Riku ei ssanu unta, kun selaili ukilta saamaansa kirjaa.
Piti siinä selitellä terroristeistä, lahkoista ja pahoista uskonnoista.
http://www.quotes-watchtower.co.uk/armageddon_art.html
Järkyttävää
26
395
Vastaukset
- ................
Joo, on se parempi jättää pukki tilaamatta ettei lapset iltamyöhään järkyty. Taitaa olla niitä lapsuuden pelottavimpia kokemuksia joillekkin.
- samaa
mieltä.Kun olin lapsi,meille tuli joulupukki kotiin,ja kesken illan hän otti naamarit ja joulupukin asun pois päältään,ja alkoi juopotella isäni kanssa.Siihen loppui lapsen usko joulupukkiin kertaheitolla.
- myötähäpeää poteva
jehovalainen mitään sanottavaa ole, kuin asian vierestä.
Oletteko kaikki noin yksinkertaisia? - omaan
myötähäpeää poteva kirjoitti:
jehovalainen mitään sanottavaa ole, kuin asian vierestä.
Oletteko kaikki noin yksinkertaisia?nilkkaan?Etkö kestä kuulla pahoja asioita kristikunnasta ja sen tavoista?Mä en ole jehovan todistaja,mutta kyllä he ovat monissa asioissa aivan oikeassa.Joulu on monasti sikailujen juhla.Joka muuta sanoo,valehtelee.Itselläni mureni usko myös jouluun edellämainitun tapauksen johdosta jo lapsena,ja koin itseni petetyksi.
omaan kirjoitti:
nilkkaan?Etkö kestä kuulla pahoja asioita kristikunnasta ja sen tavoista?Mä en ole jehovan todistaja,mutta kyllä he ovat monissa asioissa aivan oikeassa.Joulu on monasti sikailujen juhla.Joka muuta sanoo,valehtelee.Itselläni mureni usko myös jouluun edellämainitun tapauksen johdosta jo lapsena,ja koin itseni petetyksi.
Kannattaisikohan katsella asioita vähän aikuisempaan tapaan. Ei se katsos ole juhlan vika jos faijasi on juoppo.
- salaisuus?
Eihän lapset pukkia pelkää......Sinä jt uskoisena olet joutunut vt seura pelottelun uhriksi. Meillä kävi joulupukki ja meistä lapsista se oli kivaa. Nyt aikuisenakin kiva muistella kun myöhemmin selvisi, että kyseessä oli kaveri joka loi merkittävän uran elämässään.
>Jehovan todistajuus katkaisi tietenkin joulunvieton, eikä sitä enää osaa kaivata nyt exänäkään, mutta suon sen ilon mielellään muille, jotka sitä viettävät.
> - Poliisi on
t-i-u-k-u kirjoitti:
Kannattaisikohan katsella asioita vähän aikuisempaan tapaan. Ei se katsos ole juhlan vika jos faijasi on juoppo.
usein kutsuttu vieras joulujuhlissa.Eiköhän silöloin juhlassa ole jotain vikaa.
- salaisuus?
samaa kirjoitti:
mieltä.Kun olin lapsi,meille tuli joulupukki kotiin,ja kesken illan hän otti naamarit ja joulupukin asun pois päältään,ja alkoi juopotella isäni kanssa.Siihen loppui lapsen usko joulupukkiin kertaheitolla.
Jt äitini tuli räyhäämään isälleni joulunvietosta ja lopuksi tyrkkäs joulukuusen nuurin.....
- jos faija
Poliisi on kirjoitti:
joi,mutta että joulupukkikin.Mitä puolustettavaa juopossa huijarijoulupukissa on?
- lapsena
salaisuus? kirjoitti:
Eihän lapset pukkia pelkää......Sinä jt uskoisena olet joutunut vt seura pelottelun uhriksi. Meillä kävi joulupukki ja meistä lapsista se oli kivaa. Nyt aikuisenakin kiva muistella kun myöhemmin selvisi, että kyseessä oli kaveri joka loi merkittävän uran elämässään.
>Jehovan todistajuus katkaisi tietenkin joulunvieton, eikä sitä enää osaa kaivata nyt exänäkään, mutta suon sen ilon mielellään muille, jotka sitä viettävät.
