En ole täydellinen, lähinnä vartaloltani. Siksi siis en tule koskaan saamaan kunnon miestä. Olen vakuuttunut siitä nyt. Vapailla markkinoilla on niin paljon kauniimpia kuin minä. Liikaa virheitä kropassa, eihän miehet sellaiseen oikeasti voi rakastua!
En kelpaa miehille
21
243
Vastaukset
- Noona
ja katso minkänäköisiä pariskuntia siellä pyörii. Onko ne kaikki mallin mitoissa?
..koska kaikki muuthan naiset on tietenkin parempi vartaloisia kuin sinä...
Tyytyväinen?! ;)- monte34
no joo kyl tuommoinen itsesäälissä märehteminen vaatii potkun persuksiin
monte34 kirjoitti:
no joo kyl tuommoinen itsesäälissä märehteminen vaatii potkun persuksiin
Kyseinen kirjoittaja hakee vaan sääliä..
TheOne kirjoitti:
Kyseinen kirjoittaja hakee vaan sääliä..
Olen lukenut samansisältöisen viestin jo niin monta kertaa, että uskon sen olevan provo.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen lukenut samansisältöisen viestin jo niin monta kertaa, että uskon sen olevan provo.
..lukeneeni vastaavia...
Ja se on joko provo tai joku nainen vaan hakee niitä "kyllä sä oot ihqu ja kelpaat"-komentteja.. X)TheOne kirjoitti:
..lukeneeni vastaavia...
Ja se on joko provo tai joku nainen vaan hakee niitä "kyllä sä oot ihqu ja kelpaat"-komentteja.. X)Mutta mitä se auttaa? Jos ei ole itsetuntoa, niin ei ole, vaikka olisi maailman kaunein. :-(
Ratikkakuski kirjoitti:
Mutta mitä se auttaa? Jos ei ole itsetuntoa, niin ei ole, vaikka olisi maailman kaunein. :-(
..joten voi tokasta ihan ykskantaan:
-joo et varmastikkaan tule ikinä/milloinkaan/missään olosuhteissa kelpaamaan yhdellekkään miehelle, ja nauraa räkäsesti päälle! X)
- täydellisiä?
Ei ole. Ja rakastat heitä silti :)
Naisethan eivät tietenkään vaadi täydellisyyttä vaan millainen suohirviö tahansa näyttää rakastuneen naisen silmissä maailman komeimmalta mieheltä. ;-)
Peli on pelattu. Syvimmät sympatiani ovat puolellasi.
- dayum
Vika näyttää olevan korvien välissä.
- öjöjöoihiuoh
Se on ihan tosiasia, että nykyään kukaan ok mies ei ajattele muuta kuin seksiä ja naisen ulkonäköä.
- dayum
öjöjöoihiuoh kirjoitti:
Se on ihan tosiasia, että nykyään kukaan ok mies ei ajattele muuta kuin seksiä ja naisen ulkonäköä.
Onko "vika" sitten niissä ok-miehissä, vai naisen miesmaussa? Vai naisen korvien välissä?
- Jazuli
ihmiset muita kaipaakkaan..nehän pärjää täydellisinä ittekseenki..=o)
- Jazuli
modelli kirjoitti:
tuo lausahdus vahinko, vai ?
huomattu tosiasia....ja myöskin sarkasmia..=o)
joka jokaisen mielestä on täydellinen ja minä näytän sinulle valehtelijan.
- dayum
kun mulla ei oo kuvaa näytillä...
Ihan varmasti löytyy mies joka sinustakin tykkää.
- tietää
ettei täydellistä ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943869Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512752Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741310Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu171256Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159- 46944
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020941- 47870
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt213822Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä106632