KARAOKELAITTEET kotikäyttöön

rokka65

Esimerkkinä kokonaisuus joka toimii, eikä ole älyttömän kallis.
1. miniläppäri n.300 €
2. ulkoinen kovalevy 500 gt n.60 € (karaokelevyt tiedostoina)pienempikin riittää
3. pikkumikseri esim. Yamaha MG82cx ( erittäin hyvä kaiku ) 200 €
4. päätevahvistin esim. the t.amp 450 (teho 450 w) 170 €
5. passiivikajarit esim. 2x t.box 250 (teho 250 w) 250 €
6. mikrofoni esim: AKG d-5 n. 100 € ( langallinen)
7. kaapelit ( kannattaa laittaa kunnon piuhat) n. 50-100 €
8. subbari eli bassokajari miel. aktiivi n. 100 € ylöspäin
9. TV

Jos haluaa aktiivikajarit, niin ei tarvita vahvistinta.
Yksi vaihtoehto on hankkia mikserivahvistin jossa mikseri ja vahvistin samassa.
Tietokoneessa yleensä vakiona ohjelma jossa transponointi.
Subbari ei ole välttämätön.
Kunnollinen mikki on a ja o.
Noilla vehkeillä pärjää kotioloissa kiitettävästi. n.1000 € pitää varata, mutta jos haluaa oikein hifistellä
saa helposti menemään kymmenkertaisen määrän rahaa.

5

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli tuo

      ulkoinen kovo. Jos pistää satasen kiinni niin saa 500 gt:n kovon, joka ei tarvii erillistä virtalähdettä. Ja jos haluaa kuskailla johonkin, mahtuu rintataskuun.

      Itellä Seagaten tollanen ollut muutaman kuukauden käytössä, alkaa jo olla melko täynnä, vapaata enää ~60 gt. Vähän arvellutti alkuun hommata, notta pelaako kunnolla, mutta hienosti on toiminut.

    • --Jii--

      Itselläni on kuvauksen mukainen kalusto,Läppäri, mikseri, aktiivikajarit, subbari ja langattomat mikit. Musiikki on tallessa juurikin ulkoisella kovolla.
      Jos ostaa tavallisen läppärin, eikä miniä, niin voi jättää television pois, koska näkee näytöltä lukea sanat...(jos katselumatka 2-3 metriä) niitä saa jo ihan ykkössatasilla, ja käytettynä kympeillä.

      • rokka65

        Läppäri kannattaa pitää vapaana turhista ohjelmista ja tiedostoista, ettei se ala hidastelemaan/ kaatuilemaan. Pöytäkone käy myös tähän tarkoitukseen.


    • En ole tarvinnut kuin DVD- laitteen.

      • vilenin sulo

        Mä oon laulanu suoraan deodoranttispraypulloon. Halpa ja hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe