Voi mikä ihana aamu ja

viikonalku

Kerro miten lähtee käyntiin ihana aamu ja viikonalku ? : )

30

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n :lta > m:lle

miehinen tuoksusi leijailee yhä kotonani , ne ihanan viattomat pusut ja halaukset, tunne että meillä molemmilla on hyvä olla yhdessä, ihanat juttutuokiot, saan voimia sinusta enemmän kuin uskotkaan, viikolla nuo pienet viestit ja puhelinsoitot , jaksan taasen odottaa halauksiasi ja suukkojasi, toivon että sinun syliisi saan käpertyä...pian , saanhan? :)

• 234664

Siinäpä se.

• Kitty lowe

Aamukahvilla ja kotitöillä. Pitää hoitaa asioita ja samalla käydä kaupassa. Sitten iltapäivällä vaikkapa ulos. Lunta satelee.

• Vapiseva tumppu

plöröt housussa sänky tuhruinen rapula oksettaa en jaksa viitsi töihen lähteä jäänpä parantelemaan kuten tuhannet muutkin suomalaiset tänään today.

• Kitty lowe
        Vapiseva tumppu kirjoitti:

plöröt housussa sänky tuhruinen rapula oksettaa en jaksa viitsi töihen lähteä jäänpä parantelemaan kuten tuhannet muutkin suomalaiset tänään today.

Kannattaisi lopetella naukkailu aikoinaan, ettei tule rokulipäiviä. Laitahan pesukone päälle ja mene suihkuun. Kyllä se siitä sitten kirkastuu.

• BlueNightSatin

käynnisty purkilla viiliä ja kupilla kahvia. Pari raitaa musiikkia ja kampetta niskaan, menox. :)

• liikkein

ja herttaisin ilmein se lähtee.

• Monday hater.

I hate mondays.

• viikonalku

Vaikuttaako paremmalta ?

• maniamania

Jäin vauvalomalle ja puoli kuudelta jo vein epelin ulos ensimmäisen kerran. Nyt se nukkuu. Lueskelen päivän uutisia ja nautin kahvista. Siitä se lähtee..

• epeliä minunkin puolestani : )

Täällä on alkanut aamu ihan mukavasti -18 asteen pakkasesta huolimatta :/

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

epeliä minunkin puolestani : )

siel niin kylmä!?

• timanttia kirjoitti:

siel niin kylmä!?

enää. Mutta kun aamulla kahdeksan pintaan lähdin pyöräilemään, niin oli. Nyt on enää -8. Nopeesti lauhtuu sentään. Mites siellä?

• timanttia kirjoitti:

siel niin kylmä!?

Joskus oli kyssä niistä pakkasista, niin kaikki täällä ilmoittivat 10-15 astetta kovemman pakkasen, kuin mitä täällä oli. Nyt oli -11. Yllättävän kylmä, mut tää pitäis kai koko viikko olla kylmää.

enää. Mutta kun aamulla kahdeksan pintaan lähdin pyöräilemään, niin oli. Nyt on enää -8. Nopeesti lauhtuu sentään. Mites siellä?

hajua. No onneks lämpeni jo, en mitään ydintalvee enää kaipais kun ollaan kevättä kohden menossa. Mä oon sairiksella enkä ole vielä laittanut nenääni ulos.

• timanttia kirjoitti:

hajua. No onneks lämpeni jo, en mitään ydintalvee enää kaipais kun ollaan kevättä kohden menossa. Mä oon sairiksella enkä ole vielä laittanut nenääni ulos.

tälle viikolle vielä aika kovia pakkasia ajankohtaan nähden :( No sairiksella se ei varmaan haittaa. Mukavaa sairista sulle, jos niin voi sanoa..

epeliä minunkin puolestani : )

kuin saunassa olis jos vertaa tähän ml-palstaan, täällä on heinäkuussakin -35 vähintään.

tälle viikolle vielä aika kovia pakkasia ajankohtaan nähden :( No sairiksella se ei varmaan haittaa. Mukavaa sairista sulle, jos niin voi sanoa..

Mukavaa viikon alkua sinulle.

• modelli kirjoitti:

kuin saunassa olis jos vertaa tähän ml-palstaan, täällä on heinäkuussakin -35 vähintään.

niinkö aattelet ? Onhan sulla sentään turkki, joka lämmittää, kesät, talvet :P

Täällä on enää -3, nyt kun taas polkasen pyörällä liikkeelle. Suorastaan siis kuuminta hottia! Moro.

• tällä hetkellä vastausta sulle. Makaan sohvalla ja olo on kuin lobotomia ois tehty.

• ei välitä mistään mitään... huoleton olo.

• dazu kirjoitti:

ei välitä mistään mitään... huoleton olo.

vähän toisenlainen, mä en tiedä mistään mitään.

• syy moiseen

loparit?

• syy moiseen kirjoitti:

loparit?

Muuten vaan laskusuhdannetta ympärillä, monessa asiassa. Oon sairiksella, siksi oon kotona ja koneen ääressä. Olin pienessä onnettomuudessa.

• syy moiseen
        timanttia kirjoitti:

Muuten vaan laskusuhdannetta ympärillä, monessa asiassa. Oon sairiksella, siksi oon kotona ja koneen ääressä. Olin pienessä onnettomuudessa.

laskettelijoilla sama tilanne...

• syy moiseen kirjoitti:

laskettelijoilla sama tilanne...

Töölön sairaala oli tupaten täynnä erilaisia talven uhreja.

• -II_

että herään aamuauringon valoon ennen kellon soittoa, mies on luonani ja hieroo silmiään siinä vieressä, kiedon kädet hänen ympärilleen ja painaudun oikein lähelle. Vielä pieni hetki yhdessä ennen kuin täytyy nousta.

• : P

juu juu : )

• tarvitaan

Joka viikon alkuun : )

• Hyvää hauskaa päivää

Kiitos kysymästä : )

Joo , hyvin tämä tänään lähti :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5230
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      2465
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      268
      2406
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2359
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1694
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      219
      1478
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      51
      1077
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1033
    9. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      1016
    10. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66