Elikkäs poltin tälläiselle levylle musiikkia, mutta kun laitan sen auton soittimeen, siihen tulee että "disc error" Mistäköhän tämä saattaisi johtua? Windows media pläyerillä poltin..
DVD+RW
19
199
Vastaukset
- pave748
se että tuo on DVD ja autossas on CD soitin.
- asdss
Mutta auton soittimessa lukee myös, dvd r?
asdss kirjoitti:
Mutta auton soittimessa lukee myös, dvd r?
Olisko kannattanut kertoa vähän lisää tietoja, vaikkapa soittimen merkki ja malli?
- että..
winukka teki vinukat ja poltti wmv muotoon ja soitin ei osaa mokomaa, koitas polttaa ämpeekolomoseksi, jospa onnistuisi.
- Nichya
ei tue kaikkia DVD muotoja ja niille tallennettua dataa.
Polta tavarat vaikkapa DVD R levylle mp3 muodossa, niin silloin pitäis soittimen sittaa biisit mukisematta.
Jos ei. Niin kerro sitten lisää. Soitimen merkki ja malli. DVD aihion merkki ja malli.- ............
Moni soitin on ronkeli soittamaan RW levyjä, on kyse sitten CD tai DVD levyistä. Data tallentuu levyille niin että siellä on "heijastavia" ja "ei heijastavia" kohtia jotka laser lukee, suurin ero heijastavuudessa on prässätyissä levyissä ja kertapoltettavissa jo huomattavasti pienempi. RW eli uudelleen poltettavissa heijastavuuden ero on vielä pienempi ja monelle soittimelle liian pieni jotta soitin pystyisi luotettavasti lukemaan levyä -> disk error tai vastaavaa (ja noissakin on melkoisia eroja eri merkkien välillä, samoin polttonopeus vaikuttaa usein jonkinverran eli hidas poltto -> suurempi ero heijastavuudessa -> toimii paremmin).
Myös tallennusmuoto vaikuttaa, osaako soitin soittaa vain audiomuotoisia levyjä vai myös datamuotoisia ja jos osaa datamuotoiset niin MP3 vai WMA muodossa tai sitten molempia.
- Mersurouva
Ei minunkaan Mercedeksen Pioneerissa toimi noi RW-levyt, muut poltetut kyllä.
- minun...
Ferrarissa.
minun... kirjoitti:
Ferrarissa.
Hommatkaa samanlainen Bugatti Veyron kuin mulla, toimii kaikki levyt.
- Juhani Aho
Dr.xyz kirjoitti:
Juttu on muuten niin, että jotkut koneet on ronkeleita jonkunmerkkisten levyjen suhteen. Mulla esim toimi yhdessä vehkeessä hyvin merkki Imation ja toisessa ei mitenkään. Se on kiinni jostain niin pikkujutusta että tieto ei valu asiakkaalle asti.
- Zonda
Dr.xyz kirjoitti:
onks sulla kitkat vai nastoillako ajelet?
Soiko myös jarrulevyt?
Sivumennen mainiten, mun Zondassa tuppaa toi lasinpyyhkijä jäätymään talvella, mikähän auttais? Zonda kirjoitti:
onks sulla kitkat vai nastoillako ajelet?
Soiko myös jarrulevyt?
Sivumennen mainiten, mun Zondassa tuppaa toi lasinpyyhkijä jäätymään talvella, mikähän auttais?Ostin samalla myös jumbojetin hönkimään suihkumoottoreillaan edeltäkäsin tien sulaksi. Ihan kesäkelin pito eikä pyyhkimet jäädy.
Jarrulevyt soittaa Vivaldia, lisävarusteena kyseinen ominaisuus maksoi 50000€.- Zonda
Dr.xyz kirjoitti:
Ostin samalla myös jumbojetin hönkimään suihkumoottoreillaan edeltäkäsin tien sulaksi. Ihan kesäkelin pito eikä pyyhkimet jäädy.
Jarrulevyt soittaa Vivaldia, lisävarusteena kyseinen ominaisuus maksoi 50000€.toinenkin äänirasia:
Shure
M97xE Phono Cartridge
Extra smooth sound and extremely accurate over the entire frequency range. Elliptical stylus, Shure Type 2 cantilever, dynamic stabilizer brush.
$140.00
Mulla on tässä turhan jäykkä jousitus, neula tahtoo hyppiä uralta toiselle. Zonda kirjoitti:
toinenkin äänirasia:
Shure
M97xE Phono Cartridge
Extra smooth sound and extremely accurate over the entire frequency range. Elliptical stylus, Shure Type 2 cantilever, dynamic stabilizer brush.
$140.00
Mulla on tässä turhan jäykkä jousitus, neula tahtoo hyppiä uralta toiselle.Lasersäde skannaa jarrulevyn pintaa, joka levyssä on Vivaldin eri vuodenajat, edessä on kevät ja kesä, takana syksy ja talvi. Kojelaudassa on yksisarvisen sarvesta kaiverrettu vipu, josta valitaan mitä vuodenaikaa soittaa.
- Zonda
Dr.xyz kirjoitti:
Lasersäde skannaa jarrulevyn pintaa, joka levyssä on Vivaldin eri vuodenajat, edessä on kevät ja kesä, takana syksy ja talvi. Kojelaudassa on yksisarvisen sarvesta kaiverrettu vipu, josta valitaan mitä vuodenaikaa soittaa.
keväämmällä alkaa ilmestymään sivuääniä (7.1?), kun suolasumu ruostuttaa levyt. Pitää koettaa pitää niitä kaiken aikaa hiukan laahaamassa, pysyy äänet lasimaisen kirkkaina.
Zondassa ei ole tollasia hienouksia, se on vaan nopea. Tavaratilakin on aika pieni.
- eipäs,
Sulje levy polton jälkeen niin toimii lähes varmuudella.
- Kokemuksen ääni.
Saattaa toimia paremmin, on tullut useita soittimia vastaan joissa pelittää vain - merkkinen levy.
se musa wav:iksi ja polta audio cd ja sulje se.
soi missä laitteessa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505