>kaikenlaisia joulupukkeja.Joulussa oli vielä sellainenkin ikävä piirre,että kun oli ostettu sukulaisille ja tuttaville lahjoja,niin haukkuivat,että "tuollainen lahja vaan".Oli se niin ikävää se pakkolahjojen ostaminen,kun ei ne edes kelvanneet.Olisi parempia pitänyt olla.Muutenkin oli vähän rahaa.
- salaisuus?
omaan kirjoitti:
nilkkaan?Etkö kestä kuulla pahoja asioita kristikunnasta ja sen tavoista?Mä en ole jehovan todistaja,mutta kyllä he ovat monissa asioissa aivan oikeassa.Joulu on monasti sikailujen juhla.Joka muuta sanoo,valehtelee.Itselläni mureni usko myös jouluun edellämainitun tapauksen johdosta jo lapsena,ja koin itseni petetyksi.
jos joku ryyppää ja riehuu.... Olenhan minäkin ollut murtamassa ovea kun velivanhin sammui vessaan. Kysehän ei ollut joulunvietosta kuten tiedät........
>Eiköhän se ole marginaali porukka joka ryyppää ja riehuu viikonlopusta riippumatta.
>Lomiin ja juhliin ilmeisesti ladataan paljon odotuksia ja niissä esim. parisuhdeongelmat kärjistyy kun kaikki ei menekkään kuin olis toivonut. - Markku_Meilo
jos faija kirjoitti:
joi,mutta että joulupukkikin.Mitä puolustettavaa juopossa huijarijoulupukissa on?
>>Mitä puolustettavaa juopossa huijarijoulupukissa on?
Ilmeisesti saman sarjan puolustelut kuin esimerkiksi valehtelevassa huijariuskonnossakin. - salaisuus?
Poliisi on kirjoitti:
Kotihälytykset näyttelee suurta osaa illanpartiossa.... On todella typerää väittää, että joulu olis johonkin väkivaltaan syypää....JSyyhän löytyy ihmisten omista ongelmista jota yleensä kuningas alkoholi sopivasti ryydittää.
>Mitä minä tiedän jt perhe- ym väkivallasta, niin alkoholi ja pikkupippalot on sopivia vauhdittajia ja ei siinä joululla ole mitään tekemistä niinkuin tiedät.... - se sieltä....
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Mitä puolustettavaa juopossa huijarijoulupukissa on?
Ilmeisesti saman sarjan puolustelut kuin esimerkiksi valehtelevassa huijariuskonnossakin.Meilo kirjoitti: "Ilmeisesti saman sarjan puolustelut kuin esimerkiksi valehtelevassa huijariuskonnossakin"
Vakavasti otettava uskonnon tutkija, jollaisena Meilo haluaa esiintyä, ei käytä kommenteissaan toisen ihmisen uskonnosta ilmaisua "valehteleva huijariuskonto".
Näin Meilo on jälleen paljastanut tasonsa.
Hän on pelkkä huulenheittäjä monien muiden joukossa. - salaisuus?
lapsena kirjoitti:
kaikenlaisia joulupukkeja.Joulussa oli vielä sellainenkin ikävä piirre,että kun oli ostettu sukulaisille ja tuttaville lahjoja,niin haukkuivat,että "tuollainen lahja vaan".Oli se niin ikävää se pakkolahjojen ostaminen,kun ei ne edes kelvanneet.Olisi parempia pitänyt olla.Muutenkin oli vähän rahaa.
on ikävä piirre.....Mutta onko siitä tehtävä pakko?
>Itse koin aikuisena jt joulun helvettinä...Meidäthän oli opetettu joulukielteisyyteen ja jo jouluntoivotukseenkaan ei saanut sanoa "kiitos samoin" vaan piti jättää "samoin" sana pois. Voi niitä lukuisia kiusallisia tilanteita vuosien varrelta. Jt ehdoilla halutaan vain viedä niiltä ilo, jotka sitä viettävät. Nyt pyytäisin anteeksi luokkaamiltani ihmisiltä, jos voisin.
>Itse en osaa edelleenkään viettää joulua koska en sitä aikuisena ole koskaan viettänyt, mutta onneksi suvaitsevuuden silmät iloitsee siitä. - Markku_Meilo
se sieltä.... kirjoitti:
Meilo kirjoitti: "Ilmeisesti saman sarjan puolustelut kuin esimerkiksi valehtelevassa huijariuskonnossakin"
Vakavasti otettava uskonnon tutkija, jollaisena Meilo haluaa esiintyä, ei käytä kommenteissaan toisen ihmisen uskonnosta ilmaisua "valehteleva huijariuskonto".
Hän on pelkkä huulenheittäjä monien muiden joukossa.>>Vakavasti otettava uskonnon tutkija, jollaisena Meilo haluaa esiintyä
Kiitos vaan arviostasi, aiemmin olen tottunut siihen, että olen katkera ja valehteleva luopio, pedofiiliksikin nimetty.
>>... toisen ihmisen uskonnosta ilmaisua "valehteleva huijariuskonto".
Minulle on epäselvää mitä nimitystä sellaisesta uskonnollisesta kultista tulisi käyttää, joka huijaa jäsenistöään valehtelemalla sille? - salaisuus?
se sieltä.... kirjoitti:
Meilo kirjoitti: "Ilmeisesti saman sarjan puolustelut kuin esimerkiksi valehtelevassa huijariuskonnossakin"
Hän on pelkkä huulenheittäjä monien muiden joukossa.haasta mr. MM keskusteluun jt huijariuskomuksista.
>ps.Muistuttaisin sinua, että hän on tietääkseni käynyt jt korkoakouluopinnot Karvialla pitkällä kaavalla. Joten, jos olet tätä nykyistä jt polvea, niin en laittais ropoakaan puolestasi pärjäämisesi puolesta edes verbaliikassa.
>Voit muuten kuivaharjoitella tulevaa keskustelua varten hänen kanssaan menemällä viestiketjuja taaksepäin. Sieltähän löydät hänen "huulenheittojaan" oikein vt seura matskuilla ryyditettyinä.
>Jään mielenkiinnolla odottamaan ....tosin taitaa tulla yhtä pitkä odotus kuin harmagedonista. - antaa
salaisuus? kirjoitti:
on ikävä piirre.....Mutta onko siitä tehtävä pakko?
>Itse koin aikuisena jt joulun helvettinä...Meidäthän oli opetettu joulukielteisyyteen ja jo jouluntoivotukseenkaan ei saanut sanoa "kiitos samoin" vaan piti jättää "samoin" sana pois. Voi niitä lukuisia kiusallisia tilanteita vuosien varrelta. Jt ehdoilla halutaan vain viedä niiltä ilo, jotka sitä viettävät. Nyt pyytäisin anteeksi luokkaamiltani ihmisiltä, jos voisin.
>Itse en osaa edelleenkään viettää joulua koska en sitä aikuisena ole koskaan viettänyt, mutta onneksi suvaitsevuuden silmät iloitsee siitä.lahjoja kenellekään,koska on joku tietty päivä vuodesta,ja silloin kuuluu antaa lahjoja.Se on pakkoa.
- salaisuus?
antaa kirjoitti:
lahjoja kenellekään,koska on joku tietty päivä vuodesta,ja silloin kuuluu antaa lahjoja.Se on pakkoa.
olet itse valinnut, ettet anna lahjoja. Se on valinta ei pakko. (jos se on oma tahtosi, eikä vt seuran tahto)Jos antaa lahjoja vaikkapa merkkipäivänä, niin se ei ole pakko vaan oma valinta.
>En itsekkään vietä erityisempiä juhlia, mutta se ei estä minua antamasta jotain pientä jollekin esim hänen syntymäpäivänään tai jonain muuna hänelle tärkeänä päivänä.
>Eikös nykyisin jo jt piireissäkin jt ylioppilaita muisteta. - arvoa
salaisuus? kirjoitti:
olet itse valinnut, ettet anna lahjoja. Se on valinta ei pakko. (jos se on oma tahtosi, eikä vt seuran tahto)Jos antaa lahjoja vaikkapa merkkipäivänä, niin se ei ole pakko vaan oma valinta.
>En itsekkään vietä erityisempiä juhlia, mutta se ei estä minua antamasta jotain pientä jollekin esim hänen syntymäpäivänään tai jonain muuna hänelle tärkeänä päivänä.
>Eikös nykyisin jo jt piireissäkin jt ylioppilaita muisteta.lahjoille,joita joku antaa tietyn päivän takia.Pidän sellaisia itsestään selvinä ja liukuhihnalta tulevina velvollisuuksina.Arvostan vain yllätyslahjoja,joita annetaan ilman merkkipäivää.
- salaisuus?
arvoa kirjoitti:
lahjoille,joita joku antaa tietyn päivän takia.Pidän sellaisia itsestään selvinä ja liukuhihnalta tulevina velvollisuuksina.Arvostan vain yllätyslahjoja,joita annetaan ilman merkkipäivää.
Enhän minäkään saanut jt ollessa lahjoja, en tainnut minäkään niitä jakaa......
- sinä tajua....
salaisuus? kirjoitti:
haasta mr. MM keskusteluun jt huijariuskomuksista.
>ps.Muistuttaisin sinua, että hän on tietääkseni käynyt jt korkoakouluopinnot Karvialla pitkällä kaavalla. Joten, jos olet tätä nykyistä jt polvea, niin en laittais ropoakaan puolestasi pärjäämisesi puolesta edes verbaliikassa.
>Voit muuten kuivaharjoitella tulevaa keskustelua varten hänen kanssaan menemällä viestiketjuja taaksepäin. Sieltähän löydät hänen "huulenheittojaan" oikein vt seura matskuilla ryyditettyinä.
>Jään mielenkiinnolla odottamaan ....tosin taitaa tulla yhtä pitkä odotus kuin harmagedonista.että Meilon, ja muiden luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan (mitä tahansa he itse sitten sanovatkin).
Luopiot ovat sanoneet sanottavansa, heille on annettu hyvä mahdollisuus, jonka he ovat käyttäneet vääri,eikä heidän mielipiteitään ole tarpeen enää kuulla.
"Poista paha keskuudestasi" sanotaan Raamatussa.
Luopiot kuvittelevat, että heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti - kuinkas muuten.
Ajattele esimerkiksi sitä, että vankilat ovat täynnä "syyttömiä" rikollisia.
Voi heitä "raukkoja".
Tämä palsta on sellainen. Täällä vilisee sellaisia. "Syyttömiä"
Luopioita, jotka yrittävät puollustella omia tekojaan ja syyttää toisia; tehdä aivan kuin Aatami aikoinaan: syyttää "vaimoa, jonka minulle annoit", siis syyttää todellisuudessa Jumalaa.
Voi heitä raukoja!
Kuka heidän kanssaan alkaisi enempää keskustella.
Hyi olkoon...!
Saatana on heitetty ulos taivaasta, aivan kuin luopiot on heitetty ulos seurakunnasta.
Ei Jumala, Jehova, eikä Jeesuskaan käyheidän kanssaan enää keskusteluja.
Kristittyjen, siis Jehovan todistajien ei ole syytä keskustella luopioiden kanssa.
Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita. - Voimantorni
sinä tajua.... kirjoitti:
että Meilon, ja muiden luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan (mitä tahansa he itse sitten sanovatkin).
Luopiot ovat sanoneet sanottavansa, heille on annettu hyvä mahdollisuus, jonka he ovat käyttäneet vääri,eikä heidän mielipiteitään ole tarpeen enää kuulla.
Luopiot kuvittelevat, että heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti - kuinkas muuten.
Voi heitä "raukkoja".
Luopioita, jotka yrittävät puollustella omia tekojaan ja syyttää toisia; tehdä aivan kuin Aatami aikoinaan: syyttää "vaimoa, jonka minulle annoit", siis syyttää todellisuudessa Jumalaa.
Voi heitä raukoja!
Hyi olkoon...!
Saatana on heitetty ulos taivaasta, aivan kuin luopiot on heitetty ulos seurakunnasta.
Kristittyjen, siis Jehovan todistajien ei ole syytä keskustella luopioiden kanssa.
Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita.>>luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan>>
Minun kanssa käyty viimeinen vakava keskustelu oli tilaisuus, jossa itse ilmoitin eroavani järjestöstä. Vaikka tämä tilaisuus kulki oikeuskomitean nimellä (syy: järjestön kritisointi, joka virallisesti kulkee nimellä luopumus), ei tuota istuntoa voi parhaalla tahdollakaan oikeudelliseksi kutsua. Lähinnä vaan hymyilyttää ja hiukan säälittääkin näin jälkeenpäin ajateltuna koko tuo touhu.
Minä kysyin vanhimmilta perusteluita siihen, miksi järjestö jatkuvasti valehtelee jäsenilleen ja olin tulostanut heille otteita Vt-seuran materiaalista tarkkoine viitteineen, joista tämä yksiselitteinen valheellisuus ilmenee. Tilaisuutta johtanut kaveri totesi kylmästi, ettei näe esimerkeissäni mitään valheellista (yritti välissä vedota myös huonoon englanninkielen taitoonsa, vaikka käsittääkseni siitä ei voinut hänen kohdallaan olla kyse, ja onhan sanakirjatkin keksitty). Yrittäessäni kysyä selityksiä opillisiin ristiriitoihin, he totesivat, että niitä ei käsitellä, vaan "nyt käsitellään sinun luopumus asiaasi".
Sitten seuraa Sinulle oleellinen kohta: Minä en saanut KOSKAAN vastauksia mieltäni vaivaaviin kysymyksiin. Olin yrittänyt reilun vuoden ajan useiden keskustelujen aikana saada vastauksia näihin kysymyksiini seurakunnan vanhimmilta (piirivalvoja mukaan lukien).
Tässä viimeiseksi jääneessä "vakavassa keskustelussa" sitten todella tajusin, etten tule koskaan saamaankaan vastauksia tältä järjestöltä, koska vastauksia ei yksinkertaisesti ole olemassa.
Näin omin silmin, kuinka seurakunnan vanhimmat puolustelevat järjestön esittämiä valheita. En sitä enää lainkaan ihmettele; sehän on heidän epäkiitollinen tehtävänsä, jonka lahkojohto on heille asettanut. Sama kuvio toistuu useimmissa lahkoissa: johtajien kyseenalaistaminen on synti itsessään, vieläpä kaikkein vakavimpiin synteihin lukeutuva.
Minulle vanhin sanoi omin sanoin, että minun kohdalla kyseessä oli "älyllinen synti". Mitä muuta tuollainen on kuin toinen tapa sanoa, että omia aivoja ei saa käyttää.
>>mitä tahansa he itse sitten sanovatkin>>
Huomaatko lainkaan, miten ylimielinen olet? Hyväksyt ainoastaan omaa maailmankuvaasi tukevat tiedot (ja myös valheet) sulkien tietoisuutesi ulkopuolelle kaiken sellaisen, mikä saattaisi horjuttaa tuota kiiltokuva-maailmaasi. Kuten seurakunnan vanhimmat, sinä sivuutat järjestelmällisesti kaikki todisteet lahkosi valheellisuudesta ja opillisista mahdottomuuksista, ja toteutat järjestösi puolustusmekanismia leimaamalla kaikki entiset Jt:t epäluotettaviksi ja moraalisesti puutteellisiksi.
Et ole rehellinen tässä asiassa.
Mitä moraalia sinun järjestölläsi on, kerro muutama esimerkki? Päinvastaisia esimerkkejä on roppakaupalla, joita sinä et huomioi millään tavalla.
>>"Poista paha keskuudestasi" sanotaan Raamatussa>>
Eikö Jumalan nimessä valehteleminen omaksi edukseen ole "pahan" toimintaa? Miksi järjestösi harjoittamat pahat asiat eivät olekaan pahoja? Voi niitä, jotka sanovat pimeyttä valoksi, ja miten se nyt menikään...
Jos sinä kykenisit vähääkään ajattelemaan itsenäisesti ilman mielenhallintaa, voisit helposti nähdä, että MIKÄ LAHKO TAHANSA voi lainata nuo samat sanat Raamatusta ja soveltaa ne itseensä.
>>Luopiot kuvittelevat, että heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti - kuinkas muuten>>
Koska olet voimakkaan mielenhallinnan alaisuudessa, et mitenkään kykene hyväksymään sellaisen mahdollisuuden olemassaoloa, että järjestö tai sen edustajat olisivat voineet toimia moraalisesti väärin. Sinun mielestäsi vika on AINA siinä, joka on eri mieltä järjestösi kanssa. - Olet oikein super-tyypillinen lahkolainen, sorry vaan, mutta pakko oli tuo sanoa.
>>Voi heitä raukoja!>>
>>Hyi olkoon...!>>
Juuri tätä tarkoitin; täytät tyylipuhtaasti pesunkestävän lahkolaisen tunnusmerkit.
