"Veljesseurassa" esitetään keksittyjä juttuja Jehovan todistajista.
Sillä tavalla yritetään haastaa oikeat Jehovan todistajat vastaamaan.
Kuitenkaan vastata ei voi ilman rekisteröintiä.
Jokainen tietää, mitä sen palstan luopiot, ylläpitäjät, saamillaan henkilötiedoilla tekevät.
Jos osallistut siellä keskusteluun tulet saamaan paljon todellista roskapostia.
Varoitus
35
1829
Vastaukset
- 1236589
kävin kuitenkin rekisteröimässä käyttäjän nimen ihan uteliaisuuttani.
Olin jo vastaamaassa yhteen viestiinkin, mutta kun teksti hyppäsi "piiloon" teksti alueen alareunan alle kaiken aikaa niinen jaksanut sen kanssa hässätä ja jätin pois koko kirjottamisen. - Mohikaani.
Keksityt jutut voidaan aina tarkistaa !!!
- Heidi Hänninen
Ihan olisin kysynyt sinulta varoittaja, eikö tällekin palstalle pitänyt rekisteröityä?
Joku päättäjä, oliko oikeusasiamies oli sitä mieltä, että netissä pitäisi esiintyä omalla nimellä. Minusta hyvä idea.- eräs vain
kyllä olen rekisteröitynyt tänne, mutta tämä ei ole toivon mukaan luopioiden hallinnassa.
"Veljesseura.luopio" on nimenomaan tosi kristillisyydestä luopuneiden hallinnassa. Niin ainakin otaksun.
Olen samaa mieltä aloitteen tekijän kanssa, että jos sinne jättää henkilötietoja niin joutuu vain ikävyyksiin.
Sitä paitsi, mitä kannattaa keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisen paikalliset seurakunnan vanhimmat ovat katsoneet hyödyttömäksi.
Se olisi vain turhan jauhamista. - Markku_Meilo
eräs vain kirjoitti:
kyllä olen rekisteröitynyt tänne, mutta tämä ei ole toivon mukaan luopioiden hallinnassa.
"Veljesseura.luopio" on nimenomaan tosi kristillisyydestä luopuneiden hallinnassa. Niin ainakin otaksun.
Olen samaa mieltä aloitteen tekijän kanssa, että jos sinne jättää henkilötietoja niin joutuu vain ikävyyksiin.
Sitä paitsi, mitä kannattaa keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisen paikalliset seurakunnan vanhimmat ovat katsoneet hyödyttömäksi.
Se olisi vain turhan jauhamista.>>Sitä paitsi, mitä kannattaa keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisen paikalliset seurakunnan vanhimmat ovat katsoneet hyödyttömäksi.
Se olisi vain turhan jauhamista.
Niin olisi, Vt-valheet eivät sillä poistu, toisaalta kritiikki Vt-seuraa kohtaan lakkaa heti kun noita harhoja ja valheita ei tuoda esille, vaan toistellaan ainaostaan kotioloissa ja saleilla. - eräs vain
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Sitä paitsi, mitä kannattaa keskustella sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa keskustelemisen paikalliset seurakunnan vanhimmat ovat katsoneet hyödyttömäksi.
Se olisi vain turhan jauhamista.
Niin olisi, Vt-valheet eivät sillä poistu, toisaalta kritiikki Vt-seuraa kohtaan lakkaa heti kun noita harhoja ja valheita ei tuoda esille, vaan toistellaan ainaostaan kotioloissa ja saleilla.Toisten syyttäminen valehtelusta ei ole uskottavan keskustelukumppanin merkki.
Kun joku esittää mielipiteitään, niin se ei ole valehtelemista, vaikka joku ei uskokaan niihin.
Meilo on esittänyt tällaisia syytteitä usein, eikä ole mitenkään varteenotettava keskusteluun osallistuja.
Sellainen ilmaus vain osoittaa, että henkilö ei ehkä ole kirjoittaessaan omien ajatustensa hallitsija.
Mikä sitten lieneekään syynä siihen. - minä vaan
eräs vain kirjoitti:
Toisten syyttäminen valehtelusta ei ole uskottavan keskustelukumppanin merkki.
Kun joku esittää mielipiteitään, niin se ei ole valehtelemista, vaikka joku ei uskokaan niihin.
Meilo on esittänyt tällaisia syytteitä usein, eikä ole mitenkään varteenotettava keskusteluun osallistuja.
Sellainen ilmaus vain osoittaa, että henkilö ei ehkä ole kirjoittaessaan omien ajatustensa hallitsija.
Mikä sitten lieneekään syynä siihen.Meilon jutuissa on lähteet kerrottuna, jos ei ole, ne saa pyytämällä. Kokeile vaikka.
Omat mielipiteesi sen sijaan ovat kummallisia, kysy vaikka lääkäriltäsi. Hyödyt siitä, että puhut lääkärisi kanssa tilanteesta, sillä saat lisää lääkettä ja voit paremmin. - Heidi Hänninen
eräs vain kirjoitti:
Se olisi vain turhan jauhamista.Mistä tietää, että paikalliset vanhimmistot ovat oikeassa?Tai minulle puhuvat jehovan todistajat. Minusta on erittäin epäilyttävää, jos minulle sanotaan, että älä vain mene nettiin hakusanalla jehovan todistajat, sieltä joutuu luopioiden sivuille ja saa väärää tietoa. Pitää katsoa Vartiotorni-lehden takakannesta oikea nettiosoite.
Olen todella iloinen, että olen saanut tietoa Markku Meilolta, sekä-Veljesseuran sivuilta.
Jotenkin tuntuu, että sellainen ryhmittymä, joka kieltää muun tiedon kuin omansa tutkimisen on hakoteillä. Aivopesuksikin sitä voidaan sanoa. - arvion...
Heidi Hänninen kirjoitti:
Mistä tietää, että paikalliset vanhimmistot ovat oikeassa?Tai minulle puhuvat jehovan todistajat. Minusta on erittäin epäilyttävää, jos minulle sanotaan, että älä vain mene nettiin hakusanalla jehovan todistajat, sieltä joutuu luopioiden sivuille ja saa väärää tietoa. Pitää katsoa Vartiotorni-lehden takakannesta oikea nettiosoite.
Olen todella iloinen, että olen saanut tietoa Markku Meilolta, sekä-Veljesseuran sivuilta.
Jotenkin tuntuu, että sellainen ryhmittymä, joka kieltää muun tiedon kuin omansa tutkimisen on hakoteillä. Aivopesuksikin sitä voidaan sanoa.mukaan on keskusteltava silmästä silmään sellaisen ihmisen kanssa, johon luottaa.
Sittenkin on itse päätettävä mihin uskoo.
Netissä sinä et tiedä millaisia taka-ajatuksia jollakin "luotettavalla" ihmisellä on. - Markku_Meilo
eräs vain kirjoitti:
Toisten syyttäminen valehtelusta ei ole uskottavan keskustelukumppanin merkki.
Mikä sitten lieneekään syynä siihen.>>Toisten syyttäminen valehtelusta ei ole uskottavan keskustelukumppanin merkki.
Entäs jos tuo valehtelu osoitetaan valehtelijan omalla kirjallisella materiaalilla?
>>Kun joku esittää mielipiteitään, niin se ei ole valehtelemista, vaikka joku ei uskokaan niihin.
Mitähän nyt tarkoitat? Minä osoitan Vt-seuran omalla materiaalilla Vt-seuran olevan tapavalehtelija, siinä ei ole kyse palstalle kirjoittavien mielipide-eroista. Minä olen kaiken aikaa viitannut valehtelijalla Vt-seuraan ja todennut, että vilpitön jehovantodistaja ei valehtele kun ja jos hän toistaa Vt-seuran valheita.
Toki asiaan on poikkeus esimerkiksi kun jehovantodistaja ovellani esittää tietouisesti asioita eri tavalla kuin Vt-seura opettaa. Siis yksikertaisin esimerkki on sen iopetuksen häivyttäminen, että ainaostaan jt:t säilyvät hengissä pian kohtaavassa maailmanlopussa. Ovellani ollut jt ei voi olla epätietoinen tuollaisesta opetuksesta, eikä sen puoleen ole ainoa jt, joka on tuosta asiasta ovilla valehdellut. - että suosittelet
minä vaan kirjoitti:
Meilon jutuissa on lähteet kerrottuna, jos ei ole, ne saa pyytämällä. Kokeile vaikka.
Omat mielipiteesi sen sijaan ovat kummallisia, kysy vaikka lääkäriltäsi. Hyödyt siitä, että puhut lääkärisi kanssa tilanteesta, sillä saat lisää lääkettä ja voit paremmin.useille tällä palstalla lääkäriä.Mistähän se mahtaa johtua?
- jt
arvion... kirjoitti:
mukaan on keskusteltava silmästä silmään sellaisen ihmisen kanssa, johon luottaa.
Sittenkin on itse päätettävä mihin uskoo.
Netissä sinä et tiedä millaisia taka-ajatuksia jollakin "luotettavalla" ihmisellä on.>>Netissä sinä et tiedä millaisia taka-ajatuksia jollakin "luotettavalla" ihmisellä on.
Esiintyypä ihminen sitten netissä vieraalla nimellä tai kotiovellasi etunimellä, niin varmaa on ainakin se, että fanaattisella uskovaisella on taka-ajatuksia. - fanaattisella
jt kirjoitti:
>>Netissä sinä et tiedä millaisia taka-ajatuksia jollakin "luotettavalla" ihmisellä on.
Esiintyypä ihminen sitten netissä vieraalla nimellä tai kotiovellasi etunimellä, niin varmaa on ainakin se, että fanaattisella uskovaisella on taka-ajatuksia.luopiolla, jos kenellä, on omat taka-ajatuksensa.
Ei hän välttämättä sinun hyvääsi tarkoita, tai edes ymmärrä. - sellainen on
Markku_Meilo kirjoitti:
>>Toisten syyttäminen valehtelusta ei ole uskottavan keskustelukumppanin merkki.
Entäs jos tuo valehtelu osoitetaan valehtelijan omalla kirjallisella materiaalilla?
>>Kun joku esittää mielipiteitään, niin se ei ole valehtelemista, vaikka joku ei uskokaan niihin.
Mitähän nyt tarkoitat? Minä osoitan Vt-seuran omalla materiaalilla Vt-seuran olevan tapavalehtelija, siinä ei ole kyse palstalle kirjoittavien mielipide-eroista. Minä olen kaiken aikaa viitannut valehtelijalla Vt-seuraan ja todennut, että vilpitön jehovantodistaja ei valehtele kun ja jos hän toistaa Vt-seuran valheita.
Toki asiaan on poikkeus esimerkiksi kun jehovantodistaja ovellani esittää tietouisesti asioita eri tavalla kuin Vt-seura opettaa. Siis yksikertaisin esimerkki on sen iopetuksen häivyttäminen, että ainaostaan jt:t säilyvät hengissä pian kohtaavassa maailmanlopussa. Ovellani ollut jt ei voi olla epätietoinen tuollaisesta opetuksesta, eikä sen puoleen ole ainoa jt, joka on tuosta asiasta ovilla valehdellut.valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia.
Eikö tämä sovellu kiistattomasti sellaiseen kuin Meiloon?
Voiko sellaiseen ihmiseen luottaa, vaikka hän sanoisi muuta kuin "hyvää päivää".
Ei voi. Siksi hän saa pitää sen "hyvän" itsellään.
"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu - Markku_Meilo
sellainen on kirjoitti:
valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia.
Voiko sellaiseen ihmiseen luottaa, vaikka hän sanoisi muuta kuin "hyvää päivää".
"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu>>valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia.
Esitätkö vakavissasi, että ainoastaan entinen jehovantodistaja kykenee valehtelemaan omassa henkilökohtaisessa asiassaan?
>>Eikö tämä sovellu kiistattomasti sellaiseen kuin Meiloon?
Uskoisin monia kiinnostavan mihin perustat tuollaisen olettamuksen?
>>"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu
No nyt pääsimme itse asiaan. Kumpaan sinä luotat, Raamattuun vai Vt-seuran selityskirjallisuuteen:
http://www.kolumbus.fi/hextek/Tikkurila/VartiotorniseuranRaamattuTodellaOpettaa.htm
Kun lähtökohtana on Vt-seuran 1914-raamatullisuusväite, niin valehteleeko Raamattu Jeesuksen suulla, koska se esittää pakanain ajan eri tavalla kuin Vt-seura asiasta opettaa? Vai valehteleeko Vt-seura kirjallisuudessaan kun se esittää Jeesuksen sanat eri tavalla kuin Raamattu? sellainen on kirjoitti:
valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia.
"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu>>"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu
Arvaapa mitä Leinonen sanoo.- Voimantorni
sellainen on kirjoitti:
"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu>>Esimerkiksi sellainen on valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt>>
Mitä väärää on siinä, että hankkii järjestön tuomitsemaa kriittistä tietoa ja tämän tiedon pohjalta havaitsee järjestön itsensä toimivan valheellisesti ja tämän johdosta eroaa Jehovan todistajista?
Hyväksytkö sinä ajatuksen, että järjestö valikoi ja pimittää sinulta tietoa, joka oikeutetusti kuuluisi jäsenten saada tietää sekä voi valehdella sinulle aina kun tarve vaatii? Sellaisessako "totuudessa" olet onnellinen? Kun itse olin eroamassa järjestöstä, vanhin sanoi minulle, että syntini oli "älyllinen synti". Mitä sinä ajattelet tästä? Mitä minä tein väärin?
>>joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia>>
Entä jos nuo syytökset pitävät paikkansa ja ne järjestelmällisesti todistetaan oikeiksi? Onko sellaisesskin tapauksessa vika siinä, joka uskaltaa olla lahkosi kanssa eri mieltä? - Mr. Meilolla
Markku_Meilo kirjoitti:
>>valehtelija, joka on erotettu Jehovan todistajien seurakunnasta ja sanoo, ettei hän ole mitään väärää tehnyt, vaan syyttää toisia.
Esitätkö vakavissasi, että ainoastaan entinen jehovantodistaja kykenee valehtelemaan omassa henkilökohtaisessa asiassaan?
>>Eikö tämä sovellu kiistattomasti sellaiseen kuin Meiloon?
Uskoisin monia kiinnostavan mihin perustat tuollaisen olettamuksen?
>>"Älkää edes lausuko tervehdystä...." sanoo Raamattu
No nyt pääsimme itse asiaan. Kumpaan sinä luotat, Raamattuun vai Vt-seuran selityskirjallisuuteen:
http://www.kolumbus.fi/hextek/Tikkurila/VartiotorniseuranRaamattuTodellaOpettaa.htm
Kun lähtökohtana on Vt-seuran 1914-raamatullisuusväite, niin valehteleeko Raamattu Jeesuksen suulla, koska se esittää pakanain ajan eri tavalla kuin Vt-seura asiasta opettaa? Vai valehteleeko Vt-seura kirjallisuudessaan kun se esittää Jeesuksen sanat eri tavalla kuin Raamattu?>>>>Eikö tämä sovellu kiistattomasti sellaiseen kuin Meiloon?
>>Uskoisin monia kiinnostavan mihin perustat tuollaisen olettamuksen?
Uskoisin, että eipä juuri kiinnosta. - Ksisopsz
Mr. Meilolla kirjoitti:
>>>>Eikö tämä sovellu kiistattomasti sellaiseen kuin Meiloon?
>>Uskoisin monia kiinnostavan mihin perustat tuollaisen olettamuksen?
Uskoisin, että eipä juuri kiinnosta.Itse asiaan et sitten taaskaan saanut mitään sanotuksi. Meilo se vaan on järjestelmällisesti osoittanut Jehovan todistajien opin ristiriitaiseksi, mutta kaikki, mitä opin puolustelijat ja sen mielenhallinnassa olevat osaa sanoa, on tämä: "Uskoisin, että eipä juuri kiinnosta".
Niinpä niin.
- Heidi Hänninen
Hei
Minä en tiedä mitä luopiot tekevät saamillaan rekisteritiedoilla? Voisitko kertoa.
Tämä ei ole mikään vitsi, vaan ihan oikeasti, joudunko jollekin, helvettiin-menevät listalle?- Totuus....
>>Minä en tiedä mitä luopiot tekevät saamillaan rekisteritiedoilla? Voisitko kertoa.
Luopioiden tarkoitus on ollut säikäyttää itsestään "liikaa" kertoneen kriitikon pois palstalta. Luopiot suhtautuvat kritiikkiin, varsin penseästi, eivätkä halua kuulla palstoilla soraääniä. Totuus.... kirjoitti:
>>Minä en tiedä mitä luopiot tekevät saamillaan rekisteritiedoilla? Voisitko kertoa.
Luopioiden tarkoitus on ollut säikäyttää itsestään "liikaa" kertoneen kriitikon pois palstalta. Luopiot suhtautuvat kritiikkiin, varsin penseästi, eivätkä halua kuulla palstoilla soraääniä."Säikäyttää"? Edelleen: mitä niillä henkilötiedoilla tarkkaanottaen voi tehdä? JA ketä ihan aikuisten oikeasti kiinnostaa jonkun jehovantodistajan henkilöllisyys?
- Heidi Hänninen
Totuus.... kirjoitti:
Luopioiden tarkoitus on ollut säikäyttää itsestään "liikaa" kertoneen kriitikon pois palstalta. Luopiot suhtautuvat kritiikkiin, varsin penseästi, eivätkä halua kuulla palstoilla soraääniä.kiitos vastauksesta "TOTUUS", mitä se minua liikuttaa, jos minut jotenkin säikäytetään pois tältä palstalta, voin mennä aina toiselle. Keksihän nyt jotain parempaa. Niistä vaikeuksista! Jos minut potkaistaan tai pelotellaan (mikä ei ole kovin helppoa) joltain netin palstalta, en vielä puhuisi vaikeuksista yhtään mitään..
Että, olisitko ystävällinen ja kertoisit ihan oikeasti, mitä vaikeuksia. Pakotetaan luovuttamaan kotini, kissani, poikani, sisareni...Eikös Jehovan Todistajien uskossa luovuta näistä omaisista, jos eivät ole samassa uskossa. Ai niin, ja mummoni meinasin unohtaa...niinpä, jos liityn jt porukkaan, mummoni uskoo Jeesuksen Jumaluuteen....
Että niistä vaikeuksista.
Olen kertonut itsestäni tosi paljon tällä palstalla, voisitko nyt TOTUUS vastata. Suoraan sanottuna teet itsesi aika naurettavaksi...Tämänhän voi tietysti kuitata, etten ymmärrä totuutta.
En ole koskaan ollut jt, joten sinun öon sävyisästi ohjattava minua totuuden tielle.... - Totuus...
kiitos vastauksesta "TOTUUS", mitä se minua liikuttaa, jos minut jotenkin säikäytetään pois tältä palstalta, voin mennä aina toiselle. Keksihän nyt jotain parempaa. Niistä vaikeuksista! Jos minut potkaistaan tai pelotellaan (mikä ei ole kovin helppoa) joltain netin palstalta, en vielä puhuisi vaikeuksista yhtään mitään..
Että, olisitko ystävällinen ja kertoisit ihan oikeasti, mitä vaikeuksia. Pakotetaan luovuttamaan kotini, kissani, poikani, sisareni...Eikös Jehovan Todistajien uskossa luovuta näistä omaisista, jos eivät ole samassa uskossa. Ai niin, ja mummoni meinasin unohtaa...niinpä, jos liityn jt porukkaan, mummoni uskoo Jeesuksen Jumaluuteen....
Että niistä vaikeuksista.
Olen kertonut itsestäni tosi paljon tällä palstalla, voisitko nyt TOTUUS vastata. Suoraan sanottuna teet itsesi aika naurettavaksi...Tämänhän voi tietysti kuitata, etten ymmärrä totuutta.
En ole koskaan ollut jt, joten sinun öon sävyisästi ohjattava minua totuuden tielle....>>Suoraan sanottuna teet itsesi aika naurettavaksi...
Ei mitään väliä. Sinun täytyy vielä edetä tämän jehovantodistajuus proplematiikan ympärillä, jotta voisit täysin sisäistää niitä tuntoja, joita JT luopio-kriitikolla on paljastumisen ja nimen julkaisun suhteen. - Heidi Häninen
Totuus... kirjoitti:
>>Suoraan sanottuna teet itsesi aika naurettavaksi...
Ei mitään väliä. Sinun täytyy vielä edetä tämän jehovantodistajuus proplematiikan ympärillä, jotta voisit täysin sisäistää niitä tuntoja, joita JT luopio-kriitikolla on paljastumisen ja nimen julkaisun suhteen.Olen tutkinut ja etsinyt. Tapaan maanantaina, ehkä viimeistä kertaa jt-tuttavani, ystäviä he eivät ole. Kilttejä kylläkin. Ongelma on tämä, oliko Jeesus enkeli Mikael? Minun raamatussani ei ole. Olen valmis tutkimaan kirkkoraamattua ja jt käännöstä, ja yhä edelleen, ei ole.
Hämmästyttävää, sinulla on tunteet, vastasit vain kohtaan, teet itsesi naurettavaksi. Oikeasti rukoilen puolestasi (ehkä Jeesusta). Ei ihan oikeesti naurata. - Totuus...
Heidi Häninen kirjoitti:
Olen tutkinut ja etsinyt. Tapaan maanantaina, ehkä viimeistä kertaa jt-tuttavani, ystäviä he eivät ole. Kilttejä kylläkin. Ongelma on tämä, oliko Jeesus enkeli Mikael? Minun raamatussani ei ole. Olen valmis tutkimaan kirkkoraamattua ja jt käännöstä, ja yhä edelleen, ei ole.
Hämmästyttävää, sinulla on tunteet, vastasit vain kohtaan, teet itsesi naurettavaksi. Oikeasti rukoilen puolestasi (ehkä Jeesusta). Ei ihan oikeesti naurata.>>Hämmästyttävää, sinulla on tunteet, vastasit vain kohtaan, teet itsesi naurettavaksi. Oikeasti rukoilen puolestasi (ehkä Jeesusta). Ei ihan oikeesti naurata.
Ei koskaa ole pahasta se, että joku rukoilee puolestani.
KIITOS. - Heidi Hänninen
Totuus... kirjoitti:
>>Suoraan sanottuna teet itsesi aika naurettavaksi...
Ei mitään väliä. Sinun täytyy vielä edetä tämän jehovantodistajuus proplematiikan ympärillä, jotta voisit täysin sisäistää niitä tuntoja, joita JT luopio-kriitikolla on paljastumisen ja nimen julkaisun suhteen.Luin viestisi tarkemmin olet siis, JT-luopio -kriitikko sanot. Mikä se on? Tämän täytyy olla aika vaarallista touhua! Oletko siis entinen jt? Näille palstoillehan on oikeus kirjoittaa nimimerkillä, en tarkoittanut, että sinuna pitäisi ilmoittaa nimesi, varsinkin, jos vastaantulo entisiltä uskonystäviltä on niin kova.
Toisaalta, oletkohan alkanut ajatella omilla aivoillasi?
- Käitsy
Kämälää
Ölen Äsplynd jä minystä ön kämälää käikki jytyt.
Hirveäää - Alueveli
Henkilötietojen käsittelystä löytyy lain vaatima rekisteriseloste Veljesseura.org foorumilta osoitteesta:
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=8
Jos sinulla on tietoa henkilötietojen rekisteriselosteen vastaisista käyttötarkoituksista (esimerkiksi mainitsemasi luvaton suoramarkkinointi), kehotan ottamaan yhteyttä tietosuojavaltuutetun toimistoon tai tekemään tutkintapyynnön poliisille.
Jos taas ei ole, voit jättää perusteettoman vihjailusi seuraavalla kerralla välistä. Rekisteröitymättömänä kirjoittaminen on joskus lyhyitä aikoja poissa käytöstä spämmiongelman vuoksi.- Heidi Hänninen
En ole tämän palstan enkä veljesseuran palstan välittämänä saanut mitään suoramarkkinointia. Enkä mielestäni vihjaillut mihinkään suuntaan, vaan puhunut ja kysynyt ihan suoraan.
Ei kai perusteeton vihjaus tarkoita minua? Olen niin herkällä omallatunnolla varustettu, että heti epäilin itseäni.
Mutta palstan läpi käytyäni huomasin, etten ole vihjaillut, vaan kyllästymiseen asti kysynyt samaa asiaa, johon mielestäni Varoituksen antajan pitäisi vastata. - Heidi Hänninen
En ole tämän palstan enkä veljesseuran palstan välittämänä saanut mitään suoramarkkinointia. Enkä mielestäni vihjaillut mihinkään suuntaan, vaan puhunut ja kysynyt ihan suoraan.
Ei kai perusteeton vihjaus tarkoita minua? Olen niin herkällä omallatunnolla varustettu, että heti epäilin itseäni.
Mutta palstan läpi käytyäni huomasin, etten ole vihjaillut, vaan kyllästymiseen asti kysynyt samaa asiaa, johon mielestäni Varoituksen antajan pitäisi vastata.Kävin lukemassa veljesseuran vastauksia omaan syyskuussa kirjoittamaan kysymykseeni. Näin kyllä vastaukset, mutta yrittäessäni vastata, en onnistunut pääsemään tarkastuskentästä läpi, ilmeisesti näköni on yhä edelleen huonontunut. Olisikohan sinne mahdollista saada samantyyppistä tarkastusta, kuin täällä on, värisokean on vaikea havaita pyydettyjä numeroita ja kirjaimia.
Mielestäni siellä käyty keskustelu on rakentavaa.
- Heidi Hänninen
Ihan siis yksinkertainen ja useaan esitetty? Voisitko ystävällisesti vastata?
Mitä keksittyjä juttuja Veljesseura esittää Jehovan Todistajista? Ja,jos sillä tavalla yritetään saada oikeat todistajat vastaamaan, eikö se ole hyvä juttu? Tai siis haastetaan, kuten sanot.
Tännekään ei voi vastata ilman rekisteröintiä.
Kysyn taas: Jokainen tietää, mitä sen palstan luopiot, ylläpitäjät saamillaan henkilötiedoilla tekevät.
Voisitko vastata? Voi olla, että lakkaan keskustelun myös luonani käyvien jt:n kanssa, koska en saa täällä suoraa vastausta kysymykseeni?
Pitäisi olla ihan yksinkertainen ja helppo? Mutta näyttää siltä, ettei ole.
Valehteletko roskapostista?
Mitä siis luopiot tekevät antamillani henkilötiedoilla?
Yksinkertainen kysymys? Jos et vastaa, epäilen, että valehtelet tai esität muutenkin valheellista tietoa.- Heidi Hänninen
Hei
Ei vieläkään näy vastausta kysymykseeni, oliko liian vaikea? Täytyy varmaan siirtyä helluntaisten palstalle (hehän eivät valehtele????).
Tämän päivän Al kertoi lestadiolaisten pedofiliajutuista, samaan liitettiin helluntai ja sitten myöhemmin jehovan todistajat. Aiemmin lehdessä oli uutinen että, Katolinen kirkko pyytää ANTEEKSI 30 vuoden salailuaan lapsiin sekaantumisesta.
Ei jumalauta----
Mihin tässä oikein pitäisi mennä ja uskoa?
Olen tosi hukassa. - heidi hänninen
Hei
Ei vieläkään näy vastausta kysymykseeni, oliko liian vaikea? Täytyy varmaan siirtyä helluntaisten palstalle (hehän eivät valehtele????).
Tämän päivän Al kertoi lestadiolaisten pedofiliajutuista, samaan liitettiin helluntai ja sitten myöhemmin jehovan todistajat. Aiemmin lehdessä oli uutinen että, Katolinen kirkko pyytää ANTEEKSI 30 vuoden salailuaan lapsiin sekaantumisesta.
Ei jumalauta----
Mihin tässä oikein pitäisi mennä ja uskoa?
Olen tosi hukassa.Pitkästä aikaa kävin täällä palstalla, tolkkua ei tullut kysymyksiini. Etsiessäni palstaa Varoitus-otsikolla, jouduin keskusteluun, joka alkoi varoituksella sillä, että palstalla käyvät ovat kaikki helluntailaisia (oli isolla kirjoitettu). Mitä sitten? Eli palstan salainen aloittaja ei vastaa, mielestäni ihan selkeään kysymykseen.
Muistuu mieleeni eräs runo Veikko Sinisalon lausumana: Suomalainen ei vastaa, kun kysytään ja vastaa kun ei kysytä....
Heidi
- ahhaa--
Veljesseura on jälleen osoittanu miten arka paikka sen toiminnasta keskustelu on. Aloitus on ilmoitettu asiattomaksi vaikka kyseessä on puhtaasti tosiasia.
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252651
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562117Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.241701- 1291518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641288- 681283
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?711200- 891055
- 90979
- 127920