.....jos yllättäen kuulisit että sun ihastuksesi kohteella onkin ollut ~todella paljon~ elämänsä aikana pelkkiä lyhyitä irtosuhteita?!
*haittaako hänen ~menneisyytensä~ jotenkin sua?*
Mitä sä ajattelisit?!
37
615
Vastaukset
on haitannu kyllä mutta siinähän on jokaisella naisella ja miehelläki kait AINA se MUTTA... syy jos toinen.
eihän sille menneisyydelle voi mitään, jokaisellahan meistä on sellainen mutta lyhyesti sanottuna: HAITTAIS.
onko tauteja, onko lapsia, onko akkoja...ei haittaisi.
- alright
joo
- BlueNightSatin
on todella paljon? Riippuu siitä hyvin pitkälti. Kyllähän se aina jotain ihmisestä kertoo. Varsinkin se paljon. :)
- Fr.Fionatar
En ajattelisi mitään, koska hän ei ollut vielä minua tavannut.
Kyllä mä haluaisin että hän kävisi sukupuolitautitesteissä kaikki näytteet ja tasaarvon vuoksi, olisin valmis otattamaan myös itseltäni samalla, eli käveltäisiin yhdessä lääkärille.
Olis puhtaat paperit sitten molemmilla. mä olisin ihastunu jo siihen ihastumiseni kohteeseen(mikä on hyvin tod.näköistä kun kerran ihastuksen kohteesta puhutaan) niin eihän siinä silloin haittaisi mikään.
- monte34
hyvin päätelty:)
- antry
monte34 kirjoitti:
hyvin päätelty:)
kaikenlaista tulis mieleen laidasta laitaan, mut mut luulen, et syynsä kullakin, jos sellaisesta normaalista ihmisestä kysymys.
joskus suhde tällaisen ihmisen kanssa. Kyllä se jonkin verran on haitannut, mutta ei merkitsevästi. Jos muuten natsaa, niin sit natsaa. Mutta olen kyllä aika hysteerisen tarkka tautien suojautumisilta yms. joten sillai se on vaikuttanut.
Tuskin haittais mitenkään.
Ihan sikana jos ne olisivat olleet huonoja, eikä niistä olisi opittu mitään.
No pitää kysyä:
Haittaako se jotenkin minua?
Onko nainen esim. "suhteissaan" oppinut koko joukon huonoja tapoja joita soveltaa minuunkin jos jotain yrittää - otetaan nyt esimerkiksi tapa jossa toinen jätetään heti ensimmäisen ongelman tullessa eteen. Sellaisen kanssa on mahdotonta elää ihmisenä.
Onko hänen ihmiskäsityksensä muuttunut matkan varrella kokemustensa takia niin että se vaikuttaa tilanteeseen?
Jos vaikutuksia on niin ovatko ne kuinka merkittäviä ja dramaattisia?
Historian voi antaa olla mutta pitää aina muistaa että ihminen on myös kokemustensa summa - ja se on asia joka on läsnä nyt ja tässä.on aikamoinen ero sillä, että jos joku on saanut ~minun mielestä~ väärän mielikuvan siitä miten asioiden kuuluu olla tai ei kuulu olla.
Ja se mikä minun mielestä on "huono tapa" on vain ja ainoastaan minun päätettävissä. Muut päätelkööt mitä päättelevät, minä tyydyn siihen.
- eräsmiess
seukkaan mieluiten ihmisen kanssa jonka mielestä seksi on niin intiimi juttu että siihen tarvitaan tunteita ja käytännössä parisuhde,
- Marjelie
kanssasi.
- eräsmiess
Marjelie kirjoitti:
kanssasi.
pääsee vähän outoon ilmiöön johon oon törmännyt. kun sanoo, että omasta mielestä seksi on niin merkittävä juttu että siihen tarvitsee parisuhteen, ottaa monet tai ainakin jotkut toisella tavalla ajattelevat sen jonain moraalisena tuomiona. mut eihän siitä ole yhtään kysymys. jokainen tekee niin kuin hyväksi näkee ja kokee
- Marjelie
eräsmiess kirjoitti:
pääsee vähän outoon ilmiöön johon oon törmännyt. kun sanoo, että omasta mielestä seksi on niin merkittävä juttu että siihen tarvitsee parisuhteen, ottaa monet tai ainakin jotkut toisella tavalla ajattelevat sen jonain moraalisena tuomiona. mut eihän siitä ole yhtään kysymys. jokainen tekee niin kuin hyväksi näkee ja kokee
Niimpä
Menneisyyttä ei lasketa. Sitä paitsi minähän olisin paljon parempi kuin ne menneisyyden äijät yhteensä. Ihme juttu, että nämä luuserit aina jaksavat saman asian perään itkeä.
- Thaikkuhuora
Ihmejuttu että pidät käsittämättömänä omistasi poikkeavia mielipiteitä. Ratikkanarsisti :P
- ToIjake
Lolleriiiii narskua :-)))))))))
Thaikkuhuora kirjoitti:
Ihmejuttu että pidät käsittämättömänä omistasi poikkeavia mielipiteitä. Ratikkanarsisti :P
Kyllä narsu toisen narskun tuntee, vai mitä? ;-)
- au-liskot
sillä tiedolla sinä et tee yhtään mitään (mitä minä ajattelisin)
haittaa.
- ruunanataja
Kun et saa sen enempää lutkilta kuin kunnollisilta naisiltakaan
ruunanataja kirjoitti:
Kun et saa sen enempää lutkilta kuin kunnollisilta naisiltakaan
pitää housujeni vetskari kiinni silloin, kun äitisi tapasin.
runontaja kirjoitti:
pitää housujeni vetskari kiinni silloin, kun äitisi tapasin.
kun äitisi tapasin, hän ei vielä silloin ollut äitisi, vaan noin 9 kk jälkeen sen, kun tulevan äitisi tapasin.
- vänksy
vain ne kaikki expanot, -hoidot ja - säädöt todellakin olisivat exiä, eivätkä kuuluisi enää miehen nykyhetkeen, johon kuuluisin minä.
- vänksy
noita lyhyitä seksituttavuuksia menneisyydessään on, sitä suurempi on tietty riski, et joku/jotkut niistä koittaa vieläkin vonkua jotain. Silloin on hyvin todennäköistä, et vähintään mies kantaa kännykässä mukanaan useampiakin "niitä".
että olenko ehkä itsekin ihastunut vain hänen naistenmiehen / kaatajan imagoonsa ja pohdinnan jälkeen sitten tekisin mitä minun täytyy tehdä; lähtisin tai jäisin.
- Crocuta
Hmm... No voin sanoa, että jos tiedän jonkun olevan aktiivinen puhtaan seksiseuran hakija, niin mulla ei kyllä kovin suurta kiinnostusta sitä ihmistä kohtaan ole. Se että on ollut vain lyhyitä ... tuttavuuksia, ei nyt ole mikään miinus sinällään. Toki jos niitä nyt on aivan järkyttävä määrä, niin ehkä se on pieni turn off yllämainitun tapaan.
...ompa sillä ollut huonoa tuuria.
- dayum
Lyhyitä irtosuhteita? Lyhyitä vakipanoja ja yhden yön juttuja?
Riippuen oman kiinnostuksen laadusta ja muusta, ja kun kaiken lisäksi on otettava huomioon että mikä jonkun toisen kohdalla ei haittaisi lähes laisinkaan, voi jonkun toisen kohdalla ollakin hyvinhyvin ketuttavaa, niin kyllä siinä hyvin todennäköisesti olisi sulattelemista. Silti, jos tuostakaan asiasta ei voitaisi puhua yleisellä tasolla aidohkosti ja vilpittömästi tai jos homma tuohon kaatuisi, niin luulenpa vähän että jotain muutakin olisi viturallaan. - Serpico
jaksanu stressata. Ei mua paljon kuitenkaan kiinnostanu ottaa asiaa esille.
- kirpela
elettyä elämää ei voi muuttaa,mutten tietty onnesta hihkuisi.
Menneet on menneitä...Riippuisi kuitenkin syistä, persoonasta ja varmaan siitä ihastuksen voimakkuudesta kuinka paljon painoa tuollaisella menneisyydellä voisi olla. Tuskin olisi mitenkään päin ratkaiseva tekijä mutta hetken aikaa varmasti menis, että uskaltautuis itse mahdolliseen suhteeseen heittäytymään täysillä mukaan.
- vanhat hoidot
jos puoli kaupunkia on sitä muijaa polkaissut. Sitten tulevaisuudessa, jos oltaisiin naimisissa ja saatu lapsia ja lapsi kysyy, että miksi toi vieras setä puhuu äidille, niin voi selittää että kato toi bussikuski on äidin vanha hoito, samoin toi posteljooni ja toi poliisi ja toi kaupan kassa ja roskakuski ja taksikuski ja paikallinen jääkiekkojoukkue ja korisjoukkueen jenkkivahvistukset ja...
- -mies-
jos naisella olisi ollut enemmän sänkykumppaneita kuin minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094