vartiotornit totuudet nyt heistä olivatkaan.

Jotta pysyisit mielenhallinan vankina niin älä missään nimessä lue Mielon tai muiden luopioiden kirjoituksia, älä ainakaan ajatuksella, koska se on tie itsenäiseen ajatteluun ja saattaa tehdä sinustakin joku päivä luopion. Ajattele nyt hyvä veli, millaista olisi herätä joku päivä siihen kauheaan tunteeseen että sinustakin on tullut luopio ja homo ja narkkari ja ties mitä.

• Saastunut johto

Kyllähän ne tosi luopiot istuvat johtopaikoilla.
      Järjestössä on kaikki sallittua, ja varsinkin johtosukujen tekeminä.
      Työpaikkakiusaamista, vähättelyä, selkäänpuukotusta, juoruilua.

Ylin johto siunaa asiat sanoen, että olemme epätäydellisiä. Palkaksi tämä johto saa täyden ylöspidon seurakunnissa vieraillessaan.

Saastunut johto pitäisi erottaa, eli kaikki haaratoimistosta, ja nämä seurapiirivalvojat, mitä näitä nyt onkaan.

Suhteilla nimitetty pilipalijohto ei uskalla eikä halua puuttua tosi ongelmiin, joita löytyy.
      Nämä pojut kiinnittävät huomionsa vain esimerkiksi yksineläjien tukanpituuteen ja pukeutumiseen. Johto lähettää "miten on mahdollista"-kirjeitä seurakunnille vähäpätöisistä asioista, mutta kun on tosi ongelmia edessä, niin nämä sylikoirat nuoleskelevat paikallisjohdot puhtaiksi.

• ;-)))))))))))))

molemmat ovat aina pareittain ja eivätkä koskaan pääse sisälle!

• koo.koo

HEHEH!

Kaannattaisikohan laittaa vitsin selitys ja tavuviivat jt varten. Tällaisen vaikutelman olen saanut ihan kokemuksen myötä.

• mörö
        koo.koo kirjoitti:

HEHEH!

Kaannattaisikohan laittaa vitsin selitys ja tavuviivat jt varten. Tällaisen vaikutelman olen saanut ihan kokemuksen myötä.

Sinä koo koo jonka pääkuori on niin ohut ,että tyhmyys paistaa läpi ole hiljaa koska olet tyhmä kuin saapas.

• Bunica

Tiedätkös, ketjun aloittaja, mitä yhteistä on homofobialla ja luopiofobialla, joka sinua näyttää vaivaavan? Etkö? No, sehän on se pelko, joka herää omien salattujen taipumusten vuoksi. Monet luulevat, että olemalla tulisieluinen luopioiden, homojen tai muiden inhottujen ryhmien vastustaja, ne omat rauhattomuutta aiheuttavat taipumukset katoaisivat. Mutta eivät ne katoa.

Minä kuvittelin ärsyyntyväni Jehovan puolesta, kun näin ex-jehovantodistajia tai törmäsin heidän sanomisiinsa, mutta sitten eräänä päivänä tajusinkin olevani heille kateellinen. Toisin kuin minä, he eivät nöyristelleet Järjestöä.

Tiedätkö mitä yhteistä on sellaisilla jehovantodistajilla, jollaisia Järjestö toivoisi heidän olevan, ja rivinatseilla Hitlerin ajan Saksassa? Etkö? No, se on autoritaarinen persoonallisuus, joka tottelee käskyjä ja niiden perusteluja kyseenalaistamatta. Kuten natsit aikanaan, Järjestöä kuuliaisesti palvelevat jehovantodistajat luulevat pääsevänsä henkilökohtaisesta vastuusta siitä, miten he ihmisiä kohtelevat, sillä verukkella, että he noudattavat ylempänä olevien käskyjä. Mutta kuinka kävikään natseille? Osa tuomittiin sotarikoksista, osa häpeää osuuttaan isompaan tai pienempään väkivaltaan. Miten käy jehovantodistajille sitten, kun toivottavasti joskus tehdään tiliä luopioihin kohdistuneesta henkisestä väkivallasta Järjestön käskystä ja muka rakkauden nimessä? Vastuun kantaa silloinkin yksilö.

• jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

juominen vie järjen

• ja taas huvittaa

ketä tässä kehotetaan olemaan juomatta. edellisen viestin kirjoittajaa Bunicaako? Tuleepahan taas mieleen, että kun ei osata keskustella asiasta, niin pitää yrittää mollata kirjottajan persoonaa, vaikkei tätä tunnetakaan. Ettei vain epäily luopionvihaajan salaisista taipumuksista ja ajatuksista ois tälläkin kertaa osunu kohteeseen?!

• Urheilijaneitonen

En hyväksy väkivaltaa alaikäisiä kohtaan. Piste.

• RÖTKÖ

En ole kenkää saanut luopio, mutta itse lähtenyt seurasta. Minua ei ole milloinkaan erotettu! Musta sä olet vähän kaheli. Noi sun kommentit ovat jotenkin pimeitä. Sä oot ilmeisesti niin katkera, kun olet tässä kusetususkossa, että joudut kirjoittamaan tänne kaikkea luopiosontaa. Olen nähdyt JT-uskovaisten nuorien kaksinaismoraalin ja sellaista saa todella hakea maailmasta. Yleensä maailmassa ollaan sitten suoraan huoria, eikä yritetä esittää muuta. Mutta JT-nuoret esittää muuta kun ovat. Koribileissä ryypätään ja sekstataan ihan sekopäisesti. Yritetään iskeä naimisissa olevia miehiä. Olleen rahan perään.. KUVOTTAVAA TOUHUA..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3170
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      123
      1359
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1248
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1092
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      55
      1067
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      994
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      891
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      872
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      831
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe