muutoksenhaku kassan lausuntoon kestää 30 30 7 PÄIVÄÄ,ENNENKUIN SE ON EDES OTETTU KÄSITTELYYN,JOS EIVÄT SAA TEHTYÄ PÄÄTÖSTÄ NIIN MENEE VAKUUTUSVALVONTAVIRASTON KÄSITTELYYN,PUOLESTAVUODESTA VUOTEEN KÄSITTELYAIKA
ytk???
13
266
Vastaukset
- puhu...
paskaa!
Jos paperit on täytetty asiallisesti,eikä kassan tarvitse kysellä tarkennuksia,päätös tulee parissa viikossa paperien lähettämisestä.
Pelkkää kommarihöpinää!- luetun ymmärrys?
ne ei osaa edes hakemusta täyttää! Kassa saa kysellä monta kertaa ja pyytää liitteitä. Sitten nämä valittavat tällä palstalla, että kauan kestää. Pyytäisivät vaikka Rätyä apuun hakemusta täyttämään. Tai jotain muuta lakkokenraalia!
- Vaihdan liittoon
Vie niin tosi pitkään ytk:n käsittely. Hävetti katsoo kun tuli joku dokumentti jossa oli esillä kaikkien pitkän käsittelyaikojen kasojen logot. YTK:lla siinä keskellä. Hävetti niin.... Ja täällä joku kehtaa väittää valtakunnallista totuutta vastaan että nopea on. Menneen talven lumia tuo nopeus jos on ollutkaan...
- 7+16
Minä olen ainakin todella tyytyväinen YTK:hon. Rahat tulevat nopeasti. Ja noista liitteistä irtisanomisilmoitus ja palkkatodistus riittivät. Hakemukset olen tehnyt netissä, ja olen tyytyväinen.
HMTT kertoo semmosta että YTK maksaa paljon nopeammin ku esmes metalli tai insinööriliitto. Minen tiä kun en kuulu tuommosiin, meinan nottakun on elinkeinonharjoittaja. Eli omalla vastuulla mennään..
- työtön1
ravenlored kirjoitti:
HMTT kertoo semmosta että YTK maksaa paljon nopeammin ku esmes metalli tai insinööriliitto. Minen tiä kun en kuulu tuommosiin, meinan nottakun on elinkeinonharjoittaja. Eli omalla vastuulla mennään..
Olen ytk:ssä ja sain potkut töistä. Syynä oli tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Komen päivän päästä palkattiin uusi ihminen tehtävääni.
Kävin keskustelemassa firman luottamusmiehen kanssa asiasta. ….suurin piirtein naureskeltiin ulos sieltä luottamusmiehen huoneesta.
Mistä voin hakea apua asiaan. Olin siinä paikassa yli viisivuotta? - iunyybgt
työtön1 kirjoitti:
Olen ytk:ssä ja sain potkut töistä. Syynä oli tuotannolliset ja taloudelliset syyt. Komen päivän päästä palkattiin uusi ihminen tehtävääni.
Kävin keskustelemassa firman luottamusmiehen kanssa asiasta. ….suurin piirtein naureskeltiin ulos sieltä luottamusmiehen huoneesta.
Mistä voin hakea apua asiaan. Olin siinä paikassa yli viisivuotta?todennäköisesti et mistään. Jos olisit kuulunut liittoon olisit saanut oikeusavun / vanhan duunin takaisiin / muutaman kymppitonnin korvaukset laittomasta irtisanomisesta.
- raser
iunyybgt kirjoitti:
todennäköisesti et mistään. Jos olisit kuulunut liittoon olisit saanut oikeusavun / vanhan duunin takaisiin / muutaman kymppitonnin korvaukset laittomasta irtisanomisesta.
Älkää kiusatko kaveria,onhan se säästänyt jäsenmaksuissa puaaaahhahahhaaaaa!
- ytkytkytk
työtön1 kirjoitti:
Mistä voin hakea apua asiaan. Olin siinä paikassa yli viisivuotta?Puhu asiasta sille YTK:n "lakimiehelle" siellä on kuulemma oikeusapuakin tarjolla, joka valvoo että TYÖEHTOSOPIMUKSIA ja työpaikan lakeja noudatetaan.
Työehtosopimukset ei vaan joillekin taida kelvata, kun kerran niin YTK:ta täällä hehkutetaan, miettikää sitä kun jäätte ilman palkankorotuksia muutamaksi vuodeksi, kun ei ole ketään palkkojenne korotuksen eteen neuvottelemassa, tämän palstan työn sankarithan nyt kaikki neuvottelee itse omat sopimuksensa ja palkkansa... - egdvc
ytkytkytk kirjoitti:
Puhu asiasta sille YTK:n "lakimiehelle" siellä on kuulemma oikeusapuakin tarjolla, joka valvoo että TYÖEHTOSOPIMUKSIA ja työpaikan lakeja noudatetaan.
Työehtosopimukset ei vaan joillekin taida kelvata, kun kerran niin YTK:ta täällä hehkutetaan, miettikää sitä kun jäätte ilman palkankorotuksia muutamaksi vuodeksi, kun ei ole ketään palkkojenne korotuksen eteen neuvottelemassa, tämän palstan työn sankarithan nyt kaikki neuvottelee itse omat sopimuksensa ja palkkansa...Tosi hyvää lakiapua kannattaa ottaa selvää puaahhaaahhhaaa
- omillaan toimeen tul
egdvc kirjoitti:
Tosi hyvää lakiapua kannattaa ottaa selvää puaahhaaahhhaaa
Miksi maksaa tyhjästä suuira summia vuosikausia kun sitten kun apua oikeasti tarvii niin sitä ei saa. Parempi pistää raha sukanvarteen ja näin taata se että PUOLUEETONTA oikeutta saa silloin kun sitä tarvitsee.
- gum laude
omillaan toimeen tul kirjoitti:
Miksi maksaa tyhjästä suuira summia vuosikausia kun sitten kun apua oikeasti tarvii niin sitä ei saa. Parempi pistää raha sukanvarteen ja näin taata se että PUOLUEETONTA oikeutta saa silloin kun sitä tarvitsee.
Tuolla em. menetelmällä voi alioikeuden kustannuksia kattaa ehkä viiden minuutin oikeudenkäyntiin hovit.
Liittoon kuuluva voi suurimman osan asioistaan ratkaisutaa työtuomioistuimessa, jonka liitto maksaa.
YTK ei siis ole liitto - Juristi1
gum laude kirjoitti:
Tuolla em. menetelmällä voi alioikeuden kustannuksia kattaa ehkä viiden minuutin oikeudenkäyntiin hovit.
Liittoon kuuluva voi suurimman osan asioistaan ratkaisutaa työtuomioistuimessa, jonka liitto maksaa.
YTK ei siis ole liittoJokos ytk lakiapu on auttanut pulaan joutunutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 301602
- 261496
- 291361
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161296