ostin ihan tavallisen dvd soittimen,siis ei tallentava mistä voi vain katsoa elokuvia. MIksi en pysty katsomaan itse tallennettuja levyjä??? siksi juuri sen ostin. Kaupasta ostetut levyt toimivat. onko asetuksista kiinni vai mikä on? jos joku selittäisi.
philips dvd ja ongelma
4
76
Vastaukset
oletko sulkenut polttamasi levyt?
mitä kaikkia muotojasoittimesi tukee?
missä muodossa olet polttanut?- dfsjsd
olen tallentanut telkusta tallentavalle digiboxille ja siitä sitten tallentanut levylle sellaisella aikas vanhalla dvd-soittimella. nyt kun ajattelin toiseen huoneeseen tosiaan ton tavallisen dvd soittimen niin sitten ei näykkään levyt..apua
- babaduu
dfsjsd kirjoitti:
olen tallentanut telkusta tallentavalle digiboxille ja siitä sitten tallentanut levylle sellaisella aikas vanhalla dvd-soittimella. nyt kun ajattelin toiseen huoneeseen tosiaan ton tavallisen dvd soittimen niin sitten ei näykkään levyt..apua
Eipä aina käytä DVD soitin samaa formaattia kuin tallentava boxi.
- tynneri kolisee
dfsjsd kirjoitti:
Kai älykkäänä miehenä tajusit kertoa myyjälle että tarvitset dvd-soittimen joka tukee niitä sun itsetekemiä dvd-tallenteiden muotoja. Mutta jos olet suoraan digiboksista jotain transport streamia tallentanut, et tule niitä koskaan dvd-soittimella näkemäänkään, pelkästään tietokoneellas. Ne pitäis ensin demuxata vaikka projectx:llä ja sitten joko authoroida dvd tai pakata johonkin toiseen muotoon, jota se sun dvd-soittimes tukee. Helppoa kuin heinänteko, oliskohan kannattanut perehtyä asiaan ensin, koska esim. afterdawnissa ainakin löytyy asiaa sivuavia aiheita vaikka lampaat söis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141612Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651612- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525