Mitä sä teit tällä viikolla..?

..jotain sellaista, mitä et ole tehnyt pitkäääääääääääään pitkään aikaan?!
..tai millä lailla kulunut viikkosi oli sit erilainen?

vai tuntuuko sinusta(kin) että kaikki viikot ja päivät ovat aina lähes samanlaisia?

t. nim. eräs todella tympääntynyt rekattu täältä puskasta, joka kuolee kohta tylsyyteen : *(

24

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL-666

Mä muuten olen tällä viikolla joka päivä tehnyt jotain sellaista, mitä en ole koskaan aikaisemmin kertaakaan tehnyt. Tuntuu todella harvoin, että päivät ja viikot ovat aina lähes samanlaisia, koska joka päivä tapahtuu ja pääsee osallisiksi niin monenlaisiin asioihin.

• monte34

juna-asemalla ja perkeleesti ol ihmisiä joka puolella.

• Heh, tää on niiiiin helppo:

Laitoin youtube-linkin palstalle!! :D

Ja mä olen tehnyt pastasta ruokaa jota en ole tehnyt pitkään aikaan. Kuvittelen makaronin olevan jotenkin kamalan epäterveellistä.. muttei silloin jos se olis täysjyvää :P

• LOL-666

Mä ostin vastikään Omega-3 makaroneja.

• LOL-666 kirjoitti:

Mä ostin vastikään Omega-3 makaroneja.

... tai vastaavasti Omegaa! :D

Nyt jää Actimelit, VitaeProt ja sun muut hössötykset kaupanhyllylle, mä alan syömään omega-makaronia :D

• rainbow strout
        alruna kirjoitti:

... tai vastaavasti Omegaa! :D

Nyt jää Actimelit, VitaeProt ja sun muut hössötykset kaupanhyllylle, mä alan syömään omega-makaronia :D

lohta

• vielä tehnyt oikein kovastikaan arkisista askareista poikkeavaa tällä viikolla. Toisaalta, miä tykkään kantaa puita pihalta takkaan, tehdä ruokaa jne.

Huomenna kuitenkin menen keskimmäisen tyttäreni kanssa kaksistaan ajamaan kartingia. Se on tavisviikosta poikkeavaa, koska emme ole sitä ainakaan vuoteen tehneet.

• Uteliasuuno

pitäny jo saada seksiä?

• Uteliasuuno kirjoitti:

pitäny jo saada seksiä?

Niin mä sainkin, mut laskeskelin et se olis ollu viime viikon puolella. Muistin vissiin väärin. Nukutaan nykyään akan kans eri kerroksis, niin seksinsaanti on aivan niinku se oli teininäki. Hommat pois alta ja äkkiä kotiin.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Niin mä sainkin, mut laskeskelin et se olis ollu viime viikon puolella. Muistin vissiin väärin. Nukutaan nykyään akan kans eri kerroksis, niin seksinsaanti on aivan niinku se oli teininäki. Hommat pois alta ja äkkiä kotiin.

Koliikki?

• Ratikkakuski kirjoitti:

Koliikki?

mut yösyötöt ja kaikki muu häslinki siinä, niin heräilen, enkä nuku kunnolla, eikä siinä ole mitään järkiä, että molemmat on sitte päivisinkin rättiväsyneitä.

• uk-ko

on koostunut yksinomaan asioista, jotka toistuvat päivästä päivään tai viikosta toiseen. Niiden asioiden sisällä on kuitenkin elämää, joten se ei haittaa.

• Marjelie

ja jotakin samanlaista. Jokainen päivä on erilainen ainakin joltain osin. Jonakin aamuna nukkuu pidempään ja jonakin aamuna herää aikaisin. Tällä viikolla on ollut pakkasta, sen takia olen ollut enemmän sisätiloissa, mutta lenkillä olen sentään yrittänyt käydä mahdollisuuksien mukaan. Ainahan sitä kaikenlaista puuhaa keksii aikansa kuluksi, jos ei muuta niin katselee nettiä, jos sekin sattuu pelaamaan pakkasella.

• htrouig

päivillä raskain riipuksin etiäpäin

• konttorirotta

harrastin nettiseksiä, kävin elokuvissa uuden tuttavuuden kanssa kanssa ja podin migreeniä.

• kävin kahdesti hiihtämässä, takana noin 10 km.

• Ja sain budjettineuvotteluissa kuraa niskaani. Elämä on...

• että kirjoitin kirjeen KÄSIN! tai no, itseasiassa toisen mut siis se eka oli joskus viikkoja sitte joten pinnistin ja kirjoitin toisen kun vastausta kerta odotellaan.

"vai tuntuuko sinusta(kin) että kaikki viikot ja päivät ovat aina lähes samanlaisia?"
      vähä outo kyssä mutta tuotatuota, tuntuu ja ei tunnu. mieluummin viihdyn kuitenki siinä tylsässä tutussa ja turvallisessa ku että joka päivä olis jotain uutta ja outoa jossa olis ehkä liikaa sulattelemista.. vaikka toki onhan se hyvä välistä revitellä jne mutta nyt on tämmöset hetket ja vaiheet että on hyvä vaan olla tässä "samanlaisessa" eikä valittamista, ihmisestä se kai on kii.

• vänksy

ovat mulle aina yhtä ja samaa mustanharmaata pimeää massaa. Keväällä mä herään vähitellen eloon. Kesällä voin joskus jopa tehdäkin jotain.

• Suurena kysymysmerkkinä...

• Äiti-immeine

Rakastuin tällä viikolla oikein kunnolla,vaikka olenkin hänen kanssaan ollut jo puoli vuotta.Kannattaa tutustua toiseen kunnolla,ennenkun ryhtyy "läheiseksi".Viime rakkaudesta on kulunut tosi pitkääääääääääääääääääää aika.
      Toinen asia on,että annoin äidille poskipusun,kiitollisuudesta häntä kohtaan.

• Toljake

Tällä viikolla... Hmmm... Joo'o, hiukan on erilaisuutta viikkoon mahtunut.

Kävin kuolleen enoni kämpässä tyhjentelemässä sitä hiukan. Ja kävin 6h sitten leffassa katsomassa aivotonta hosumista, mikä oli pahuksen hauskaa pitkästä aikaa. Ja menen vielä luistelemaan kahden neidin kanssa tänään, jahka ehdin muutaman tunnin nukkua välissä.

Oikeastaan varsin erilainen viikko, hyvällä tavalla, loppujen lopuksi :)

• Roomalaisen viikon ja nyt on aika katua, puhdistautua ja pyytaa jumalilta uusia voimia.

• uk-ko

Löysin Marsin. En ole ennen sitä nähnyt. Olin pihalla kattelemassa kuuta kiikarilla ja vahingossa huomasin sen. Kaakkoisella taivaalla, suunnilleen samalla korkeudella kuin kuu. Se näkyy hyvin paljain silmin: ruskean punaisena loistava tähti :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2911
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2830
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2162
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1715
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      144
      1507
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1452
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      152
      1387
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe