..näet exäsi kävelevän ~kadulla~ onnellisesti jonkun uuden ihmisen kanssa???
*he näyttävät onnellisilta ja rakastuneilta*
..oletko mustasukkainen, miks?!
Mitä sä ajattelet jos..?
63
382
Vastaukset
- Crocuta
Mikäs v**un teema ilta...
En ole. Aikaa multaa muistot.Mulle tää exien/ex-suhteitten muistelu ja analysointi sopii paremmin kuin nyxän.. sattuneesta syystä :)
- BlueNightSatin
sillä pyyhkii hyvin. Good for him. Ja saatan vilauttaa hyväksyvän hymyn. Mooii! :)
- Marjelie
Ex on jo naimisissa, eikä näy täälläpäin
Riippuu kuka, niin mitä teen/ajattelen. Muita tuskin edes vilkaisen, eikä mua kiinnosta mitä ne tekee. Paljon onnee vaan niile.
Yhden kohdalla yrittäisin karkuun, ja jos se ei onnistu, joudun taas soittaan poliisit tai haastaan sen oikeuteen. Hänen uutta eukkoaan tuskin kerkiän edes vilkaseen, mistään muusta puhumattakaan. Noh, jos kerkeisin ajatteleen niin sääliksi kävisi.
Mustasukkainen en ole kenestäkään. Mä olen huonosti mustis niistä seurustelunkaan aikana, puhumattakaan sitten kun olen ne mäjelle vipannut. E V V K kuvastaa hyvin tuntemuksiani.siitä miten erottu, voi mennä mustasukkaisuudesta välinpitämättömyyteen jne.
ja sitte toisekseen riippuu myös miehestä.- Ap.
LaRito kirjoitti:
mustasukkainen vaikka yrittäisinki peittää.
kiitos sulle rehellisyydestäsi : )
- BlueNightSatin
Ap. kirjoitti:
muutko valehtelee? Yleensä jos eroan, olen miettinyt aisan tappiin asti valmiiksi. Eikä mulla ole hampaankolossa silloin mitään. Antaa mennä ja elää. Niinhän mä itsekkin jatkan elämääni.
Ap. kirjoitti:
ole hyvä.
ja jazu, valitettavasti kaikki ei vaan oo samanlaisia.- lempattu
BlueNightSatin kirjoitti:
muutko valehtelee? Yleensä jos eroan, olen miettinyt aisan tappiin asti valmiiksi. Eikä mulla ole hampaankolossa silloin mitään. Antaa mennä ja elää. Niinhän mä itsekkin jatkan elämääni.
tulet lempatuksi jonkun toisen vuoksi, ajattelet asiaa toisin.
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
tulet lempatuksi jonkun toisen vuoksi, ajattelet asiaa toisin.
kuule tullu lempatuksi monta kertaa (periaatteessa), mutta silti se on hyvä jos ei me yhdessä ehkä jonku muun kanssa sitten. Asenne kysymys.
- BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
ole hyvä.
ja jazu, valitettavasti kaikki ei vaan oo samanlaisia.enkä mä sillä sanonnukkaan. Mä olen vaan vuosien varrella oppinu, ettei katkeruus auta vittujakaan. Elä ja anna muiden elää, sillain se on kaikista parhain. Elämä aina jatkuu, niin kauan kun on elämää. :)
- lempattu
kuule tullu lempatuksi monta kertaa (periaatteessa), mutta silti se on hyvä jos ei me yhdessä ehkä jonku muun kanssa sitten. Asenne kysymys.
jos väität että et ole ollut mustasukkainen tai sitten et ole koskaan välittänyt jättäjästä.
Mut sä oletkin hyvä esimerkki tekopyhyydestä. BlueNightSatin kirjoitti:
enkä mä sillä sanonnukkaan. Mä olen vaan vuosien varrella oppinu, ettei katkeruus auta vittujakaan. Elä ja anna muiden elää, sillain se on kaikista parhain. Elämä aina jatkuu, niin kauan kun on elämää. :)
edelleen puhut vaan tyyliin minäminä-tavalla. =/ ei kaikista siihen oo, ainakaan heti.. saati myöhemminkään.
jotku erot voi vaan olla niin vittumaisia että siinä jää toinenki tavallaan miettiin että mitä tapahtu.. ja jää märiseen sitä.- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
jos väität että et ole ollut mustasukkainen tai sitten et ole koskaan välittänyt jättäjästä.
Mut sä oletkin hyvä esimerkki tekopyhyydestä.tunteet oli ennen eroa. Eron jälkeen aina helpottaa. Sinä taas et tunne mua, joten älä työnnä sanoja mun suuhun. Taukki.
- BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
edelleen puhut vaan tyyliin minäminä-tavalla. =/ ei kaikista siihen oo, ainakaan heti.. saati myöhemminkään.
jotku erot voi vaan olla niin vittumaisia että siinä jää toinenki tavallaan miettiin että mitä tapahtu.. ja jää märiseen sitä.sori. Ei ollu tarkotus. Tarpeeks monta kertaa pettyy alkaa helpottaa. Tai joo se on kait ihmisestä kii. Mulle taas ero on aina helpotus, kun suhteessa on jotain pielessä. Enkä mä takasin halua sitä pahaa oloa, joten en myöskään jää katumaan tai kaipaamaan. Mä mä mä..mutta en voi tietty sanoa muiden puolesta. Kait siinäkin voi kasvaa?
- lempattu
tunteet oli ennen eroa. Eron jälkeen aina helpottaa. Sinä taas et tunne mua, joten älä työnnä sanoja mun suuhun. Taukki.
niin kuin sinä väität, se on joko valehtelee, on kokematon ihmissuhteissa, tyhmä tai tekopyhä. Mihin asetut sinä?
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
niin kuin sinä väität, se on joko valehtelee, on kokematon ihmissuhteissa, tyhmä tai tekopyhä. Mihin asetut sinä?
sanoin jo, että ne kalvavat mustasukkaisuuden ja muun ikävän tunteet oli siinä suhteessa ollessa. Ei sen jälkeen. Mä kylmetyn, kun voin pahoin. En märehdi juurikaan enkä varsinkaan eron jälkeen. Korkeintaan ajattelen, että surku kun ei kestänny. Ja itte sä olet saapas. Minkä sille voi jos sä olet luonteeltasi katkeroituvaa sorttia, etkä osaa irrottaa otettas. Elä silti kuvittele että kaikki on. En ole ollut viellä koskaan mustasukkainen kenekään uudesta onnesta. Se on fakta. Siitähän tässä länkytetään? :)
- lempattu
sanoin jo, että ne kalvavat mustasukkaisuuden ja muun ikävän tunteet oli siinä suhteessa ollessa. Ei sen jälkeen. Mä kylmetyn, kun voin pahoin. En märehdi juurikaan enkä varsinkaan eron jälkeen. Korkeintaan ajattelen, että surku kun ei kestänny. Ja itte sä olet saapas. Minkä sille voi jos sä olet luonteeltasi katkeroituvaa sorttia, etkä osaa irrottaa otettas. Elä silti kuvittele että kaikki on. En ole ollut viellä koskaan mustasukkainen kenekään uudesta onnesta. Se on fakta. Siitähän tässä länkytetään? :)
joka ei katkeroidu pahojen vastoinkäymisten tielle tullessaan, on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Katkeroitumisesta selvitään ajan myötä, mutta itsepetoksesta ei sitten niin helposti selvitäkään.
sori. Ei ollu tarkotus. Tarpeeks monta kertaa pettyy alkaa helpottaa. Tai joo se on kait ihmisestä kii. Mulle taas ero on aina helpotus, kun suhteessa on jotain pielessä. Enkä mä takasin halua sitä pahaa oloa, joten en myöskään jää katumaan tai kaipaamaan. Mä mä mä..mutta en voi tietty sanoa muiden puolesta. Kait siinäkin voi kasvaa?
se että totta helvetissä tuntee mustasukkaisuutta jollain tavoin jos on tosissaan toisesta välittäny ja tämä menee esim. vaikka jättään eikä menny selvittään keskeneräisiä välejään tms. sen jätetyn kans. ja se jos mikä on vaarallinen tilanne. ja tunteeton on se joka ei tuollasessa tilanteessa yhtään välittäis, lukuunlaskematta ne jotka on suhteessa pelkän seksin tms. takia.
LaRito kirjoitti:
se että totta helvetissä tuntee mustasukkaisuutta jollain tavoin jos on tosissaan toisesta välittäny ja tämä menee esim. vaikka jättään eikä menny selvittään keskeneräisiä välejään tms. sen jätetyn kans. ja se jos mikä on vaarallinen tilanne. ja tunteeton on se joka ei tuollasessa tilanteessa yhtään välittäis, lukuunlaskematta ne jotka on suhteessa pelkän seksin tms. takia.
katkeruus varmaan myös se yks.. mutta ketä siitäki syyttään?
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
joka ei katkeroidu pahojen vastoinkäymisten tielle tullessaan, on jotain perustavanlaatuisesti vialla. Katkeroitumisesta selvitään ajan myötä, mutta itsepetoksesta ei sitten niin helposti selvitäkään.
tottakai. Sut on ilmeisesti lempattu lennossa? Mua ei ole. Mua on vaan vedätetty ja petetty. Välillä lyöty turpaan. Voi olla että selittää sen miksi mä en ole kyseisiä tyyppejä kaivannut eron jälkeen. Mutta pahimmankin petturin onnesta olen ollu vilpittömästi onnellinen. Koska toivon et se olis edes sille uudelle uskollinen. Sano vaan kipeeksi. Ehkä mä sitten olen. Mut nyt mä lähden saunaan. Ja ne kerrat kun joku muu on valittu mun sijaan sattui sen hetken, mutta mä putoan jaloilleni nopeesti. Enkä tosiaan kattele kateellisena, kuinka se on toisen kanssa onnellinen. Mä persutelen asiat järjellä. Mikä ei yhteen kuulu se erkanee. Ja thats it. Aika suoraviivaista eikö?
- lempattu
tottakai. Sut on ilmeisesti lempattu lennossa? Mua ei ole. Mua on vaan vedätetty ja petetty. Välillä lyöty turpaan. Voi olla että selittää sen miksi mä en ole kyseisiä tyyppejä kaivannut eron jälkeen. Mutta pahimmankin petturin onnesta olen ollu vilpittömästi onnellinen. Koska toivon et se olis edes sille uudelle uskollinen. Sano vaan kipeeksi. Ehkä mä sitten olen. Mut nyt mä lähden saunaan. Ja ne kerrat kun joku muu on valittu mun sijaan sattui sen hetken, mutta mä putoan jaloilleni nopeesti. Enkä tosiaan kattele kateellisena, kuinka se on toisen kanssa onnellinen. Mä persutelen asiat järjellä. Mikä ei yhteen kuulu se erkanee. Ja thats it. Aika suoraviivaista eikö?
" Mua on vaan vedätetty ja petetty. Välillä lyöty turpaan."
Tämä kertoo sinun harkintakyvystä. Asetut tyhmien joukkoon. - BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
mull taas on mustasukkaisuudesta erilainen ajatus. Se on menettämisen pelkoa, omistushalua. Mä kartan sellaista. Olen ollut mustasukkainen joskus pelkistä kuvistakin. Välittäminen taas on mullekkin ominaista eronki jälkeen, muttei mustasukkaisuus eikä katkeruus. Mut nyt saunaan.
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
" Mua on vaan vedätetty ja petetty. Välillä lyöty turpaan."
Tämä kertoo sinun harkintakyvystä. Asetut tyhmien joukkoon.sulla on oikeus mielipiteeseen. Tyhmä taas ei näe muuta kuin oman kantansa. Eli sinä olet tässä ainakin yhtä tyhmä,kuin mä.
- lempattu
sulla on oikeus mielipiteeseen. Tyhmä taas ei näe muuta kuin oman kantansa. Eli sinä olet tässä ainakin yhtä tyhmä,kuin mä.
et miksi olet tullut vedätetyksi ja hakatuksi? Tiedätkö syyn?
mull taas on mustasukkaisuudesta erilainen ajatus. Se on menettämisen pelkoa, omistushalua. Mä kartan sellaista. Olen ollut mustasukkainen joskus pelkistä kuvistakin. Välittäminen taas on mullekkin ominaista eronki jälkeen, muttei mustasukkaisuus eikä katkeruus. Mut nyt saunaan.
mulla että ero ei tosiaan oo helpotus, muutenki niin herkkään (vaikeasti pitemmän kautta) alan mihinkään suhteeseen.. ja sitte yhtäkkiä tapahtuu jotain tuollasta johon ite on muka niin paneutunu niin ei vittu, se vie luottamuksen kaikkeen. eli tämä sinun tekstis mun korvaan vaan särähti ku puhuit vaan niin itsetietoisesti ja NS. yleistäen.. siis siihen tyyliin.
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
et miksi olet tullut vedätetyksi ja hakatuksi? Tiedätkö syyn?
toisen puolelta ei ole ollu rakkautta eikä kunnioitusta mua kohtaan, samasta on kyse myös siinä jos jätetään kuin nalli kalliolle. :)
- BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
mulla että ero ei tosiaan oo helpotus, muutenki niin herkkään (vaikeasti pitemmän kautta) alan mihinkään suhteeseen.. ja sitte yhtäkkiä tapahtuu jotain tuollasta johon ite on muka niin paneutunu niin ei vittu, se vie luottamuksen kaikkeen. eli tämä sinun tekstis mun korvaan vaan särähti ku puhuit vaan niin itsetietoisesti ja NS. yleistäen.. siis siihen tyyliin.
mä pyrin välttämään yleistystä. Omalla suulla vaan puhun. Mua vaan rupes nyppimään toi aloittaja, kun se alkaa päättämän mikä on oikea tapa reagoida siihin, miten koet kun exä tulee onnellisena sua kadulla vastaan uuden rakkautensa kanssa. Jos ei tunne mustasukkaisuutta, niin sekö olis pitäny valehdella aloittajalle. Se sieppas. Nojoo. Ei pitäs ottaa näitä ainoita oikeita mielipiteen edustajia koskaan niin vakavasti. Tässä ketjussa oli vaan monta ihmistä ja jokaisen kokemus on oikea. Ei sitä voi vähätellä meistä kukaan toinen.
mä pyrin välttämään yleistystä. Omalla suulla vaan puhun. Mua vaan rupes nyppimään toi aloittaja, kun se alkaa päättämän mikä on oikea tapa reagoida siihin, miten koet kun exä tulee onnellisena sua kadulla vastaan uuden rakkautensa kanssa. Jos ei tunne mustasukkaisuutta, niin sekö olis pitäny valehdella aloittajalle. Se sieppas. Nojoo. Ei pitäs ottaa näitä ainoita oikeita mielipiteen edustajia koskaan niin vakavasti. Tässä ketjussa oli vaan monta ihmistä ja jokaisen kokemus on oikea. Ei sitä voi vähätellä meistä kukaan toinen.
mutta sulle oon tavallani kade siitä miten exiin suhtaudut vaikka mulla niitä vähempi on ollukki.. kokonaista 2!
sitte se jos exä ei eväänsäkkään liikauta sille että sua vituttaa se teidän homma. voi huoh..- lempattu
toisen puolelta ei ole ollu rakkautta eikä kunnioitusta mua kohtaan, samasta on kyse myös siinä jos jätetään kuin nalli kalliolle. :)
ei ollut mitään syytä?
- BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
ei ollut mitään syytä?
oli se syy, että mä olen aika suora sanomaan. Sehän voi aiheuttaa miehille sen, että nyrkki heilahtaa kun sanat katoaa? Mutta mun nähdäkseni pettäminen on jokaisen omaa heikkoutta, ei se ole muiden syy. Ja hakkaaminen on raukkamaisen paskan hommia. Fiksu lähtee kävelemään, eikä ala hakkaamaan. :)
- BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
mutta sulle oon tavallani kade siitä miten exiin suhtaudut vaikka mulla niitä vähempi on ollukki.. kokonaista 2!
sitte se jos exä ei eväänsäkkään liikauta sille että sua vituttaa se teidän homma. voi huoh..mäkin mielestäni ymmärrän, olenhan mäkin ollut mustis joskus suhteissani. pahastikkin ja tiedän mitä se on kun mustuu vieraille annetusta huomiosta. Kuten pussailu ja lääppiminen. Tai kun saat tietää, että sua on petetty. Ei se ilahduta ei. Ja mustiskin olen ollu. Myönnän. Vaan siitäkin voi kasvaa ulos. Oikeesti. Luopuu vaan siitä ajattelumallista, että toisen on pakko rakastaa sua. Ja siitä, että teidän on pakko olla yhdessä. Kokolailla noin mä olen ajatellu. Pakko ei ole kun kerran kuolla. Voit vaan tehdä parhaas ja toivoa, että sua rakastetaan ja kunnioitetaan. Mutta sen täytyy tulla aidosti ja vapaehtosesti. Voit koittaa rakastaa toisen "omaksi", mutta et voi ketään pakottaa olemaan sun, jos se ei sitä itse halua. Tiedän ettei kaikki pysty ajattelemaan noin. Se voi kuulostaa kolkolle ja tunteettomalle. Mutta itseasiassa sillain ne tunteet on kuitenkin aitoja ja tietää, että ne tulee sydämestä eikä pakosta. Ei ketään vaan voi pistää toimimaan oman mielen mukaan. Pitää erota, jos ei luontevasti käy hommat yksiin. ja sen kun tajuaa ettei käynny yksiin, on helppoa järjellä ajatella, että parempi hellittää, kun roikuttaa väkisin. Tottakait tunteet on aina ne mikkä joutuu kuolettamaan ja kuolee joskus ittestäänkin, kun homma ei vaan toimi. Emmä sano, että helppoa on huomata ettei me sitten käytykkään yksiin.
Njoo käsitän, että äkki ero ja lemppaus satuttaa. Tottakait. Mutta miks sitten olla enää mustis siitä tyypistä joka sua niin kohteli? Sehän hylkäs sut kun rukkasen. Antaa mennä, ei sille paljon voi arvoa laskee...eikä sen takia kannata itteensä kiusata. - lempattu
oli se syy, että mä olen aika suora sanomaan. Sehän voi aiheuttaa miehille sen, että nyrkki heilahtaa kun sanat katoaa? Mutta mun nähdäkseni pettäminen on jokaisen omaa heikkoutta, ei se ole muiden syy. Ja hakkaaminen on raukkamaisen paskan hommia. Fiksu lähtee kävelemään, eikä ala hakkaamaan. :)
ei myöskään provosoi toista toisen heikkouksilla.
Mutta mulla ei ole enää mitään kysyttävää. Mielipiteeni sinusta ei muuttunut. - BlueNightSatin
lempattu kirjoitti:
ei myöskään provosoi toista toisen heikkouksilla.
Mutta mulla ei ole enää mitään kysyttävää. Mielipiteeni sinusta ei muuttunut.eikä sekopäitä aina erota heti. Provosoituminen on provosoitujan vastuulla sekin loppujen lopuksi. Jos on vilkas mielikuvitus ja tulee ufo miehille mustasukkaiseksi ja vetää pataan siksi, että oma lanttu ei säteile, niin sehän se onkin provosoimista. Eipä minunkaan kanta sun yksinkertaisuudesta muuksi muuttunut. tahkoa omaa ympyrääs, kun et muuhun pysty. :)
mäkin mielestäni ymmärrän, olenhan mäkin ollut mustis joskus suhteissani. pahastikkin ja tiedän mitä se on kun mustuu vieraille annetusta huomiosta. Kuten pussailu ja lääppiminen. Tai kun saat tietää, että sua on petetty. Ei se ilahduta ei. Ja mustiskin olen ollu. Myönnän. Vaan siitäkin voi kasvaa ulos. Oikeesti. Luopuu vaan siitä ajattelumallista, että toisen on pakko rakastaa sua. Ja siitä, että teidän on pakko olla yhdessä. Kokolailla noin mä olen ajatellu. Pakko ei ole kun kerran kuolla. Voit vaan tehdä parhaas ja toivoa, että sua rakastetaan ja kunnioitetaan. Mutta sen täytyy tulla aidosti ja vapaehtosesti. Voit koittaa rakastaa toisen "omaksi", mutta et voi ketään pakottaa olemaan sun, jos se ei sitä itse halua. Tiedän ettei kaikki pysty ajattelemaan noin. Se voi kuulostaa kolkolle ja tunteettomalle. Mutta itseasiassa sillain ne tunteet on kuitenkin aitoja ja tietää, että ne tulee sydämestä eikä pakosta. Ei ketään vaan voi pistää toimimaan oman mielen mukaan. Pitää erota, jos ei luontevasti käy hommat yksiin. ja sen kun tajuaa ettei käynny yksiin, on helppoa järjellä ajatella, että parempi hellittää, kun roikuttaa väkisin. Tottakait tunteet on aina ne mikkä joutuu kuolettamaan ja kuolee joskus ittestäänkin, kun homma ei vaan toimi. Emmä sano, että helppoa on huomata ettei me sitten käytykkään yksiin.
Njoo käsitän, että äkki ero ja lemppaus satuttaa. Tottakait. Mutta miks sitten olla enää mustis siitä tyypistä joka sua niin kohteli? Sehän hylkäs sut kun rukkasen. Antaa mennä, ei sille paljon voi arvoa laskee...eikä sen takia kannata itteensä kiusata.en kyllä ala tarkemmin julkisesti puhumaan.
- BlueNightSatin
LaRito kirjoitti:
en kyllä ala tarkemmin julkisesti puhumaan.
ymmärrän kyllä. :)
- laskin väärin
lempattu kirjoitti:
ei ollut mitään syytä?
horoperse on horoperse.
- vänksy
mä näen exää vaimonsa kanssa, muualla kylläkin kuin ~kadulla~, enkä ole mustasukkainen. Miks ihmeessä olisin? Kyllä mä näen heidät paljon enemmän toisilleen yhteensopivina, mitä me yhdessä ollessamme olimme. Ja näin mullakin on mahdollisuus olla itselleni sopivamman kumppanin kanssa ~ sitten kun sen aika on.
mut oletettavasti menisin tervehtimään ja esittelemään itseni sille uudelle naiselle, jos ei exä sit torjuisi lähestymistäni jotenkin ymmärrettävästi ennen sitä. - Jos heistä tulisi pari, niin joutuisimmehan kuitenkin yhdessä hoitamaan minun lasteni asioita, lomia, reissuja jne.
- antry
toteisin taas kerran hiljaa itelleni, että vakka on löytänyt kantensa
tosin muutaman ex-naisystäväni tiedän tulevan mustasukkaiseksi mikäli kävelen naisen kanssa.
- NippaNappa
Jos kyseessä olisi tämä viimeisin suhteen yritys, josta vieläkin olen todella surullinen ettei suhteesta tullut mitään ja välitän hänestä edelleen liikaa...
Sydämmeni varmaan pomppaisi kurkkuun asti, kädet alkaisivat hikoilla, olisin tulipunainen (kiukusta sekä pettymyksestä) ja valkoinen (huonovointisuudesta) vuorotellen, pidättäisin itkua ja vaihtaisin kadun toiselle puolelle näpytellen keskittyneesti kännykkää ja alta kulmien tiirailisin heitä vetäen pipoa syvemmälle päähän....
Heti nurkan taakse päästyäni kyyneleet valuisivat poskillani koittaen pidättää niitä kiukullakin, ettei kukaan näkisi miten paljon se satutti minua.
Mutta onneksi näin ei tule käymään, sillä hän, mies johon rakastuin, asuu toisessa kaupungissa eikä minulla ole asiaa sinne ja tuskin hänelläkään tänne missä minä asun. minkäänlaista myötätuntoa, vaan ryöstän hänet siinä paikassa, siis rahat, en muijaa...
mutta ajattelen, että myös sillä on oikeus onneen, joten tod.näk. vain hymyillen tervehtisin.
- monte34
se mua vaivais, yleensä olen tullut toimeen exieni miesten kanssa
- Rakkauspaketti
Olisin ikionnellinen.Jättipä vihdoinkin rauhaan :)
- BlueNightSatin
sano noin, sähän valehtelet ja olet tekopyhä. Eihän eron jälkeen voi selvitä olematta mustis ja kateellinen. Lol. Saatana.
- alright
sano noin, sähän valehtelet ja olet tekopyhä. Eihän eron jälkeen voi selvitä olematta mustis ja kateellinen. Lol. Saatana.
jos on mies
- monte34
mul on muita heikkouksia mut mustasukkaisuus ei kuulu siihen.
- Rakkauspaketti
Enpä todellakaan valehtele.Jos exä koettaa sotkea elämäsi perinpohjaisesti haettuasi eroa,eikö silloin olisi hyvä,että exällä olis rakas ihminen vierellään?Itselläni ei saanut olla miehiä,uhkailu alkoi heti.On paljon kauheita asioita joita en halua enää muistella.Tuon takia olisin ikionnellinen,että hänellä olisi rakas ihminen vierellä.Exä on aina ollut minusta sairaan mustis,minä en hänestä koskaan.Vireillä asunnon vaihto ja henkilötietojen salaaminen.Että tässäpä vähän esimakua.Ihminen voi olla toiselle todella julma,jos ei aina tee kuten toinen tahtoo ja silloin tulee jossainvaiheessa raja vastaan.Minun rajani tuli vastaan,mutta uhkaileminen jatkuu vielä.Asia viety eteenpäin.
- BlueNightSatin
monte34 kirjoitti:
mul on muita heikkouksia mut mustasukkaisuus ei kuulu siihen.
samma här. Mustasukkaisuudesta voi kasvaa eroon. Pitää vaan miettiä asioita vähän uudella tavalla. Ja sisäistää ne syyt siihin. Eipä se mustasukkaisuus mitään auta, jos joku sut lemppaa se lemppaa. Pitäs vaan olla onnellinen että teki palveluksen ja lähti. Eihän rakkaudettomassa suhteessa ole kenekään fiksua jatkaa? Taas vaan mun mielipide toki. Jos noin helposti lemppaa ja lähtee, ei ole kyseessä oikeat tunteet tai ne tunteet on kuollu. Mä ajattelen sen lemppaamisen sillain. Tietysti fiksuinta olis puhua asiat halki ja erota sillain. Mutta eihän ne erot aina mene niikun elokuvissa. Sujuvasti ja fanfaarien kera. Mut joo, en mäkään näe mitään järkeä olla mustasukkainen exän uudelle rakkaudelle. Sehän se oli aloituksen aihe, mikä vaan rupes rönsyilemään.
- BlueNightSatin
Rakkauspaketti kirjoitti:
Enpä todellakaan valehtele.Jos exä koettaa sotkea elämäsi perinpohjaisesti haettuasi eroa,eikö silloin olisi hyvä,että exällä olis rakas ihminen vierellään?Itselläni ei saanut olla miehiä,uhkailu alkoi heti.On paljon kauheita asioita joita en halua enää muistella.Tuon takia olisin ikionnellinen,että hänellä olisi rakas ihminen vierellä.Exä on aina ollut minusta sairaan mustis,minä en hänestä koskaan.Vireillä asunnon vaihto ja henkilötietojen salaaminen.Että tässäpä vähän esimakua.Ihminen voi olla toiselle todella julma,jos ei aina tee kuten toinen tahtoo ja silloin tulee jossainvaiheessa raja vastaan.Minun rajani tuli vastaan,mutta uhkaileminen jatkuu vielä.Asia viety eteenpäin.
se oli sarkasmia. :)
- alright
se oli sarkasmia. :)
ei sitä kyllä heti sarkasmiks huomais
- BlueNightSatin
alright kirjoitti:
ei sitä kyllä heti sarkasmiks huomais
ei ole mun syy, että sä olet puusilmä. :)
jättäjä tai jätetty, niin yhtäkään en olisi tai ole ottanut takaisin. Joten IHAN SAMA!
- antibarbi
niin kuin vanhoja tuttuja kuuluu moikata. He saivat avokkinsa kanssa vastikään vauvan, joten ehkä onnittelisin, vaikka Facebookissa onnittelinkin heti, kun perheenlisästä luin.
- kirpela
heille. Kerran voisi kirpaista, mutta toisaalta tietänen tulevasta ja se heittää sokeria haavoille.
Mä vedän kaulusta pystyyn ja kävelen lasittunein katsein ja tyhjin ilmein ohi ja koitan yksinkertaisesti selvitä tilanteesta elossa oman pääni sisällä. Jos siis tää exä oli joku ns. tärkee.
Yksipuolinen näkymättömyystaika siis.Olisin iloinen hänen puolestaan, että on löytänyt jonkun itselleen.. kun mä vielä saattaisin märehtiä omaa elämääni ja kirota sitä naista alimpaan helvettiin :D
Ei vaan. Aina voi suhtautua vastaaviin tilanteisiin kypsästi. Mulla ei olis mitään syytä olla kateellinen tai pahoillani tilanteesta, syy miksi erottiin ei ole kuitenkaan muuttunut. Ehkä ajatus kävisi hetken jossain harmistuksen ja muistelujen välimaastossa ja sydän vois jättää lyönnin väliin, siitä kun tokenee niin heti muistuu mieleen ne arvokkaat ja hyvät jutut mitä me kaikki itsellemme ansaitaan exää myöten :)- Kumpa vaan
Eksästä on 100 vuotta -> ajattelisin, että voi tuota... eivät ole vielä tainneet oikein perinpohjaisesti tutustua....
- Jordan Q.
Siviilistä? Heh, sulla näyttää olevan aika isoja aukkoja sivistyksessä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743930Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1893195Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472986Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle702570Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3682310- 1721971
- 781595
- 331515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391382