näkyvät nykyhetkessäsi?
G: Miten exäsi
27
197
Vastaukset
- Marjelie
itse ainakaan tällä hetkellä. Niitä on vain yx.
exä oma-aloitteisesti (!) haki autoni ja sulatti sen ensin yön tallissaan, latasi akun, lisäsi pissapojan nesteet ja tarkisti öljyt ja teki jotain muutakin, mistä en edes ymmärtänyt ja tänään tuodessaan auton takas mainitsi, että ohjaustehostimeen pitäisi käydä lisäämässä nestettä huoltiksella. - Lasten takia tietty hän näkyy silloin tällöin muutenkin, koska meillä on yhteishuoltajuus.
- antry
en ole kuullut tai nähnyt ex-aviomiestäni varmaan kohta vuoteen.
modelli kirjoitti:
mies ainakin tuossa mielessä.
Ei miehessä mitään vikaa ole (on muuten sinkkukin vielä, vinkkinä palstan naisille ;) mut meistä ei vaan ollut pariksi enää.
- alright
antry kirjoitti:
en ole kuullut tai nähnyt ex-aviomiestäni varmaan kohta vuoteen.
mä luulin, että sä oot mies?
- BlueNightSatin
xena-183 kirjoitti:
Ei miehessä mitään vikaa ole (on muuten sinkkukin vielä, vinkkinä palstan naisille ;) mut meistä ei vaan ollut pariksi enää.
varaudu sähköposti tulvaan! ;)
myös yhteishuoltajuus, mut ei silti nähdä kuin toistemme autojen takavalot...tietty jos kersat on oikein pikkusia niin sittehän on pakko nähdä.
- antry
alright kirjoitti:
mä luulin, että sä oot mies?
välillä ja se on mies
BlueNightSatin kirjoitti:
varaudu sähköposti tulvaan! ;)
Juu, anti tulla vaan :) Mulla on hyvä asento ja lukufiilis :D
- BlueNightSatin
xena-183 kirjoitti:
Juu, anti tulla vaan :) Mulla on hyvä asento ja lukufiilis :D
sekuntti. :D
- BlueNightSatin
BlueNightSatin kirjoitti:
sekuntti. :D
jo yv:nä. :)
relaxed_eyes kirjoitti:
myös yhteishuoltajuus, mut ei silti nähdä kuin toistemme autojen takavalot...tietty jos kersat on oikein pikkusia niin sittehän on pakko nähdä.
on mukavempi olla hyvissä puheväleissä edelleen. - Tietty sit jos toisella olis oikein mustis kumppani, niin se on hankalampaa, mutta kun sen tekee heti alussa selväksi, että lasten takia on oltava yhteyksissä, niin kyllä se toimii. - Ja meidän muksut 10/12 -v.
tiliotteella.
Mitenkään. Yks yrittää näkyä, mutta mä soitan sille aina silloin poliisit tai haastan oikeuteen, joten kyllä sekin pikku hiljaa alkaa sitä näkymistään vähentään.
Jee.. kyllä siitäkin eroon pääsee :)juuri muuten kuin välillisesti. Niiden kanssa on joskus elämäänsä elänyt ja niillä on vaikutuksensa siihen, millainen ihminen nykyään olen hyvässä ja pahassa. Muuten hyvin vähän, satunnaisesti.
mutta määrittele ensin ex.. jos mieski on ottanu sinut "exänä" mutta se on ollu sulle vaan joku tyyliin säätö, niin aika hankala tilanne. vaan joka tapauksessa toiseen en mitenkään moneen vuoteen ja toisen kanssa pidetään kirjeillä joskus yhteyttä eli ei näy sen suuremmin.
- Rakkauspaketti
LaRito kirjoitti:
se em. on joku kaverin tyylinen.
Tiliotetta katsoessani,muistuu exä mieleen.Mutta kohta onneksi ei tarvitse muistaa edes exän olemassaoloa:)
- Crocuta
Tulee välillä kaupassa vastaan. Moikkaan.
- vänksy
hyvin..
- alright
millään tavalla :s
- Fr.Fionatar
Hän ei vaikuta elämääni millään lailla, en edes tiedä missä hän asuu.
- monte34
juu vierailuina ja pieninä palveluksina esim housun lahkeitten lyhentämiset
- alright
monte tässä ei puhuttu sun äidistä
- monte34
alright kirjoitti:
monte tässä ei puhuttu sun äidistä
ompelukonetta käyttää, exäni osaa ja toinen eksä leikkaa tukkani
- kirpela
hankalin useiten, ihkuin silloin tällöin naapurikaupunnissa käydessä tai kun ilmenee nörttiongelmia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024672Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493182Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852929- 801690
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021274- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40921Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184894