Adobe - FlashPlayer tarjosi koneen (WinXP 3) käynnistyessä päivitystä.
Valitsin >---myöhemmin
Adobe-FlashPlayer tarjoaa ...
14
297
Vastaukset
- .
On aiheellista päivittää.
Sinänsä päivityksiä koskien outo kysymys. - E-89
Googletin juuri juttua. Tulin siihen tulokseen, että valintani
>myöhemmin..< oli ilmeisesti oikea.- kuutamoeikka
mistä niin päättelit? Päättelit päin persettä.
Tuon reiän paikkaa tarjonnevat:
http://secunia.com/advisories/38547/
Päivittämättömiltä koneilta pitäisi estää nettiin pääsy kokonaan.- että-täh
Estääkös tämä Vista ja tavallinen käyttäjätili sen ettei mitään päivitys ehdotuksia tule koskaan joten saan tiedon haavoittuvuukista cert-fi:n kautta sähköpostiin ja sitten poistan entisen ja lataan ja asennan uuden
- ulkä3
No, kaikki on suhteellista. Minulla myös WinXP sp3 ja paripäivää sitten sama ilmoitus kun käynnistin koneeni.
Tuo päivitysilmoitus on tullut aina kun uusi päivitys on tarjolla.
Itsekin olen aina valinnut tuon myöhemmin ja sen jälkeen tarkistan Adoben sivulta onko uusi päivitys tullut.
Jokainen kerta oli uudempi päivitys tarjolla, tämä nyt on vain minun tapa toimia. - Tee-se-itse
FlashPlayer EI ole IKINÄ tarjonnut minulle päivityksiä itse. Sen sijaan olen päivittänyt sen aina itse hakemalla uuden version valmistajan omilta sivuilta.
- E-89
Löytyi tuollainen teksti (Suomi 24 .. Hae):
>>Navigo : Adobe Flash Player 10
Adobe Flash Playerin uuden versio 10:n toiminnassa on havaittu ongelma, joka
liittyy flash-tiedostojen näyttämiseen. Animaatio ei lataudu Navigon ... - sper...
Onko sinulla täysin sama tietokonesysteemi kuin kysyjällä kun näytit kyseenalaistavasi päivitysilmoituksen.
- vcbngf
Tämän takia nettiä käyttävät ohjelmat pitää päivittää.
http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/article375966.ece?s=r&wtm=mikropc/-17022010 - Tee-se-itse
Kyllä. Käytössäni on xp sp 3:lla. Ehkä alkuperäisen kysyjän koneella asetukset ovat toisenlaiset.
Olet ladannut Adobelta Flash playerin ja nyt kun se tarjoaa päivityksiä tuotteeseensa, alat sitä jahkailemaan. Miksi näin epäluuloinen? Eikö tuolla ajattelulla kannattaisi nakata koko Flash player menemään koneelta?
ei päivittele mitään eikä käytä palomuureja eikä virustutkia eikä lue käyttöohjeita eikä valitse kyntäjänä vakoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505