>>Kristittyjen, siis Jehovan todistajien ei ole syytä keskustella luopioiden kanssa>>
>>Kuka heidän kanssaan alkaisi enempää keskustella>>
Sinä tunnut olevan tästä virkistävä poikkeus : ) - salaisuus?
että Meilon, ja muiden luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan (mitä tahansa he itse sitten sanovatkin).
Voi heitä "raukkoja".
Voi heitä raukoja!
Hyi olkoon...!
Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita.mutta, jos jaksan, niin vastailen niiden jälkeen.....
- Markku_Meilo
Voi heitä "raukkoja".
Voi heitä raukoja!
Hyi olkoon...!
Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita.>>että Meilon, ja muiden luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan
Kun nyt ihan nimeltä mainitset ja olet tietäväinen, niin kerro ihmeessä milloin, missä ja kenen kesken minun kanssa on käyty vakavat keskustelut ennen erottamistani?
>>(mitä tahansa he itse sitten sanovatkin).
No nyt on mahdollisuutesi kertoa asioista, joista minulla ei ole havaintoa.
>>Luopiot ovat sanoneet sanottavansa, heille on annettu hyvä mahdollisuus, jonka he ovat käyttäneet vääri,eikä heidän mielipiteitään ole tarpeen enää kuulla.
Miksi sitten vaivaudut valittelemaan?
>>"Poista paha keskuudestasi" sanotaan Raamatussa.
Mitähän hauskaa Kalevalasta voisi vetää tähän rakoon:
Vaka vanha Väinämöinen
arvelevi aivossansa:
"Nytpä soitanto sopisi,
ilon teentä kelpoaisi
näillä uusilla oloilla,
kaunihilla kartanoilla!
(1849 versiosta) - salaisuus?
Voi heitä "raukkoja".
Voi heitä raukoja!
Hyi olkoon...!
Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita.Kommenttini: 1. Erosin itse ja vaikka yrittivät esittää vielä harkintaa, niin en siihen nähnyt tarvetta. Mielestäni lähdin paheenpesästä.
Kommentti 2. Elämäni jt perustui vt seuran luomiin kuvitelmiin. En kuvittele enää.
Kommentti 3. En voi uskoa, että esim. vanhimmisto olis jumalan hengen ohjauksessa kun näin velivanhin kavereistani, että he eivät noudata edes vt seuran ohjeita.
Kommentti 4. Sinä esimerkiksi.....
Kommentti 5. Ai sinä uskot edelleen 1914 hömppään! Minkäslaisia sinun keskustelusi jehovan ja jeesuksen kanssa oli esim. viime viikolla? Monet jt ovat valmiit uhraamaan jopa perhesuhteensa vt seura alttarille unohtaen raamatun tuhlaajapoika vertauksen. (Älä tulkitse, että tulisin takaisin)
Kommentti 6. Jotku ei pääse irti jt mielenhallinnasta. Pelko on istutettu syvälle. Riippuvaisuussuhde on luotu usein jo lapsuudesta asti. Ainoa ihmissuhteet on rakentuneet jt piireihin ja voi olla ylivoimaista rakentaa uudet sosiaaliset suhteet. Onneksi ei ole tarvetta katua lähtöä jt riveistä eikä mitään tarvetta palata. Olen tietysti "kiitoksen" velkaa oppivuosistani...nyt ei ole enää mitään tarvetta kuulua minkäänlaiseen uskonnolliseen järjestöön.
(1)että Meilon, ja muiden luopioiden (kenties myös sinunkin) kanssa on vakavat keskustelut käyty loppuun ennen heidän erottamistaan (mitä tahansa he itse sitten sanovatkin).
(2)Luopiot kuvittelevat, että heitä on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti - kuinkas muuten.
Voi heitä "raukkoja".
(3)Luopioita, jotka yrittävät puollustella omia tekojaan ja syyttää toisia; tehdä aivan kuin Aatami aikoinaan: syyttää "vaimoa, jonka minulle annoit", siis syyttää todellisuudessa Jumalaa.
Voi heitä raukoja!
(4)Kuka heidän kanssaan alkaisi enempää keskustella.
Hyi olkoon...!
(5)Saatana on heitetty ulos taivaasta, aivan kuin luopiot on heitetty ulos seurakunnasta.
(6)Onneksi monet katuvat ja tulevat takaisin opittuaan läksynsä. He ovat tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613